|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:27 | |
| Omg, ik word gek van mijn kat D: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:30 | |
| Dat sexy beast.
Trouwens Moon, de update voor het promotietopic komt zodra alle rangen een beetje zijn opgevuld if that's okay! |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
PROFILEReal Name : Shadow Posts : 978 Points : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and AirKlas: Miss JacksonPartner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:35 | |
| ja ik wilde op Kickstart eventeel t topic neer zetten maar die staat er al op pag 2 onderaan :O |
|
| |
Ezio
PROFILEReal Name : Harambe Posts : 115
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:35 | |
| Ik ben continu opzoek naar MLG's van games en mijn broer doet hetzelfde. De MLG-siblings plz send help |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:40 | |
| @Saf: Ne ^^. Dat beest dat bij mij komt slijmen als er visite is XD Kusjes geven, knuffels geven, aangeven dat ik super lief ben. XD
@Jinte: Wat is MLG? |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:41 | |
| |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:46 | |
| - Master Savador schreef:
- Dat sexy beast.
Trouwens Moon, de update voor het promotietopic komt zodra alle rangen een beetje zijn opgevuld if that's okay! Ofcourse, Dat is goed hoor, het heeft geen haast Jullie hebben het al druk zat |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 12:49 | |
| @Saf: Pff hij wilde weer naar beneden, dus bracht ik 'm naar beneden. En nog geen 5 minuten later wilde die weer naar boven, dus bracht mijn moeder 'm weer naar boven T____T Dat beest weet niet wat 'ie wil T___T |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 14:41 | |
| Zo, ik ben eindelijk bij met alle aanvraagjes xD Dat heeft me echt lang gekost. |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
PROFILEReal Name : Shadow Posts : 978 Points : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and AirKlas: Miss JacksonPartner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 14:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 14:42 | |
| @Miss Eres: dat kan ik me inderdaad voorstellen XD Massaal iedereen weg en massaal aanvraagjes I guess hihi. *geeft knuffel*
----
wauw ik ben te knuffelig vandaag :O |
|
| |
Hayden Queen Bee <3
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 14:52 | |
| beter te veel aanmeldingen dan geen kan ik mij voorstellen |
|
| |
Horatio ..
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 56 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 15:03 | |
| EN TOEN WAS DEZE SMEXY GEIT GEBOREN!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 15:07 | |
| @Maardbei: ogott XD Help XD
-----
Trolololol xD |
|
| |
Skyler .
PROFILEReal Name : Moonmoon Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind and nature magicanKlas: Ik ben er nog niet~Partner: I know love, but not that way of love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 15:14 | |
| Okey Anne, ik heb het setje van Skyler ingesteld Nog bedankt lieverd! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 15:15 | |
| - Master Savador schreef:
- Kevan schreef:
- GOODDAAAY`~ to all of you c;
Welcome back you!
Anne, je laat Adrian aandoen als een silly goose met al die anime-acties *points at Fire Magic Dragonkin* Ultimate facepalm galore voor Saf the poor man :'] He needs a blanket + tea + steamed lobster right this instant Ik wou zijn dag goedmaken, dus hier heb je Saf in een goede bui xD |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 15:28 | |
| Omg, Ik heb Jareth hier nog nooit een voorstel topic gegeven zie ik net. Arme kerel. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 16:06 | |
| :O We never had a chance to find out if we liked him! Now we maybe do! Btw Lin, punten-uitleg.com?? |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 16:10 | |
| Adrian heeft lekker een nieuw theme gekregen xD Puntenuitleg? |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 16:57 | |
| |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 17:34 | |
| Uhm, punten uitleg? Ik begrijp je niet helemaal vrees ik. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 17:38 | |
| Dat heb je onder in je OS staan. Moeten dat stamps zijn eigenlijk? Bij Jareth. :-) |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 18:07 | |
| Oh ja, dat zijn van die SSA awards en dat soort dingen. Om een of andere reden doen ze het bij mij ineens niet meer. Ik dacht dat ik ze al verwijderd had maar blijkbaar niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 18:27 | |
| Wat wilde ik nu ook alweer vragen Ô.o Geen idee ;O |
|
| |
Ezio
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 11 2015, 21:21 | |
| *Sings really loud when under the shower* Mom: Wow, Jinte klinkt goed. *instant Silence* Mensen laten me niet eens rustig zingen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|