|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kraven .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and fireKlas: Dark MagicPartner: If i can fit in your life as i am?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 06:51 | |
| Goede morgen Everybody. |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 07:08 | |
| Morning |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 11:14 | |
| Morningss~ - Aloiysius schreef:
- Omdat ik geen spreuken heb om uit te werken.
Dat is hier het probleem. Ik kan maar heel moeilijk spreuken bedenken wat gebonden kan worden aan het vak Literatuur. Hmm, je spreuken zijn al uitgewerkt, maar maybe iets voor de volgende keer? Bij literatuur heb je vaak dingen geschematiseerd en dan vooral in mindmappen (Ik kan gewoon geen mindmap over literatuur vinden, hoe erg is dat). Edit: oopss hier wat andere examples https://lcls2767.files.wordpress.com/2011/10/food.jpghttps://digiblom.files.wordpress.com/2009/10/ijstijd1.jpgMaar dat zou je kunnen toepassen met spreuken of iets dergelijks. Misschien ook iets dat je door middel van een spreuk een soort verhaaltje maakt van de situatie en de chronologische volgorde naar je eigen voordelen door de war haalt, dus dat je een soort.. eigen sujet van de fabel maakt - of iets met flashbacks, flashforwards, etc. Of je laat al het ingewikkelde achterwege en roept, bam, levensgrote alinea's in koeienletters op uit een boek waartussen je tegenstander zich heen moet manoeuvreren :') Wat ik me naast dat ook best voorstel is de Bard class die je in sommige MMORPGs hebt. je kunt wel zien dat literatuur mijn favoriete vak was pfff
Laatst aangepast door Master Savador op do jan 28 2016, 11:19; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 11:16 | |
| Misschien plaatjes uit boeken summonen of zoiets? o3o |
|
| |
Melina .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 222 Points : 6 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (main) Vuur (Sub)Klas: Mr. SavadorPartner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 11:42 | |
| Goedemorgen iedereen! |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 12:03 | |
| Ik wil posten Maar.. Natuurkunde pw morgen :'(
Good afternoon all! |
|
| |
Kraven .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and fireKlas: Dark MagicPartner: If i can fit in your life as i am?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 12:14 | |
| Dat klinkt ook leuk, maar je net vertelt Anne lijkt veel op op magisch tekenen, maar dan roep je al bestaande plaatjes op. XD |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 12:25 | |
| Tja ik dacht aan iets in de trant van een sprookje voorlezen en dan bijvoorbeeld de monsters uit het verhaal op kunnen roepen. Alla hart van inkt achtig. Maar ik vind het een beetje lastig omdat Aloiysius natuurlijk nog stagiair is en ik niet goed weet wat ik allemaal wel en niet mag doen. |
|
| |
Damian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 12:33 | |
| |
|
| |
Kraven .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 12:36 | |
| Dat is een mooie film. ;D |
|
| |
Damian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 14:03 | |
| Heb de boeken gelezen, omg die waren zo mooi <3 |
|
| |
Yang .
PROFILEReal Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en vuurKlas: Master GeraltPartner: I guess, it's just not meant for me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 16:56 | |
| @Jareth @DMBMtopic Haha totally rightooooo~ x3 Yang is een very enthausiaste dame ;DD ---- Goeden na middag peeps~ |
|
| |
Iviemu .
PROFILEReal Name : EeVee Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark & fireKlas: Miss RoxannePartner: Fuck me like you hate me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 17:09 | |
| Okay zeg het hier ook maar even; mijn skype is een kut aan het zijn dus de kans dat ik berichten op skype mis is heel erg groot.
Verder, ik zal binnenkort ook proberen te posten, didn't really feel like posting de afgelopen... tijd. |
|
| |
Kraven .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 17:14 | |
| Dat is zwaar kl**te. Maar hopen dat je Skype het binnenkort weer doet. Niet dat ik skype heb, maar voor wie het wel heeft mag het voor mij part gewoon het programma doen. c; |
|
| |
Yang .
PROFILEReal Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en vuurKlas: Master GeraltPartner: I guess, it's just not meant for me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 17:22 | |
| @Ez, awh man das echt suckend jo >> STerkte zonder skype *pats on head and hugs* En is nie erg van et posten, take yarr time^^ |
|
| |
Melina .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 222 Points : 6 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (main) Vuur (Sub)Klas: Mr. SavadorPartner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 17:36 | |
| @Ez. Skype app/programma faalt gewoon ;'C Maar doet jouw web of hotmail skype het wel? of ook niet? Also maakt niet uit van het posten. Take your time |
|
| |
Kraven .
| |
| |
Damian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:01 | |
| |
|
| |
/// .
PROFILEReal Name : Prince Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x/-Klas: Miss EresPartner: Dive deeper into my streaming heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:09 | |
| Ik ben finished met le tentamens~~ Naar het er tot nu toe uit ziet heb ik er één sowieso gehaald (wel maar een 6 T_T) en één waarschijnlijk ook, hopelijk iets meer dan een zes. ;c Maarja, het zit er in ieder geval op. En dat betekent dat ik vanaf nu tot zondag m'n stinkende best ga doen om postjes voor jullie te maken. Wel even bijkomen hoor. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld uit vermoeidheid. Kon op tentamen mn ogen niet eens echt open houden. Maar goed! Komt goed dus Heb al wat slaap (lees: in een coma van 11 tot 5) |
|
| |
Kraven .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:15 | |
| Mooi toch Prince en slaap ze. Zo ben je straks weer fit. c; |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:15 | |
| Yay you! Ik ben vandaag pas begonnen met mijn proefwerken, die gaan door tot volgende week donderdag ;3;
En hmnn dat komt mij bekend voor dat 'slapen' xD Ik ben ook altijd doodop na zo'n proefwerkweek. |
|
| |
/// .
PROFILEReal Name : Prince Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x/-Klas: Miss EresPartner: Dive deeper into my streaming heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:19 | |
| Pff ja. Het sloopt me gewoon. Maarja niet voor niets dat je hersenen de meeste energie opslokken! ;D Succes Linn met je proefwerken. Je kan het. Just relax en do it. En vergeet inderdaad niet te slapen, want je hersenen hebben tijd nodig om stof te consolideren c: En eet fruit. Dat schijnt te helpen bij het vasthouden van dingen. Ook luisteren naar Mozart en denken aan professoren of andere invloedrijke mensen helpt (newton, Aristoteles, Plato etc) xD En kauwgum. Rilana: je mag me gewoon Pomme noemen ;D Is een alias hihi! Thanks |
|
| |
Kraven .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 18:50 | |
| Is goed Pomme. XD Maar jij alvast succes Linn. Het gaat goed zolang je maar goed leerd en tijdens de lessen niet afwezig bent geweest met je gedachten. Zo heb ik mijn proefwerken ook altijd door staan. for all die al klaar zijn, er nog mee bezig zijn of nog moeten. c; |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 19:19 | |
| Ik moet mijn onvoldoende rapport ophalen, de struggles ;33;.
Maar joa, het gaat me wel lukken. Heb een paar goede methodes opgezocht om te leren en dingen om te doen om beter en makkelijker dingen te onthouden dus 't moet wel goed komen hier allemaal. EN well, als het dat niet doet, altijd nog 3 andere proefwerken om mijn shit op te halen c: |
|
| |
Damian .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 28 2016, 19:50 | |
| JE KAN HET LINN, IK CHEER VOOR JE *danst* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|