PortalIndexHelp me out! - Pagina 2 HpD5UwnHelp me out! - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Help me out!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shima
.
.
Shima

Help me out! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 146
Help me out! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: De mentorklas van Master Salvador
Partner:

Help me out! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me out!   Help me out! - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 04 2010, 17:59

Shima vond het maar raar, ze had hem gered en nu ging hij weg? Ze liep door verder de kerkers in, Ze kon de eerste keer allenmaar vooruit of linksaf, aangezien hij rechtsaf zei , gnig ze vooruit, dat was dichterbij, Eigenlijk hadd ze linksaf gemoeten, wat ze niet wist. Ze bleek nu al een half uur lang rondjes lopen in die kerkers ,Ze durfde de heeltijd niet te roepen, niet om hulp, dan zouden ze haar opmerken, en misschien moest zij dan ook wel in de kerkers,Maar... ze had geen keus, Ze moest wel, als ze hier levend uit zou willen komen. Dus ze zuchtte eens heel diep en was bang , maar tog deed ze het. 'IEMAND, HELP ME!!, HELP!!!' er kwam nog niemand, zou iemand haar wel hebben gehoord? Ze schoot wat lichtpijlen door de kerkers heen, 'HELP!! IEMAND!!' Ze zuchtte en zakte door haar knien, ze ging op de grond zitten.

@Edit:
Excuses dat ik hier wat later meekom, ik was wat aan het opruimen.
Shima en Silvana, jullie hadden het inderdaad wel wat rustiger aan mogen doen maar Zalas, je had niets in het afwezigheidstopic gezet. Over wat Zalas zegt moet ik hem gelijk in geven: bepalen wat een ander karakter doet mag ZEKER niet. Dat heet godmodden en dat is voor niemand fijn. Let hier in het vervolg a.u.b. op!
Pardon dat ik je post heb gebruikt, Shima.

- Savador
Terug naar boven Ga naar beneden

Help me out!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-