PortalIndexWe could be immortal - Pagina 2 HpD5UwnWe could be immortal - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 We could be immortal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 14:57

Iro voelde zich anders in de buurt van Romodan dan wanneer hij bij Theneras was. Nu voelde hij zich overal kriebelig in een goede manier, zijn maag werd geplaagt door de bekende vlinders erin en Iro werd een heel stuk onhandiger terwijl hij zich gewoon probeerde te gedragen. De mist in zijn hoofd was weg gezakt, maar dat leek al heel lang geleden te zijn. Robodan vroeg aan hem hoe oimud Iro hem schatten. Hij dacht daar even over na. Hij hield de meeste LM's niet bij, want hij had het te druk met het hier en nu. Zijn noden te vrede te houden als zijn zucht om iemamd te martelen te groot werd. 'Hm, ik heb het nieuws over de LM's nooit echt bij gehouden al heb ik het na onze eerste ontmoeting wel geprobeerd. Ik denk zo rond de 150 a 200?' zei hij half vragend. Iro wist het echt niet en kon een lichte glimlach niet van zijn lippen krijgen toen Ro het over beginnen met praten had. Daar knikte hij begrijpend op. Je kon liefde op verschillende manieren laten bloeien, maar de meest en beste weg was vanaf het begin beginnen. 'Wat wil je weten?' vroeg hij en wachten geduldig op wat Ronodan zou vragen. Het deed hem niets of hij naar zijn meest diepe geheim vragen zou. Iro zou het alleen aan hem vertellen en verder aan niemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 16:12

Zijn wenkbrauw ging iets omhoog staan toen hij Iro zag nadenken over zijn leeftijd, benieuwd waar de man mee aan zou komen zetten. Hij lachte even kort en zachtjes toen hij eindelijk met een antwoord kwam. 'Bijna. Ik ben mentaal tweehonderdvierenvijftig jaar. Maar fysiek gezien ben ik niet voorbij de eenendertig gekomen,' gaf hij de juiste leeftijd. Het was waarschijnlijk een flink verschil met Iro. Hij was in elk geval nog niet zo erg als Jareth. De man zou zich moeten schamen dat hij een zestienjarig meisje zo gek had gekregen. Ronodan wist dat hij erg was, maar zelfs hij had zijn grenzen.
Hij stelde voor om te beginnen met elkaar te praten. Om elkaar beter te leren kennen. Vandaar konden ze immers altijd nog zien waar het heen zou gaan. Iro vroeg hem wat hij wilde weten. Het was een lastige vraag. Zijn blik dwaalde af terwijl hij probeerde een goede vraag te formuleren in zijn hoofd. 'Hoe ben je hier terecht gekomen? Ik bedoel als leraar? Is dat wat je altijd al hebt willen doen, of door omstandigheden?' vroeg hij als eerste. Hij wist dat wanneer hij mocht kiezen hij waarschijnlijk de baan van Reá niet overgenomen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 17:26

De echte hoewel mentale leeftijd verraste Iro toch wel. Even keek hij dan ook verrast. 'Hm, je zult dan wel in die tijd wijzer geworden zijn dan ik ooit zou worden.' zei hij plagend. Iro probeerde Ronodan te laten lachen, maar voor zo ver hij wist was dat soms best lastig voor elkaar te krijgen, maar hij kon het altijd proberen? Iro wist ook wel dat de meeste gewone mensen niet veel ouder werden dan 100 zo niet dan stierven ze jonger. Maar hoe oud een LM worden kon was voor hem nog altijd een vraag. Misschien wel zo oud dat niemand verwachten kon als de LM niet aftrad of gedood werd. Iro kreeg de vraag hoe hij hier verzeilt was geraakt en of hij altijd al leerkracht had willen zijn of door omstandigheden. Dat was een goede vraag om mee te beginnen. Iro glimlachte even om die vraag. 'Na mijn schooltijd had ik wat kinderen uit onze buurt op Shadra zien klungelen met het ontdekken van hun magie. Eigenlijk ben ik meer erin gerold als leraar dan dat het eigenlijk mijn echte keuze was. Het deed me toch wel deugt andere te helpen en zo kon ik een groot gedeelte van mijn sadistische kant verdoezelen en ongestoord dingen slopen zonder dat iemand er wat van zei. Het meeste waar ik toen de kinderen op heb laten oefenen was toch al weg gegooide troep, maar toch.' begon Iro en hij moest even grinniken om de herinnering die een boze buurman die hij toen onbedoeld toen iets naar zijn hoofd had geslingerd. 'Er was 1 keer een aanvaring geweest tussen mij en een buurman door iets wat hij niet vond kunnen. Hoewel het toen niet mijn bedoeling was raakte een van de versplinterde stukken hout diens oog. Ik had toen moeten beloven ergens waar geen mensen waren met de kids te gaan oefenen, maar onverwachts deed het toch wel goed.' vervolgde hij. 'Misschien kwam het doordat mijn groot ouders ooit lid waren geweest van de Suasama, maar dat is enkel giswerk voor nu toe.' zei hij en haalde even zijn schouders op voor Iro even vragend naar Ronodan keek. Wat wilde hij nog meer weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 21:10

Wijzer? Nee. Slimmer? Misschien. Hij had erg weinig meegekregen van de afgelopen tweehonderd jaar. Het was alsof hij uit een soort coma was gekomen. Hij grijnsde even kort. 'Het is niet alsof ik iets beters te doen heb met mijn tijd,'. Echt lachen deed hij niet zoveel. Zelfs bij zijn grijnzen kon je vragen stellen of het wel oprecht was. Dat hij een grapje maakte was echter wel duidelijk. Maar daarna stelde hij een serieuze vraag. Hij knikte begrijpelijk op Iro's antwoord. Als je aan zijn zevenjarige ik had gevraagd wat hij later wilde worden, dan was dit het nooit geweest. Iro begon weer over zijn grootouders en de Suasama. Hij kende de groep wel. Wist dat het een Shadraanse groepering was, vergelijkbaar met de Luchtkrijgers van Puffoon al dan niet in hun vak. Niettemin waren het nog steeds een soort van ''krijgers'' had hij begrepen. Moordenaars zoals de meeste mensen ze noemden. Dat was alles wat hij ervan wist. 'Klinkt als een behoorlijk ruige rit,' beaamde hij. Hij liet het voor een moment bezinken. Zijn blik dwaalde af naar de ruïne. 'Heb je ooit eerder een relatie gehad?' vroeg hij ineens. Het leek niks met elkaar te maken hebben. Maar waar Ronodan zwijgend weggekeken had, waren zijn gedachten doorgegaan en zoals gewoonlijk vanzelf weer op Haraldur uitgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 21:40

Het grapje dat Ronodan maakte was voor Iro wel te begrijpen. Van wat hij op gezocht had, had niet echt veel informatie gehad, maar wel dat er iets in gestaan had van dat Ronodan ergens in vast gezeten had, maar waardoor en hoezo stond er niet bij. Nu Iro wist dat Ronodan veroordeelde was, kon hij zich wel indenken waarom hij vast gezeten had, maar hij wist nog niet waarin. Waarom hij dan nog zo er uit zag zoals de man nu voor hem stond, maar die vraag stelde hij later wel. Toen Ronodan even weg keek voor hij de vraag stelde was het Iro zijn beurt om weg te kijken. 'In mijn school jaren ja, hij heten Meno. Hoewel we smoor waren hebben we het nooit oficeel gemaakt gehad. Homo's en selbiese mensen worden nog steeds niet echt gewaardeert en we zochten toen overal plekken op waar niemand ons toen konden storen. Na afgestudeerd te zijn ging hij terug naar Gren. Ik wilde wel me, maar ik durfde toen nog niet. De grootste druk lag bij mijn groot ouders, maar zins hun dood lijk ik me vrijer te voelen dan ik ooit geweest ben.' de herinneringen waren gelukkig aan Meno, maar ook toen waren er momenten geweest die moeilijk waren geweest. Zo ging dat bij elke relatie dus waarom zou die met Ronodan anders kunnen zijn? Mogelijk enkel hun leeftijds verschil? Maar Ro zei dat hij in twee honderd jaar weinig had kunnen doen? 'Hoe hebben ze je zo lang vast weten te zetten? In wat ik gelezen heb in de bied staat nergens over waar jij zolang vast gezeten hebt?' Iro vroeg de vraag die in zijn hoofd was blijven hangen zins hij dat artiekel gelezen had. Maar hij wist niet of dat voor Ronodan misschien pijnlijke herinneringen kon opwekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 22:13

