PortalIndexWe could be immortal HpD5UwnWe could be immortal 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 We could be immortal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimevr dec 18 2015, 22:34

Hij wist niet hoe lang hij al naar de klok aan de muur aan het staren was. Hij had het half twee zien worden. Daarna half drie. De kamer om hem heen was donker. De open haard was gedoofd en het enige licht dat er was, was afkomstig van de zwakke streepjes maanlicht die door de gordijnen naar binnen scheen. De gordijnen waar de wind aan trok en duwde. Hij had vrij spel vanwege het open raam. 'Zou je niet eens naar bed moeten?' Met een ruk keek hij opzij in het gezicht dat hij zo goed kende. Zijn wilde bos zwart haar die als leeuwenmanen uit zijn schedel ontsproten. Zijn blik draaide terug naar de klok. 'Ga weg,' fluisterde hij schor. Hij voelde zijn licht gekleurde ogen in hem branden. Uiteindelijk stond Ronodan op en liep om de bank heen. Hij legde zich plat met zijn buik op de grond en begon zich toen verwoed op te drukken. 'Het zit je dwars niet. Ik zit je dwars. Ik weet het wanneer je veel aan je gedachten hebt. Anders was je nu niet aan het trainen,' Hij had zich omgedraaid en keek vanaf de bank toe. Ronodan probeerde zijn blik te negeren maar viel om toen hij ineens voor hem lag. 'Je kunt me niet negeren Ro,' sprak hij eenvoudig. 'Ik wil dat je me met rust laat,' gromde hij zachtjes. Hij ging in kleermakerszit zitten. Hij met de wilde zwarte manen. 'Echt waar? Wil je dat? Lieg niet tegen jezelf. Als je dat echt wilde, dan zat ik hier nu niet,' Ronodan krabbelde overeind en liep met stevige passen naar zijn kamer. Hij trok een broek aan en schoot in een shirt met een vest overheen. Zijn haar bond hij samen in een staart zodat het niet langer voor zijn ogen viel. Zodra hij opkeek leunde hij tegen de deurpost. 'Je weet heel goed waarom ik hier ben,' zei hij met die herkenbare grijns die Ronodan zoveel pijn deed om te zien. Ronodan liep naar de deur van Angani. Hij stond in het midden van de kamer. Hij met de zwarte manen. 'Laat gewoon los,'

Het bos was donker, maar de duisternis omarmde hem vandaag. Met een stevige pas rende Ronodan tussen de bomen door. Zijn hete adem was zichtbaar elke keer als hij uitademde. Zijn hart klopte tegen zijn borstkas en hoewel zijn wangen ijskoud waren voelde de rest zijn huid gloeiend heet. Pas toen hij bij de ruïnes was stopte hij. Hij steunde met zijn handen op zijn knieën en hijgde zwaar. Hij was hem in elk geval kwijt. Maar voor hoelang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimevr dec 18 2015, 23:00

Slapen lukte niet echt. Niet dat er nachtmerries waren die de docent Dark Magic wakker hielden, maar het was juist dat hij de gene die hem zulke fijne dromen bezorgde uit zijn hoofd en gevoel krijgen. Daarom was Iro midden en tot laat in de nacht nog bezig met huiswerk na te kijken. Zijn oogleden werden zwaar, maar Iro probeerde zich wakker te houden. Hij knikkebolde af en toe, maar na het laatste huiswerk zakte hij bijna voorover. Die heerlijke warmte omarmde hem opnieuw gevolgd door die heerlijke geur en alles waar Ronodan voor stond. Meteen schrok Iro wakker en schudden zijn hoofd, ruffelde wild door zijn zins een week geverfde rode haren die wild alle kanten uit stonden. Nee hij wilde er niet aan denken laat staan er over dromen. Ronodan wilde vast niets met hem? Hij was een persoon die zich niet in de hand had weten te houden na de waarheid gehoord te hebben. Ro was diegene geweest die hem en de planeet met de inwoners en leerlingen had moeten redden. Iro gromde zacht en meer tegen zichzelf dan tegen Reaper die heerlijk zat te dromen met zijn snavel diep onder zijn vleugel gestoken. Hij ontliep de kans om gezien te worden met of door de LM al een tijdje, maar of hij dat lang ging vol houden was nog maar de vraag. Met een zucht stond Iro op en liep naar de kast om wat spullen na te kijken voor de volgende les. Alles was er op wat shadow stone, maar dat was hier ook vast wel te vinden in de schaduwen... Vooral bij de ruins waar vast ook een voorraadkast zou hebben gestaan, maar de vraag was kon hij hem op tijd vinden en dan nog even gaan slapen? Iro verdween in de schaduwen van zijn vertrekken en reisde via Shadow trip richting de ruins. Daar had hij allerminst op een bekende gerekend, maar toch zou het gebeuren of Iro het nu wilde of niet. Zonder het door te hebben kwam Iro op zo'n 100 meter bij Ronodan vandaan uit een schaduw. Zijn magie richtend op de vervallen gebouwen bemerkte hij wel een aanwezigheid, maar niet gelijk door hebbende wie. De trekkracht van de shadow stones was groter en dus liep Iro over het vergruisde gesteente en moest moeite doen om bij een vervallen gebouwtje te komen. Het lag onder een hele berg puin. Iro zuchten even en probeerde iets waar hij zelden geluk mee had. Met een hand die hij in een schaduw tussen twee stenen in stak probeerde hij erbij te komen. Er lagen nog hele flesjes en doosjes. Per ongeluk stoten hij een exposief flesje om die weg rolde en zowel hem als de berg puin die voor de deur lag weg blies. De klap kwam hard aan toen Iro tegen een nog stevige muur aan klapte. De explosie was niet zo heel groot geweest, maar luid genoeg. Half suf van de klap probeerde hij bij te blijven, maar faalde daarin en zakte weg in die heerlijke slaap.

