|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 20:20 | |
| Yay, Fate stuffs gedaan Dus als mensen graag iets Halloween achtigs willen doen, er zijn twee open topics beschikbaar~ Hopelijk zijn ze spooky genoeg c: |
|
| |
Dayé
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: -Partner: Hopelessly devoted to you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 20:52 | |
| Ziet er super leuk uit Emma! Die Fate-Halloween stuffies Leuk bedacht Hmmm zit te twijfelen of ik een nieuw setje voor Dayé zal aanvragen.. |
|
| |
Isaiah .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Air & Wood.Klas: » Miss Nannete.Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 21:43 | |
| Ik moet even m'n sads hier dumpen, aangezien ik niet denk dat andere mensen het iets kan schelen en er geen lucht-je-hart-topic is (voor zover ik weet).
- Spoiler:
Shit happened at home, basically. Ik zou een weekje naar m'n pa gaan, even mijn hoofd leeg maken en wat tijd voor mezelf hebben, besluit mijn zus plotseling ook te gaan. Nou, oké, is te doen. Liever niet, maar wat kan ik eraan veranderen? Vervolgens komt m'n broer opeens met "Ik heb een week vrij dus ga ik naar pap!". We zijn met z'n 4en nu en er zijn maar 3 kamers. Nu moet ik dus eerst met mijn broer op een kamer en vervolgens ook nog eens met mijn zus. Daar gaat mijn rust. Ik wil gewoon even weg van hen, komen ze allemaal tegelijkertijd naar pap. Dit was mijn weekje, ik was de eerste die besloot naar pap te gaan en nu heb ik geen rust meer. Ik moet nu kamers gaan delen, ik kan nu niet alleen slapen, dus dat is doei slaap. Mijn broer en zus slapen allebei minimaal 1 keer in de eenpersoonskamer, maar ik? Nee hoor, ik niet. Ik kan nu net zo goed terug gaan naar mijn moeder, want bij mijn pa ga ik alleen maar stres krijgen.
Vervolgens vertel ik dit in een vrienden whatsappgroup, is de enige reactie die ik krijg '*holds really tight*'. Leuk bedoelt, en ik weet dat ze het jammer voor me vindt, maar wat moet ik daarmee? Dus ik zeg, letterlijk, dat ik even met iemand moet praten, is de enige (late) reactie die ik krijg 'nee sorry ik kan nu niet'. Vervolgens komt er een ander meisje die claimt dat ze me gaat 'laten lachen' en post ze een gekke foto van zichzelf. Ha-Ha. Ik zag aan de foto dat hij recent was en aangezien ik hem nog niet gezien had, wilde ze hem wss gewoon in de groep gooien. Vervolgens begint ze een gesprek met het meisje dat nog geen VIJF MINUTEN GELEDEN zei dat ze niet kon praten en reageert helemaal niet meer op mij. Dus ik leg mijn telefoon weg, ga dit kind waarop ik moet passen in bed leggen, zie ik als ik terug kom dat de andere mensen uit de groep zich in het gesprek gemend hebben zonder ook maar een woord over mij of tegen mij te zeggen. Niks. Terwijl ik letterlijk gezegd heb dat ik met iemand wilde praten. Misschien is het egoïstisch van mezelf om dit te vinden, maar ik zeg dit soort dingen meestal niet. Ik laat nooit letterlijk weten dat ik even hulp nodig heb en dat ik hun hulp wil. En nu doe ik dat, is dit wat ik krijg.
Dus nu wil ik eigenlijk gewoon heel hard huilen, maar nee ik ben aan het oppassen en het andere kind is er nog. Fuck my life.
|
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 22:10 | |
| Lang geleden dat ik met dit schatje heb gepost 3 |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 22:12 | |
| Misschien dan toch maar een idee om een lucht-je-hart-topic te maken, hmm?~
En Selm, we're here for you, spam ons onder met je problemen, schreeuw het er maar lekker uit, you know where to find us c: /hugsfromAnontoyou |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 22:24 | |
| Aaahhh, Selma ;w; Ik ben niet goed in deze dingen, maar ik wil toch reageren frbl. Maar Sel, lucht vooral je hart, hier of op de app. En als je wil mag je me altijd aanspreken, niet dat ik heel goed ben in advies geven, maar ik zal t altijd proberen.
