PortalIndexJust watching [Horo] HpD5UwnJust watching [Horo] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just watching [Horo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimezo sep 29 2013, 17:28

De herrie, de stemmen.. mensen koetsen, praten schreeuwen, vele geluiden. Het was druk en je kon je kont niet keren of je stond tegen iemand aan, moest je verontschuldigen en alles werd dan weer jóú schuld. Vele vreemde types, mensen die anders waren dan de algemene personen. Hier en daar zag je steegjes naar donkere plekken, grote gebouwen en diverse winkels. Op een bepaalde manier was het eigenlijk ook wel gezellig, dat gedoe. Alleen niet, als je liever op jezelf was. Zwarte vogels, kauwtjes om precies te zijn, ze zaten op de daken naar beneden te kijken. Wie nog meer op een van de daken naar beneden zat te kijken met de vogels, was een jongen van 18. Zijn naam was Drake en hij leunde legen een schuin dak aan met een dakraam, rode dakpannen. Hij zat op de rand, waar het raam opging in de gevel. Zijn lande benen bungelde over de dakrand. Nieuwsgierig zat hij naar beneden te kijken, met een spriet graag tussen zijn kaken. Hij vond het grappig om die mensen zo te zien krioelen door elkaar heen, erg grappig. Hij zette zijn 'dragon' pet recht en snoof. Tot zijn verbazing was het vandaag een erg mooie dag, vandaar de drukte dus. Mensen leken altijd wel als mieren uit hun hol te komen wanneer er weer mooi weer op komst was. In de zomer zaten stranden dan afgeladen vol, pretparken en diverse steden. Alsof hun leven er vanaf hing dan vroeg naar die plek, en uiteindelijk toch in de drukte lopen of zitten. Drake vond ze maar primitief, fools. Hij vond het leuker om de dingen van bovenaf te bekijken, dat was overzichtelijker. Het leuke was, niemand zag hem zitten, al die egocentrische mensen, ze waren altijd met zichzelf bezig, nooit keken mensen verder dan hun neus lang was, omhoog of opzij. Altijd recht vooruit naar de dingen die zij zelf wilde, tja het is niet anders. Drake kon ook best egoïstisch wezen, maar dan weer anders. Hij wist wel hoe hij moest 'zien'. De mensen onder hem zagen heel veel, maar tegelijk ook niks.. tenminste hij dacht dat.

Extra inf:
roof:

Cap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Horo
.
.
avatar

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Capt'n Jack Sparrow
Posts : 16
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light &nd Air
Klas: Master Hale
Partner: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimema sep 30 2013, 17:04


Met een droge glimlach op haar gelaat passeerde Horo enkele mensen die in haar weg gezellig stonden te kletsen, echt konden ze niet gewoon binnen in een winkeltje waar het minder druk was gezellig staan kletsen? Een geïrriteerde zucht rolde over haar lippen bij de gedachtes hoe dom sommige mensen waren, serieus kletsen in een menigte van mensen? Net toen ze wat vrouwen wilde passeren schoot er iemand voor haar neus waardoor ze volop tegen diegene aan knalde. Waarom had zij nou altijd van dit soort domme ongelukken? "Auw.." Murmelde ze zachtjes waarna ze een enkele keer met haar hoofd schudde en vervolgens strak naar de persoon waarop ze was tegen aangelopen.  Blijkbaar had de persoon geen tijd voor excuses en liep met een giftige blik vloekend weg van haar, sukkel. Langzaam zette Horo haar passen voort de menigte in waarna haar blik bij iemand bleef hangen met enkele zakken rode appels, zou diegene die zakken verkopen of? Glimlachend liep ze naar de man toe waarna de man een enkele keer knikte en de zak aan haar overhandigde. Met een soepele beweging nam Horo de zak aan waarna ze de man geld gaf en afscheid van nam. Alle problemen waren goed te maken met natuurlijk appels.