(Begint lekker!) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimeza dec 19 2015, 00:18

Langzaam voelde hij zijn hartslag vertragen en zijn adrenaline afnemen. Ook zijn lichaamstemperatuur ging naar beneden. Ondanks dat had hij het niet koud. Al snel kon hij weer rechtop staan en ging ademhalen alleen nog maar wat oppervlakkig. Ronodans ogen gleden over de omgeving. Nergens was hij te zien. Nergens waren zijn lichte ogen, zijn donkere haren en zijn jongensachtige grijns. Ronodan liet een zucht ontsnappen en liet zijn hoofd hangen. Het was een hallucinatie geweest. Een bijeffect van zijn insomnie. Maar nog nooit zo levensecht. Ronodan wist ook donders goed waarom Haraldur de laatste tijd zijn gedachten domineerden. Hij had Iro sinds die dag geprobeerd een beetje te ontwijken, onwetend dat de man hetzelfde deed bij hem. De docent duistere magie confronteerde hem met dingen die hij liever wilde vergeten. Maar was dat echt zo? Wilde hij het wel vergeten. Waarom zou hij zich anders zo vast blijven klampen aan het verleden. Zijn hallucinatie begon ineens veel logischer te klinken.
Ronodan richtte zich weer op, klaar om verder te rennen. Het was nog steeds niet helemaal uit zijn systeem. En wie weet, heel misschien zou de vermoeidheid hem in een droomloze slaap weg laten zakken. Hij schudde zijn spieren even los toen er op dat moment een luide knal bij de ruïnes vandaan kwam. Met een ruk schoot zijn hoofd in de richting van de ruïnes. Een vage stofwolk die hij nauwelijks kon onderscheiden in het duister vertelde hem waar de problemen waren. Hij rende in de richting van de afgebrokkelde stukken muur. Hij sprong over grotere brokstukken en wrong zich tussen scheuren in half gespleten muren. Toen hij er bijna was bleef hij ineens stilstaan. De beweging was zo plotseling geweest dat zijn brein het niet op tijd door had kunnen geven aan zijn voeten. Hij struikelde een paar stappen naar voren. De aanwezigheid die hij voelde was die van Iro. Zijn eerste instinct was omdraaien en wegrennen. Maar zijn hart klonk vreemd. Alsof hij sliep. Er moest iets niet helemaal in orde zijn. Ronodan hakte de knoop door en duwde een paar stenen weg totdat hij de man versuft tegen een muur zag liggen. Hij stroopte zijn mouwen op en liep op de man af om hem daarna op te tillen. Hij kreunde even zacht. Het was lang geleden dat hij het gewicht van een volwassen man had opgetild. Uiterst voorzichtig zocht hij de meest veilige uitweg tussen de brokstukken vandaan om Iro daarna vlakbij de ruïne tegen een boom aan te leggen. Zelf liet hij zich met zijn rug tegen een andere boom zakken. Wat deed Iro hier op dit uur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimeza dec 19 2015, 00:37

Het was heerlijk. Die sensaties die zijn dromen doorgaven. Hoewel hij door de klap zich even aan zijn vermoeitheid had toe gegeven kon Iro zich niet los rukken van het gevoel dat zich meester over hem had gemaakt. Dus ging Iro in zijn dromen maar mee tot hij een uitweg gevonden had om zich te ontdoen van zijn verliefdheid. Hij had er geen erg in dat Ronodan aan kwam gerend na die explosie, maar hoewel hij sliep voelde Iro wel dat iemand hem optilde... Of deed zijn droombeeld dat? Want net op het moment dat Ro Iro op tilde handelde zijn droom.net zo. Om hem zolang mogelijk in slaap te houden. Het was verwarrend en heerlijk te gelijk, maar het echte woord zou nooit iemand kunnen uitspreken of opschrijven. Een winterse windvlaag deed zijn lichaam rillen. Wat ook het moment was dat Iro zichzelf uit de droom kon onttrekken. Echter was Iro niet meer waar in slaap gevallen was. Een bekende energie zat niet ver bij hem vandaan, maar een opkomende knallende hoofdpijn galmde door de achterkant van zijn schedel. Hij kreunde lichtjes terwijl Iro zijn hand naar achteren bracht en een flinke buil voelde zitten. 'Fijn dat krijg je als je gaat hengelen.' mopperde Iro zacht, maar hij snapte ook wel dat Ronodan hem vast wilde uithoren van wat er gebeurd was. 'Hoe is het?' vroeg Iro zo neutraal mogelijk, maar echt in Ro's ogen kijken deed hij niet. Het was maar goed dat het zo donker was, dan viel die lichte blos op zijn wangen misschien niet zo op... Verman jezelf!!! gromde Iro inwendig tegen zichzelf en bleef meer naast Ronodan kijken dan recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimeza dec 19 2015, 23:16

Soms vroeg hij zich af of dit een wreed spelletje van de goden was. Een straf voor het misbruiken van hun naam. Hun ironische humor. Elke keer opnieuw lieten ze dingen op zijn pad verschijnen die hem nieuwe obstakels bezorgden. Zo nu ook met Iro. Hij had de man geprobeerd te mijden en nu gebeurde dit. Hij slaakte een zachte zucht toen hij Iro tegen de boom had gelegd. Hij zag de condens die zijn warme adem veroorzaakte vervliegen in de lucht. Hij steunde met zijn hoofd tegen de stam van de boom waar hij met zijn rug tegenaan stond geleund. Hij merkte dat Iro weer bijkwam eerder aan zijn hartslag die weer actiever werd nog voordat hij begon te spreken. Hij keek over zijn schouder naar de man achter hem. 'We moeten echt stoppen elkaar op deze manier te ontmoeten,' grijnsde Ronodan zwakjes. Zijn stem klonk vermoeid. Hij duwde zichzelf van de boom af en draaide zich om naar Iro. 'Dus, ik denk niet dat de ruïne beter slaapt dan je bed,' ging hij kalm verder. Zijn houding was relaxt en kalm. Maar vanbinnen was hij nog steeds bang om elke keer als hij zijn hoofd draaide een nieuwe hallucinatie te zien. Misschien zat Iro hier niet eens. Voor hetzelfde geldt lag hij uitgeteld ergens op de grond in Angani. Buiten bewustzijn of half comateus. Niet dat dat erg waarschijnlijk was. Maar logica en illusie liepen door elkaar als je maar twee uur slaap hebt gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimezo dec 20 2015, 02:57

