MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ♦Air~ Klas: Miss Nannete ♦ 5th Partner: I love everything you hate about yourself ♦
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 25 2014, 15:36
@Jussels:: Ohw wat leuk!^^ Die staat ook op m'n lijstje van interessante studies. xP Als je 't niet erg vindt zou ik je graag wat vraagjes willen stellen via PM. :3
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 25 2014, 16:01
@Angie: sure, go ahead! Altijd leuk om wat te vertellen en misschien kan ik je wel bekeren >D Nee, maar ik vind het echt super interessant. Wat heb je nog meer op je lijstje?
Kieren .
PROFILE Real Name : Special Agent 007 Posts : 107
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht Klas: ~ Partner: I'll build my walls back up.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 25 2014, 17:29
Wheeeh Schotland. So psyched man. Prepare for a spammage of pictures when I get back.
Kaoru .
PROFILE Real Name : Angie♫ Posts : 149
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ♦Air~ Klas: Miss Nannete ♦ 5th Partner: I love everything you hate about yourself ♦
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 25 2014, 19:12
@Juud:: Ooohw gaaf! Veel plezier!
@Jussels:: Mercii! Haha ja wie weet. xP PB komt eraan!
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do sep 25 2014, 19:31
@Juud: Have a blast! Gonna be awesome~
Jacey .
PROFILE Real Name : Bregje Posts : 220 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nature Klas: Miss Nannete Partner: I just keep on wishing
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 15:26
Bird schreef:
Wheeeh Schotland. So psyched man. Prepare for a spammage of pictures when I get back.
SCHOTLAND OMG DAAR WIL IK OOK HEEN : O
Aloiysius ..
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 273 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en woud Klas: geen Partner: We are all broken. That's how the light gets in
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 17:26
Argh, mijn laptop is bij de reperateur dus nu kan ik geen setjes aanvraag doen. Al de plaatjes die ik verzameld had stonden daar op :'(
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 19:57
Nahh, balen Linn!! D:
Just.. Ik zit in goeiemorgen perry van Castlefest x''D 2:35 kom ik in beeld xD
Alain
PROFILE Real Name : » Captain Fluffledork. Posts : 23
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: x Partner: x
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 20:17
Ayelinn: Oh, balen :c Wanneer krijg je je laptop weer terug? -- Zo, met Al bij de les gepost ~ Nu even wachten tot er iemand anders post en dan ook met Ike posten aha
Aloiysius ..
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en woud Klas: geen Partner: We are all broken. That's how the light gets in
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 20:30
@Cap'n: Geen idee. Ze zouden me bellen waneer hij klaar is. En hij is woensdag ochtend weggebracht.
Fealwen
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 287
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: xI've Done My Homework Partner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 20:44
Yay! Ik ben blij dat iedereen een beetje bij de vergadering heeft gepost. Nu een paar herinneringen om het draaiende te houden~ Like, ik zou het zonde vinden als het nu al vastliep :3
Aloiysius ..
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 20:51
Ik wil liever nog even wachten op één ander persoon voordat ik met Ro weer post. Meer omdat hij over het huidige onderwerp eigenlijk weinig te zeggen heeft. Hij heeft geen opvolger en hij heeft ook geen zin om het er met zijn collega's over te hebben xD Dus ik moet wel iets hebben waar ik een beetje op kan reageren.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr sep 26 2014, 20:53
*Komt na een eeuw terug on*
Sjeez school ;-;
Xavier
PROFILE Real Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 27 2014, 17:04
Prrrt. I finally got the thing to work. Dus als je wilt kijkne naar hoe derpy ik teken: https://join.me/554-760-105
Master Calico
PROFILE Real Name : Angie Posts : 53
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Magic of the sea♠ Klas: Arrr! Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 28 2014, 22:12
Ahw ik word zo blij van SSA en de leuke lieve mensjes die hier zijn. :3 Vrolijkt me helemaal op^^ En en en en ik ben blij met Calico Al is het kaal zonder setje. x'd
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 28 2014, 22:37
Aww, Angie~ We're also very happy to have you here =w=
Also: Arrrr. Ben benieuwd naar Calico's lessen c:
Master Calico
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Magic of the sea♠ Klas: Arrr! Partner: The sea, once it casts its spell, holds one in its net of wonder forever♠
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 09:35
Dahww das lief, dankje Em :3
Hahah^^ Ik ook x') Aye, 't will blow ye away! Grapjee :') ;x --- Yay ik heb een kleurtje.
Xavier
PROFILE Real Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: wood & dark Klas: master Savador Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 10:28
Whooo waterlesjes van Calico~ Helaas heb ik geen watermagiërs, maar stuff wordt vast leuk c: /aait Calico
Jacey .
PROFILE Real Name : Bregje Posts : 220 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nature Klas: Miss Nannete Partner: I just keep on wishing
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 16:57
@Angie, ik begin zo snel ik kan, maar school X3
Master Calico
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 17:48
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: // Partner: I'm a mountain that has been moved.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 19:08
Omg het topic tussen Casca en Alex... Ergens wil ik gaan van: VECHTEN, VECHTEN, VECHTEN. Maar Casca wilt niet bij de fight club :'( Dus dan maar vuile Arabische woorden gebruiken :'D
Dadelijk kijken of ik nog voor Feal kan posten ~ Maar eerst weer eventjes leren, boop.
Isaiah .
PROFILE Real Name : » Captain Fluffledork. Posts : 116 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: » Air & Wood. Klas: » Miss Nannete. Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 19:53
Ik heb weer Photoshop dus ik ben gelukkig. :'D
Nu wil ik een poging tot het maken van een setje doen T^T
Dante. .
PROFILE Real Name : Margelique n.n Posts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister, Klas: Partner: Single as fuck.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 29 2014, 20:39
*Peeks around corner*
Oh damn its been a while for me. But I'm happy I have time again
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.