PortalIndexRyan's notes HpD5UwnRyan's notes 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ryan's notes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Ryan's notes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Ryan's notes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Ryan's notes Empty
BerichtOnderwerp: Ryan's notes   Ryan's notes Icon_minitimezo feb 08 2015, 19:37

Ryan's Affinity list
Ryan's notes Bulletred = You can die in a shithole, brat
Ryan's notes Bulletorange = Annoying brat
Ryan's notes Bulletyellow = Neutral
Ryan's notes Bulletgreen = Acquaintance
Ryan's notes Bulletblue = You're the closest to being a friend
Ryan's notes Bulletpurple = Related
Ryan's notes Bulletpink = I guess I like you
Ryan's notes Pink_heart_bullet__set_o1__by_angelichellraiser-d4rujsc = I guess this is what they call love..
Ryan's notes Bulletwhite = I respect you.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ryan's notes BulletblueRyan's notes BulletwhiteRyan's notes BulletpinkMarco: Best buddy from school until my mother went sick, sorry I couldn't tell you earlier..
-Ryan's notes BulletorangeRyan's notes BulletpurpleDrake: Stupid idiot that tried to be funny in a foodfight. And then he's supposed to be the one to tell where that shitface of a dad is.. Great, this is gonna be difficult. ¬_¬
-Ryan's notes BulletorangeRyan's notes BulletgreenAviana: Bitch be throwin' rocks at me and then she thinks she has the determination to bust through my walls, I THINK FUCKING NOT! ヽ(#`Д´)ノ
-Ryan's notes BulletgreenRyan's notes BulletwhiteAkira: Eck, I'm sorry you have seen me having my mental breakdowns, but at least you tried to comfort me instead of just laugh, like all the rest should.
-Ryan's notes Bulletwhite Dion: a Legendary Magician... I feel so honoured to have met him although I fucked up first.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Je ziet een boek op de tafel liggen, de persoon er naast ligt in een diepe slaap. Je besluit het boek vast te nemen en je opent de eerste bladzijde, het lijkt een dagboek te zijn. Zou je het lezen...? Even lijk je te twijfelen, maar toch gaan je ogen over de pagina's. Je bent begonnen met het lezen van Ryan's dagboek.




Bah, normaal ben ik niet zo een iemand die zoiets doet, maar ach. Ik moet toch iets van notities bij houden. Ik ben Ryan, 18 jaar en ik ben hier met een rede. Niet om mijn laatste jaar van school af te maken, nee om een heel andere rede. Mijn neef moet me vertellen waar mijn vader is, maar ik heb de ballen niet om het hem te vertellen, waarom? Omdat ik bang ben, ja, deze gozer voelt zich ook wel eens bang. Ik wil niet dat hij een oordeel over me velt, puur omdat ik de zoon ben van een van de vreselijkste mensen die ooit geboren is. Zo, een kleine intro van mezelf, staat goed. Ik geloof dat dit het is voor me vandaag, ik moet er kennelijk morgen vroeg uit voor vuurmagie, dat ik niet in slaap val bij Savadors les.

- Ryan B.



Laatst aangepast door Ryan op zo maa 22 2015, 16:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Ryan's notes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Ryan's notes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Ryan's notes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ryan's notes   Ryan's notes Icon_minitimema feb 09 2015, 23:07


Vandaag was een vrij vervelende dag, waarom? Omdat ik weer eens te zwak was, ik heb mijn emoties getoond toen ik aan het zingen was in het muzieklokaal omdat ik dat nodig heb om eventjes alles van me af te gooien. Maar ik was blijkbaar niet alleen, een meisje had me dus gehoord en ja uiteindelijk ben ik beginnen huilen uit het niets nadat ik samen met haar pianospel heb gezongen. Ik haat mijn emoties, ik haat mezelf op zo'n momenten, niemand zou me zo moeten zien.. Zucht, ik ga maar eens slapen, ik heb het nodig geloof ik, morgen voel ik me vast weer de oude.

- Ryan B.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Ryan's notes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Ryan's notes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Ryan's notes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ryan's notes   Ryan's notes Icon_minitimema feb 23 2015, 19:17


Geweldig hoe sommige mensen denken dat ze me kunnen snappen of zelfs al denken te snappen, terwijl ze zelfs nog geeneens mijn ware aard kennen. Zucht, ik vind ze vervelend, zo'n doorzetters. Waarom kunnen ze me gewoon niet met rust laten? Oh, en vandaag heb ik de schok van mijn leven gekregen. Marco is hier gewoon, Marco en zijn verdomde ijsbeer. Jezus ik schrok me dood toen ik Freckle weer zag. Blijkbaar deel ik nu een kamer met hem. Eigenlijk ben ik wel blij dat hij hier is, maar andere kant, hij en zijn ijsbeer houden nu een snurkserenade, dus ik kan niet slapen --"
Ik ga toch proberen die uurtjes slaap nog te vatten, maar ik verwacht er niet veel van met die oerwoudkappers hier.

- Ryan B.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Ryan's notes UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Ryan's notes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Ryan's notes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ryan's notes   Ryan's notes Icon_minitimezo maa 22 2015, 16:40


Het is een tijdje geleden dat ik nog heb geschreven eigenlijk. Met mij gaat het eigenlijk best goed, buiten het feit dat mijn neef Drake, had besloten om mij kwaad te maken in het midden van de toiletten van de leerkrachten. Het is zo'n klein kind... vreselijk gewoon en hij zou me dan moeten vertellen waar mijn pa zit? Hm... dit gaat lastiger worden dan dat ik had verwacht eigenlijk. Ik geef het nog even tijd voor ik mezelf ga onthullen. Zucht, ik wil die kerel zijn nek nu al omwringen! Ja, de frustratie hier is groot. Ik had besloten vriendelijk te blijven en dan besloot meneer mijn geduld te testen. --"
Maar bon, ik ga slapen, ik heb morgen weer les.

- Ryan B.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ryan's notes UTL8oxA PROFILE
Ryan's notes UTL8oxA MAGICIAN

Ryan's notes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ryan's notes   Ryan's notes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ryan's notes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Notes to an Oak
» Graveyard of memories || Journals, notes and reports of a scarlet death
» Les: Notes of Obedience (Roakes en Zack)
» Les Healing Voice/ Notes of Obedience - Luci
» Aus der Erde Grund || Journal, notes and memories

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -