Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Tekening van Saffie wo nov 10 2010, 22:00 | |
| Saffiiee, Ten eerste mis ik uw gebabbel, gezwats en onzinnig geleuter op MSN *snif*. Maaarr, inderdaad u moet gauw weer aan tekenen beginnen. Doe het anders in uw nachtelijke uurtjes die u anders toch wakker ligt :]. Fix dat printergeval en laat die creativiteit weer los! |
|
Mizore
PROFILEPosts : 483 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water magie, alleen ijsKlas: Partner: the one who can make my hart melt away
| Onderwerp: Re: Tekening van Saffie wo nov 10 2010, 22:05 | |
| haha helemaal mee ens Ephony Saffie laat je creativiteid op de loop daar kan nooit iets legts op uit komen ^.^ |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Tekening van Saffie wo nov 10 2010, 22:35 | |
| Tutje, Ten eerste heb ik na thuiskomst tot negenen zitten leren voor volgende week en ging ik eigenlijk alleen achter de pc om alle dingen op SSA toch bij te houden En ten tweede wilde ik eigenlijk weer zo gaan. Maar alright Zal spoedig weer eens proberen iets in elkaar te flansen. Al denk ik dat dat wel na mijn proefwerkweek gaat worden. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Tekening van Saffie | |
| |
|