PortalIndexSomeone's watching over me {Open} - Pagina 2 HpD5UwnSomeone's watching over me {Open} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Someone's watching over me {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Aislin
.
.
Aislin

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A-Non
Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas: Miss Eres
Partner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 13:10

When the skies up above come tumbling down
And life as you know starts crumbling round
-----

Zoveel mensen, zoveel dingen die gebeurde! Gekte! Drukte! Whoohoo, het leven was een feest! Gebitch van de ene, dronken gelummel van de ander en meer gasten die van die kant kwamen, zoveel! TEVEEL! ENERGIE! En dan deelde ze ook nog eens een schaal vol suikerzalige zachtheid uit, wat alleen maar voor meer energie kon zorgen. Ho boy, wat een avond dit zou worden!
Jammer dat voor de avond de cake een beetje… aangepast was, maar ja, je kon niet alles hebben. Maar, ze had de boosdoener er in elk geval iets voor terug gegeven. Het was een vorm van wraak die –zeker voor Aislin haar doen- wat magertjes was, maar, het was een begin. “Je hebt gewoon… zo een bekladbaar gezicht. Ik blijf het zeggen, het is gewoon een verbetering!”
Er volgde nog wat overbodige drama van Miss giant stick up her ass, wat Aislin verder maar een beetje negeerde. Want in haar ogen klonk haar verhaal… raar… zo even over persoonlijke levenszaken beginnen, alsof het verhaal gewoon maar lucht was. Ze wist niet zo goed wat ze daar van moest vinden, dus liet ze het gewoon maar voor wat het was.
Meer mensen sloten zich aan bij de groep, waarvan één persoon haar hele speciale aandacht gaf. Een bekend gezicht, die zeker niet te blij leek te zijn om haar, -maar vooral haar mét de cake- te zien. Haar bijnaam werd geroepen, gevolgd door wat woorden die Aislin enkel als bullshit op kon vatten. Met grote ogen staarde het meisje voor even naar beneden, waar ze het bord met cake had, waarna ze weer omhoog keek, naar de dramatische Nathan. “Jóuw cake?” Opnieuw keek ze naar beneden, waarna ze een stukje van de aangetaste goddelijkheid haalde en hem met een simpel gebaar tegen de dramakoning z’n kop gooide, waarbij ze zelf een ‘Ploep’ geluidje maakte toen het raak was. “Ya snooze, ya lose, buddyboy. Moet je maar beter zijn, tis moeilijk, ik weet het, maar tja, das de harde waarheid.”
Van alle aparte dingen die het meisje deze avond in zo een korte tijd gezien had, was het volgende toch wel het meest merkwaardige. Een gek ding, (waar ze niet eens een naam voor had, een zwart spook, gemaakt van drop en kerstlichtjes of zo?) sloot zich bij het groepie aan, vlak voor haar neus. Eén of andere oorlogskreet waarin te vaak het woord ‘apples’ herhaald werd was zijn eerste geluid, voordat het monster een ware moord pleegde. Hij richtte zich op haar grote prijs en… en… hap slik… en de cake was weg. Gewoon, poef, alsof het niks was geweest. Ze had werkelijk nog nooit zo iets tragisch moeten aanschouwen. “Wa… ne… NEEEEEEEEE! Jij… Dik… dom… motherfucking…!” Wat was het eigenlijk überhaupt waar ze tegen wilde schelden en schreeuwen!? Zoekend naar woorden die haar woede en terreur op een juiste manier zoude omschrijven, werd de kwade emotie door het zwarte wezen weer gesust. Een gloed nieuwe cake, zo uit het niets verscheen weer op de lege plek. Even voelde Aislin zich opgelucht, tot ze het brokstuk op het bord wat beter begon te bestuderen. Was dit… cake? Het zag er wel uit als cake, soort van, niet echt, totaal niet. En… snel boog het meisje zich wat naar voren, om een paar keer een aan het ‘ding’ wat nu op het bord lag te ruiken. Een paar keer nam ze wat sterke halen, waarna ze met een vies getrokken gezicht haar hoofd weer terug trok. En het rook zo… apart. Hmm… opeens had ze geen trek meer.
Haar blik hief zich weer op naar Nathan, terwijl ze met een doodse blik op hem af liep. “Hieeeeer, neem maar, hijs vast… heerlijk.” Met haar ene hand hield ze het bord voor hem uit, zodat hij het aan kon nemen. Met haar hand graaide in het goedje wat zogenaamd cake moest voorstellen, wat het meisje vervolgens in het gezicht van de jongen smeerde, met de neutraalste blik die ze op kon zetten. Daarna liet ze het zooitje voor wat het was en zette ze haar ‘ontsnapping’ in. In een seconde legde Aislin de afstand tussen haar en Riku af, dook ze achter hem, greep ze hem vast bij de schouders en hield ze hem zo voor zich. “Go my meatshield!” Ze wilde nog niet dood.

---
And karma has you hanging on by a string
No one owes you anything
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 13:33

Lightning zat al een lange tijd alleen maar naar het plafond te staren. Niets meer en niets minder. Ze verveelde zich kapot maar was te lui om er iets op te verzinnen. Dat was de enige reden die ervoor zorgde dat ze daar gewoon op haar bed lag, te staren naar het o zo saaie plafond. Seconden tikten voorbij, al snel werden dat minuten om dan uiteindelijk naar uren te gaan. Waarom moest ze toch weer zo'n saaie dag hebben. het irriteerde haar vreselijk om niks te doen. Lightning was het type dat zich liever iedere keer met iets kon bezig houden. Gewoon om haar gedachten vast te kunnen houden. Brommend sloot ze haar ogen en luisterde naar de stilte in de kamer. Al werd ze ook dat snel beu. Aangezien ze de verveling niet langer aan kon kroop ze van haar bed en kamde haar haren weer even. Nadat ze daarmee klaar was stak ze haar iPod in haar broekzak en dwaalde door de gangen.

Haar koptelefoon had ze opgezet om het lawaai rond haar stiller te laten klinken. Het kon haar niet echt veel schelen wie er allemaal nog in de gangen rondliep. Al zijn het er niet meer zoveel. Ze slaakte een diepe zucht, stopte midden daarin en bleef stil staan. Over haar muziek hoorde iets anders. Veel te luid lawaai. Dat wekte meteen Lightning haar interesse; Zonder er nog over na te denken ging ze richting het geluid. Deed ondertussen haar Ipod wel weer uit om die dan in haar broekzak te steken. Ze kijkt geamuseerd als ze al een heel bende zag. oeh, dit gaat nog leuk worden. Ze ziet romance en slaat meteen een arm rond haar ' Roro' Ze grijnst. 'o yay Allen your here to?' ze grijnst breder, al veranderd dat lichtjes als ze nocte ziet 'Ow god niet jij hier ook Appellover' Een klein gemeend glimlachje was kort bij haar op de lippen als ze Riku ziet. 'Hoeveel heb ik hier al gemist. Niks mag ik hopen' vroeg ze aan Romance
Jacey
.
.
Jacey

Real Name : Bregje
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nature
Klas: Miss Nannete
Partner: I just keep on wishing

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 16:37

Er waren geen feestjes op haar afdeling.. Maar dat was toch juist wat ze wilde? Wat zocht ze hier dan?! Plots begonnen zij en die walgelijke pedo een heel levensverhaal te vertellen. "Je zus dood?" Een glimp van herkenning drong tot haar door, en het volgende moment lag ze jankend op de grond. "Mijn zusje is ook d-dood" Hikte ze. 'Aaaaaaiisssssliiiiin!' Meteen stopte ze en keek op naar wie dit volume had gehaald, het klonk bóven de muziek uit! Een jongen met korte, bruine haren stormde op het cakemeisje af en begon heel boos tegen haar te praten. Ineens leek hij afgeleid door zijn omgeving en verscheen een zwart figuur voor de cake. En poef, in één hap was de cake verdwenen. Jacey begon hysterisch te giechelen, krabbelde overeind en wankelde de kant van de grote ninja op. Ze kwam echter niet ver, want een paar grote, warme handen werden op haar schouders gelegd. ''Hey Jay-C, ogen dicht, ik heb een verrassing.''Zijn adem kriebelde in haar oor, maar het meisje was toch wel heel benieuwd en sloot haar ogen.
Hoppakee. Alsof het niets was, werd ze naar voren geduwd, waardoor Jacey naar voren struikelde tot ze tegen iets warms kwam met haar lippen. Misschien was het een mondverwarming, of een soort snoepje. Snel opende ze haar ogen, omdat ze heel slecht was in raden. Ze keek recht in een paar donkere ogen. Het waren de ogen van de pedo... De jongen die haar probeerde te verkrachten, wat uiteindelijk uitdraaide op dit feestje. Gillend stormde ze weg, op zoek naar de jongen die haar dit aan had gedaan. Maar wíé zou dit nou weer durven doen? Struikelend over haar eigen voeten zigzagde ze door de groep, tegen iedereen opbotsend die haar weg kruiste.
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Real Name : Yoki Zahn
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 18:30

Stemmen van mensen op de gangen van de anderen, niet dat het meestal intereseerde maar het geluid klonk toch van een soort van feestje. Hij liep in de richting en zag net op tijd hoe een wit harig meisje koichi kuste, of minstens, het leek meer of ze er tegen aan geduwd werdt. Hij zag de jongen snel weg rennen en hij kon het even niet laten. Hij maakte een sliert van duister magie en liet de jongen struikelen. Snel als hij was rende hij naar de jongen en tilde hem op. "Naar he? Dat is nou karma" zei hij nogal met een woedende stem. "Je hebt niet echt het recht om te bepalen wie met wie gaat toch?" zei hij nog bozer en liet hem toen los. Hij zocht naar het meisje die daar net nog stond. Plotseling werdt hij aan de kant gedrukt. "Meisje met de witte haren je loopt te ver, de jongen staat hier" zei hij rustig en glimlachte, iets wat hij zelden deed. "Jacey was je naam toch?"zei hij en hij herinderde zijn vorige gesprek nog met haar.