Uit gewoonte streek Ronodan opnieuw met een hand door zijn haar. Omdat de rode lokken nog steeds samengebonden waren vielen de meeste niet terug zoals gebruikelijk was en bleven de plukken die wel los waren gekomen nu ook uit zijn gezicht. 'Dat is dus blijkbaar iets wat niet veel veranderd is in de afgelopen eeuwen. Het werd in mijn tijd ook niet geaccepteerd. Ik denk dat de meeste mensen dat een nog groter misdrijf hadden gevonden dan de meeste andere dingen die we deden,' zei hij flauw glimlachend. Hij vond het belachelijk. Als liefde een abstract en ongrijpbaar begrip was, waarom zou het zich dan hechten aan een bepaalde combinatie van twee energieën? Hij had zich niet verkeerd gevoeld bij Haraldur. Niet alsof wat ze deden fout was. Hij had zich amper nog menselijk gevoeld op een vreemde vredige manier. Hij trok zijn blik los van de lucht en keek weer naar Iro toen de man wat aan hem vroeg. 'Ik geloof ook niet dat de gevangenis waar ik gezeten heb nog in gebruik is. Er zitten nog zeker mensen, maar die worden er alleen nog maar bewaakt. Er komt niemand meer bij. Ik heb opgesloten gezeten in een grottenstelsel in het oosten van Puffoon. Ze zijn niet heel bekend en met een reden. Vroeger was het niet ongebruikelijk dat je daarheen werd gestuurd als executie om een of andere reden niet mogelijk was. Je werd in zo'n grot ingevroren in ijs. Het was niet de bedoeling dat ik ooit vrij zou komen. Maar het lot kan raar lopen soms. Het was heel vreemd. Ik was mentaal bij zinnen maar blind, doof en stom naar de wereld. Het ene moment was ik me heel bewust van waar ik was en het andere moment zweefde ik ergens als in een droom. Het was alsof ik in een soort comateuze toestand verkeerde,' vertelde hij. Ruim tweehonderd jaar alleen met je gedachten. Hij zou het niemand toewensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 23:22

Iro knikte bij de woorden van Ronodan dat de meeste mensen het als een groot misdrijf zagen als twee mannen of twee vrouwen verliefd op elkaar waren. Het was een schande dat die mensen zich daar zo druk om maakte, maar hij zag de flauwe glimlach die Ronodan maakte. Ach wat trok hij zich nog van die mensen aan? Niets! 'Die mensen zijn gewoon blind.' zei Iro zonder het tegen iemand in het bijzonder te hebben, maar hij zag dat Ronodan hem aan keek en antwoord gaf op zijn vraag. De uitleg leek hem vreselijk. Dan was de dood een zachtere straf dan in het ijs ingevroren te zijn. 'Dat lijkt me vreselijk voor je te zijn geweest.' Hoewel Iro een sadist was kon hij dit echt niemand toe wensen. Hij vond mensen martelen die hij niet kende helemaal niet erg, maar dit was het top punt van onmenselijk zijn. Hoe erg de daden van iemand ook konden zijn. Iro schudden even zijn hoofd, nee dit was erger dan iemand zijn leden maten af rukken tijdens een marteling nog iemand verminken voor het leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 23 2015, 23:52