Waarom overkwam hem dit nu weer? Ja hij vond hem leuk, ja Iro was verliefd op de man. Al was hij LM nou en? Maar het was toch de teleurstelling die op de achtergrond bleef hangen. Wat als Robodan zich niet ook zo voelde als hij, wat als Ronodan hun vriendschap hierdoor wilde breken? Iro keek Ronodan even aan toen hij begon te spreken over hoe hun ontmoetingen de laatste tijd waren. Tja het was niet best. Eerst sloopte hij de halve arena en nu blies hij al hoewel per ongeluk een berg puin bij de Ruins op. Iro keek weg. 'Deze keer stoten ik iets om maar wat het was weet ik niet. Wat er bij lag zal nu wel verspreid over de rest van de ruins zijn.' zei hij en voelde weer een nieuw schuldgevoel op komen zetten. Hoewel het best grappig was geweest wilde hij het niet nog eens meemaken. Iro had zijn grijnsje wel gezien, maar durfde zich niet open te stellen. Hij was huiverig voor dat zijn stem iets verried van zijn gevoelens. Het vermijden van de man van wie zijn gehele gestel op zijn kop ging staan stond niet ver bij hem vandaan. Het liefste omhelsde Iro Ronodan opnieuw, maar hij hielt zich in en kwam overeind. Even leunde Iro nog tegen de boom aan waar Ronodan hem neer gelegd had voor hij zich weer naar Ronodan toe draaide. 'Dat weet ik wel zeker. Ik was eigenlijk ook niet van plan om hier te blijven slapen, maar er lagen wat kristallen in de voorraadkast voor ik hem per ongeluk opblies. Door die klap ben ik vast out gegaan. Maar wat brengt jouw hier?' vroeg Iro en hij voelde zich licht in zijn hoofd te voelen. Het was dus nog niet slim geweest om op te gaan staan... Iro wiebelde soms een beetje. Maar hij bleef recht staan. Zijn blik was geheel op iets anders gericht dan Ronodan. Maar hoewel Iro zich staande probeerde te houden voelde Iro zich verzwakt en zijn benen trilde hevig al liet Iro het bijna niet zien maar voor wie er ervaringen mee had kende de symtomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimezo dec 20 2015, 23:01

Ronodans blik dwaalde naar de ruïnes. Hij wist niet zeker of Iro die spullen nog terug zou kunnen vinden nu. Vanuit zijn ooghoek zag hij dat Iro inmiddels weer was opgestaan, al ontging het hem niet dat hij zich voor een moment staande moest houden door de boom als steun te gebruiken. Hij ging verder en vroeg wat Iro op dit uur nog bij de ruïnes deed. Zijn uitleg was simpel, wat het toeval des te vreemder maakte dat ze elkaar juist nu weer tegen kwamen. Het was niet logisch. Het kwam niet in hem op verder te vragen naar de reden waarom Iro nu eigenlijk nog steeds wakker was. Misschien was dat wel een Shadraans ding. Ze kregen hun krachten immers van de nacht en de duisternis.
'Ik kon niet echt in slaap komen. Dan kan ik mijn tijd maar beter nuttig besteden,' zei hij zacht. Hij vertelde de man niet dat hij de reden was dat Ronodan de slaap maar niet kon vatten. 'Iro, gaat het goed?' Hij zag de man lichtjes wiebelen op zijn voeten. Ook zijn blik leek niet helemaal meer helder. Ronodan legde zijn hand op Iro's schouder en probeerde zijn blik te vangen. 'Iro?' vroeg hij nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimezo dec 20 2015, 23:43

Dit was zo vervelend. Hij snapte er niets van. Tijdens de nacht zou hij sneller geheeld moeten zijn van die klap van de explosie, maar het duurde langer dan normaal. Ronodan gaf uit leg en zei dat hij niet in slaap kon komen. Iets wat Iro niet echt geloven kon. Maar Iro hield vol en probeerde zich over zijn duizeligheid heen te zetten, maar zijn maag speelde ineens ook op. De hand van Ronodan die op zijn schouder werd gelegd bracht een ongewilde rilling door zijn lichaam. Hij was zo dichtbij... Zijn geur drong weer in zijn neusgaten en benevelde hem nog verder. Iro probeerde zich te herstellen, maar op de een of andere manier ging dat niet. 'Nee niet echt... Die klap was toch harder dan ik gedacht had.' zei hij maar zijn stem was zo zacht dat hen nauwelijks hoorbaar was voor iemand die verder weg stond dan Ronodan. Iro voelde zijn knieéen het begeven waardoor hij voorover dreigde te kiepen. 'Shit... Waarom voel ik me zo duizelig...?' vroeg hij en kreeg die verschillende sensaties weer door zijn hoofd gespeeld. Wat overkwam hem toch? Zo was het niet gegaan toen hij Meno tegen het lijf op gelopen was nadat hij hem had geprobeerd te ontwijken. Zijn benevelde brein speelde anders dan Iro wilde. Hij was anders zo sterk, anders had hij zich gewoon weer tegen de boom aan gezet, maar nu? Nu ging het helemaal anders. Goed die explosie was helemaal niet de bedoeling geweest, maar dit was eigenlijk ook wel leuk en fijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 00:23

