PortalIndexIt wasn't a goodbye, I told ya. HpD5UwnIt wasn't a goodbye, I told ya. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 It wasn't a goodbye, I told ya.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rango
.
.
Rango

It wasn't a goodbye, I told ya. UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 259
It wasn't a goodbye, I told ya. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: Partners are getting in the way

It wasn't a goodbye, I told ya. Empty
BerichtOnderwerp: It wasn't a goodbye, I told ya.   It wasn't a goodbye, I told ya. Icon_minitimewo maa 04 2015, 23:52

Met snelle passen liep ik door de gangen van het grootse ondergrondse bibliotheek. Mijn ogen schoten van links en rechts, controleerde iedere detail aandachtig. Mijn pas was snel en vluchtig, ik was al vrij laat aangekomen en ik had niet gek veel tijd meer over. Ik duwde daarom de deur vluchtig open en deed hem haast geruisloos dicht. ‘Take a seat,’ sprak de mannenstem rustig en stil, maar met een ongekende krachtige ondertoon. Mijn houding werd steviger en zekerder ik nam plaats terwijl er voor mij een klein glas water ingeschonken werd. ’It’s time to give you your first task as Librarian,’ was zijn introductie. Ik keek hem aandachtig aan en knikte eenmaal vastberaden. ’You will go back to Starshine...’ ‘But!...Sir…’ viel ik hem in de rede. ’We have determined that the location of a remnant from the eclipse is hidden at that exact planet,’ ging hij ongestoord verder. Op het moment dat hij over de Eclipse had verdween mijn onbegrip en werdt mijn blik serieus. ’Your task is to find it,’ was zijn stem. Mijn hoofd keek hem aan. ‘About the inquiries I made prior to this task,’ ’As sharp as usual, ain’t we? Here, the first list of the teachers and next to it, the current state of the team.’ ‘That means….hmmm. Savador and Norwood, I have to be cautious for them. And apart from that a lot has changed in those years,’ ’It has, also. Here is the list of pupils still attending the school based on who you did know,’ Mijn ogen keken hem aan en hij knikte dat ik mocht kijken. Mijn handen gleden langs de lijst en hielden abrupt halt. ‘What is his name doing on the list?! Isn’t he supposed to be dead! If he faked his own…!’ ’Hold it! History may never..’ ‘Right, may never hold back my own future, got it. ’For your own sake we investigated in precaution by sending another librarian before you. A sensory type. He felt the exact same energy, vibrations and magic coming from that person as in your memories. He wrote down Kanda, but he recently got to know his name is Kanrou. Now, we do know they are like twins in magic, but we don’t know how much knowledge they share about you. I warn you about him, he might get to know your real name and identity,’ mijn ogen gleden gelijk naar de letter R in de lijst. ‘So she is still attending to the school, ain’t she,’ mompelde ik zacht in mijzelf. Ik vouwde de bladeren op en stak ze in de binnenzak van mijn vest. ’Within now and a week you will be send to your next location at Starshine, everything is arranged. Your name from now on will be Rango Yorkson, don’t you ever use the name before and between those two. It will give away too much. And! For the love of god, keep yourself focused, if you meet ‘her’ don’t get to sentimental, because….’ mijn ogen waren verstard en hij had het door dat ze dat ook waren. ‘Weren’t you the one that always said that the past shouldn’t be holding back our future. What happened between her and me is over, done, finito! Got that right. I won’t let my past involve my future and hold it back in any way. I wasn’t that childish boy I was before, right? I trained years at your side, I buckled up, trained my magic and got a lot of training at fighting. I ain’t going to get run over that easily anymore,’ was mijn harde maar strakke reactie. That is how I like to hear it. Dismissed!

Casually dropping an egg here
It wasn't a goodbye, I told ya. Third_easter_egg_by_tektoh-d7c4njt

En hier waren we dan, twee weken later. Op de school. Ik had net een week aan lessen er op zitten. Het was voor mij niet wennen hoe de roosters en de school in elkaar stak. Ik vertrok tien minuten later zodat ik met het smoesje dat ik verdwaald was kon aankomen zetten. Ze traptte er iedere keer in, maar dit hield na een week ook op. Ik was gewoon een snelle leerling die zijn weg snel vond in het gigantische gebouw. Vandaag was het zaterdag, een vrije dag. Ik had mijn huiswerk al bijgewerkt en zat nu heerlijk bij de open haard te lezen. Ineens hoorde ik iemand mij aanspreken. Teminste, de ruimte was nagenoeg leeg en ik keek op van mijn boek. Mijn blik vastberaden naar de persoon die mij riep. Ik zat in een spijkerbroek en zwart hemd te lezen en genoot van de warmte op de etage. Mijn ogen ontmoette de persoon en keken deze aan met een vragende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

It wasn't a goodbye, I told ya.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» If I told you.. {OPEN}
» Some Legends are Told -- [Niro]
» Goodbye
» As if we never said goodbye...
» It was never a goodbye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor IV - Fire Magicians Dormitory-