Iro leek zich er drukker om te maken dan hij. Hij had zich er toen al niks van aan getrokken en dat deed hij nog steeds niet. Het was niet iets waar hij zijn energie in wilde steken. 'Blind zou ik niet zeggen. Ik denk dat het niet te bevatten is om echte liefde te kennen. Om als een van de weinige de betekenis van dat abstracte, ongrijpbare gevoel te weten. Te ervaren. Veel mensen gaan hun leven door zonder dat ooit gekend te hebben. Hoe kun je iets begrijpen dat je nooit hebt ondervonden? Dat is onmogelijk,' zei hij zacht, alsof hij in gedachten verzonken was. Tenminste, dat was zijn kijk erop. Vervolgens vertelde Ronodan over zijn tijd in de Puffoonse gevangenis, waar Iro even daarvoor naar gevraagd had. 'Ik weet het niet. Na een tijdje verlies je elk besef van tijd. Dan lijkt het een lange droom. Ik had er net zo goed een maand kunnen zitten, dat verschil had ik echt niet gemerkt. Mijn aanvoerder destijds had een soortgelijk vonnis gekregen. Hij werd naar het noorden gestuurd om daar opgesloten te worden in een boom. Ik heb er wel eens verhalen over gehoord. Je groeit mee met de boom. Je wordt een met dat ding. Maar je bent je al die tijd volledig bewust van de omgeving. Niemand kan je daarin horen schreeuwen. Jij ziet en hoort alles, maar niemand weet dat jij daar bent. Dat lijkt me pas een ware marteling,' vertelde hij waarna hij even zijn ogen sloot, alsof hij het beeld wilde verjagen. Het idee alleen al dat dit met Haraldur gebeurd was liet hem ijskoud worden. De wind trok een beetje aan als reactie op zijn lichamelijke en geestelijke veranderingen. Hij dwong het weer tot rust te komen en de controle over zichzelf te bewaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 24 2015, 00:22

Wat Robodan zei was meer dan waar. Iro knikte. Hoe vaak hij met de andere gay's op Shadra het daar niet over had gehad. Maar wat Ronodan verder vertelde was nog erger dan in het ijs vast te zitten. Iemand gevangen zetten in een boom?! Dat was de pure marteling, maar Iro wilde net wat zeggen toen De wind aantrok. Vast door wat Ro vertelde. Hij dwong de wind vast weer te gaan liggen. 'Hmm, die gereging van puffoon zijn zeker helemaal van lotje getikt. Goed ik vind mensen martelen of verminken leuk, maar iemand eeuwig laten lijden?! Zelfs ik heb mijn grenzen.' zei Iro hoofd schuddend. goed nu beledigte hij wel de regering van Ronodan's thuis planeet, maar veel zorgen maakte Iro zich er niet over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 26 2015, 19:32

De wind luisterde zoals gewoonlijk naar zijn emoties. Wat wilde je als je zo sterk in verbinding stond met een bepaald element. Vooral wanneer je dat element via je emoties opriep. Hij putte kracht uit zijn woede en gebruikte het om de wind aan te roepen. De emoties die de gedachte aan Haraldur met zich mee brachten waren hem iets te veel en de wind had het opgevangen. Gelukkig kon hij het makkelijk onder controle houden. Toch bleef een zacht windje door de bomen ruisen die om de oude ruïne heen stonden. Hij glimlachte enkel om Iro's woorden. 'Dat was vroeger normaal. Wat ik ervan begrepen heb was het op Shadra niet veel anders. Tegenwoordig moet je van alles en mag je niks. Maar maatregelen ontbreken. Toen speelde je met je leven. Veel van deze straffen zijn inmiddels afgeschaft. Als je het nu zou voorstellen zou het onethisch zijn,' sprak hij zacht glimlachend al was de reden waarom hij dat deed niet helemaal duidelijk. De glimlach verdween langzaam terwijl hij Iro's ogen weer opzocht. 'Is er nog iets dat je van mij zou willen weten?' vroeg hij zacht. Dit was niet zijn sterkste kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 26 2015, 22:10