Hij hoorde de verandering in de hartslag van Iro op het moment dat hij zijn hand op diens schouder legde. Hij had die verandering wel vaker opgemerkt. Maar het was nooit zo bewust tot hem doorgedrongen. Ronodan pakte Iro iets steviger vast en draaide zacht zijn hoofd naar hem toe om beter zijn ogen te kunnen bekijken. Maar nog voordat hij iets had kunnen controleren zag hij Iro naar voren hellen. Hij probeerde hem op te vangen zodat hij in elk geval niet naar voren zou vallen. 'Misschien kun je maar beter weer even gaan zitten,'
Voorzichtig dwong Ronodan Iro weer tegen de boom te gaan zitten en zakte op zijn knieën naast hem in het gras. 'Misschien moet je terug naar de academie Iro,' zei hij zachtjes. Misschien was het inderdaad de klap geweest. Hij was zelf niet zo'n genezer. Verder dan improvisatorisch hechten was hij nooit gekomen. Hij keek er niet naar uit om terug naar de ziekenzaal te gaan. Maar Iro kon nu al bijna niet op zijn benen staan, laat staan in zijn eentje terugkeren naar de school. Hij had er zo'n hekel aan als hij niks kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 02:09

Vreemd. Die nevel was niet geheel onprettig. Iro voelde de roes steeds meer van zijn lichaam overnemen en hoewel Ronodan hem opving en in een zittende positie bracht kon hij een vrolijke glimlach niet van zijn lippen krijgen. Waarom hij zich zo voelde was een raadsel voor hem zelf. Maar de aanwezigheid van Ronodan hielp er ook in mee. De woorden van Ro kwamen wel tot hem door maar echt reageren deed Iro er nog niet op.
Zijn blik gleed naar de wolkeloze hemel iets wat zelden voorkwam voor zo ver Iro had meegemaakt. Maar de maan was goed te zien en helder. Een lichte grinnik volgde op de laatste woorden van Ronodan. 'Het gaat wel, Ik moet gewoon even uitrusten dat is alles.' zijn stem klonk anders dan anders maar toch ook weer een beetje als zichzelf. 'De maan is mooi vannacht vind je niet?' vroeg hij en zijn blik gleed van de sterren hemel naar het gezicht van Ronodan. Darn, hij zat zo dichtbij! Iro glimlachte ook anders dan dat hij deed. Het leek wel of hij dronken was door de klap die hij eerder had gekregen. Hij was zichzelf tijdelijk niet meer. Iro handelde nu naar wat hij voelde voor het moment en dat was deze prachtige nacht en Ronodan. Iro duwde zich iets op om beter te kunnen zitten waardoor hij nog dichterbij Ronodan kwam. Het ging zo snel dat je het pas te laat merken zou. Iro drukte een snelle kus tegen de wang van Ronodan en zat weer rustig tegen de boom aangeleunt.

:Lol!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 20:51

De vermoeidheid die hij de afgelopen drie kwartier had geprobeerd op te bouwen gleed moeiteloos van hem af toen het niet goed leek te gaan met Iro. Voor de meeste mensen zou het een apart schouwspel zijn. Ronodan gaf niet om anderen. Niet in het openbaar. Hij was niet echt onzelfzuchtig te noemen. Zelfs zijn ''vriendelijke'' kant had vaak bijbedoelingen. Dat was het geval met Anna geweest onder andere. Het was handig als dat kind hem vertrouwde. Vooral als ze zo close met Luna was. Hij hield die zandhapper liever in de gaten. Hij vertrouwde geen van hen. Het Erdse brein werkte simpel maar liet zich leiden door oerinstincten en emoties. Anna was een geheime kaart.
Maar bij Iro lag het anders. Het was niet zoals met Lilith. Als hij bij haar was voelde hij zich uiteen getrokken. Aan de ene kant wilde hij bij haar zijn, maar aan de andere kant haatte hij haar en wilde haar het liefste zo ver mogelijk van zich af duwen. Iro daarentegen respecteerde hij. Ze kende elkaar nog niet lang maar over een aantal dingen dachten ze hetzelfde. In Iro hoopte hij dat hij een gelijke had gevonden. Als er iets mis zou zijn met hem raakte dat Ronodan op een andere manier dan waar hij gewend aan was geraakt.
Hij hoorde de man grinniken wat hem al iets geruster stelde. Ronodans woorden leken in elk geval wel door te dringen. Hij antwoordde. Zachtjes misschien. Maar het zou minder erg zijn dan hij dacht. Maar Ronodan fronste zijn wenkbrauwen bij Iro's volgende woorden. De maan? Was de man alsnog mentaal door elkaar geschud. Bijna automatisch ging zijn blik schuin omhoog om naar de lucht te kijken. Hij had zijn hoofd net weggedraaid toen hij vanuit zijn ooghoek Iro zag bewegen. Nog geen seconde later voelde hij de lippen van de man een kus op zijn wang drukken. Voor een moment zat hij als verstijfd in die houding waarna hij langzaam zijn hoofd terug draaide. Hij keek Iro bewegingloos aan. Voor het eerst sinds lange tijd was de storm in zijn hoofd gaan liggen. Alsof Iro's actie zijn brein uitgeschakeld had. Hij wist even niet wat hij moest zeggen. Waar was de man op uit? 'Je....kuste me,' zei hij uiteindelijk zacht. Het klonk niet bijster intelligent, maar zijn brein scheen moeite met opstarten te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 23:14

Ronodan leek geraakt te zijn door hoe Iro er aan toe was, maar dat ontging de man op het moment. Zijn brein en lichaam werkte momenteel met die legendarische roze bril. Alles was op het moment niet belangrijk. Niet zo belangrijk als zijn liefde voor deze man. Maar toen Ronodan verstijfde en Iro bewegingsloos aan keek begon er iets in hem te dagen. Iro kreeg een blos op zijn wangen. Ronodan was zo dichtbij... Zijn woorden waren zacht, maar het sloeg bij hem in als een mokerslag! Wat had hij gedaan? Waarom gedroeg hij zich toch steeds zo vreemd en ongecontroleerd steeds als hij bij deze man in de buurt was??? Hij keek weg en probeerde iets te bedenken. Zijn roze roes was in een klap weg geslagen. Hij wist niet hoe Ro over hem dacht en of hij wel ook van een man kon houden. 'Euh... Sorry. Ik...' Iro kwam niet uit zijn woorden en hij begon zich steeds helderder in zijn hoofd te voelen, maar zijn lichaam wilde nog niet wat hij wilde. Wel ver! Iro walgde van zichzelf dat hij het zo ver had kunnen laten komen. Wat moest hij doen? Normaal kon hij zich beheersen zelfs met Theneras wanneer ze aan het zoenen en strelen waren, maar dit sloeg nergens op. Uit eindelijk deed zijn lichaam toch wat Iro wilde en hij schoof iets bij de man vandaan om een beetje afstand te creëren. Maar of dat helpen zou? Hij hield van de man al vanaf dat Iro Ronodan's energie level had gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 23:41