Met een rode appel in haar hand geklemd slenterde ze verder door het winkelstraatje heen. De witte muts op haar hoofd -die haar oren moest bedekken- gaf enorm warmte en het was ook nog eens moeilijk om een dikke bruine pluisstaart onder een mantel te verbergen. Vermoeiend sleurde ze de zak verder achter zich aan waarna ze het klokkenhuis van haar nu al opgegeten appel weggooide in een rietenmandje. Nadat ze het klokkenhuis weggegooid had viel haar blik op een schattig huisje waar enkele benen overeen hingen. Aandachtig keek ze ernaar en voelde hoe haar staart langzaam in beweging kwam waardoor enkele mensen vreemd naar haar rug keken, shit. Snel liep ze naar het huisje toe waarna ze de zak met appels op het dak smeet en zich er vervolgens met gemak ook ophees. Nieuwsgierig liep ze dichter naar de jongen toe waarna ze even halt hield. Wat als ie geen gezelschap of iets in die richting wilde? Zonder pardon nam Horo vervolgens plaats naast de jongen waarna ze nog en appel uit de zak pakte en daaruit ook een hap nam.


Words:389 xx | Company:Drake xx | Tags: Inkomer :3 xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimema sep 30 2013, 19:53


Drake keek met een vermakelijke blik naar het rumoer onder hem. Hij snoof en spuugde het sprietje graan uit, op het hoofd van een voorbijganger. Zo te zien had hij niet in de gaten waar het vandaan kwam en Drake grinnikte. Opeens zag hij een meisje lopen, lange jas en muts op, [/justify][justify]Drake fronste.. dit was een vreemd figuur.. Drake zag dat ze omver werd gelopen, en de man zich niet eens verontschuldigde. Ze kocht appels en Drake volgde elke stap na haar aanwinst. Jammie, daar had hij ook wel zin in nu zo'n sappige appel. Hij likte langs zijn bovenlip en kneep zijn ogen half dicht. Tot zijn verbazing, zag hij dat ze zijn kant op liep, wat moest ze? De appels bracht ze mee en dat vond Drake wel interessant. Bruine ogen glommen toen ze omhoog kwam, gericht op de appels.
Ze kwam bij hem zitten en hij trok enkel zijn wenkbrauw omhoog, niet reagerend. Hij zweeg e keek haar onderzoekend aan. Opeens schoot zijn hand in de zak appels en al snel voelde hij de bolvorm in zijn hand. Hij nam een hap en glimlachte, ''Lekker appeltje.'' Hij likte langs zijn lip. Opeens hoorde hij gekrabbel, een geluid van nagels. Drake keek om en zag dat Mushu uit een van de schoorstenen gekropen kwam. Hij had een stukje kool in zijn bek waar hij aan knabbelde, Drake rolde met zijn ogen. Het rode draakje zat onder het roet, waarscheinlijk was hij het hele huis door geweest maar Drake wist zogenaamd van niks. Mushu keek met grote ogen naar de appel. Drake lachte en gaf hem een stukje waarna het beestje het smakenlijk weg hapte. ''Dit is Mushu, mijn huisdier. Ik heet trouwens Drake, en wie mag jij zijn?''

Mweh, no insp >.<''
Terug naar boven Ga naar beneden
Horo
.
.
avatar

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Capt'n Jack Sparrow
Posts : 16
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light &nd Air
Klas: Master Hale
Partner: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimema sep 30 2013, 20:34