Iro voelde dat de wind nu rustiger was, maar nog niet geheel ging liggen. Ach een beetje wind was niet zo erg. Hij luisterde naar wat Ronodan vertelde. Hij moest het weten, maar toch voelde het niet goed ook al deden ze het op zijn thuis planeet toen der tijd ook. 'Wat een stel barbaren waren ze vroeger niet?' lachte hij zachtjes. Goed het viel niet goed te praten van wat de mensen vroeger voor straffen bedachten. Er zaten vast nog vele mensen gevangen in dat soort strafgevangenissen, maar toch vond Iro het een rot streek om mensen eeuwig te martelen. Toen Ronodan vroeg of hij nog iets wilde weten, dacht hij even na. Nee momenteel wilde hij naar bed. De vermoeidheid sloeg langzaam aan toe en nu hij het Ronodan verteld had en met de info die hij nu van de man gedeeld had wilde hij graag gaan slapen. Een opkomende geeuw in een poging te verbergen lukte maar half. 'Nee, laten we maar naar ons eigen bed toe gaan. We hebben voor nu even genoeg gepraat toch?' stelde Iro voor en hij glimlachte even naar Ronodan. Hij zei expres ons eigen bed, voor het geval laten we maar naar bed gaan verkeerd op gevat werd.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 26 2015, 23:34

Barbaren. Tja, het lag er maar aan vanuit welk oogpunt je het bekeek. Het was nog steeds zijn tijd. Hij had zijn leven gehad daar. Ja, het was niet geweldig. Maar deze tijd was niet veel beter. Tegenwoordig kon je met alles wegkomen. Ergens was hij opgelucht dat Iro uitgepraat was voor vandaag. Hij wist niet of hij er klaar voor was om alle vragen te beantwoorden die Iro hem had kunnen stellen. Hij knikte. 'Dan wens ik je een goedenacht. Ik denk dat ik nog een stukje ga rennen,' zei hij met zijn blik op de duisternis achter hem gericht. Deze nacht had hem mentaal uitgeput, maar fysiek voelde hij het bloed door zijn lijf pompen. Nog een half uur rennen zou hem in elk geval afkoelen. 'Welterusten,' sprak hij zacht tegen Iro en lichtelijk ongemakkelijk, niet goed wetend wat nu te doen. Uiteindelijk stak hij zijn had maar op met een schaapachtige grijns en rende toen de andere richting op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 26 2015, 23:43

Iro zag hem knikken, maar dat was vast op dat hij het voor vandaag voor gezien hield, maar alles in 1 nacht door bespreken ging natuurlijk ook niet en voor het rustig aan doen kon je beter over meerdere dagen met elkaar samen om gaan en praten over dingen die hen beide van elkaar nog niet wisten. Iro rekte zich uit en stak zijn eigen hand op voor Ronodan weg rende. Hij glimlachte. Het ging beter dan hij verwacht had, maar toch was Iro nog een beetje onrustig. Niet uit angst voor wat Ronodan nog voor hem verborgen hield. Nee meer uit nieuwsgierigheid over de dingen die hij nog niet wist over deze mysterieuze man. Iro grinnikte en keek nog even naar de ruins, maar hij kon beter een missie op geven om die kristallen te laten gaan halen dan ze hier nog zelf ergens tot schilfertjes verpulverd te moeten gaan op vissen. Maar daar ging hij nog over na denken. Voor nu wilde hij naar bed en gaan slapen en heerlijk dromen. Hij geeuwde nog een keer en liep terug naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
We could be immortal - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

We could be immortal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

We could be immortal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [RPG] Immortal Cats

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-