Inhoudelijk, nog steeds echt ontzettend stom dat je broer en zus ook mee gaan, terwijl je juist daarheen wilde om wat rust te hebben .-. Misschien dat het dan toch handiger is om naar je moeder te gaan, hoewel het ook oneerlijk voelt als jij voor hen moet wijken.
We will always try to be here for you <3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 23:27 | |
| - Miss Eres schreef:
- Ik ben misschien niet zo goed met setjes maken.
Maar Eres verdient ook een soort van halloween ava xD Even with all the blood still smoking hot~ Actually -- let me turn bi for this brief moment and say that all of you Halloween cutsies are hot ;w; KURAIMAKKUSU @Selma: People ignore all the time - zo ergerlijk - maar aye, laat ze dan lekker en focus je op de mensen die er wel een zak om geven. |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 27 2014, 23:31 | |
| WIIIIIEEEEEEH THANKYUUUU *huggles all the people who helped me with my charhistory =w=* |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 28 2014, 09:18 | |
| |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 28 2014, 09:50 | |
| Gooeeeiemorgen~ Eens even goed nadenken wie ik naar de gymles stuur, hmm. En yay, mummy avatar! |
|
| |
Dayé
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: -Partner: Hopelessly devoted to you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 28 2014, 14:35 | |
| Waowie Emma! heb je die zelf getekend? Leuk bedacht xD |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| |
| |
Fealwen
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 287 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xI've Done My HomeworkPartner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 28 2014, 17:47 | |
| *hugs the Allen* So cute D: |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 29 2014, 07:57 | |
| |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 29 2014, 08:25 | |
| @People;; Thaaanks~ heb hem inderdaad zelf getekend ^^ Ik ben ook nog van plan een Moyra of een Do te tekenen, ergens deze week :]
Whow zo mistig en mistroostig buiten .___. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 29 2014, 16:46 | |
| En nat.. Mijn vader was ervan overtuigd dat ik droog thuis zou komen en heeft zelf een hele discussie gevoerd, maar nee hoor, ik kwam als een verzopen kat thuis. Zal nog eens naar hem luisteren En de ava is inderdaad heel leuk, Emma ^^ |
|
| |
Alain
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 23
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 31 2014, 17:24 | |
| Meh, waarom lukt het me maar niet een leuk setje voor Al in elkaar te zetten? T^T
Work with me, setje, I need u ;c |
|
| |
Miss Grace
PROFILEReal Name : Shaken, not Stirred Posts : 62 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht - ElektriciteitKlas: N/APartner: Our storm never came.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 31 2014, 17:25 | |
| - Alain schreef:
Meh, waarom lukt het me maar niet een leuk setje voor Al in elkaar te zetten? T^T
Work with me, setje, I need u ;c #same. En ik moet lessen in elkaar zetten en oppassen yay. |
|
| |
Master Ivan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 31 2014, 18:53 | |
| Oh man ik ben moe en moet nog een hoop doen X_X |
|
| |
Jaynee .
PROFILEReal Name : Henkiesjenkie Posts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: xPartner: Girls just wanna have fun!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 17:06 | |
| Ik had misschien de loop in Jay haar os beter kunnen maken, maar ik ben zo moe ;w; Even een pauze tho. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 17:11 | |
| Guys, is die SSA whatsapp groep er eigenlijk nog?~ |
|
| |
Master Ivan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 17:15 | |
| Geen idee, ik ga straks burgers maken en heeft iemand zin om op het open topic van ivan te reageren? |
|
| |
Jacey .
PROFILEReal Name : Bregje Posts : 220 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: NatureKlas: Miss NannetePartner: I just keep on wishing
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 17:40 | |
| - Jewel schreef:
- Guys, is die SSA whatsapp groep er eigenlijk nog?~
Oh god ja Als je een pb naar Melle stuurt met je nummer, kun je er in |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 17:45 | |
| - Jewel schreef:
- Guys, is die SSA whatsapp groep er eigenlijk nog?~
Yushs als je Melle er even naar vraagt kan ie je toevoegen :] @Anne;; Ik wil wel, maar dat gaat nog lang duren want ik moet nog zo veel doen. Dus als daarvoor niemand gereageerd heeft zal ik het doen (aaaals ik het onthou ook) c; |
|
| |
Master Ivan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za nov 01 2014, 18:57 | |
| Zometeen een halloweenava voor Ivan maken :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|