|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kaoru .
PROFILEReal Name : Angie♫ Posts : 149 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ♦Air~Klas: Miss Nannete ♦ 5thPartner: I love everything you hate about yourself ♦
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 18:30 | |
| Dahw, die laptops ook altijd D: Hopelijk maakt de computerdokter h'm snel beter~ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 18:41 | |
| Miii maar laptop D: *reanimeert* Gelukkig wel dat je een leen hebt, Selm! Be better soon, laptop~ |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 19:32 | |
| Moet zometeen maar eens beginnen met mijn kerstswap x) |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 20:01 | |
| @Anne;; Ohjaaaa haha dat moet ik ook nog es gaan doen :'D Thanks for the indirect reminder! En veel plezier met het maken |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 20:58 | |
| Ja, ik ook D: Heb alleen niet zoveel ideeën nog~ Maar komt wel goed |
|
| |
Bijou .
PROFILEReal Name : Angiie~ Posts : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light × FireKlas: Quatrième.Partner: Be too much of a lady to put up with anything less than a gentleman♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 21:01 | |
| - Wren schreef:
- Ja, ik ook D: Heb alleen niet zoveel ideeën nog~ Maar komt wel goed
Same here D: En dan ook nog de gewone Sinterklaaslootjesstuffdingetjes en Kerstmis. xd December is leuk, maar ook zo druk. x) |
|
| |
iiiiiiiiiiiiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 370 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 25 2014, 21:58 | |
| Mweeh, ik was net te laat voor het kerst ding.. On the bright side, het is eindelijk finished. omg. >_< Het verleden is toch wel een beetje afgeraffeld, heb niet eens meer op grammatica en spelling gelet. woops. :'] Edit: heeft iemand misschien zin in een topic? |
|
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 13:49 | |
| nog een heel zelfgemaakt gotisch geïnspireerd alfabet op een A2 blad zetten en dan in inkt doen, nog 4 waarnemingstekening schetsen maken én dan nog mijn engelse spreekexamen voorbereiden... I probably won't be able to go to bed before midnight... again deze nieuwe schoolrichting is zo zwaar het is van de herfstvakantie geleden dat ik zelfs nog maar ijd gehad heb om uit te slapen .-. ik heb echt ontspanning nodig, dus mensen die een topic willen maar er mee kunnen leven dat ze soms wat langer moeten wachten, mogen het altijd laten weten :/ cuz otherwise I will go crazy |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 13:51 | |
| Doe jij sierkunsten als richting toevallig omdat ik daar gotisch alfabet zie staan? |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 13:53 | |
| neej, ik doe nu tbk = toegepaste beeldende kunst = graphic design achtige shizzle we moesten zelf een alfabet maken ^^ |
|
| |
Master Ivan
PROFILEReal Name : Miss DiNozzo Posts : 163 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Never had class since I was 23Partner: A couple of supple and simple delights, can bring out the smile to every straight man~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 14:31 | |
| Ongeveer hetgene wat ik wilde doen dus :'D Lijkt me epic |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 14:47 | |
| - Ludwig schreef:
- Mweeh, ik was net te laat voor het kerst ding..
On the bright side, het is eindelijk finished. omg. >_< Het verleden is toch wel een beetje afgeraffeld, heb niet eens meer op grammatica en spelling gelet. woops. :']
Edit: heeft iemand misschien zin in een topic? Ik wil er wel een moet riku en simon actief krijgen |
|
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 16:11 | |
| - Master Ivan schreef:
- Ongeveer hetgene wat ik wilde doen dus :'D
Lijkt me epic mehh, het is heel vaak tot na middernacht doorwerken enzo :/ |
|
| |
Master Ivan
| |
| |
Faline .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 16:29 | |
| |
|
| |
Bijou .
PROFILEReal Name : Angiie~ Posts : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light × FireKlas: Quatrième.Partner: Be too much of a lady to put up with anything less than a gentleman♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 21:00 | |
| Zin in meer topicjes met Bibi en om haar stijl te ontwikkelen~ Dus.. wie zou er een topicje willen? c: |
|
| |
Ezio
PROFILEReal Name : Harambe Posts : 115
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 21:58 | |
| Steam Sale is er ;-;
Ik heb meteen AC Brotherhood en Revelations binnen gehaald ;-; |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 22:54 | |
| Ik ga AC brotherhood binnenkort spelen, heb de rest al uitgespeeld, machtige games al zeg ik het zelf ^^
En toen had ik een setje gemaakt ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 22:59 | |
| Ik heb tot nu toe alleen FF13 & BattleBlock Theater gekocht x'D *proud*
Het is trouwens heel vreemd om de Faceclaim van de huidige vriend van Viev [op PJ] hier te zien, maar dan niet als haar vriend *verwarrende zin?* |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:01 | |
| Naah, dat is niet zo vreemd. Heeft met herkenning te maken denk ik: je associeert die faceclaim met een ander personage en je hersenen hebben geloof ik zoiets van: whoo, whaaat - omdat het dus niet zo is. They high. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:03 | |
| - Hero schreef:
- Naah, dat is niet zo vreemd. Heeft met herkenning te maken denk ik: je associeert die faceclaim met een ander personage en je hersenen hebben geloof ik zoiets van: whoo, whaaat - omdat het dus niet zo is.
They high. ^Dat dus Af en toe is dat zo irritant x'D Also, ik moet hier er echt op gaan letten dat ik Viev níet depressief ga laten worden .w. geeft de meeste inspiratie, maar is niet zo handig om te spelen af en toe x'D En nu ... ga ik naar bed, zet ik Netflix aan en ga film/series kijken :"D |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:06 | |
| Nja, ik denk dat dat soort shit niet meer opvalt op SSA - to be honest. School gevuld met gekken.
En ik moet ook richting bed, maar fuck dat - ik ben een nacht persoon .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:07 | |
| Hahaha, true that :') Maar wat ik allemaal met d'r heb uitgespookt op PJ is niet normaal meer .w. Er zit geen greintje liefde en vrolijkheid meer in d'r leven x'D
Nacht persoon, ik normaal ook, maar ik heb het koud en voel me ziekjes :') |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:11 | |
| Ik moet niet gaan slapen Ik zou meer moeten tekenen ._." |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 26 2014, 23:12 | |
| @ Quinty; Ik was even op PJ, maar zoals gewoonlijk word ik op ieder forum - SSA uitgezonderd - inactief :'D En nja, als dat je ding is waarmee je goed post kan ik je er moeilijk van weerhouden? Zelf propte ik mijn personages ook altijd vol met onnodig veel drama en sadness - maar ik ben erover heen gegroeid ~
Ik heb het ook best koud, maar ik heb dan ook enkel ondergoed en een hemdje aan en mijn haren in een handdoek. Maar ik ben te lui om van mijn stoel af te komen en er wat aan te doen /heeft kippenvel op armen en benen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|