Koichi
Warme lippen kuste hem en hij keek verbaast. Een jongen had dat meisje dat hem als een pedo zag tegen haar aan geduwd. Hij zag hoe het meisje weg stormde en hij voelde zich enorm schuldig, ook al wist die dat het niet zijn fout was. Hij rende het meisje achter na toen hij Yoki met de jongen zag en hij zag het meisje ook staan. "Meisje, het spijt me!" zei hij rustig en hij keek even naar Yoki. Hij werdt een beetje rood toen hij aan die kus dacht, hij had nog nooit iemand gekust en dit voelde gewoon geweldig voor hem.

Mei
Mei zuchte diep toen ze al dit gedoe zag. Het had voor haar neit echt zin om op deze etage te blijven. Ze was ook vna plan om naar het duistere bos te gaan. Ze keek even om der heen en toen koichi verdwenen was maakte ze zich toch even zorgen. Ze mengde zich door de menigte heen en zag toen koichi staan. Staan kussen met die bicht nog wel. Het meisje rende plotselings weg en koichi ging haar achter na. Mei volgde  hun en kwam toen uit bij Yoki. Eindelijk bij iemand die niet zo snel ze verstand verliest dacht ze. Ze ging bij hun staan en knikte even naar Yoki.

(zo dan is dat ook weer klaar voor alle drie, dat is ff wat makkelijker)
hey, even een edit, om te melden dat het toch een stuk handiger is alsje met elk karakter apart post. Dan is het overzichtelijk voor iedereen.
Verder graag rekening houden met godmodden! Je mag niet bepalen of een ander personage struikelt en lang genoeg blijft liggen om op te tillen (Yoki jegens Allen) omdat je zo zorgt dat Allen niet meer kan bepalen wat hij doet. Hij kan bv wegduiken, springen, dansen.. Alleen als je hey vantecoren afgesproken hebt en dus toestemming hebt mag dat! Hou huer dus rekening mee. Alvast bedankt.
Nathan
.
.
Nathan

Real Name : Wuuz~
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 20:30

Er waren zoveel mensen in de kamer en er kwamen zoveel mensen weer bij dat Nate het nauwelijks nog bij kon houden. Op een gegeven moment gaf hij het ook op om bij te houden wie er wel en niet was, immers had hij verder geen business met hen. Hij had wél business met de donkerharige stuiterbal voor zich. Want ondanks dat hij misschien zelf te traag of te laat was geweest: hij wou die cake! Hij had nog zo gedacht dat hij op het juiste tijdstip naar de keukens toe was geglipt, maar blijkbaar moest hij nog vééél vroeger gaan om zeker te maken dat Aislin de cake niet kreeg. Het was niet eens dat hij nu prima een stuk kon pakken, want feestje, het was meer dat hij de cake voor zichzelf had gewild en Aislin's frustratie had willen zien.
Nu had hij alleen... een faillissement.
En een stuk cake in zijn gezicht. Hij had het niet op tijd kunnen ontwijken, waardoor een stuk van de heerlijke smeuïge goddelijkheid tegen zijn gezicht spette, de chocolade druipend van zijn gezicht en de brokken kruimelend over zijn kleding. Hij stond er even in stilte, ogen gesloten, wenkbrauwen omhoog, maar daarna begon plots zijn getier en gevloek. 'GOD DAMN IT, YOU LITTLE FUCK.' bracht hij uit terwijl hij de cake van de rechterhelft van zijn gezicht veegde, zijn hand helemaal klevend en besmeurd door de chocolade en cake-brokken. Hij opende zijn rechteroog pas toen de cake ongeveer weg was en smeet een paar zielige kruimels naar Aislin, omdat hij nu even geen ammunitie had. Hij was echter op weg, liep in een vlugge pas naar de zwartharige toe om een stuk van de cake te scheuren, tot er plots een... zwart... alien-achtig ding met kerstlichten verscheen. Na een maniakale kreet, wat klonk als ''APPLES APPLES APPLES'', slokte hij de hele taart op. Voor zijn ogen.
'NEEEEEEEEEE.' bracht hij met Aislin in koor uit. Weg cake. Weg chocolade-dromen. Hij liep naar voren en wou het geval bij iets als een kledingstuk vastgrijpen, maar hij vond niks dus stond hij uiteindelijk met een kwade blik voor het ding. 'Hoe durf je, jij lelijk... H-Halloween-achtig alien d-ding..?' Zijn ''belediging'' klonk meer als een vraag dan als een echte belediging. Hoe moest hij dit geval nou weer uitschelden? Hij wist niet eens wat het was! Hij wou zijn mond net weer open trekken, tot het ding plotseling een nieuwe taart tevoorschijn ''poefde''. Nate keek met een frons naar het ding, nieuwsgierig. Was dit een echte taart? Kon hij zomaar -poef- een taart tevoorschijn halen? Wat handig, had je altijd cake binnen hand bereik! Zo'n soort kracht zou hij ook wel willen.
Hoewel... Iets was niet goed. De taart zag er misschien uit als een echte taart, maar hij rook niet als een taart en hij ''voelde'' niet als een taart. Klonk vreemd, maar het opgewonden gevoel dat Nate kreeg bij een taart was er gewoon niet in dit geval. Aislin leek hetzelfde te denken en durfde het om een stuk van de taart te grijpen.
'Ais, I'm not sure--' Fuck. Fuck. Fuck. Ze ging het doen. Hij wou nog uitwijken voor haar met taart-besmeurde hand, maar hij was al te laat. Hij kreeg de taart over zijn mond gesmeerd als een prachtige joker-smile en hij proefde hoe de taart... absoluut geen taart was. 'EUGH, WHAT THE FUCK--' Hij spoog de stukjes taart die hij in zijn mond had gekregen uit en wreef meerdere malen over zijn mond om de resten weg te krijgen. Gatver. Nee, dat was geen taart.
Met een pissige blik greep hij een stuk van de taart en zag hoe Aislin zich verschool achter Riku, gebruikte hem als een soort schild. 'Oh, it's delicious! You wanna taste?' Hij overbrugde de afstand tussen hem en Riku en Aislin en schoot langs Riku heen, niet van plan om de jongen met taart te bekogelen - leek hem gevaarlijk, gezien het feit dat hij adviseur was. 'Dude, aan de kant!' riep hij uit terwijl hij het stuk taart welgericht naar Aislin smeet. Hij grijnsde licht en smeerde zijn besmeurde hand af aan zijn broek - zijn kleding was toch al vies - en veegde nog wat taart van zijn gezicht. Man, dit zou nog eens wat worden.
In zijn ooghoeken zag hij iets interessants gebeuren: de jongen genaamd Allen - de grapjas - duwde een van de meisjes tegen een random jongen aan, waardoor ze lip op lip contact maakten. Nate moest er in eerste instantie om lachen, zeker toen het meisje begon te gillen. Hij grijnsde even naar Allen, maar zag toen nog een random dude aan komen lopen die Allen even ging rondzwieren met zwarte slierten. 'Ais Ais, kom!' Hij pakte haar pols en sleepte haar mee naar de plek waar de witharige - nog één oh my god - Allen lastig viel. Hij leek wel wat op een party-pooper, iemand die het feest finaal zou proberen te verpesten zoals tumor-oog. 'Pssht. We should totally kick his ass.' Hij rende terug naar de smerige taart en scheurde een heel stuk van de taart af. Vervolgens rende hij terug naar de witharige en smeet zo het grote stuk taart recht op zijn gezicht af. Take that, party-pooper en Allen-martelaar.
Aubree
.
.
Aubree

Real Name : Agent 007
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: N/A
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 20:34

Ze wilde gaan, moest gaan, zou gaan, maar voordat ze ook maar een tweede stap naar achteren kon zetten gebeurde er weer een hele hoop. Allereerst kwam er nog een lid van de Witharigen-vereniging aanzetten. Bree moest wat tegen haar opkijken, maar was ergens opgelucht om het meisje te zien – ze zag er iets minder… rampzalig uit dan de rest van de feestgangers.
Daarna dook er uit het niets iets op wat de taart verslond (iets wat Bree stiekem pijn deed, want ze hield van die taart, ontzettend veel) en daarna een nieuwe toverde. Aislin, het meisje met de donkere haren, concludeerde kennelijk dat het geen goeie taart was en de rest van de mensen ging daarin mee, want niemand at hem. In plaats daarvan dumpten ze de taart in Nathan’s handen, die hem kennelijk erg graag had willen hebben vóórdat hij werd verslonden en weer opnieuw werd getoverd. Ze dook achter de Witharige lange jongen, Riku ofzo. Ze had niet echt opgelet.
Er dook ook nog een brunette op die Allen en het witharige meisje (Roro, vanaf nu Ro voor Aubree) leek te kennen. Gezellig?

