|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 21:36 | |
| Beuh, laat ze vreemd kijken, ik spreek ook geen Antwaarps XD |
|
| |
Shia
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 243 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & lightKlas: Miss EresPartner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 21:55 | |
| Ik al helemaal geen Hasselts xD Ik versta mijn oma niet eens als ze Hasselts praat tegen haar vriendinnen.
Stiekem moet ik mezelf nog avondeten maken. Hmm. |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 22:13 | |
| |
|
| |
Dice .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 228 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 22:14 | |
| Ik geef op voor vandaag, want ik ben mezelf te veel aan het forceren voor te posten. Hoop dat ik morgen meer geluk heb c: Sorry guys. |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 22:18 | |
| Yay noodles. Ik heb al noodles gegeten vandaag tho u-u" Maar hoe meer noodles, hoe meer vreugde.
Nawh daar moet je je toch niet voor verontschuldigen Freedje ;P |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 22:47 | |
| - Zack gif o3o <3:
CAN'T HOLD ALL THESE FEELZ |
|
| |
Syrax .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 768 Points : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur - WindKlas: 3dePartner: I do, but that was not what you meant?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 23:44 | |
| Hahaha, grappig gifje van Zack. XD |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 05 2015, 23:59 | |
| |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 00:49 | |
| En opeens heb ik 6 dikke vette spinnen aan m'n plafond hangen o.o waar de fack komen die opeens vandaan xD |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 01:38 | |
| Er zitten honderden spinnen in een huis. Alleen zie je ze vaak gewoon niet want ze verstoppen zich in hoekjes en gaatjes. |
|
| |
Syrax .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 768 Points : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur - WindKlas: 3dePartner: I do, but that was not what you meant?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 03:51 | |
| Euwh!!!! Gatverdamme... Stofzuigen die hap!!! DX |
|
| |
Hunter .
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 164 Points : 32 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: -Partner: I could learn you the passion of the tango
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 10:56 | |
| Je weet dat spinnen weer uit een stofzuiger kunnen klimmen? |
|
| |
Syrax .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 11:13 | |
| Niet als je heb langer dan 5 minuten laat lopen. XD |
|
| |
Shia
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 243 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & lightKlas: Miss EresPartner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 11:18 | |
| |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 11:22 | |
| Goodmorning ^^~
Ik heb die spinnen lekker laten zitten XD Laat ze maar die kut muggen vangen ~ Dat ik wakker werd waren ze allemaal weer weg x) |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 11:55 | |
| Hopelijk heb je ze niet opgegeten c: |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 11:56 | |
| Jinte heb je skype al bekeken? C: |
|
| |
Dice .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 228 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 13:09 | |
| Ik weet niet zeker of ik vandaag op SSA post. Ik heb 'n beetje hoofdpijn, pijn in m'n kaak en ik voel me ook niet echt super goed. Sorry jongens. Volgend weekend zal beter worden! c: |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 13:11 | |
| Ah nu was ik net bezig voor je! Verdorie! XD Ah doe maar rustig hoor meid ^^ Veel beterschap |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 13:33 | |
| @Jinte: Heerlijk xD een nachtelijke snack ;P
Beterschap Freedje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 13:54 | |
| @Freedje; Doe maar rustig hoor; beterschap! @Maaike; Vast ook een stuk gezonder dan al die snacks die ik bij nachtelijke trips naar de koelkast maak xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 20:38 | |
| En toen was er een Hotaru, woopie<3 |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 21:56 | |
| Lol XD Telkens als ik die titel van dat topic tussen Ravenna en Zack lees hoor ik Jochem Myjer in mijn hoofd zingen XD "Nessun Dorma!" Is de enige van wie ik het ooit heb horen zingen XD EDIT; Boxen meegenomen naar m'n nieuwe huis VOEL ME NU ZO VEEL MEER THUIS! MISSED YOU MUSIC |
|
| |
Aloiysius ..
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 273 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en woudKlas: geenPartner: We are all broken. That's how the light gets in
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 22:49 | |
| Maardbei, dit is je geweten. Je moet posten. xD |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 06 2015, 22:55 | |
| Jup! XD Sorry! Ik moest eerst wat stuffies regelen/checken voor morgen hoef pas om 10:45 op school te zijn FACK YEAH!
Lea posting bom gaat in gang gezet worden hoop ik |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|