|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 00:35 | |
| Da's cool. Ik wil ook iemand zien lopen die als kerstboom is verkleed omg. ~ @Adrian; klopt. Ik kijk eigenlijk elke dag wel een beetje rond of er iets is veranderd enzo I dunno why. En thank you. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 06:52 | |
| Je mag me Anne noemen hoor ^^ Ik ben al blij dat ik weer serieus op een scherm kan kijken. |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 09:33 | |
| Anne, jij en serieus? XD Kan dat wel eens? |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 10:53 | |
| Op dit moment wel ja, voel me nog steeds best slecht. Normaal word ik wel binnen een paar dagen weer de oude *pokes Deems* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 14:40 | |
| En toen had je geen date meer ;-; |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 16:36 | |
| *gives Dubbledot a big hug* Poor you Als je erover wilt babbelen, kan je me pb'en als je wilt? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:11 | |
| @ Dubbledot, ahw, wat is er gebeurd? |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:19 | |
| @Anne: Ok, ik geef je een paar dagen en anders kom ik wel naar je toe in mijn zuster pakje... Oh en ik kan tegen poken @DotDot: Aaahw, das best zielig Maar alles is beter dan een verschrikkelijke date? Ik had laast een SOS bericht naar mijn zus gestuurd tijdens een date.
Laatst aangepast door Kanrou op zo dec 21 2014, 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:46 | |
| @Deems: Moet ik nu bang zijn? Dang, moet ik iets nieuws vinden D: |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:50 | |
| Nee hoor Anne, ik ben misschien in opleiding maar ik ben geslaagd voor het naalden in armen steken hoor JK ik zal geen naalden in je steken |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:58 | |
| Maar maar... ik ben bang van naalden *shivers* Elke keer dat iemand in me wilde prikken voor een inenting, prikten ze in een zenuw meerdere keren |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 20:59 | |
| ...Inentingen moeten in de spieren geprikt worden ^^' Daar zitten nou eenmaal zenuwen...
Oh en ik maak kerstkleur in de chat |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 21:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 22:37 | |
| @anne, je weet het ongeveer nu wel ^^` thankies @tari m'n date zei af. Vervolgens had ik een game maatje voor bordelands 2. Die zegt ook af... Me lonely day @demi misschien... Maar op een reden komen ze nooit afspraken na... Mn ex ook al niet =( die heeft me zelfs op mn b-day laten zitten :-: maar waarom moest je sos sturen dan? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 22:42 | |
| Noem me maar Betsie ^^ (anders voel ik me zo moordlustig XD) Weet je, als ze allemaal zo doen, zijn ze het niet waard ^^ |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 22:44 | |
| @Anne: XD @DotDot: Ach, gewoon meer dates hebben, dan zitten er vast wel wat leuke tussen die wel z'n afspraken na komt. En die date was een ramp, echt het niveau verschil was te groot... Eerder, het intelligentieverschil was te groot... Als HBO'er een date hebben met een MBO niv. 2er is een heeeeeeeeeeeeeeel groot verschil... Pijnlijk gewoon. Maar dat zie je in het begin niet in een kroeg met veel alcohol op.... XD @Betsel: |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 23:06 | |
| @ Deems, intelligentie zou in principe niks uit moeten maken |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo dec 21 2014, 23:23 | |
| @Betsel: Nee klopt... Maar zijn EQ was even laag als zijn IQ... En als dat nog niet genoeg was wou hij met me mee naar huis voor sex want hij vond mij hot. Ok, misschien een compliment in zijn ogen maar ik wist niet hoe gou ik daar weg kon |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 07:51 | |
| Hij is tenminste eerlijk en recht voor de raap... Het enige positieve ding? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 10:34 | |
| @betsiee: moordlustig?! @demi: yea... Maar ik vind niet iemand snel leuk >< |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 10:52 | |
| @Anne: En dat was ook echt het enige...
@DotDot: Dat is nooit, betekend niet dat je niet op lekker veel dates kunt gaan :p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 11:10 | |
| @demi: Maar uhm... hoe date je...? x: |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 12:20 | |
| Arg. Ik haat het als mensen de afspeaak die ze met je hebben om het uyr aanpassen. "Ik ben om kwart over twaalf bij jou" dan is het ineens kwart voor 1, omdat der zus mee gaat. Heb ik niet eens problemen mee, als het overlegt wordt i.p.v er een mededeling van te maken. En vervolgens "mag" ze niet met de fuets. Ondertussen is de afspraak pas om 2 uur in de stad. Ik kan hier echt zo verdomde slecht tegen. En alles ook nog doodleuk een dag van tevoren @ Deems, oke, ik snap je punt XD @ Dubbledot, moordlustig, ja. Taars is op zijn zachts uitgedrukt geen zachtzinnig kind, dus ald je me zo noemt dan boel ik me Taarslike.. wat ik misschien ook een beetje ben, maar gewoon ga blijven ontkennenJe komt er denk ik ooit nog wel achter wat ik bedoel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 13:06 | |
| @betsie: Er komt ineens een nickname in me op voor jouw karakter XD Tartaar XD |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 22 2014, 14:27 | |
| @DotDot: Ik heb tinder ^^' De rest gaat vanzelf |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|