Strak keek Horo voor zich uit waarna ze haar overgebleven klokkenhuis naar beneden smeet. Verveeld begon ze aan de volgende appel waarna ze de hap moeiteloos doorslikte. Het was vandaag echt een oersaaie dag hopelijk kon dit joch naast haar haar nog op andere gedachten brengen met iets boeiends. Een kleine gaap verliet haar mond terwijl ze de zak hoorde ritselen. Een lichte sis verliet haar mond toen ze wist wat de jongen in de zak zocht, dat waren haar o zo heilige appels en daar moest hij wel nu vanaf blijven. Niet veel later hoorde ze hem een hap namen waardoor ze hem een boze blik toewierp. Dag lekkere appel... ''Lekker appeltje.'' hoorde ze hem glimlachend zeggen waardoor Horo weer de andere kant opkeek. Hmpf, uitslover. En zo werd het even later weer doodstil met alleen maar het gesmak van de jongen die bezig was met 'zijn' appel en wat rumeurige mensen die zich onder hun bevonden. Plots werd ze uit haar gedachtes gehaald door een vaag geluid in de schoorsteen. Wat was dat? Niewsgierig draaide ze zich om waarna ze aandachtig met haar rode ogen naar de schoorsteen keek. Plots kwam er een rood-zwart draakje uit met een kool in zijn bek, awh wat een schatje. Met een twinkeling in haar ogen keek ze aandachtig naar het beestje, wat een cool ding. De jongen bleek er blijkbaar niet echt verbaasd over te zijn dus het draakje moest gewoon wel van hem zijn. Geweldig gewoon, nu had ze gewoon echt spijt dat ze Pippie haar baby wolfje niet meegenomen had maar goed dat kwam nog wel. Ze zag hoe het draakje vervolgens met grote ogen naar de appel keek waardoor Horo in lachen uitbarstte en zag hoe de jongen hem een stukje appel gaf. Zie je nou wel iedereen houd van appels. ''Dit is Mushu, mijn huisdier. Ik heet trouwens Drake, en wie mag jij zijn?'' vroeg de jongen nadat Horo uitgelachen was waardoor ze zich omdraaide en hem aankeek. "Horo is the name. Mishu is echt een schatje." Antwoorden ze enthousiast waarna ze haar hand uitstak naar Mishu en het diertje voorzichtig aaide. Mishu had waarschijnlijk al door wat Horo echt was, dieren waren o zo veel slimmer dan mensen. "Zit je ook op de Academy?" Vroeg Horo wat zekerder dan eerst een hem en gaf Mishu vervolgens nog een stukje appel. Ze draaide haar hoofd weer om en keek Drake weer aan. Eigenlijk nu ze diep nadacht had ze hem nog niet eerder gezien maar dat zal dan wel weer komen door het feit dat zij hier ook net pas was.


Words:436 xx | Company:Drake &nd Mushu xx | Tags: x xx


Laatst aangepast door Horo op di okt 01 2013, 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimema sep 30 2013, 21:13


Drake keek naar het meisje toen hij zijn appel at. Ze vond het blijkbaar niet leuk dat hij haar appel at, wat Drake eigenlijk wel grappig vond. Ze begon er gelukkig niet over te zeiken, want daar kon hij slecht tegen. Mensen die overal een probleem van maakte, hatelijk. Hij grinnikte en keek weer naar de mensen van beneden. De appel was erg lekker sappig, zoet. Drake slikte de vloeistof die vrij kwam tussen zijn kaken door. Hij hielt van fruit, het was zoet en gezond tegelijk. Opeens hoorde hij het geluid van een jonge draak achter zich, hij glimlachte. Toen hij naar het meisje keek, zag hij de bewondering in haar ogen. De ogen van Drake versmalde, dit zou nog eens leuk kunnen worden.
Ze moest erg lachen toen ze de grote groene ogen van Mushu zag, die verlangend keken naar de appel. Drake moest ook lachen. Hij gaf een stukje appel aan het kleine draakje, die het vast pakte als een soort trofee. De ogen twinkelde en Drake lachte. ''Gekkie dat je bent Mushu.'' Hij krabde over het hoofdje van Mushu. Mushu maakte een leuk geluidje en liet zich ook aaien door het meisje. "Horo is the name. Mishu is echt een schatje." Drake keek haar half lachend aan en streek wat lokken haar uit zijn gezicht. ''Thanks, Mushu is nog maar een half jaar oud. Hij gedraagt zich alleen al als een puber soms.'' Hij grinnikte. "Zit je ook op de Academy?" vroeg Horo aan Drake, Drake keek even naar zijn huisdier en daarna weer naar het meisje. ''Ja, ik zit op de Academy. Sinds kort dan tenminste, ik zit ben enkele dagen geleden aangekomen. In welke klas zit je?'' Drake keek haar nieuwsgierig aan. Hij wreef langs zijn neus omdat hij jeuk had en keek ook even naar alle mensen beneden. Hij vond het grappig dat niemand opmerkte dat ze daar zaten, terwijl Drake en Horo alles konden zien. Opeens zag Mushu dat er meer appels zaten in de zak achter Horo. Hij hupte over Drake's schoot en sloeg met zijn staartje. De staart zwiepte heen en weer, raakte de muts van Horo en die viel af. Op het hoofd van Horo zag Drake twee schattige oortjes zitten. Eerst was hij verbaasd, trok zijn wenkbrauwen omhoog. Toen glimlachte hij en keek haar plagend aan. ''Jij bent ook schattig. Wat zijn die oortjes leuk!'' Drake moest lachen maar bedoelde het niet gemeen. Hij had wel gekker gezien, dus hij keek hier niet van op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Horo
.
.
avatar

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Capt'n Jack Sparrow
Posts : 16
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light &nd Air
Klas: Master Hale
Partner: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimema sep 30 2013, 21:41


Nadat ze uitgelachen was keek ze weer naar het draakje dat een stukje appel vrijwillig naar binnen schrokte. Echt het zou een eer voor Horo zijn geweest als Pippie zo erg van appel hield maar die was weer dol op ander voedsel. ''Gekkie dat je bent Mushu.'' lachte Drake naar zijn draakje waardoor er een droge glimlach op Horo haar gelaat verscheen. "Zo een dier zo een baasje." Zei ze plagend waarna ze haar tong kort naar hem uitstak en haar blik weer op iets anders richtte, misschien had ze deze knul fout ingeschat en was het toch iemand die ze wel zou mogen. ''Thanks, Mushu is nog maar een half jaar oud. Hij gedraagt zich alleen al als een puber soms.'' grinnikte de jongen waardoor Horo eens kort knikte. "Eigenlijk is het heel stiekem dat dieren echt veel op mensen lijken." Mompelde ze zachtjes waarna ze haar voeten levenloos over de rand heen liet bungelen. "Zit je ook op de Academy?" Vroeg ze uiteindelijk maar om de stilte tussen hun te verbreken waarna ze aandachtig terug naar Drake keek. ''Ja, ik zit op de Academy. Sinds kort dan tenminste, ik zit ben enkele dagen geleden aangekomen. In welke klas zit je?'' begon hij gelijk te ratelen waardoor Horo grinnikte om zijn spraakzaamheid. "Cool. Nou... Eigenlijk zit ik hier ook niet echt lang maar het is wel geweldig tot nu toe. En ja ik heb gekozen voor de klas van Derek Hale." Antwoorden ze vrijwillig op zijn vraag waarna ze hem onder zijn neus zag krabben waarschijnlijk omdat hij jeuk had. Vervolgens wendde Horo haar blik weer op Drake zijn draakje die vrolijk op zijn schoot met zijn staartje heen en weer zat te zwaaien en zo uiteindelijk ook haar mutsje aanraakte waardoor die op haar schoot viel. Nee, waarom nu Mushu? Gelijk draaide Horo zich om waarna ze de andere kant opkeek en wachtte op het geschokte antwoord van Drake. Na enkele secondes hoorde ze nog niks waardoor ze een poging waagde en hem weer aankeek. ''Jij bent ook schattig. Wat zijn die oortjes leuk!'' antwoorden de jongen plagend waardoor haar mond zowat openviel. Wacht hoorde ze dit nou echt goed? Zat hij haar nou te plagen? Quasi beledigd stond ze op waarna ze haar mantel van haar middel knoopte en die vervolgens zijn kant op smeet waardoor ze in een wijd shirt, zwarte broek en natuurlijk haar hanger waar en zakje met graan aanhing."Dan vind je het vast ook niet erg als ik deze uit doe. Ik heb het immers stikheet." Grijsde ze waarna ze enkele keren met haar staat zwiepte en vervolgens lachend nog een appel pakte. "Owh en nog iets. Ik ben niet schattig." Zei ze uiteindelijk met een pruillipje.

Words:459 xx | Company:Drake &nd Mishu xx | Tags: Heb zojuist gezien dat ik in mijn vorige post Mushu schreef - Forgive me :3 xx


Laatst aangepast door Horo op di okt 01 2013, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimedi okt 01 2013, 20:51



De jongen keek naar Horo, ze was op zich best lief. Mushu was gek bezich en Drake rolde met zijn ogen. ''Gekkie dat je bent Mushu.'' lachte Drake naar zijn draakje waardoor er een droge glimlach op Horo haar gelaat verscheen. "Zo een dier zo een baasje." Drake keek Horo aan met opgetrokken wenkbrauw. ''Hey,'' hij knikte kort omhoog met zijn kin als soort uitdaging. Hij zag hoe Mushu genoot van de aandacht. Hij kriebelde hem in zijn nekje waardoor Mush schurkende geluiden maakte, Drake glimlachte. "Eigenlijk is het heel stiekem dat dieren echt veel op mensen lijken." Drake fronste even maar, ze had wel gelijk. Hij knikte als ware dat hij haar gelijk gaf, Drake gaf mensen namelijk niet graag gelijk.
Het volgende onderwerp was de school. Drake begon zich al meer op zijn gemak te voelen en praatte er over door. Het antwoord van Horo kwam niet veel later. "Cool. Nou... Eigenlijk zit ik hier ook niet echt lang maar het is wel geweldig tot nu toe. En ja ik heb gekozen voor de klas van Derek Hale."  Drake keek uit over de daken, huizen en schoorstenen. Het leek hem leuk om daar overheen te rennen... opeens schrok hij dus op van haar woorden en Drake keek Horo weer aan. ''Oke. Leuk, ik zit hier ook nog niet zo lang. Enkele dagen terug ben ik hier aangekomen met Mushu en mijzelf. Ik ben ingedeeld bij de klas van Savador.'' Hij keek weer voor zich uit en liet een korte stilte vallen. ''Savador is een aparte Leeraar, ik heb nu les van hem gehad.. maar ik weet nog niet wat ik van hem vind. Hale heb ik nog niet ontmoet.''

Mushu vond al snel dat er te weinig aandacht aan hem werd besteed. Ook wilde hij meer appel, dus ging hij de richting op van Horo. De muts viel af en Drake zag de oortjes. ''Jij bent ook schattig. Wat zijn die oortjes leuk!' was wat hij had gezegd. Haar mond viel open, ze had deze reactie zeker weten niet verwacht. Opeens leek ze net te doen alsof ze beledigd was. Drake keek het meisje uitdagend aan. Opeens deed ze kledingstukken uit, waardoor er een komische glimlach verscheen op het gelaat van Drake, Stripthese op het dak? die was nieuw. Hij had Hayden al veel gekke dingen zien doen, maar hier had hij ook geen bezwaar op. ."Dan vind je het vast ook niet erg als ik deze uit doe. Ik heb het immers stikheet." Drake's wenkbrauw schoot omhoog. Hij schudde zijn hoofd en sprak met zijn mond rond: ''Neuuhh.. niet echt hoor.'' Opeens was Drake erg aardig en zijn bruine ogen hadden een bepaalde twinkeling die hij lang niet had gehad. De staart verbaasde hem nog licht, zijn ogen keken er aandachtig naar. Hij grinnikte en vond het er wel leuk uitzien. "Owh en nog iets. Ik ben niet schattig." Zei ze uiteindelijk met een pruillipje. Drake keek haar weer aan, uitdagend. ''Ehm,..'' Hij maakte een ploppend geluid met zijn lippen. ''Jawel.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Horo
.
.
avatar

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Capt'n Jack Sparrow
Posts : 16
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light &nd Air
Klas: Master Hale
Partner: I am pretty, so human males have been known to fall for me. So it would be wise to remember I am too strong for a human. I am a wolf you know. I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimedi okt 01 2013, 21:38


Uitdagend keek ze Drake aan waarna ze opgewonden op een antwoord van hem wachtte, urgh zeg dan iets kind. ''Neuuhh.. niet echt hoor.'' antwoorden hij waardoor Horo hem vervolgens begon uit te lachen. "Misschien moet je voortaan in het vervolg sneller antwoorden als een meid iets aan je vraagt. Anders heel misschien lopen ze van je weg omdat ze denkt dat meneertje dan niet zit te luisteren." Grinnikte ze terwijl ze haar tong uitstak en haar staart vervolgens beetpakte waarna ze er met haar handen doorheen ging. "Owh en nog iets. Ik ben niet schattig." Vervolgde Horo haar zin met een pruillipje waarna ze hem doordringend aankeek, als hij het maar uit zijn hoofd haalde om haar nog een keer schattig te noemen anders... ''Ehm,..'' hoorde ze hem zeggen waardoor ze gelijk haar bruin-wtte oortjes spitste. Vervolgens maakte Drake -om het extra langdradig te maken- een irritant geluidje met zijn lippen waardoor Horo geërgerd opzij keek, hmpf.  ''Jawel.''  vervolgde hij waardoor Horo hem beledigd aankeek. "Je hebt erom gevraagd meneertje Drake." Ze liet haar staart uit haar handen glijden waarna ze haar armen spreidde en op hem af vloog. Vervolgens liet ze zich volop op hem vallen waarna ze hem probeerde tegen de grond aan te drukken. "Misschien moet je nu je excuses maar gaan aanbieden." Siste ze in zijn oor waarna ze door zijn haren heen woelde en het probeerde door de war te brengen.

Words:240 xx | Company:Drake &nd Mushu xx | Tags:Shortxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitimevr okt 04 2013, 21:37


De jongen keek plagend naar Horo, zijn handen leunend op de dakpannen. "Misschien moet je voortaan in het vervolg sneller antwoorden als een meid iets aan je vraagt. Anders heel misschien lopen ze van je weg omdat ze denkt dat meneertje dan niet zit te luisteren." Drake grinnikte. ''Horo, Horo, Horootje. Zo te zien ken jij mij nog niet zo goed..'' Hij keek haar uitdagend aan, waarna die opeens zwoel en vleirig werd. ''De dames komen áltijd, bij mij terug.'' hij maakte een plagend flirterige beweging met zijn hoofd. Drake sprak op een grappige manier uit dat ze wel schattig was, hij zat haar te plagen. "Je hebt erom gevraagd meneertje Drake." Drake lachte, jaja. Opeens vloog ze op hem af, Drake kreeg verbaasde grote ogen en krabbelde achteruit. Voordat hij het wist lag hij tegen het dak gedrukt. Hij deed een bijtend geluid naar haar, vlak voor haar neus.  "Misschien moet je nu je excuses maar gaan aanbieden." Siste ze in zijn oor waarna ze door zijn haren heen woelde en het probeerde door de war te brengen. Drake schoot in de lach en greep haar vast, bracht de haren van Horo ook door de war. ''You..!'' hij lachte grauwend. Mushu begon om hen heen te springen en wilde ook mee doen. Drake grinnikte, een speelse blik in zijn bruine ogen. Opeens bedacht hij iets grappigs, iets wat haar van d'r stuk zou brengen. ''Oké oke, het is al goed.'' Hij wreef over zijn neus en ontspande onder het meisje. ''Het spijt me.'' zei hij op zijn liefste toon. Alleen, op hetzelfde moment kwam hij omhoog en gaf haar een kusje op haar wang. Hij glimlachte en wreef door zijn haren. Hij kwam onder haar vandaan en stond op. Hij klopte zijn broek af. Met zijn handen in zijn zij, keek hij uit over de daken. Zijn blik nog half speels keek hij naar de oppervlaktes, wat als? Drake kreeg een leuk idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just watching [Horo] UTL8oxA PROFILE
Just watching [Horo] UTL8oxA MAGICIAN

Just watching [Horo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching [Horo]   Just watching [Horo] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just watching [Horo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Watching the sky
» Just watching the history.
» I'll be watching || Aiden
» Someone's watching over me {Open}
» Watching it grow~Yazuki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street-