Hij wist niet goed wat hij moest doen, hoe hij moest reageren. Dit was anders dan wanneer hij iemand mee terug nam naar de Toren die hij na de volgende ochtend waarschijnlijk toch nooit meer zou spreken. Hij wilde Iro niet behandelen als een object waar hij enkel opgekropte woede en lust op kon botvieren. Het liefste was hij nu opgestaan om weg te vliegen. Zo hard dat de wereld onder hem zou verdwijnen en hij niets anders dan een donkerrode vlek zou zijn. Hoog in de lucht, ver weg van de academie. Hij zou over een maand of zo wel weer terug komen. Als hij wist hoe hij zich moest voelen en wat hij moest zeggen. Maar hij zat vastgenageld aan de grond. Met zijn shirt en vest aan was hij toch niet ver gekomen. De kleren begonnen verstikkend en benauwd te voelen. Maar om ze nu uit te trekken zou het verkeerde signaal af geven. Om niet te zeggen erg ongepast op dit moment. Hij voelde zijn lichaam bloedheet worden. Hij had het gevoel dat hij koorts kreeg.
Hij probeerde zich op Iro te concentreren toen hij weer sprak. De man bood hem zijn excuses aan. Niet veel later schoof Iro een stukje bij hem vandaan. 'Waarom?' vroeg Ronodan, wederom zacht. Hij klonk niet boos. Eerder verward. Hij wist niet goed wat hij ervan moest denken. Hij wist niet eens wat Iro's intenties waren. Het enige wat hij wist was dat hij geen herhaling wilde van het verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimema dec 21 2015, 23:58

Zijn hoofd zat vol met verwarring. Hij voelde van alles en nog wat, maar hij kon er nu vast niet meer onderuit komen? Iro wist niet wat hij doen moest en of het wel werkte als hij liegen zou, maar zijn tong leek vast te plakken aan zijn gehemelte, wanneer hij wilde gaan liegen. Hij kon het niet... Ronodan vroeg waarom. Weer klonk het zacht, gelukkig niet boos maar verward. Iets wat Iro ook het meest voelde. Hij snapte weinig van zijn lichaam en hoe dit kon. 'Ik... ik...' zijn stem klonk onnatuurlijk en hij kreeg geen enkel woord uit zijn mond. Maar hij moest zich herpakken, dit was geen manier van doen! Hij moest nu wel zichzelf eruit praten lukte toch niet. 'Ik... Mijn... Argh! Waarom is dit zo moeilijk!' kreunde hij en schudden zijn hoofd. Iro probeerde zichzelf te herstellen, maar het moment dat hij zijn blik weer op Ronodan richten was hij het weer kwijt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 00:45

'Ik moet je toch feliciteren met je nieuwe status Hal. Ik had het niet verwacht,'. Een brede grijns verried dat hij loog. Haraldur gaf hem een zachte stomp tegen zijn arm. 'Lach maar. Ik ben doodsbang. Je zag wat er met Kjartan gebeurde,' sprak de man zacht. Het bleef voor een moment stil tussen de twee jonge mannen, net geen jongens meer en toch al meer strijd gezien dan een doorgewinterde veteraan. 'Kjartan was oud. Je kunt geen succes blijven hebben bij wat wij doen. Die ene keer zal je niet snel genoeg meer zijn. Daarom moet je slim kunnen zijn Hal. Wat dat betrof wist Kjartan exact wat hij deed,' sprak Ronodan zacht na die stilte. Haraldur glimlachte enkel naar hem. Toch leek hij niet volledig gerustgesteld. Ronodan had zijn hand op Haraldurs schouders gelegd. 'Je gaat het goed doen. Ik zal altijd achter je blijven staan Hal,' glimlachte hij. Hij wist niet of het aan de sfeer had gelegen of dat het iets was wat al heel lang had gebroeid tussen hen. Hij had hem gekust die avond. En Haraldur had hem beantwoord. Sinds die avond zochten ze elkaar alleen in het uiterste privé op. Waarschijnlijk had de rest er wel van geweten, maar was iedereen zo discreet geweest het er niet over te hebben.

Het was een herinnering die altijd in zijn hoofd zou blijven zitten. Een van zijn mooiste herinneringen aan Haraldur. Zijn besef van wat liefde of liefhebben nou echt betekende. Zijn vader zou hem gewurgd hebben als hij het van hem en Haraldur had geweten. Op dat moment had Ronodan zijn vader al jaren niet meer gezien. Maar hij wist hoe traditie getrouw hij was geweest. En twee mannen, dat kon gewoon niet in zijn tijd. Iro had al eerder ongewild herinneringen aan Haraldur bij hem boven gebracht. Zo ook nu weer. Iro leek niet uit zijn woorden te komen toen Ronodan hem vroeg waarom. Iets waar hij enigszins gefrustreerd door raakte. 'Weet je niet eens waarom?' vroeg hij. Hij was nog altijd niet echt boos. Meer geïrriteerd al was dat meer naar zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 01:13

Meno.. Bij hem was het zo veel gemakkelijker geweest. Was dat omdat hij een klasgenoot was geweest? Iemand van gelijke kansen? Iro snapte niet waarom hij het zo moeilijk vond Ronodan hetzelfde te vertellen als hij bij Meno had gedaan. De vraag van de man naast hem begon geirriteerd te raken. Iets wat Iro allerminste wilde. Hij zuchten en liet zijn hoofd voor het eerst weer in jaren hangen. Zo had hij in zijn schooljaren alleen tegen Meno gedaan. Het moest er dan maar uit. Snel en pijnlijk! Dan was hij er vanaf en wist Ronodan tenminste ook waarom hij zo deed. 'Ja, Ik weet wel waarom. Al probeerde ik de tijd te rekken van de waarheid die ik je nu vertellen ga. Al vanaf dat ik je in de bied ontmoeten is dit gevoel gaan groeien, mijn beheersing heb jij met elke keer dat we elkaar troffen doen weg vagen alsof je tijdens de training je wind aanvallen op me los liet. En nu... Ik hou van je al geef je misschien niet om mij...' zijn hoofd ging tijdens het spreken steeds verder om hoog tot Iro Ronodan aan keek. Hij wist niet of Ro het zelfde voelde of helemaal niet op mannen viel, maar dat was een zorg voor later. Hij kon zich niet genoeg bedwingen om enkele tranen te laten vloeien. Verdulleme waarom was dit zo laatig? Was dat omdat Ronodan een LM was? Het maakte hem niets uit of Ro ouder was of Iro eerder dan hem sterven zou. Hij hield van hem en dat was dat!

:LOL!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 01:44

Hij bleef Iro strak aankijken. Hij weigerde om te vertrekken zonder antwoord. Hij had al zwaar een vermoeden, maar hij wilde het uit zijn mond horen. Iro liet zijn hoofd hangen, maar Ronodan bleef hem aanstaren. Hij bleef stil toen Iro het er eindelijk uitgegooid had. Hij ontspande zich wat en de irritatie nam langzaam af. 'Hoe kan je van me houden?' was het eerste wat hij zei. Hij stond weer op en streek de plukken rood haar die ontsnapt waren van zijn samengebonden haar weer naar achteren. 'Je weet niks van me. Net zo min als ik jou ken. Hoe kan je nou met zekerheid zeggen dat dit geen oerdriften zijn?' vroeg hij. Hij ritste zijn vest los. Hij had het zo vreselijk warm gekregen. Hij probeerde zijn stem onder controle te houden terwijl hij zich weer omdraaide naar Iro. 'Ik ben niet het soort persoon waar je een langere relatie mee aan wilt gaan Iro,' zei hij vervolgens. 'Ik stel uiteindelijk alleen maar teleur,' fluisterde hij, meer tegen zichzelf erachteraan. Hij had Haraldur laten zitten, het moment wanneer hij hem het meeste nodig had gehad. Dat hij nog leefde was een wrede grap van het lot. Hij had moeten vechten. Hij had in elk geval iets moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 03:20

De stilte was voor hem het ergste. Het kon hem verder weinig schelen wat Ronodan van hem vinden zou. Maar toen de man uiteindelijk begon te spreken was Iro toch wel blij dat de.irritatie in diens stem af nam. Hoewel Ro zijn verliefdheid in vragen stelde. Hoe Iro van hem kon houden? Dat hij niets van hem wist en of het geen oerdrift was. Iro schudden zijn hoofd. 'Ik weet niet veel van je af en of ik er ooit achter komen zou ligt geheel aan jouw Ronodan. Maar ik weet het verschil tussen verliefd zijn en mijn oerdrift. Ook voel ik dat het, het laatste niet is. Dat is anders.' zei hij. Zijn stem klonk bijna weer normaal alleen was de.kille afstandelijke toon eruit. Hij zag hoe Ronodan op stond en iets los maakte. Hij had het kennelijk warm gekregen, maar Iro deed geen poginh om hem tegen te houden nog iets te zeggen waarom hij dat deed. 'Eerlijk gezegt. Kan mij het niet schelen of jij iemand voor langere relaties bent of niet. Of hoe oud jij ook bent nog worden zou. Ik kan niets aan mijn gevoel veranderen. Al zou ik het heel graag willen... Ik ben blij je al als een gewone vriend te hebben zondere verdere bijbedoelingen.' vervolgde Iro. Hij wilde hun vriendschap niet op het spel zetten. Dat was hem Te kostbaar. Iro dwong zichzelf om te gaan staan en het voelde alsof hij lichter was en zijn benen wiebelde niet meer zo dat Iro zich niet staande wist te houden. Wel hield hij nog een hand tegen de boom aan waar Iro eerder nog tegen aan gezeten had. Al die tijd bleef hij Ro aan kijken op een zo rustig en neutrale mogelijke blik, maar of dat geholpen had wist Iro zelf ook nog niet, want hij was zijn lichamelijke controle nog niet helemaal de baas...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 18:15

Voor een kort moment leken Iro's woorden van ver te komen. Ondanks dat hij maar een paar stappen achter hem stond. Wist hij echt dat verschil? Kon hij het zeggen van zichzelf wanneer hij echt verliefd was? Om niet alleen de leuke kanten te zien, maar het geen probleem te vinden om ook met de verrotting van de ander te leven? Hij had het zelf heel moeilijk gevonden. Er waren momenten geweest dat hij zich had afgevraagd wat hij ooit in Haraldur had gezien. Hoe verraden hij zich soms door de man had gevoeld. Maar het had nooit opgewogen tegen de verbinding die ze gehad hadden. Een verbinding die volgens Ronodan de fysieke vorm kon overstijgen.
Inmiddels had hij zich weer omgedraaid naar Iro. 'Je zegt dat het je niets kan schelen. Maar zou je er echt mee kunnen leven?' vroeg hij zachtjes. Met een paar stappen had hij de afstand tussen hem en Iro weer verkleind en stond hij met amper een halve meter afstand tussen hen in tegenover hem. 'Zou je kunnen leven met het feit dat ik een veroordeeld crimineel ben. Dat ik verantwoordelijk ben voor brandstichting, plundering en moord?' vroeg hij zacht terwijl hij de afstand nog verder verkleinde. Hij stond nu bijna tegen hem aan. 'Dat het enige wat mij tegenhoud mijn gang te gaan deze ijzeren band is?' ging hij verder terwijl hij met zijn wijsvinger tegen de metalen nek boei tikte die haast niet opviel in het duister. De band die Reá om zijn nek had laten zitten en die hem corrigeerde bij elke gevaarlijke gedachte die door zijn hoofd schoot. De pijn waar hij gek genoeg gewend aan was geraakt en soms zelfs met opzet uitlokte. 'Doet dat je niets?' fluisterde hij nu zacht tegen Iro. Zijn hand steunde tegen de boom en hij had zich lichtelijk voorovergebogen. Enkele centimeters zaten er nu enkel nog tussen zijn gezicht en dat van Iro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimedi dec 22 2015, 23:07

Ronodan leek eerst niet te reageren, alsof hij in gedachten was of zo, maar toen hij begon te spreken kwam hij ook dichterbij en vroeg of hij er echt mee zou kunnen leven. Iro had in zijn leven ook verschillende dingen gedaan die niet door de beugel konden al was hij er nooit voor gepakt geweest en had hij die dingen altijd geheim gehouden. Ronodan vroeg hem of Iro kon leven met de gedachte dat Ronodan een veroordeelde crimineel was die verschillende erge dingen gedaan had en dat terwijl hij de afstand tussen hen steeds meer verkleinde. Ronodan tikte tegen een band die hem weer hield om al die dingen te doen. Hoe dat kwam zei Ronodan niet, maar Iro bleef staan waar hij stond en liet hem verder uit praten. De laatste vraag was toen ze nog maar enkele centimeters van elkaar af waren met hun gezichten omdat Ro voorover gebogen stond. Het bezonk even in zijn brein, maar Iro kon het niet helpen te grinniken. 'Je doet net alsof ik een onbevlekt geweten heb.' zei hij terwijl Iro even zijn ogen sloot om ze vervolgens weer open te doen. Die dingen lagen als blokken lood op zijn schouders opgestapeld, maar Iro had ze steeds meer aangevuld met elke keer dat hij mensen pijnigde. 'Om je vragen eerlijk te beantwoorden. Nee, het doet me niets.' zei Iro vol uit. Hij zou Ronodan als enigste zijn ware aard laten zien voor de rest van de wereld bleef hij de keurige Shadraan die enkel les gaf en een beetje te ruw trainde. 'Hier op deze school ben jij de enigste tot nu toe die mijn kracht echt aan zou kunnen. Op Shadra heb ik talloze mensen verminkt tijdens de trainingen. Tot nu toe ben ik daar nooit voor veroordeelt geweest en wie ruzie met me zocht heeft vreselijke pijnen door staan voor ze het loodje legde.' zei Iro en even veranderde zijn blik in een stil verlangen om mensen weer pijn te gaan doen, maar verder dan zijn ogen en een lichte grijns kwam het niet. Weer grinnikte Iro. 'Zins ik Reaper als mijn Soul beast heb laat ik hem de meeste lol hebben, maar als de drang echt te groot mocht worden reis ik af naar Shadra om daar van die lozers op te sporen die denken heel wat te zijn en mensen uit buiten om welke reden dan ook. Nu vraag ik jouw Ronodan. Wat zou daar de kansen voor een veroordeling in liggen mochten ze me ooit snappen?' vroeg Iro hem. Zijn blik werd weer normaal terwijl Iro hem die vraag stelde. 'Dus nee, mocht je mijn liefde voor jouw beantwoorden heb ik daar helemaal geen moeite mee.Zo niet dan zou ik daar mee moeten leven. Het zou voor mij de meest zware straf zijn die er ooit uit gevonden zou kunnen worden.' beantwoorde Iro de vraag die Ronodan hem stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimewo dec 23 2015, 00:07

Jarenlang had hij deelgenomen aan een bende rovers en moordenaars. Jarenlang hadden ze de bevolking van Puffoon geterroriseerd. Hun hoogmoed was hun ondergang geworden. Hij had ruim tweehonderd jaar opgesloten gezeten. Vastgevroren in een blok ijs. Hij had er nooit uit mogen komen. Reá had hem nodig gehad. Ze had zijn kennis en ervaring nodig gehad om haar werk als Legendarische Magiër te doen. Hij had haar neergestoken. Hij had een beschermer van de planeet vermoord. Een zonder opvolger. Het was zijn eigen schuld dat hij hier zat. Ronodan schudde zijn hoofd toen Iro begon met spreken. 'Ik denk dat niemand onbevlekt is,' sprak hij zacht. Al was het niet in daden, dan wel in gedachten. Niemand was puur. Maar hij bleef stil toen Iro verder ging met zijn verhaal. Hij vertelde hem een deel van zijn eigen emotionele bagage. 'In elk geval geen doodstraf meer. Dat is afgeschaft,' antwoordde hij enigszins nonchalant. Hij zei er maar niet bij dat hij de regelgeving had opgezocht voor het geval dat iemand hem ooit opnieuw voor het gerecht zou proberen te dagen. Vorige keer was hij onvoorbereid geweest, maar dat zou hem niet nog eens gebeuren.
Nog altijd was de afstand tussen hem en Iro enkele centimeters. 'En wat als het niet zo is als je had gehoopt?' was de laatste vraag die hij stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimewo dec 23 2015, 00:29

