|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 17:34 | |
| @Noah; Ugh ik kon juist Menma en Yukiatsu niet uitstaan. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 17:40 | |
| Dat moment dat je erachter komt dat de bioscoop in de buurt scorch trails eerder uitzendt dan de eigenlijke datum, zeven dagen eerder. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| |
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 18:09 | |
| @Noah: hehehe wellllllll ^^" ik weet niet hoe ver je zit met GoT Huilen met je moeder om de red wedding XD it's fun nee ik vind series kijken met mn moeder altijd wel leuk maar das niet waarom ik het liever niet online kijk XD |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 18:40 | |
| Red wedding was echt verschrikkelijk. Iemand had hem aan mij gespoilered maar hij was nog steeds echt janken. |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 18:44 | |
| IKR ;-; ik had hem stiekem al gekeken voor mn moeder XD haar reactie was echt complete shock Ze barste in janken uit XD like for real Ik moest er eigenlijk een beetje om lachen XD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 18:47 | |
| Bij episode 6 nu, niet zo ver dus :') Arya practicing sword skills etc. - Arawn schreef:
- Heb je toevallig Hummingbird?
Was dat trouwens een vraag aan mij, Cat? My apologies, ik las eroverheen. |
|
| |
Kindred
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 18:57 | |
| Yesh, dat was een vraag voor je c:
Ik wist dat het eraan zat te komen dus ik zat echt achter mn pc van: ''nonononononoonononononno'' |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:00 | |
| Hummingbird - hm, nee, ik denk het niet? xD What is that even? |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:01 | |
| Oh geezus xD dat is echt newbie beginning Je moet nog traumatische scènes te zien krijgen XD De red wedding is eind seizoen 2 geloof ik Wij hebben seizoen 1,2&3 op dvd XD ik ben de goede kwaliteit gewend en ondertiteling voor het geval met sommige van hun rare woorden XD Op internet is t dan opeens echte poep als je dat niet gewend bent in internet kwaliteit XD terwijl ik bijv. Met hannibal heb ik daar totaal geen last van
Dus stiekem wacht ik gewoon tot m'n broer weer een nieuw seizoen voor een verjaardag of een moederdag of een kerstavond geeft ^~^~ |
|
| |
Kindred
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:15 | |
| Hummingbird is een handige site om anime te vinden en shizzle. https://hummingbird.me/@Maaike; Red Wedding is eind seizoen 3 volgens mij. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:23 | |
| het valt me nu pas op btw dat we nu een Leo en Lea hebben lol. XD
Grappig~ |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:26 | |
| Yes you're right xD ik dacht dat wij tot seizoen 2 hadden, maar hadden toch tot seizoen 3 En ik was tot vlak na de red wedding
En LEA WAS ER EERST DX ;P |
|
| |
Lilith
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 323 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/LightKlas: that was a long time agoPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:32 | |
| - Arawn schreef:
- Lilith schreef:
- ..... like what 0.0
( ͡° ͜ʖ ͡°) ..... scary..... but i wanna hug XD |
|
| |
Zean Miss Psychopath
PROFILEReal Name : x Posts : 279 Points : 9
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 19:51 | |
| Im doing it. Im going to post with Zean.
god help me. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:20 | |
| @Cat; Oeh, ziet er veel belovend uit :'D Miss dat ik vanavond eens ga kijken [zodra ik mezelf uit Diablo kan trekken] want ik heb nog zo'n 600+ episodes van One Piece in te halen ;w; |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:30 | |
| - Arawn schreef:
- Hummingbird is een handige site om anime te vinden en shizzle.
https://hummingbird.me/
@Maaike; Red Wedding is eind seizoen 3 volgens mij. Oh nee, ik gebruik daar al zes á zeven jaar www.anime-planet.com voor, ook heel handig en fijn |
|
| |
Zean Miss Psychopath
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:38 | |
| Ah well, ben blij dat ik jou heb kunnen helpen Quinty xD
En ik heb gepost met Zean. I am done. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:39 | |
| @Cat&Noah; ik ben een gogoanime fan :') maar sta altijd open voor iets anders xD |
|
| |
Zean Miss Psychopath
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:43 | |
| Yeah well, Hummingbird is niet om te kijken, meer om dingen bij te houden en nieuwe dingen te vinden en contact te leggen en dat soort dingen. |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:43 | |
| I have so much to post, such little time. Why school!!! Waarom laten jullie me al het huiswerk van vorig jaar opnieuw maken plus het nieuwe van dit jaar!!! |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:49 | |
| Oke proberen voor een post van 4000 woorden, I doubt I'll make it, haha xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:51 | |
| Good luck, bovenstaanden! - Zean schreef:
- Yeah well, Hummingbird is niet om te kijken, meer om dingen bij te houden en nieuwe dingen te vinden en contact te leggen en dat soort dingen.
Anime-planet ook, al kun je er sinds kort ook thingies op kijken |
|
| |
Lea .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 20:54 | |
| - Ronodan schreef:
- I have so much to post,
such little time. Why school!!! Waarom laten jullie me al het huiswerk van vorig jaar opnieuw maken plus het nieuwe van dit jaar!!! Ga naar school toe en geef het een Bitchslap XD Ik ga de hond uit laten; het begint kapot hard te regenen We komen weer thuis; het stopt met regenen -_- Vast en zeker Karma xD |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 04 2015, 21:13 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |