|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 24 2015, 21:22 | |
| Arme Dallas inderdaad, ik vind hem nu al zielig, terwijl er nog niks is gebeurd :') En hey, don't worry, als ik Ziva soms bekijk moet zij misschien ook eens naar een psychiater gaan ofzo >-> |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 24 2015, 21:33 | |
| Volgens mij heeft bijna ieder karakter op SSA een psychiater nodig :') |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 15:06 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 15:26 | |
| This cannot be denied Whoops, zo zit je weer een halve dag aan Fate. Ik moet ergens tijd vinden om Saf weer Saf te laten wezen :') |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 16:31 | |
| Ik moet zelf nog twee oh nee wacht drie zelfs topics afmaken en dan kan ik eindelijk beginnen met 'bijhouden' Voor zover me dat gaat lukken, want waarschijnlijk niet. |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 16:33 | |
| Ik wil topics want ik wil schrijven ;w; |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 16:36 | |
| *gooit met haar topics* There u go, post maar voor mij ;v; |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 18:03 | |
| RIP Drake bij kingdom raids xD |
|
| |
Tilorcian Florintia
PROFILEReal Name : Leon Posts : 101 Points : 35
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 19:19 | |
| - Arawn schreef:
- Volgens mij heeft bijna ieder karakter op SSA een psychiater nodig :')
Tilo ook? ;[ |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 19:37 | |
| Er staat bijna iedereen Leon XD |
|
| |
Tilorcian Florintia
PROFILEReal Name : Leon Posts : 101 Points : 35
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 19:43 | |
| Naja, maybe moet hij er wel heen. Kan ie een keer z'n verleden kwijt en een keer zn enorm sterke mentale wall breken en weer opbouwen xD |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 19:54 | |
| Dat moet niet gezond zijn voor hem ofzo XD |
|
| |
Legend .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Miss EresPartner: Somebody stole my car radio and now I just sit in silence
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 20:43 | |
| Net zoals schooldokter zou er ook een schoolpsycholoog moeten zijn of zo, haha, als die dan door iedereen betaald wordt issie rijk in no time xD |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 20:55 | |
| Ryohei voor psycholoog! Zack krijgt een levenspunt bij, nu vraag ik me af, is drie de max of heeft ie nu vier |
|
| |
//
PROFILEReal Name : Pom Posts : 261 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: This tug of war; I'll always win; even when ur right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:39 | |
| Haha, ook nog Psycholoog? Wacht even. Pomme die studeert voor psychologie gaat de psycholoog spelen? XD
Dat resulteert dadelijk in échte sessies lol! |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:43 | |
| Er was ook een school psycholoog xD Ik zou daar dan weer naartoe moeten met Drake, gaat geniaal worden. You can try Pomme?
Ik zou er eigelijk wel een kunst docent bij willen. Maar ik wil er geen acc bij, of ik bauw Skyler om hm.. *denkt* help people! XD |
|
| |
//
PROFILEReal Name : Pom Posts : 261 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: This tug of war; I'll always win; even when ur right.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:45 | |
| Hm hm, inderdaad. Er was een school psycholoog ='] I can try. Als dat nog een ding is heet dat.
I don't mind, als jullie het leuk lijkt is het voor mij prima ;p |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:46 | |
| En opeens kreeg Ryohei een hoop patiënten xD |
|
| |
//
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:49 | |
| NEEE, niet nog meer topics. *voelt zich al ondergesneeuwd*
Nee, ok. Ik ga nu eens echt proberen aan m'n lijstje te werken want ugh. Ik ben het maar een het uitstellen en uitstellen en straks begint school weer en dan heb ik geen hondsklote gedaan. /sigh. |
|
| |
Dallas .
PROFILEReal Name : Puck Posts : 93 Points : 13
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:53 | |
| xD Mijn (toekomstige) charrie(s) gaan waarschijnlijk nooit komen, though. Ze weigeren toe te geven dat ze er eentje nodig hebben |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 21:58 | |
| ??? Dat moet je me toch even Uitleggen Squid. |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 22:01 | |
| De vorige schoolassistente was toch ook omgetoverd naar een psycholoog ofzo? |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 22:04 | |
| Zack zal die psycholoog wel nodig hebben hahaha x') |
|
| |
Dallas .
PROFILEReal Name : Puck Posts : 93 Points : 13
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 22:05 | |
| - Ronodan schreef:
- ??? Dat moet je me toch even Uitleggen Squid.
Ze weigeren om toe te geven dat er iets mis is en dat ze misschien wel een psychiater kunnen gebruiken. Zelfs als er gezegd wordt dat het goed zou doen om met een professioneel te praten, zouden ze nog niet gaan. |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di aug 25 2015, 22:07 | |
| Oh wait, now I get it. Ik heb die zin verkeerd gelezen xD Thanks voor de uitleg though. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|