Wat er allemaal in Ronodan's hoofd om ging wist Iro niet. Hij kon geen gedachten lezen, maar hij kon wel zeggen wanneer iemand loog en daar was hij altijd heel goed in geweest, of iemand moest zijn stem en energie goed in bedwang kunnen houden net als hun zenuwen. Ronodan bleef staan waar hij stond en zei dat de doodstraf afgeschaft was. Hm dat was waar. Maar hij kende verder geen enkele rechten dan die er vaak genoeg uit gesproken werden tegen moordenaars. Iro wist dat hij een hele grote gok genomen had een LM in te zeggen wat voor Monster hij af en toe wel niet was, maar aangezien Ronodan zelf al vertelde dat hij een veroordeelde crimineel was had het hem de moed gegeven iets van die loden last van zich prijs te geven. Iro knikte enkel bij de woorden van Ronodan over wat hij als eerste zei. Iro gaf geen blijk dat hij bang voor de man zijn standvastigheid was. Hij bleef staan terwijl Ro zo voor hem bleef staan. Hij vroeg wat Iro zou doen als het niet zo ging als hij hoopte dat Ronodan zijn liefde zou beantwoorden. 'Daar zal ik dan mee moeten leven, al hoop ik wel dat gewoon vrienden blijven.' zei Iro terwijl zijn hart een slag over leek te slaan. Mocht het niet zo zijn dat Ronodan zijn liefde aannam en hem beantwoorden zou Iro ook geen poging ondernemen om hem te dwingen. Zo zat hij niet in elkaar. Iro was een gemene sadist en geen stalker! Aan die mannen en of vrouwen had hij een bloed hekel aan. Hij hielp mensen ook al vermoorden hij dan de booswichten, maar dat deerde hem allerminst. Onschuldige doden dat zou Iro nooit kunnen en dat was wel wat Ronodan gedaan had. Maar dat behoorde toch tot het verleden? Maar zo dacht Iro tenminste niet. Ronodan zou zo zijn redenen wel hebben gehad. Zolang hij maar niemand pijn deed die hem dierbaar waren, Roselle en Theneras waren tot nu toe buiten Ronodan de enigste die hij vertrouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimewo dec 23 2015, 01:05

Had hij zich ooit schuldig gevoeld over wat hij gedaan had? Dat was de vraag die ze hem tijdens zijn overhoring hadden gesteld. Hij wist ook exact nog wat hij had geantwoord. Nee. Nooit had hij een greintje schuld gevoeld naar hen die onder zijn handen waren gestorven. Hoeveel huizen hij in de as had achtergelaten. Hoeveel onschuldige mannen, vrouwen en kinderen hij daarbij aan de vlammen had overgeleverd. De vrouw die bij de overhoring had gezeten had zich niet langer kunnen inhouden en hem in zijn gezicht gemept en gespuugd. Ze had hem een monster genoemd. Hij had het toen allemaal wat overdreven gevonden. Maar zou hij het allemaal opnieuw doen als hij nu de kans kreeg? Alleen eraan denken liet de band om zijn hals steken. Hij probeerde het te negeren. Hij bleef even stil na Iro's laatste antwoord. Een flauwe glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Ik heb geen excuses meer,' sprak hij. Misschien had zijn hallucinatie gelijk gehad. Misschien was het tijd om los te laten? Maar wat als hij daar niet klaar voor was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

We could be immortal UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimewo dec 23 2015, 02:54

Als Ronodan alleen bevriend met hem wilde blijven vond Iro het ook goed. Dan kon hij heimelijk toch nog blijven fantaseren dat wanneer ze samen dingen ondernamen zoals gewoon gezellig gingen kletsten in de kroeg en samen dronken worden, dat ze op date waren inplaatst van gewoon vrienden dingen doen die enkel vrienden deden. Maar de woorden van Ronodan brachten hem toch heel even licht van zijn stuk. Had hij het goed gehoort? Had hij geen exusses meer? Even werkte zijn brein traag, maar een vrolijke glimlach verscheen op zijn lippen. 'Maar ik wil het niet overhaasten. Jij mag dan lichtjaren ouder zijn dan ik, maar jij bent ook maar een mens dus wil ik het rustig aan doen als je het niet erg vind?' vroeg Iro met een lichte verlegen toon in zijn stem. Goed hij mocht dan een Sadist zijn, maar ook hij was maar een mens. In zijn woorden had Iro een hand tegen de borstkast van Ronodan gelegt. Meer uit respect voor deze grote crimineel en Legende dan uit bijbedoeling. Iro was niet als het op liefde aan kwam. Echte liefde om daar rats fats mee om te gaan. Zolang niemand het in zijn botte kop haalde om Ronodan ook maar 1 haar te krenken al kon Ro heel goed voor zichzelf zorgen daar was Iro stille getuigen van, maar toch zou hij voor de man in de bres springen om hem te verdedigen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

We could be immortal UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitimewo dec 23 2015, 14:34

Hij moest gaan accepteren dat wat hij ooit met Haraldur had gehad, nu weg was. Hij zou zich de man altijd blijven herinneren. De avonden dat ze samen soms gewoon alleen maar zaten. Hij achter de piano, Hal op zijn viool. Hoeveel muziek had hij in die tijd wel niet geschreven? Een stuk meer dan hij had gedaan sinds hij op de academie woonde. De piano klanken echode vaak door de Toren. Maar het miste zijn ziel sinds de viool niet meer bijviel. Misschien was het tijd om weer alleen voor de piano te schrijven. Niet dat hij op zoek was naar iemand als Hal. Als hij al iets wilde, dan het liefste iemand die hem de man liet vergeten.
Een grijns brak door op zijn gezicht terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. 'Hoe oud denk je precies dat ik ben?' vroeg hij semi- verontwaardigd. Maar daarna werd zijn blik wat serieuzer. 'We kunnen beginnen met gewoon te praten. Ik weet nog steeds niet veel van je Iro,' zei hij kalm. Hij kende de naam van de man. Hij wist een beetje hoe zijn familiesituatie eruit zag en hij wist wat hij op de school voor werk deed. Maar zijn dromen, zijn angsten. Het was hem onbekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



We could be immortal UTL8oxA PROFILE
We could be immortal UTL8oxA MAGICIAN

We could be immortal Empty
BerichtOnderwerp: Re: We could be immortal   We could be immortal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

We could be immortal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [RPG] Immortal Cats

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-