Allen riep dat de geest (Bree had besloten dat het een geest was, want veel leek het niet op een mens) ook een discobal en drank en een bar moest laten verschijnen. Een giechel kon ze niet onderdrukken, een meisjesachtig geluid wat totaal niet uit haar mond hoorde te komen.
Diezelfde Allen besloot dat het een geweldig idee was om Jacey in de armen van Donkerharige-Jongen te duwen en de twee te laten kussen. Opnieuw was het niet mogelijk voor Aubree om haar gegiechel te onderdrukken en ze mompelde er zelfs een Cassiaanse ‘ Fullkominni samsvörun.’ na. Perfecte match, die twee. Zeker omdat Jacey absoluut fan was van de jongen.
Een witharige jongen die vanuit het niets opdook pakte Allen op en vertelde hem dat hij niet zomaar mocht bepaalde wie met wie bekte. Nou, zo te zien had hij dat dus wel te bepalen, wilde het meisje zeggen, maar dat zei ze niet. De Witharige-jongen leek bij Oogmeisje en Donkerharige-Jongen te horen.

Voordat ze echter weg kon vluchten tikte Isaiah haar op de schouder. Hij vroeg haar te blijven. Aubree wilde uitleggen dat ze niet kon, dat ze een boek had, maar toen griste Allen de fles drank uit haar handen, opende hem en duwde hem weer in haar hand.
‘Nou, nu is hij open.’ lachte ze, een beetje losser. Het was niet haar comfortzone, maar hey, avonturen beleef je niet in je comfortzone. Zelfs Allen vertelde haar dat ze moest ontspannen, moest lachen.
Nou, dan zou ze dat maar doen. Met een onhandige beweging nam ze een slok rechtstreeks uit de fles. Ze trok een gezicht toen ze het doorslikte – het brandde. Niet dat het vies smaakte, waarschijnlijk was het zo’n rum-cola mix ofzoiets. Ze had het weleens eerder gedronken, op feestjes waar ze door Charles naartoe werd gesleurd.
‘Okay. Heel even dan.’ gaf ze toe, waarna ze met een vastbesloten uitdrukking nog een slok nam en giechelde. Ze keek Isa aan. ‘Dus.. Wil je proberen die taart te veroveren of laten we Dork een en Dork twee erom vechten?’

Ja, dat kwam misschien een beetje laat. Nathan smeet een stuk taart in het gezicht van de jongen die Allen had opgepakt. Bree joelde, for reasons unknown (waarschijnlijk de alcohol) en grijnsde breed.
‘Go Nate!’

Romance
.
.
Romance

Real Name : Ro
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 21:25

De chaos die Romance in eerste instantie voor haar ogen had zien ontstaan, werd met de seconde groter en om het werkelijk allemaal bij te houden zou ze zoals bij een tennismatch haar hoofd van de ene kant naar de andere kant moeten gooien. Zodra ze met haar hand een stuk van de cake had genomen en van plan was deze op te eten, kwam er een gedaante aan. Ze wist niet precies wat dit voor wezen was, maar het belangrijkste was dat de cake ontplofte om vervolgens weer heel in het meisjes handen terecht te komen. Voor de zekerheid liet Romance haar deel van de cake ook maar vallen op de grond, het leek er niet op dat het nog geweldig zou zijn. Misschien was haar deel ook wel vervangen?! Haar ogen gingen even richting een van de witharige jongens en knikte licht. Zij was inderdaad ook op het geluid afgegaan. Dat ze erdoor uit bed was gevallen hoefde ze er dan niet per se bij te vertellen, waren zo haar gedachten. Romance was meer gericht op het gevecht tussen het wezen en de mensen die daarbij stonden dan de mensen die iets verderop stonden en waar vervloekingen en gelach vandaan leek te komen. Langzaam zouden zij ook vast wel in haar gezichtsveld terecht komen. Gelukkig kon ze hierdoor ook precies zien wat er tussen de cake-liefhebbers gebeurde. De nieuwe cake die het wezen had voorzien werd vakkundig en bijna in slow motion in het gezicht van de jongen gedrukt voordat het meisje haar weg maakte naar de persoon die in eerste instantie op haar vraag had gereageerd en gebruikte hem als menselijk schild en hoofdschuddend grinnikte Romance voordat ze enkele stappen naar achteren zette. Dit zou niet goed af gaan lopen voor een ieder die in de buurt zou staan van deze twee mensen op het zoete oorlogspad.
Romance grinnikte en gaf Erza even een knuffel. ‘Erza. Je hebt niet al te veel gemist. Muziek, drank, cake en complete chaos, je kent het wel.’ Grijnsde Romance naar de meid terug. Door de korte respijt van de cakeoorlog voor haar, kon Romance haar aandacht richting op het andere deel van de groep en zag daarbij het belangrijkste voor wat haar door deze rare nacht heen zou helpen. DRANK! Als in veel drank, drank dat stond te wachten om opgedronken te worden door de populatie mensen die hier aanwezig waren. Romance greep Erza bij de hand en sleurde haar door het midden van de groep heen op weg naar de eindbestemming, die bestond uit een, je raad het al, witharige jongen die de controle had over de drankvoorraad. Ze greep twee flessen van hem af, niet echt uitmakend wat ze precies pakte en gooide er een over naar Erza voor zelf al een slok naar binnen te gieten. Ze wist niet precies wat het was, maar het was niet zoetig en niet bitter en daarnaast leek het ook niet te branden in haar keel. Toch was ze er zeker van dat er alcohol in zou moeten zitten. Het duurde even enkele seconden voordat haar ogen begonnen te branden en ze dan eindelijk de werkelijke kracht voelde van het spul dat ze naar binnen had gegoten.
In de tussentijd was er blijkbaar iets gebeurd tussen de lange Allen – wie kende die prankster nou niet? – en een van de witharige meisjes, die hem achterna rende en ondertussen tegen mensen opbotste die niet snel genoeg uit haar weg konden komen. Ze wist niet precies wat er gebeurde, maar een andere jongen besloot om in te grijpen en iets van zwarte slierten naar Allen te smijten met de bedoeling hem op de grond te krijgen.
Het cakegevecht dat ze had ontweken door drank te pakken – wat ze nog steeds niet doorhad wat het precies was- was ondertussen in volle vaart aanbeland bij het meisje dat zich verschool achter haar menselijk schild. Had ze hem eigenlijk ooit eerder gezien? Geen idee, en wat maakte het uit? Ze hield nog even haar fles omhoog en schreeuwde over het lawaai heen. ‘Wie wil zich compleet verzakken?’ Haar hand schudde met de fles voordat ze het zelf weer aan haar mond zette om van te drinken.
Mefla

Mefla

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 22:04

Hij grijnste naar de jongeb die onder de indruk leek te zijn. "Komt voor elkaar..hehehe" Toen kwam er vanuit het plafind eem discobal die aan ging. Daarna verscheen er in de ene hoek een pingpong tafel, in de andere hoek een cocktail bar comoleet met barman en likeurtjes. En daarna verscheen er een drankkast vol sterke drank. Eigenlijk had hij deze "geleend" van Savador. Maar die zou het vast niet erg vinden dat zijn wijnen nu veranderd waren in siroop..hehehe."Tevreden Allen..hehehe"
Oh kijk eens.Erza kwam er ook aan "Hello Lighty..hehehe.." Niet veel layer brook er een soort vam gevecht uit tussen twee jongens..Pas nu rook hij de namen van de persomen die in de ruimte waren.. Allen..Isasiah..Aubree..Yoki..Koichi..Jacey..Nate en Aislin..die laatste scheen zijn eigen zelfgemaakte taart niet te waarderen..cultuurbarbaar...maar ja, wist hij veel dat mensen niet van Aarde in hun taart hielden..Oh...was dat een nieuwe manier van proeven? Het in het gezicht smeren van de etenswaar? In dat geval.."Ik heb nog meer hoor..hehehe.." en toen was er een regen van taarten. Zo gemikt dat deze in iedereens gezicht kwam zodat deze ook meteen konden proeven van zijn taart. Maar..wat was dat? Oooh wat een heerlijke chaos ontketende zich..hier hield Nocte nou van.."Fight..yes..hehehehe.." Toen besloot hij zoch te voegen tussen het gevecht. "Jongens..is dit de nieiwe manier van feesten bij mensen ofzo...hehehehe.." Wat leuk was dit toch..chaos op een school..en geen leraar of Queralena te bekenenn..hin kon hier los gaan.
Isaiah
.
.
Isaiah

Real Name : » Captain Fluffledork.
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Air & Wood.
Klas: » Miss Nannete.
Partner: » It's like when you fancy someone, and they don't even know you exist.

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 13 2014, 22:37

Wat. Een. Chaos. Er klonk muziek, er waren taartgevechten aan de gang. Om de zoveel minuten dook er een nieuw persoontje op.... Nou, oké. Bree leek toe te gevenn en nam, een stuk losser dan eerder, een slok uit een van de flessen. Een brede grijns verscheen om Isaiah's lippen. Zo mocht hij het zien! Een andere Witharige verscheen, die twee van de flessen uit Isaiah's tas pakte. Met een luide kreeg hief ze de flessen hoog in de lucht. Woohoo! Feesten!

Vervolgens gebeurde er iets wel heel interessants: Het vreemde zwarte kerstverlichting ding haalde plotseling, uh, een discobal, pingpongtafel, een cocktailbar inclusief barman en een grote drankkast vol interessante dranken. Deze verscheen vlak in de buurt van Isaiah en Bree, tot zijn genoegen. Net toen hij een stap in de richting van de kast wilde doen, verschenen er echter allemaal taarten boven hun hoofd. En toen vielen ze neer. Isaiah had het ongeluk dat hij precies onder een van de chocoladetaarten stond, en zijn prachtige witte haartjes kregen een plakkerige, bruine kleur. Hij kneep zijn bruine ogen stijf dicht en zijn schouders schoten omhoog, terwijl hij daar even stokstijf bleef staan. Oh shit. Hij opende één oog, toen de ander en ontspande toen zijn schouder. Met een overdonderde blik keek hij Bree even aan. "TAARTENGEVECHT!" riep hij vervolgens luid uit. Hoewel hij nog maar een paar slokken alcohol had gehad, moest het sterke drank zijn geweest. Hij hief de tas in zijn hand, waardoor de blikjes alcohol eruit vielen en over de grond rolde en hield hem beschermend boven zijn hoofd terwijl de jongen Bree's arm vastpakte. "Bree, wij zijn vanaf nu een Team, en ons doel is iedereen onder de taart te krijgen," zei hij zeer serieus en hij sleurde haar mee het slagveld in. Zo ongeveer iedereen zat al onder, dus dat was handig. Hij had zijn doelwit echter al uitgekozen. Kusmeisje. Meisje die met Pedobeer gekust had. Die. "Bree, Jacey," zei Isaiah alleen en hij begon brokken taart van de grond te rapen. Wat een rotzooi. Daarna, met een luide strijdkreet, stormde hij door de mensenmenigte op weg naar Jacey, om vol de taart in zijn hand naar haar gezicht te smijten. Aanvalluuuuh!
        we'll be counting stars.
Riku

Riku

Real Name : Kaatje =D
✦ CHARACTER ✦
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 14 2014, 19:46

Nobody said it was easy
But no one ever said it would be this hard

Chaos, overal chaos. Riku wist gewoon niet meer waar hij moest kijken en dat gebeurde ook maar zelden. Meestal wist hij wel altijd wat er waar gebeurde als hij zich in een ruimte bevond, maar meestal gebeurde er ook niet zoveel tegelijk. Riku was zich helemaal met zijn eigen zaken aan het bemoeien toen hij Aislin ineens op hem af zag komen, gevolgd door die ene jongen van daarnet. De aanblik van de chocolade op het gezicht van de laatstgenoemde, zorgde ervoor dat hij zachtjes grinnikte. Blijkbaar was hij dan toch niet de enige wiens gezicht Aislin graag bekladde met vanalles. De jongen boog lichtjes naar achteren toen hij ineens bij zijn schouders werd gegrepen. “Oh nee, dat gaat niet door.” Riku’s vingers sloten zich als bankschroeven om Aislins polsen zodat ze in ieder geval al niet weg kon komen. Hij ging een stapje aan de kant zodat het makkelijk zou zijn om een stuk taart in Aislins gezicht te gooien en grijnsde breed. “Het is nooit een goed idee om mij als schild te gebruiken, snoes.” Na die woorden liet hij haar polsen zich los en richtte zijn aandacht op iets dat verderop gebeurde.

De ginger die een van de witharige meisjes tegen pedo aanduwde –tegen zijn lippen als je echt specifiek wilde zijn. Ginger die ervandoor ging en zijn slachtoffer die ergens later dezelfde weg volgde, waarschijnlijk omdat ze wraak wilde. Een grijns had zich net om zijn lippen heen gekruld toen iemand de ginger liet struikelen en het blijkbaar leuk vond om zich zich ermee te bemoeien. “Oh c’mon,” was het enige dat Riku liet horen voordat er ineens verschillende taarten in de lucht verschenen. Natuurlijk was hij zo stom om naar boven te kijken waardoor een taart recht op zijn gezicht landde. Hij had nog net genoeg tijd gehad om zijn ogen te sluiten, maar zijn mond had nog wagenwijd open gestaan. Proestend zette hij zijn handen op zijn knieën en probeerde zoveel mogelijk stukjes taart uit zijn mond te krijgen. Smerig, zo smerig. Het woordje taartengevecht, zorgde er wel voor dat hij met een ruk terug overeind kwam. Langzaam begon er zich terug een grijns op zijn gezicht te ontplooien terwijl hij de vibraties in de lucht gebruikte om te teleporteren en juist naar de een stuk taart te veschijnen. Snel greep hij een stuk om daarna terug te verdwijnen en net voor Lightnings gezicht te verschijnen. “Boe,” was het enige wat hij zei voordat hij de taart richting haar gezicht gooide en terug verdween. Yes, dit ging fijn worden.
Allen
.
.
Allen

Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 14 2014, 22:12

Allen was volkomen in zijn sas met deze mensen. Van een paar kende hij de naam nog niet eens, maar toch voelde het nu al als een groep vol potentieel tot plezier. Op een meid na dan, die Mei was in Allen's ogen kansloos. Tot ze iets aan haar persoonlijkheid deed dan. Kijk, hij snapte best dat je verdrietig was als een geliefde stierf. Maar je hoefde dan toch niet het plezier van andere mensen te verneuken? Tja.. Dat was gewoon triest.

Nocte toverde vanalles uit de lucht, awyiss. Pingpongtafel, die moest hij straks echt even gebruiken voor een dronken rally of beerpong. Ja! Maar eerst wurmde hij zich verder door de mensen, naar Bree en Isaiah. Bree had weg willen gaan, maar toen ze toch bleef knikte hij tevreden. Allen liep weer een stukje verder, af en toe speels lachend naar iemand.

Dat hij Koichi en Jacey had gekoppelt was gewoon voor de lol geweest, hij had niet echt kwade bedoelingen. Maar toch dacht iemand meteen in de rechters stoel te kunnen springen en hem te mogen straffen. Iets schoot naar hem toe en Allen zag het wel aankomen, maar struikelde toch half. Alcohol had grappige effecten: Coördinatie -1. Fuck. Hij ving zich op met zijn handen en draaide zich net om om op te staan toen hij een of andere idioot op hem af zag sprinten. Twee handen trokken aan zijn kleding om hem overeind te heisen, maar zo te zien was dat niet echt goed bedoeld. Allen worstelde zich los door zijn armen te bewegen en zichzelf wild een kant op te draaien. ''Wat de fack is jouw probleem, man?! Karma? Jij? Je hebt hier helemaal niets te zoeken. Jij hebt hier helemaal niets mee te maken, dus doe niet zo schijnheilig,'' sprak Allen woedend, niet eens wachtend tot de idioot uitgesproken was.  Karma, yeah sure. Karma is een bitch en deze jongen was dat tweede zeker.

Toen hij ook nog Jacey staande probeerde te houden kon Allen er niets aan doen. Alsof het automatisch ging landde zijn handpalm tegen zijn voorhoofd. Ultieme facepalm. Holy moly.. Had dit figuur nooit het welbekende rijmpje over klikspanen gehoord? ''Jij.. hebt echt een mentaal probleem.'' Meimei voegde zich bij de witharige en het verbaasde Allen niet eens. Natuurlijk kende deze twee elkaar. Hoe kon het ook anders. ''Het is zeker het een gedeelde hobby van jullie? Plezier verpesten bedoel ik.'' Hij zuchtte en schudde weemoedig zijn hoofd. ''Hartstikke tof hoor, prachtig levensdoel.'' Er vloog wat taart hun richting in en Allen zond de twee daders een vrolijke knipoog, gevolgd door een thumbs up. Ook Allen was geraakt door wat klodders, maar dat kon hem niet echt veel schelen. Kleren werden vanzelf wel weer schoon, ooit.

Nu richtte hij zich op belangrijke, interessante zaken en zocht Jacey op met zijn groene ogen. Zijn grijns was speels, maar hij was slim genoeg om wat afstand te houden en niet meteen alles te bekennen. Eerst maar eens zien hoe boos ze was hehehe..

Dat het taarten regende maakte Allen's humeur nog beter, maar of Jacey het ook zo sportief op zou nemen was nog maar de vraag. Het was niet eens meer verrassend, na alles wat de magische kerstlichtjesman al had geflikt. Maar wel ontzettend passend. Hij likte even wat plakkerige zoetheid rond zijn lippen weg, wat verrassend veel als taart smaakte. Er zat een vreemd tintje aan, wat hij aan de magische oorsprong weet, maar eetbaar was het zeker. Hij maakte met zijn mouw zijn gezicht een beetje schoon, propte een brokstuk cake in zijn mond en richtte zich weer op Jacey. ''Dussss..'' sprak Allen, gevolgd door een lachje.
Aislin
.
.
Aislin

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 14 2014, 23:16

-----
Haar speculaties waren correct geweest; die cake was niet te vreten. Pfoe, goddank dat ze een uitstekend proefkonijn (dat is grappig want zijn dierlijke vorm is een konijn) had om haar zeer intelligente speculaties me te bevestigen. Alleen vond het konijn het zelf natuurlijk niet zo geslaagd. Maar eh, die moest niet zo zeiken.
‘Veilig’ achter haar vleesschild, hoorde het meisje interessante woorden voorbij komen. Oh ja hoor, zij wilde zich best wel ‘verzakken’. Haar blik gleed naar de dame die het voorstelde, waarna haar ogen direct op de fles die ze in haar handen hield. Yay, bacillen van haar medestudentjes! Hopelijk zou ze hierdoor de volgende ochtend niet wakker worden met een koortslip of zo. Maar fuck it, het was drank en drank was lekker. De meeste drank dan, in ieder geval. “Sta mij toe.” Met een stap zette zich wat dichterbij de aanbieder, maar hield ze zich dicht genoeg bij Riku dat ze nog met één hand op zijn schouder kon blijven. Charmant als ze was, nam het meisje de fles uit de handen van de witharige dame (één van de vele), om daarna een teug van de vloeistof te nemen. Even wachtte het meisje vol verwachting af, tot het spul eindelijk in leek te slaan. “Whoowhie! Gracias!” Grijnzend gaf ze de fles weer terug, voordat ze haar eerdere verstoppositie weer aannam.
Stevig hield Aislin Riku zijn schouders vast, zodat ze hem altijd een beetje bij kon draaien als dat nodig was. “Bescherm mij alsjeblieft, oh machtige witkop!” Maar dat ging niet door, zoals hij haar dat al vertelde. Hoe had ze eigenlijk iets anders kunnen verwachten? Haar polsen kwamen terecht in een stevige greep, onmogelijk gemaakt om zich op een andere plek te verschuilen tegen de caketerreur. “Nee! Jij DICK! LOS! NEEEEEH!” Wat een waardeloos schild! En pam pam paaaaam, there was Johnny! “Fuuuuuuuck!” Ze probeerde weg te duiken, maar het schot was te snel afgevuurd en rappe Aislin was te langzaam. Via haar kruin rolde het over haar hoofd, zo door naar haar rug. Gad-ver-damme. GADVERDAMME! IEEEEEW! HET ZAT IN D’R SHIRT! De kleverige kruimels en brokken rolde over haar rug naar beneden, wat absoluut geen fijn gevoel gaf. Het gaf haar kippenvel en zeker niet op een goeie manier. In een spastische beweging schoot het meisje naar achteren, grijpend naar haar shirt, proberend het gore spul eruit te schudden. Wat smerig! Dat was geen plek waar cake hoorde te zitten! Ugh, wacht maar, Collins, die zou je nog wel terug krijgen. En fucking Riku ook! “Jij motherfucker,” gericht op zowel Nathan, als Riku. Tijd voor wraak, eerste slachtoffer; Nathan. Maar die leek andere plannen te hebben. Plannen om een andere stumper het slachtoffer te maken. En dat klonk eigenlijk niet eens zo heel erg verkeerd. Party-poopers het leven zuur maken was een belangrijke taak! “Oké!” riep ze vrolijk, bijna de gore kruimels in haar shirt alweer vergeten. Samen met Nathan graaide ze een groot brok gore goedheid van het bord, klaar voor de worp van die gozer z’n leven! Alsof ze een honkbal in haar hand had, trok ze haar arm ver naar achteren. Overdreven en diep haalde het meisje in, bleef hangen in haar beweging voordat ze het brokstuk cake gooide en fluisterde op haar zachts “cake fight”, voordat ze haar beweging eindelijk voort zette en het stuk zwarte derrie richting de Allen-assaulter gooide(en als Yoki de Allen-assaulter zowel de worp van Nathan, als die van Aislin ontwijkt, is ie heel erg lame en stupid bezig).
Trots op zichzelf veegde ze de restanten van de cake met klappende handen weg, wat uiteindelijk niet erg veel nut bleek te hebben. De wonderen waren de wereld nog niet uit, want Aislin haar droom leek na al die jaren eindelijk uit te komen; een regen van cakes. Wat was… wat was dit nou weer! Niet dat ze het erg vond, kom op, het regende cake, best thing ever! Maar, het viel hooguit een beetje vreemd te noemen, zelfs volgens iemand als Aislin. Maar fuck, het regende cakes! Hoe perfect wilde je het hebben!? Oh ja… dit was perfect zo… Snode plannetjes schoten alweer op in haar hoofd. En… daar had je het, het perfecte idee voor deze perfecte situatie. “Ik denk, Nate… dat je beter even kan bukken.” Tijd voor een leuk luchttrucje. Haar armen vouwde zich tegen haar lichaam op, klaar voor de aanval. Met haarzelf als middelpunt dienend, duwde ze haar armen weer weid uit elkaar, waarbij ze de nodige luchtdruk aanzette om vanaf haar punt alles alle kanten op te blazen. Cakebrokken en spetters vlogen alle kanten op en raakte iedereen, niemand werd gespaard tegen haar terreur. Haar grijns was in tijden nog meer zo breed geweest.

---
No one owes you anything
Yoki Zahn
.
.
Yoki Zahn

Real Name : Yoki Zahn
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 15 2014, 11:52

Hij schudde zijn hoofd. "Ik ken mei alleen maar omdat zij het meisje is met het ooglapje, ze gaat vaak met yuno om" zei hij. "En nee eigenlijks hou ik wel van pret maar je moet gewoon niet beslissen wie elkaar lief heeft." zei hij nog nuchter. Hij kreeg taart op zich en hij keek een beetje verbaast rond. Hij vondt taartengevechten wel geniaal maar nu was hij niet de gene die begonnen was met het gevecht.

Hij zocht naar een taart en toen hij er een had gevonden kon die het gewoon niet laten. Zijn medaillon gloeide geel van plezier en hij gooide de taart recht in het gezicht van Mei. "Dat is nog het ding dat je verdient heb toen je me nichtje liet huilen" zei hij oprecht. Hij grinnikte en keek toen rond. Hij vondt het meisje met de witte haren nog steeds even interesant als de eerste dag toen ze elkaar ontmoeten. Hij was een beetje jaloers op koichi. Je kon het gewoon aan zijn blik aflezen
Koichi
.
.
Koichi

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 15 2014, 11:57

Taarten vlogen door de lucht en kamen op hem neer, kabaal was er over al en in zijn hoofd was alles door de war. Hij besefte niet meer goed wat er nou precies gebeurde. Hij zag hoe yoki naar hem keek en heb verachte. Was yoki nou jaloers dacht hij en hij keek nog eens goed naar hem. Toen besefde hij dat dit allemaal om Jacey draaide. "Zeg yoki ben je nou jaloers?!" schreeuwde hij zo beetje om boven al het kabaal heen te komen. Hij keek toen naar Jacey en besefte zich iets. Hij kuste haar snel op der wang. "Wat een leuk stelletje zijn we he?!" zei hij naar yoki. Hij wou de woede van Yoki wel is goed opwakeren. Dit was gewoon pure wraak waar Koichi mee bezig was.
Lightning
.
.
Lightning

Real Name : Noelani
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 15 2014, 18:11

Lightning had veel eerder moeten komen. Natuurlijk had ze meteen gezien dat er chaos was. Iets dat ze gewoon simpel weg negeert. Zolang zij er niet in vermengt werd geraakt voor ze het geen enkel probleem van die chaos. Het was altijd wel grappig om er naar te kijken. Het enige wat nu nog zou missen is een stoel of zetel, en wat popcorn om van de show te gaan zitten genieten. Light was zelf benieuwd hoe erg die chaos gaat worden hoe later het zou worden. Maar vooral hoe lang het zou duren voor er een van de leerkrachten dit alles zou gaan verstoren. Of nog erger Savador. Een grijns verscheen op haar lippen bij de gedachten. Al zou ze wel moeten zorgen dat ze bij hem niet gesnapt zou worden. Light kon het nog steeds niet geloven dat haar moeder had gevraagd of Savador op haar wou passen. Hoe gênant is dat niet? Ze had helemaal geen babysitter nodig. Heeft dat ook nooit nodig gehad en zal het nooit nodig hebben. Romance haar stem verstoorde Light haar gedachten waardoor ze naar een van haar weinige vrienden op keek die ze echt als een vriendin beschouwd. Ze knuffelde Ro glimlachend terug. . ‘Erza. Je hebt niet al te veel gemist. Muziek, drank, cake en complete chaos, je kent het wel.’ Lachend schudde de jonge vrouw haar hoofd bij de woorden van haar vriendin. ‘Ja dat heb ik zowat wel al een beetje door. Lightning lachte dan luider als ze werd meegesleurd met Romance naar de drank groep. Geweldig. Net als romance hield Light van drank. Dat zorgde er altijd voor dat het feest veel leuker was. Met een snelle reflex ving ze de gegooide fles drank dat ze van Romance kreeg en opende die.

Lightning keek dreigend naar Nocte, gaf hem een waarschuwing. Ze hoopte echt dat Nocte dit voor haar niet gaat verpesten. Ze had niet echt zin in zijn irritante spelletjes. Ow wacht… daar is ze nooit in de stemming voor. Brommende schudde ze haar hoofd even en nam dan enkele grote slokken van de fles ‘Wie wil zich compleet verzakken?’ Dit zorgde voor Lightning haar volle aandacht en vergat Nocte weer helemaal. ‘ I am with you Roro!’ juichte Lightning en nam nog wat slokken. De taarten boven iedereen hun hoofd was Lightning meteen opgevallen waardoor ze die op tijd had kunnen ontwijken. Dit zorgde ervoor dat Lightning geschrokken voor zich keek toen Riku daar opeens verscheen. En dat betekende iets slechts ‘Boe ‘ zei hij. En nog voor Lightning het aan zag komen kreeg ze vollop een taart in haar gezicht geduwt. Daar stond ze dan in geschok met wagenwijd haar ogen open. Heeft Riku dat nu serieus gedaan? Ze had dat meer van Nocte verwacht. ‘Ja ren maar Riku, want vanaf dat ik men handen rond je keel heb ga ik je wurgen’ dreigde ze zwaar grommend en stapte rond opzoek naar die adviseur waar ze zo graag de keel wou gaan dichtknijpen. Lightning nam wat taart van een random persoon, 'dit ga ik even lenen van je Bedankt' sprak ze maar keek zelf niet eens van die was en ging verder op zoek naar Riku. Met haar mouw veegde ze haar gezicht wat af.
Jacey
.
.
Jacey

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 15 2014, 19:47

Jacey
♥ Wasn't it Beatiful when you believed everything ♥

Gillend stormde ze door de hal, zoekend naar haar slachtoffer. Plots schrok ze op van haar naam. "Jacey was je naam toch?" Ze keek om en zag dat joch dat haar betrapt had bij de boom. Zijn naam was iets met Yogo yogo.. Ze keek toe hoe hij een roodharige jongen omhoog hield. Waarom deed hij dat? Hij worstelde zich los en snauwde; ''Wat de fack is jouw probleem, man?! Karma? Jij? Je hebt hier helemaal niets te zoeken. Jij hebt hier helemaal niets mee te maken, dus doe niet zo schijnheilig,'' Het was de stem van diegene die haar tegen Koichi had aangeduwd..

