|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 20:01 | |
| Ik moet dit even kwijt hoor >.< wat een kut afsluiter van mn dag zeg! Soms haat ik mn werk echt Had vandaag een dode baby cavia en ik kwam tot de ontdekking dat een gerbil baby was aangevallen door een van de volwassenen Heb die klootzak meteen aan zijn staart uit het verblijf gehaald. De lul! Arme jonkie was helemaal stuk gereten bij zijn buik Groot gapend gat, organen er al half uit en hij leefde gewoon nog steeds D: Ik probeerde hem tegen de muur dood te slaan, wat mislukte dus bezorgde hem nog meer pijn Dx In mn paniek wist ik niet wat ik anders moest doen dus heb het maar met een baksteen geprobeerd Ik zal jullie de details besparen maar het was zo kut en zielig ;-; voelde me zo schuldig! Arm beestje ;-; sta nog te trillen op mn benen Hoop dat die rot gerbil aan de slang gevoerd wordt >U Arm beestje T^T ik kan wel janken |
|
| |
Elliot .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x FireKlas: 5th classPartner: Not even if you were the last girl on earth.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 20:04 | |
| #Maardbei: Wat doe je eig voor 'n werk dan...? Maar dat klinkt echt vervelend ja. Vooral als je dat arme beestje dan uit z'n lijden moet verlossen en het lukt niet :c |
|
| |
Legend .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Miss EresPartner: Somebody stole my car radio and now I just sit in silence
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 21:13 | |
| Ik zal dat topic voor Elliot maar eens gaan maken zeker :') |
|
| |
Alyssa
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: 6de klasPartner: Not yet.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 21:16 | |
| Je mag ook wachten tot morgen hoor c: |
|
| |
Legend .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Miss EresPartner: Somebody stole my car radio and now I just sit in silence
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 21:29 | |
| Nee, dan heb ik nog iets te doen xD |
|
| |
Alyssa
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x WaterKlas: 6de klasPartner: Not yet.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 21:51 | |
| Of als je het leuk vindt reageer je anders toch met Kai? c: Je moet zelf weten hoe je reageret en wanneer c: |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 23:38 | |
| Ik reageer morgen wel met Kai, heb daar nu geen zin meer in :') |
|
| |
Dice .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 228 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 29 2015, 23:48 | |
| Je moet doen wat je zelf wilt. En omg, dat laatste gedeelte bij m'n post voor Kai moest even xD |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 00:05 | |
| Oh Freedje ffs xD Ik post morgen c: |
|
| |
Elliot .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x FireKlas: 5th classPartner: Not even if you were the last girl on earth.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 00:07 | |
| #Ez: Laat me. Stiekem vind je het toch wel leuk gheghe. En ik heb genoeg gepost voor vandaag. Morgen is weer 'n dag c: Ik heb alles met Dice gepost en moet alleen nog met Alyssa alles bij posten c: |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 00:13 | |
| Oke nu nog één post proberen te maken want heb geen klop gedaan. XD |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 00:40 | |
| @Freedje: Ik werk op een groene middelbare school. Ze hebben daar allerlei soorten dieren (Geiten, konijnen, varkens, muizen, cavia's enz.) en die moeten ook verzorgd worden in de weekenden en vakantie dagen. En dat doe ik ^^ vind het over algemeen wel leuk werk Ja ik vond het echt super kut :'c maar ik moet er maar aan wennen I guess, want soms heb je van die akelige situaties in de dierenwereld Het kutte is, ik ben daar altijd alleen als ik werk dus met zulke momenten heb ik ook even niemand die me kan knuffelen enzo XD EDIT: Waarom heeft Dice opeens een andere faceclaim O.o? I liked the first one!
Ugh het posten is vandaag ook niet gelukt, morgen gaat het hem vast ook niet worden XD want: GROTE VERHUIS DAG~
Goodnight SSA
|
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 02:14 | |
| Freedje, stiekem vind ik het idd leuk. xD Morgen proberen niet mee te hoeven naar een maïs doolhof |
|
| |
Elliot .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 09:19 | |
| #Maardbei: Oh zo. Ja, dat is dan wel altijd even vervelend, maar ook dat gaat weer over. Dat zijn nu eenmaal dingen die erbij horen. Heb je thuis niemand met wie je even kunt knuffelen dan? c: En haha, ja, het is 'n hele transformatie! En dat zei Moon ook al en volgens mij vond Ez de eerste ook leuker, maar ik vind deze beter bij 'm passen. Vooral hoe hij nu is en zo :3 #Ez: Een maïs doolhof? Seriously? Ik hoop met je mee xD |
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 10:32 | |
| Ja, een doolhof in een maïsveld xD Wie vindt dat nu weer uit tsk
Morning~ |
|
| |
Elliot .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 12:14 | |
| #Ez: Heb je toch niet moeten gaan dan? xD -- Omg, ik heb net de heftigste vechtscène ooit moeten schrijven. - Spoiler:
Woede raast als kokend water door me heen als ik mijn meisje met haar broer bovenop haar op de grond zie liggen. In een flits toen ik binnenkwam zag ik dat hij haar wilde vermoorden met een mes en dus heb ik hem met een ruk van haar afgetrokken zodat zijn mes enkel kort langs haar slagader schramt. ‘Vuile klootzak!’ roep ik uit terwijl ik zijn hand met het mes in van me weghoud en hem hardhandig tegen de muur druk. Mijn voormalige beste vriend kijkt me kil aan in mijn ogen. Ik houd mijn arm tegen zijn keel zodat hij niet direct iets tegen me kan zeggen, maar ik verlaag de druk en houd zijn hand waarin hij het mes nog altijd vasthoudt stevig tegen de muur gedrukt boven zijn hoofd. ‘Jij moet van mijn zusje afblijven,’ sist hij naar me toe. ‘Jij verdient haar niet.’ Ik breng een spottende lach uit. ‘De enige die van mijn meisje af moet blijven ben jij. Hoe laag kun je zakken, Austin? Eerst misbruik en mishandel je haar alsof ze oud vuil is en vervolgens wil je haar vermoorden. Je had op z’n minst even kunnen wachten met binnenstormen totdat ik thuis was. Maar nee, zo stoer ben je niet. Je belaagt haar altijd op een moment dat het je goed uitkomt. Zielige klootzak.’ ‘Jij snapt niet wat er allemaal aan voorafgegaan is, blonde eikel,’ snauwt hij me toe. ‘Bovendien heb ik nog anderen van onze vriendengroep die me steunen.’ Dit laat me in lachen uitbarsten. ‘Denk je dat echt, Austin? Ze hebben je allemaal laten barsten toen ik hun vertelde wat je met je zusje had gedaan. Ze waren verafschuwd van je. Zayn heeft zelfs over moeten geven. Ze wálgen van je. En wat er allemaal aan vooraf is gegaan boeit me niet. Van je zusje blijf je àf.’ ‘Ik vermoord je. En mijn zusje ook. Jullie zijn echt zo dood als ik met jullie klaar ben!’ Speeksel vliegt in mijn gezicht als hij zijn woorden woedend schreeuwt. Plotseling begint hij kracht te zetten, maar ik duw mijn been hardhandig tussen de zijne zodat hij kreunt van de pijn en zich verslapt. ‘Eigenlijk zou ik dat moeten blijven doen zodat je nooit meer zo’n zieke dingen bij meisjes uit kunt halen,’ zeg ik kil tegen hem en voor de eerste keer dat we elkaar recht in de ogen kijken zie ik echt angst in zijn ogen verschijnen. Dan spuugt hij in mijn gezicht en geeft me een kopstoot. ‘Niall!’ schreeuwt Aura als Austin zijn vuist tegen mijn gezicht slaat. Ik verlies mijn evenwicht en val naast Aura op de grond, maar ik ben nog lang niet uitgevochten. Nog lang niet. Ik pak één van de glasscherven op van een gebroken vaas die zich vlak naast Aura bevindt en gooi deze recht in het gezicht van Austin. Austin schreeuwt het uit terwijl hij zijn handen naar zijn gezicht brengt. Ik zie dat ik hem bijna in zijn oog heb geraakt. Ik trap naar zijn schenen en merk dat hij zijn evenwicht verliest. Zodra hij op grond ligt kruip ik op hem en begin op hem in te slaan. ‘Dit is voor al die keren dat je haar pijn hebt gedaan en voor al die tijd dat je me voorgelogen hebt. Je bent ziek, gast. Jij verdient het niet eens om te leven,’ breng ik woest uit. Maar Austin denkt daar klaarblijkelijk anders over, want hij pakt mijn vuist vast als ik deze weer naar zijn gezicht wil laten gaan en haalt uit met zijn mes. Ik schreeuw van woede en pijn als hij een snee in mijn gezicht maakt. Austin duwt me van zich af en klimt op me waarna hij zonder aarzelen naar mijn keel mikt. Omdat zijn handelingen echter uit woede zijn, kan hij zijn steken niet echt controleren en weet ik ze makkelijk te ontwijken door mijn hoofd snel opzij te draaien. Ik heb vrij spel op zijn gezicht en sla met mijn vuist recht naar voren. Ik hoor zijn neus gewoon breken en bloed druppelt op mijn gezicht terwijl hij weer een poging doet om me de keel over te snijden met zijn mes. Ik sla met mijn vuist tegen zijn pols en dankzij de schok laat hij het mes vallen. Vervolgens kom ik half overeind en geef hem een kopstoot. De rollen zijn weer omgedraaid zodat ik bovenop hem zit en ik leg mijn handen rond zijn keel en begin te knijpen terwijl het bloed uit de diepe snee in mijn wang op zijn gezicht druppelt. Het bloederige mes ligt naast ons en hij probeert het te pakken, maar staakt zijn pogingen als ik mijn handen enkel nog steviger om zijn hals knijp. Hij ontmoet zijn blik met de mijne en angst verspreidt zich razendsnel in zijn blik. Dan hoor ik de deur die hard dichtslaat en hoor ik voetstappen mijn richting opkomen.
Dit is uit m'n verhaal :3 |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 12:28 | |
| Oke laten we het nu proberen xD |
|
| |
Elliot .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 13:57 | |
| Wie wil nog 'n laatste topic met Elliot claimen? c: |
|
| |
Dallas .
PROFILEReal Name : Puck Posts : 93 Points : 13
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 17:04 | |
| Het moment dat je een pb zoekt voor een student en uitkomt op een pb die veel meer weg heeft van een leraar/stagiaire /schooldokter. I mean, look at it. - Spoiler:
|
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 17:14 | |
| Heeft inderdaad een wat ouder uitziende look, maar mijn FC bij Zack heeft dat ook :'D |
|
| |
Dice .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 228 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Mentorklas van Safke Partner: Maybe someday ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 17:20 | |
| Anne hoe maak jij zo'n randje via GIMP XD |
|
| |
Miss Hange
PROFILEReal Name : Anneuh Posts : 101 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & waterKlas: -Partner: I would rather date an animal. And that would still be wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 17:22 | |
| Ik basically selecteer het plaatje, dan maak het vlak zwart, verklein het selecteerde sectie met 1px overal en dan gum weg. Tadaah xD |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 21:33 | |
| 'Evening! - Dallas schreef:
- Het moment dat je een pb zoekt voor een student en uitkomt op een pb die veel meer weg heeft van een leraar/stagiaire
/schooldokter. I mean, look at it.
- Spoiler:
Ik geloof dat deze faceclaim al bezet is door Master Julius |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 21:35 | |
| Zo Zack en Ryan hebben weer mooie ava's, ik heb gepost en kan dus nu zonder zorgen morgen gaan werken XD |
|
| |
Pico .
PROFILEReal Name : Noname Posts : 41 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: Partner: You're the apple to my pie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 30 2015, 21:40 | |
| Als ik deze week school zonder al te veel stress overleef mag ik van mezelf zondag Rosey aanmaken @Anne: Mooi effect zeg, op de avatar van Ryan! Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Oh en even een vraagje, misschien heb ik geluk: heeft er iemand ervaring met het tandenpoetsen van huisdieren? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|