MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Fire Klas: x Partner: None
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 11:58
Mèh, k ben niet tevreden met Xyria's setje, maar goede fanart vinden van Goth Annie waarmee ze er niet uit ziet als een 7 jarige is lastig
Revea .
PROFILE Real Name : Po Posts : 55
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Savador Partner: Time goes on and leaves me behind It has left me like you did
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 12:45
Hmm I kinda like it tho? c: Houd wel van dat paarse ;D
Moon; ik kan wel sheetjes maken. Maar wat zou je precies willen met dit plaatje? xD Heb je een voorbeeld? :']
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 13:38
Haai, wat super lief dat je dat voor me wil doen!
Ik wil met dit sheetje, dat er bijvoorbeeld als je met je muis er opgaat, dat dan de tekst verschijnt. Maak er maar iets moois van, ik ben er al snel blij mee. Je mag er ook stukken vanaf knippen, zolang ze er maar wel allebei op blijven staan ^^ Dit sheetje kunnen ik en Jinte dan allebei gebruiken
Revea .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Savador Partner: Time goes on and leaves me behind It has left me like you did
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 13:41
Oh ok, dus gewoon een hover sheet? c: Komt goed. Ik zal hem wel wat kleiner maken anders... nja xD
Ik stuur ze je door wanneer ze klaar zijn ;D
Drake .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 13:57
Naahhw, je bent echt een scht! Dankjewel! <3
Revea .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 13:59
SHEET-O:
[
Code:
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0; width:488px; height:343px; transition-duration: 0.7s; -moz-transition-duration: 0.7s; -webkit-transition-duration: 0.7s; -o-transition-duration: 0.7s; padding:5px; }.bk:hover { background-color:#fff; opacity:.80; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:0px; width:488px; height:343px; background-color:fafafa; }.bkf { }.bkg { padding:5px; margin-top: 0px; height:333px; overflow:auto; font-family:georgia; color:#000; line-height:100%; text-align:justify; }.bkh { }</style><center><div style="width:503px; height:353px; background-image:url(http://i.imgur.com/h1cNL3D.png);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"> [center][size=7]N O T E S : x | T A G S : x [/size][/center]
[justify][font=times][size=10]en waarom was haar een mysterie. Revea had een hekel aan verassingen, mysteries, mythen, of gewoon dingen die van haar verscholen werden. Het waren net roddels, van die dingen die je wel weet dat er zijn, maar nooit de specifieke van weet? Revea had er een hekel aan, aan dat geheimzinnig gedoe. Even is Revea bang dat de otter op geen van haar woorden zou happen, maar zodra het over zijn vliegdier gaat, is er toch een gevoelige snaar geraakt. De woorden die hij pruttelt zijn overigens alles behalve bemoedigend, en zonder dat Revea het doorheeft slikt ze haar angst weg. Dat was een ding waarmee ze nooit oog in oog zou willen staan. Ze had een hekel aan grote dieren waar ze zelf geen controle over had. Ze vond ze simpelweg doodeng, als de kleine angsthaas die ze is. Even kijkt ze hem wantrouwend aan, zou het beest echt geen mensenvlees lusten of zou hij dat hier nu maar gewoon voor de grap zeggen zodat hij haar later terug zou kunnen pakken? Koppig slaat Revea haar armen over elkaar heen terwijl ze vanaf haar 'troon', aka de springplank, op hem neerkijkt. [b]''Leaving so soon?'' [/b]vraagt ze aan hem, haar lilac paarse ogen glimmend in het blauwige licht wat weerkaatst wordt van het water. Stiekem wilde ze niet dat hij ging, dan was ze weer alleen. Zoals normaal.
De otter opent opnieuw zijn mond, en vertelt na wat bla bla, wonderbaarlijk zijn naam. Syrax. Nee, de jongen hoefde zich inderdaad nergens voor te schamen. Het was een prima naam, om eerlijk te zijn.[b] ''Oh. uh.. Aangenaam dan, Syrax.''[/b] zegt ze, plotseling weer uit haar doen. Deze Syrax otter was nog niet zo verkeerd, hij was ten alle tijden aardig tegen haar gebleven ondanks haar irritante gedrag. Ondertussen had hij al een paar keer laten blijken dat hij door haar kleine façade heen kon kijken. Zou hij haar net zo behandelen als ze deed zoals ze wilde doen? Zoals ze was? Kort nadat die gedachten een entree had gemaakt in haar hoofd ging het mis. Ze verstapte zich, haar hak gleed uit en zo viel ze, rug eerst in het water. Wáter. Ze voelt hoe de kleding om haar lichaam zwaar wordt en haar eerste poging om naar boven te zwemmen bemoeilijkt. Wilde ze wel naar boven zwemmen? Daar zou de jongen zijn, vast met een grote grijns op zijn lippen, klaar om een vinger naar haar te wijzen en haar uit te lachen. Zou jij anders doen, Revea? Na zo'n epic fail?
Revea laat zichzelf gewoon zinken, iemand zou haar wel redden uiteindelijk. Misschien was het dan al te laat, maar wat dan nog. Ze schaamde zich te zeer om nu boven water te komen. Revea sluit haar ogen wanneer haar adem op is, en haar hart een frantische poging doet om er bloed doorheen te laten pompen. Daarvoor was zuurstof nodig, en die was er hier niet. Revea's ogen schieten open wanneer ze iemand haar voelt vastgrijpen. Door het water heen kan ze niet goed zien hoe en wat, maar het deed haar denken aan... de otter! Voordat ze tijd had om hem los te maken van haarzelf zette hij al af met zijn gespierde benen en schoten ze door het wateroppervlak heen. Geluid keert weer terug in haar oren, terwijl hij haar vast heeft in zijn armen. Revea voelde zich slecht, ze schaamde zich en wilde het liefst de jongen slaan en huilend wegrennen. Toch deed ze het niet, haar lichaam stond het niet toe, uit shock. En dus lag ze daar, vrij gewichtsloos dankzij de wetten van het water maar toch, in zijn armen. Bij zijn vraag, wordt ze knalrood en er komt niets uit. Geen piep, geen woord. Hoe ze het ook wende of keerde, hij had haar gered, ondanks dat het haar eigen schuld was en ondanks dat ze hem zo slecht behandeld had. Zonder woorden staart ze hem aan vanachter haar lange wimpers. Ze was hem vreemd genoeg dankbaar.
Na enkele minuten wurmt ze zich los van hem en zwemt ze spartelt ze zonder woorden richting de kant. Nee, ze kon niet echt zwemmen, dus zijn redding was niet voor niets geweest. Ze was hoe dan ook gezonken, of ze dat nu wilde of niet. Ze heeft twee pogingen nodig om zichzelf uit het zwembad te hijsen, simpelweg omdat haar lamme armen haar nu niet wilde ondersteunen. Ze ploft neer op de kant, haar ogen op de witte tegels onder haar gericht. Ze was nat, ze voelde zich stom en boven alles vernederd. Haar wijsvinger glijdt over de tegels heen, doelloos, terwijl ze vanbinnen op zoek naar woorden was, of opzoek naar een uitweg. Ze kreeg het niet meer over haar hart om haar gemaakte gedrag voort te zetten. Ze was bijna letterlijk door de mand gevallen. [b]''Dankjewel.'' [/b]prevelt ze uiteindelijk. Haar stem zoet, hoog, suikerachtig maar neutraal. Haar hoofd is nog steeds zo rood als een boei. [b]''Wa-...waarom deed je dat?'' [/b]vraagt ze voorzichtig, haar stem pril en vol onschuld. Ze was oprecht nieuwsgierig, en tegelijkertijd bang voor het antwoord.[b] ''Je had me beter kunnen laten zinken.''[/b] fluistert ze. Ze rilt kort, terwijl de tranen haar in haar ogen zijn gesprongen. Waarom was ze zo, messed up? Wat was er mis gegaan in haar leven dat ze zo was? De kou die haar bekruipt van alle kanten is slechts een prik tegenover de messteken van de dolken die haar hart bestookten. Ze had een hekel aan haarzelf, aan haar gemaakt zelf. [b]''Je haat me, of niet?'' [/b]vraagt ze vervolgens onschuldig, snikkend, haar waterige ogen voor het eerst op Syrax richtend.
Hij staat nu zoals ik hem leuk vond, maar je kunt de kleuren evt nog aanpassen natuurlijk/lettertypes whatever. Laat me weten of je nog iets anders wil :']
Drake .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 14:17
N O T E S : x | T A G S : x
OMFG!! Its so freaking amazing. Thanks
Revea .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 14:24
No problemo ;D En ik vond de randjes wel geinig zo. Omdat de kleurtjes zo pretty zijn ;3 Have fun with it. ;D
-- En dat was de final post met Revea. En dat betekent dat ik helemaal rond ben. omg. Ik ben weer bij het begin ;D
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 20:03
Oke zack post afwerken, zien of dat lukt xD
Shia
PROFILE Real Name : Esmée Posts : 243 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth & light Klas: Miss Eres Partner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 24 2015, 20:49
Te lui om vandaag nog wat te doen :'D
Gyashin
PROFILE Real Name : Leon Posts : 48
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth, maar een lichte controle over vuurmagie sinds hij zich in lava verdiepte. Klas: I never needed to learn, but Miss Hange haves some nice work shes working on. Partner: --
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 25 2015, 12:56
Goodmorning everybody! Look, ik ben adviseur jaaj \o/
Lea .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie/watermagie Klas: Master Shong Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 25 2015, 14:53
Ben ik de enige of heerst er een akelige rust en stilte op SSA? o.o
Drake .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 25 2015, 15:20
Ik denk dat het weer zo'n dagje is waar iedereen het druk heeft xD
Leuk Leon ^^
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 25 2015, 15:26
Ik werk 5u vandaag en iedereen heeft school of werk of is te druk.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.