"Zeg yoki ben je nou jaloers?!" Jacey schrok van het volume waarop hij krijste. Haar ogen werden zo rond als schoteltjes toen ze zijn lippen op haar wang voelde. In de verte hoorde ze iemand iets met taarten schreeuwen. "Wat een leuk stelletje zijn we he?!" Haar lip begon zachtjes te trillen terwijl ze met een getraumatiseerde blik voor zich uit staarde. Ze stak haar hand op en.. Pats! Een high five in zijn gezicht, wat was wat die viezerik verdiende. Gevolgd door haar klap, vloog een taart op de jongen af en verstoorde zijn arrogante lachje. Stiekem vond Jacey het hilarisch. "LAAT ME MET RUST, NOOIT VAN JE DROMEN WORDEN WIJ EEN STEL" Gilde ze voor ze wegstormde naar de jongen, om haar hartje te luchten.

Hij keek haar aan en glimlachte speels. Neee... Niet nóg een keer! "Door jou heeft hij me gezóénd!" Riep ze dramatisch uit met betraande ogen. ''Dussss..''
"Nee níks dus! Je bent een gemene pestkop en ik ben al druk bezig met een wraakactie verzinnen." Schreeuwde ze voor er recht boven haar hoofd een taart verscheen. Ze stormde weg, waardoor het toetje op haar achterhoofd viel, en zag door haar wazige blik dat er ineens een discobal, een bar en een kast stonden. Jacey hoorde iemand zeggen dat de ninja het had gedaan, dus ging ze meteen naar haar volgende slachtoffer.

Hij was niet moeilijk te vinden door zijn blauwe lichtjes en lengte. Ze hoorde hem een grappig lachje lachen en giechelde zelf ook zachtjes. "Meneer.." Ze tikte op zijn rug, maar haar vinger leek tot haar schrik recht door de ninja te gaan. "Wilt u een roze babydraakje voor me toveren?" Vroeg ze met een lichte blos en twinkelende oogjes. "Hij moet heel schattig zijn!" Voegde ze er nog aan toe. Ze negeerde al het lawaai op de achtergrond, en staarde de reusachtige gedaante in het zwart afwachtend aan/

Nathan
.
.
Nathan

Real Name : Wuuz~
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 16 2014, 15:36

Zijn handen plakten, zijn gezicht plakte en rook naar chocolade, zijn kleding was vies geworden door stukjes cake en hij had ook een smerige smaak in zijn mond. Hij was vies, nog viezer dan hij ooit was geweest - met alle drama in zijn delinquente achterwijk maakte je wel wat broeken en shirts vies of kapot - maar hij vond het niet erg.
Nee, hij vond het absoluut niet erg. Voor zijn doen waren zijn kleren te lang schoon geweest en had hij te lang geen vuile handen gehad. Zijn knieën waren brandschoon in plaats van onder de modder en het bloed van zijn kapotte huid te zitten, zijn handen waren voor de verandering zacht en niet ruw en vies van zand, grind en schaafwonden. Oké, het was misschien plakkerig, maar het was vuil en zijn handen waren bruin van alles. Het leek bijna alsof hij weer vuil onder zijn nagels had zitten en hij zijn handen vies had gemaakt door het uithalen van capriolen tijdens het freerunnen.
Aislin had ook een heerlijke smak van een cake op haar hoofd gekregen, waardoor zij nu ook onder de zwarte brokken zat. Ze begon wat spastisch rond te springen en aan haar shirt te trekken om de brokken uit haar shirt te krijgen. Nate kon het niet helpen om in lachen uit te barsten om haar gejoel. Het aanzicht was gewoon té komisch. Hij kon niet stoppen met lachen, zelfs niet toen ze hem uitschold voor ''motherfucker''. Vlak daarna had hij gezien hoe een witharige grump Allen onderuit probeerde te halen en dat deugde gewoon niet. Niet Allen. Hij kende Allen misschien niet heel goed, maar hij wist dat Allen één van de geweldige grappenmakers was en daar moest Yoki even niet aan zitten. Hij trok Aislin mee in zijn plannetje, waarna ze beiden een stuk cake pakten en deze naar Yoki's hoofd smeten.

Hij gaf geen reactie. Nate had gehoopt op een uitbarsting, een woedende blik, een tegenaanval. Maar nee, de jongen keek wat dom rond, alsof hij aangevallen was door twee spoken. 'Halló?' riep Nate uit, zijn armen wat gespreid en keek ietwat verbaasd naar Aislin. 'Is hij gewoon blind of dom of...?' Hij keerde zich weg van de witharige en zag de drank inmiddels rond gaan. Damn, hij moest ook wat gaan halen, het was lang geleden sinds hij voor het laatst drank had gehad en drank was altijd goed. Hij was net van plan om een fles te halen, tot hij zag wat de zwarte verschijning met blauwe neon-lichten deed: hij haalde taarten tevoorschijn... ZE WAREN OVERAL. Nate wou onder een tafel duiken bij de armageddon aan taarten, maar hij was al te laat toen de taarten omlaag vielen. Hij kreeg een hele taart op zich, waardoor hij nu van top tot teen plakkerig en bruinig was. 'Oh my god.' sprak hij bijna ademloos uit, zijn schouders geheven en zijn ogen nog gesloten. Hij hoorde verscheidene mensen vloeken in de kamer om de taarten-armageddon en wreef de taart uit zijn ogen om te kijken naar de schade. God, overal taart... Iedereen zat onder. Hij hoorde een waarschuwing van Aislin's kant, waarna hij vlug bukte voor haar lucht truukje. Cake spetters en chocolade vlogen alle kanten op door haar magie en raakten nog meer mensen. Goed idee, dan kreeg hij ook gelijk alle taart van zich af. 'Nu mag jij bukken.' Hij hield zijn handen half in de lucht, schuifelde met zijn voeten over de grond en maakte een draai van 360 graden, waarbij een flinke windstoot ontstond en alle cake van zich af vloog, recht op anderen af. Hij stopte met zijn draai en bleef gebalanceerd staan, niet veel schoner, maar de cakebrokken en chocolade was tenminste van hem af. Hij grinnikte zacht en liep naar een van de witharigen toe (wie had de drank ook al weer? xD), waar hij een fles drank bij weg pakte. Hij kreeg de dop los met zijn tanden en nam een slok van het spul. Party~
Aubree
.
.
Aubree

Real Name : Agent 007
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Partner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 16 2014, 16:15

Daar stond ze dan, alcohol en hormonen in haar bloed. Haar hoofd was licht, haar gezicht vertrokken in een grijns, haar gedachten ergens overboord gegooid. Met een vonk in haar paarse ogen bekeek ze het tafereel, voor een keer accepterend dat er dingen gebeurden in plaats van zich afvragend waarom en hoe die dingen gebeurden.
Ro had nog maar amper gevraagd wie zich verzakken wilde (Aubree, Aubree, Aubree) of het Magische Spookding deed dingen verschijnen. Discoballen, een cocktailbar, een drankkast, zelfs een pingpongtafel in de hoek. Ze wilde Isa aan zijn kraag meesleuren naar die tafel en bierpong spelen, of hoe dat ook heette, dat drinkspel met pingpongballen.

Voordat ze dat kon doen riep het wezen echter een regen van taarten op (sobere Bree zou dat nooit accepteren, maar lichte Bree had er geen problemen mee) en een donkere chocoladetaart kleurde haar witte haren bruinig. Ze stak haar tong uit, ving een paar kruimels op. Het smaakte niet zo vreemd als de eerste magische taart had geroken. Great.
En zoals elke dronken witharige zou doen, sleurde Isa haar mee in een taartengevecht. ‘Jacey?’ lachte ze, en ze greep een stuk taart stevig vast. ‘Dacht het niet, Jace is cool.’ Met een zwaai die deed denken aan een baseballworp smeet ze het stuk taart in Yoki’s gezicht.
Ze bukte, greep nog een brokstuk en smeet het in de richting van Allen, gewoon, omdat het kon. Ze wist niet zeker of het aan zou komen, maar whatever.

Voordat ze een volgende slachtoffer kon vinden werd ze niet een, maar twee keer in het gezicht geraakt door brokstukken taart. Kennelijk hadden dork Een en dork Twee uitgevonden dat ze met luchtmagie de taart van hun kleren konden krijgen.
Ze trok een gezicht en giechelde toen veel, veel te vrolijk. Oh, luchtmagie was leuk ja, maar zij was hier toch echt in het voordeel. Bree rukte zich los van Isaiah en trok een sprintje naar de bar, waar ze lief (in haar ogen lief, ze was niet helemaal sober) glimlachte naar de barman en daarna de bar op klom.

Ze hief haar handen en met haar handen sprongen de doppen van de flessen drank achter de bar. Met een sierlijke beweging trok ze alle vloeistof uit de flessen omhoog, de lucht in. Zelfs de drank in de handen van haar cofeestbeesten zweefde omhoog.
Met een bijna kwaadaardige grijns keek ze neer op iedereen, met hun lege flessen en taartovergoten kleding. Ze spreidde haar vingers en vormde rond elk hoofd een bubbel drank. Bij sommigen rum, anderen whiskey, er waren zelfs unfortunate souls die mixdrankjes boven zich kregen. Zelfs boven haar hoofd hing anderhalve liter gin.
Ze was veel te vrolijk terwijl ze haar royale status uitriep.

‘I’m the fucking Whiskey Princess, bitches!’

Met een zwier liet ze de bubbels vallen, liet zwaartekracht hun werk doen en overgoot iedereen met de alcoholische dranken.

Romance
.
.
Romance

Real Name : Ro
✦ CHARACTER ✦
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 16 2014, 21:50

Romance had nog maar net Lightning met haar meegesleurd naar de andere kant van de gang voordat er achter haar van alles gebeurde. Van mensen die werden gekust, zoals een van de iets jongere witharige meiden, tot aan het stelletje dat probeerde de party op de gang te verpesten. Tenminste daar leek het duidelijk op. Een van de poopers probeerde de mensen die aanwezig waren op te fokken, een ander was gewoon een chagrijnig mensenkind en dan was er nog een ander bij waar ze niet veel vanaf wist.
Romance hield haar hand omhoog met een fles alcohol en riep in de ruimte omver wie zich nog meer geheel vol wilde drinken. Zelfs al hadden ze de volgende dag les, wat maakte het uit? De meeste docenten letten toch niet zo super op, dus het was niet alsof je heel erg in de problemen zou zitten als je met een kater de les in zou komen. Op het zelfde moment verschenen er meerdere dingen en werd onder andere vlak bij haar een volle lading nieuw drank geplaatst.
Voordat ze het wist, werd er een cake in haar gezicht geschoten en door de onverwachte beweging viel ze achterop op de grond en belandde op haar kont. Bedruipt veegde Romance de cakeresten van haar gezicht en keek even beteuterd in het rond. Iets daarna stond ze op om mee te doen met het gevecht dat nu gaande leek te zijn. Vlakbij haar werd Erza geraakt door een cake en Romance grijnsde even licht voordat ze meedeed met het gevecht en enkele cake in het rond gooide, waarbij ze zelf ook door meerdere werd geraakt. Door de cakes die in het rond vlogen had Romance niet door dat er een bubbel boven haar hoofd hing en werd daardoor vol geraakt. Oh nu was het menens. Met een zwieper nam Romance controle over twee flessen en liet die uitstromen boven het hoofd van de aanstichter van de alcoholbubbel.

- Sorry darlings, dit is de slechtste post ooit in de geschiedenis van mijn posten en ik kan er nu niets beters van maken. Volgende wordt weer normaal. :3
Mefla

Mefla

Real Name : Melle
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 17 2014, 17:19

Alles viel in de smaak..goed..niets was leukers dan even lekker helemaal los gaan..los van de regels..iedereen sliep nu toch anyway...behalve de geuren in deze kamer dan..in blijkbaar zijn taarten ook..want iedereen gooide nu taarten naar elkaar..wat een vreemde aangelegenheid..menselijke feesten..
Er kwam een meisje naar 'm toe. Hij rook de naam Jacey. Ze had een..nogal interessante vraag voor de demoon. "Hehehehe..een draak voor Jacey..en waarom wilt Jacey zo graag een draak? Draken zijn nogal..gevaarlijk weet je dat..hehehehe" Toen verscheen er een roze draakje. Toen zag hij hoe het meisje dat rook als Aubree..en naar drank..zijn cocktail bar van drank ontdeed..hmn..Nocte had al zo'n vermoeden dat zei naar Watermagie rook. Toen zweefde er een zekere bubbel uit de fles ook boven hem. Toen plopte deze, en ging de drank enkel door Nocte heen. Wat..wat hier precies de bedoeling van...moest was het de bedoeling dat hij ook de drank moest proeven...hij keek naar de plas onder hem. Het rook nogal..sterk...misschien toch meer proberen...Nocte besloot 1 van de nog volle flessen te pakken, en bekeek deze. Whiskey...hmn..Toen gooide Nocte de fles in zijn mond. Waarna hij een hele grote boer liet in de vorm van een steek vlam. Oh..dit was..zeker...heel interessant...en hij voelde zich..grappig.."Hehehehehe..." Hij wou meer. Dus pakte hij nog drie flessen, en gooide deze in zijn mond. Waarna er een hele grote steekvlam uit zijn mond kwam. "Hehehehehe...HIHIHI...HAHAHAHAHAHAHA..." Hij van links naar rechts...en had lichte moeite om te blijven zweven. Hij keek om zich heen. De dichtstbijzijnde persoon was Lightylight..tijd om haar lastig te vallen..Hij maakte zich onzichtbaar, en zweefde naar haar toe, toen verscheen hij vlka voor haar. "OoOOOOooOOooOOOohhh Lightylight...hehehehehehe...Hooow arre you..."
Drake
.
.
Drake

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 17 2014, 18:11

Drake liep door de gangen van de school, het was al laat in de avond. In zijn ene hand hield hij een joint vast. Hij keek een beetje wazig voor zich uit over de gang en glimlachte een beetje vreemd. Hij kon deze nacht niet slapen en was dus zijn bed uitgekomen om maar wat in het kasteel te spoken. De jongen liep daarom rond door de gangen, verveelt en zijn hoofd vol gedachten. Hij was naar buiten gegaan, een frisse heldere nacht lag over het kasteel en alle medeleerlingen sliepen. Tenminste, dat dacht hij. Terwijl hij een tijdje in een open raam kozijn had gezeten, kijkend naar de maan, was hij een joint gaan roken met wat meer rotzooi er in. Daarom liep hij nu rond alsof hij niet goed snik was. Halverwege had hij maar besloten om weer naar zijn kamer te gaan, maar de arme schat kon het niet meer terug vinden. Hij dwaalde daarom een beetje rond. Het viel hem wel op dat er opeens veel planten om hem heen waren. Hij waggelde langs duren en kwam nu wel ergens vlakbij het middelpunt van de etage. Er waren zoveel mensen, veel meer dan hij verwacht. Er hing een grote feesstemming, wat Drake gelijk super vrolijk maakte. Hij zag wat mensen die hij herkende, sommige had hij nog nooit gezien. Daar zag hij Aubree, Mei,.. wat anderen en.. oehw.. Lightning. Drake kreeg een grijns op zijn gezicht en wreef in zijn ogen om wat helderder te worden. Toen hij onderweg was naar Light, hoorde hij opeens een hels gelach dat ook voor Light was. Opeens werd Drake nog vrolijker. Hij zag een demon achtig firguur, die hij eerst heel anders kende, maar zijn stem en manier van doen kon maar van een 'persoon' komen. Nocte. ''NOCTE!! Oude demonische, spiritus zuipschuit! Jeez, waar ben jij al die tijd geweest?!'' Hij gaf Nocte -door de joint- een instant hug en keek hem met een grote grijns aan. Hij had de demon al maanden niet gezien en had zelfs vernomen in de gangen dat hij naar de hel was gestuurd. Drake vond dat erg jammer want hij had altijd erg met de pompoenhoofd kunnen lachen. Natuurlijk zag hij er nu natuurlijk anders uit, maar nog steeds was het Nocte. Daarna keek hij naar Light, en kinpoogde. ''Hello girl, never tought to see you here.'' hij gaf haar ook een knuffel. Het was een geweldige nacht geweest, de laatste keer dat hij haar had gezien.

-Drake joint op het laatste moment in, omdat hij van feestjes houd.
Dan komt de leraar met donderpreek. Hij krijgt straf terwijl hij niks heeft gedaan xP-
Jacey
.
.
Jacey

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 20 2014, 10:26

Ze slaakte een hoog gilletje toen een roze babydraakje van een centimeter of 40 voor haar neus verscheen. Zomaar, poef! Breed glimlachend pakte ze het beestje op en knuffelde het hard, waardoor een zacht gespin uit de keel van het draakje te horen was. Ze had een roze huid met een lila ondertintje. Op de plaats waar scherpe, gevaarlijke nagels hoorden te zitten, staken drie ronde zalmroze nageltjes uit de huid van het draakje. Deze waren dezelfde kleur als de schubjes die over haar rug waren verspreid.
En tot Jacey's grote vreugde zag ze dat er twee paar kleine, leren vleugeltjes aan de zijkanten van het mollige lichaampje zaten. Ze giechelde en sprong enthousiast op en neer met haar nieuwste aanwinst tegen haar borst gedrukt. Eigenlijk wilde het meisje de ninja bedanken, maar deze was alweer weg.  
Master Kaede

Master Kaede

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : » Captain Fluffledork.
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wαтer & Lιɢнт.
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 21 2014, 16:20

-- Er heeft tussen de laatste post en deze post een korte tijdskip plaats gevonden waarin de leerlingen doorgingen met feesten en drinken en taarten gooien. :'3 --

Hij was wakker geworden door het lawaai, dat blijkbaar afkomstig was van een paar afdelingen verderop. Wauw. Die kinderen deden niet eens moeite stil te zijn. Nee, ze hadden blijkbaar gewoon muziek opgezet, schreeuwde door de nacht en, well, het was wel duidelijk dat er een flink feestje aan de gang was. En natuurlijk was Lancelot de gelukkige die dit feestje af mocht kappen. Nou, leuk. Had hij weer.

Op blote voeten, gekleed in een losse broek en een vlug aangetrokken overhemd liep hij de koele gangen door. Eenmaal de gang omgekomen, wist de man niet bepaald waar hij moest kijken. Het was... Complete chaos. Er lag overal taart, meerdere leerlingen zwaaide met flessen drank, leken ook allemaal behoorlijk aangeschoten, en één van de witharige dames had zelfs ene babydraakje bij zich. Wauw. Wat versteld bleef Lancelot stilstaan. Waar hadden ze in godsnaam die bar (inclusief barman), drankkast en discobal vandaan gehaald? Hoe kregen ze die in godsnaam in deze gang? Met een overdonderde blik op zijn gezicht zwaaide de man met zijn hand, waarmee hij alle drank uit de open flessen naar zich toetrok en deze in een dunne straal hoppa het raam uit liet stromen. Doei doei drank. "En wat zijn we hier allemaal aan het doen?" vroeg hij met zijn luide stem terwijl hij verder de gang inliep. Heel behendig over de stukken taart heenstappend. "Ik weet niet... Ik weet niet eens wat ik moet zeggen! Dit kan niet, guys!" Zeer docent-achtig. Ze hadden waarschijnlijk geluk dat hij ze hier aantrof, want hij kon wel een paar docenten noemen -ugh- die ze hoppa de kerkers ingooide.

Met een frons op zijn gezicht krabbelde hij wat op zijn achterhoofd. God, wat moest hij hier nou weer mee? "Sorry, kids, maar ik kan.. Ik kan dit niet ongestraft laten," ging hij wat twijfelend verder toen hij een soort van iedereens aandacht gekregen had. Hm. Hij herinnerde zich het zwembad vol zat met Kelpie Weed, wat waarschijnlijk betekende dat algen zich ook een thuis hadden gemaakt op de bodem en de randen van het bad... En, nou ja, het zwembad was toch wel heel belangrijk... "Ik verwacht jullie mogen om negen uur bij het zwembad om deze schoon te maken," zei Lancelot uiteindelijk streng, waarna zijn blik op... Zwart Spook Ding viel. Uh, dat was geen leerling... "Uh, in elk geval alle leerlingen. Ik ben bang dat ik de rest geen straf kan geven..." Dat zou pas awkward zijn. Proberen wezens die waarschijnlijk iets hoger dan hijzelf qua rang waren straf proberen te geven... "En nu direct naar jullie kamers, geen omwegen of getreuzel. Hop hop!" Hij klapte in zijn handen en deed toen een paar stappen opzij, zodat de leerlingen braafjes terug naar hun zalen konden.

Jeetje. Hij had nog steeds niet door wat hij zojuist nou afgekapt had...
Allen
.
.
Allen

Real Name : Emma
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lightmagic
Klas:
Partner: Let's dance 'till the world ends~

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 21 2014, 21:06

Lololol, hij was volkomen vrolijk. Tot een of andere graftak besloot dat het een goed plan was om hem aan te vliegen. Een feestje verpesten was al erg, maar dit was wel het toppunt. Hij was kwaad, echt kwaad. Zijn alcohol consumptie maakte zijn emoties nog vuriger, tot zijn ogen vol vlammende woede stonden, vergelijkbaar met zijn haren.

Toen de jongen sprak lachtte Allen hem echter gewoon vierkant uit. Hij hield wel van.. pret? Wauw, dat was echt iets wat oude vrouwtjes of kleuters zeiden. Pret maken. En de pretpolitie vond dat hij niet mocht beslissen wie wie lief had. Get over yourself already. ''Ugh, dude, ik beslis helemaal niks. Het was een grapje en dat jij nou-'' Hij werd onderbroken en nog wel door iets wat hem nogal verbaasde. De bruinharige pedobeer krijste iets. Over hoe die witharige jaloers zou zijn? ''Serieus, Yogi? Succes ermee, makker, ze droomt alleen maar van Koichi.'' Een vriendschappelijke klap op Yoki's schouder, nouja, misschien een klein beetje hard dan.

Daarna was zijn aandacht voor Jacey, want dat had ze misschien wel verdiend na zijn ietwat lullige grap. "Door jou heeft hij me gezóénd!" Wat een drama. Hij knikte echter met twinkelende ogen, tot hij haar betraande ogen zag. Ehm- was ze nou verdrietig? Daar kon Allen absoluut niet tegen.
"Nee níks dus! Je bent een gemene pestkop en ik ben al druk bezig met een wraakactie verzinnen." Dat was al een stuk beter en hij grijnsde. ''Prima, verzin maar iets goeds, orgineels. Ik kan niet wachten.'' Een knipoog later was hij verdwenen en ook Jacey volgde haar eigen pad door de chaos.
Want chaos was het zeker. Allen pakte nog een pingpongbatje en riep luid: ''PINGPONG CHALLENGE, IEMAND?!'' Het batje in zijn ene hand, het balletje in de ander. Ennnn smash!

Het regende taart, het regende drank. Het maakte allemaal niet uit. Zijn kleding volledig verpest, zijn humeur zonniger dan ook, zo midden in de nacht. Allen was op de pingpongtafel gaan staan, gewoon omdat het kon. Hij sloeg drankjes achterover, genoot. Totdat de ultieme partypooper-soort opdook. Een leraar dus. Bah, leraren. Pure feestverpesters. Het leek wel alsof ze elkaar aantrokken, in steeds ergere mate. Deze man leek zo slecht nog niet, maar toch bleef het zijn taak om het feest af te breken. En nog straf ook? Boehhh! En toen hij zijn glas wilde legen ontdekte hij dat dit al voor hem gedaan was. Hij sprong van de pingpongtafel af en liep zijdelings langs de docent. Die zou nog wel een keer geprankt worden, als wraak.

''Pff, nou, tot morgen dan maar, guys. Voor de afterparty.'' Dat laatste sprak hij hard genoeg uit, zodat iedereen, ook de leraar het zou horen. Zijn zogenaamde straf zou zo erg nog niet zijn. Kom op, Allen was Saf gewend, zijn vóeten waren verbrand. En in dat perspectief was chillen in een zwembad zo slecht nog niet. Dus zwabberde Allen naar zijn kamer om daar in een dronken slaap te vallen, met een tevreden lach op zijn gezicht.
Aislin
.
.
Aislin

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 22 2014, 17:37

-----

Een leuker groepje had het meisje bijna niet kunnen treffen. Ze hadden humor, lieten zich lekker gaan, deden lekker mee en waren net als zij; gek. Gek op hun eigen manier, die heerlijk met haar eigen gedrag leek te mengen. En dat was dan allemaal bij elkaar gekomen door stom toeval, random op een gang. Als ze nog wat meer drank op had gehad, was ze hierdoor misschien wel in het lot gaan geloven!
Een anticlimax trof haar wel, nadat ze samen met Nathan nog zo leuk met cake naar die gare gozer had gegooid. Zijn reactie was gewoon zwaar minder. Geen geschreeuw, geen gescheld, niet eens een boze blik, hij keek gewoon wat om zich heen, alsof er niks gebeurt was. “Wauw…” Ze had hem aan staan gapen alsof ze een nieuw diersoort ontdekt had. “Die guy is echt gewoon achterlijk…” Maar, het had geen zin om over één domme guy in te zitten, daarvoor was dit feestje veel te leuk! Er was een overvloed aan cake! Drank dat van alle kanten op je af kwam! Muziek! Barmannen die de gang hun spawnpoint hadden gemaakt! Teveel geweldige dingen om te laten verpesten door een stelletje partypoopers! Ze had een cakegevecht te houden, met veel leukere mensen!
Een cakegevecht waar drank als tegenaanval bij gebruikt werd. Oehoehoe, dit was gewoon een oorlogsverklaring! En soldaat Aislin was klaar om de frontlijnen op te trekken. “All hail the princess!” en met die oorlogskreet trok de soldate verder haar strijd in. Cake werd met luchtstoten naar alles en iedereen toe gesmeten, drank werd op haar gegooid, wat functioneerde als een falende douche waar je alleen maar meer van ging stinken. Maar ze had er plezier om. Alle chaos en bende om haar heen had een cafeïne-effect op d’r. Van alle gekke zooi die er gebeurde, kreeg ze alleen maar meer energie en rare ideeën, die ze tussen deze net zo gekke mensen maar al te graag uitwerkte, natuurlijk.

Haar strot was dik en deed pijn van al haar gelach en geschreeuw, maar, als de groep gewoon met rust gelaten was, had Aislin nog wel een paar uurtjes door kunnen trekken. Ze had de nacht dan wel door moeten komen met een hoge piepstem, die eerder wat weg leek te hebben van een slechte chipmunk-imitatie, maar ze had verder zonder problemen nog makkelijk wat mensen kunnen ‘caken’. En dan had ze ondertussen misschien nog wat meer drank mee kunnen trekken. Want door alle drukte en vliegende cakebrokken waar ze zich mee bezig had gehouden, had ze nauwelijks nog een druppel binnen gekregen. Haar kléding had meer alcohol in zich opgenomen dan zij. Dat was toch wel schandalig.
Maar helaas, aan alles dat mooi was moest een einde komen. En dit zou geen happy ending worden. De kóning der partypoopers was gearriveerd, om alles wat ze lief hadden te vernietigen en uit het raam te gooien, letterlijk! Even stond Aislin in een tweestrijd om een stuk cake naar meneer rechtvaardige leraar te gooien, maar het kleine beetje verstand dat ze had, hield haar tegen, goddank. De straf die ze voorgeschoteld kregen was nog redelijk mild, dus mocht ze dat niet voor de hele groep gaan verpesten. Dat zou pas de ultieme dick-move zijn.
Grommend en mokkend gleed het meisje met haar hand door haar haren, wat cakeresten erbij wegschuivend. “Nou… dat was leuk, voor zolang het duurde. Tot morgen dan maar.” Enkele mensen die ze voorbij liep kregen een vriendschappelijke klap op de schouder van het donkerharige meisje, die met lichtelijke tegenzin naar de douches van haar afdeling slofte. Daar zou ze een gevecht tegen het cakedrama en de stinkdrank aangaan, voordat ze onder de dekens zou kruipen.

---
No one owes you anything
Gesponsorde inhoud

Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Someone's watching over me {Open}   Someone's watching over me {Open} - Pagina 2 Icon_minitime

Someone's watching over me {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Watching the sky
» Just watching [Horo]
» I'll be watching || Aiden
» Just watching the history.
» Watching it grow~Yazuki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum