|
Auteur | Bericht |
---|
Kael Brown
PROFILEReal Name : Inge Posts : 182
| Onderwerp: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:21 | |
| Soms teken ik dingen I dunno bro. - Spoiler:
|
|
| |
Kyo .
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 177 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air and fireKlas: Miss Nannete.Partner: Never durst poet touch a pen to write Until his ink were temper'd with Love's sighs;
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:24 | |
| Ur so good. uwah~ Die kat en de gezichten zijn zo chiquee ~!
drowns in jealousy |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:25 | |
| Ziet er nice uit! Je stijl bevalt me, dat je een dik penseel gebruikt. Het licht gebruik is ook heel mooie gedaan. I like the cat |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:29 | |
| Omg bedankt allebei ^_^ Die dikke stroken zijn niet het enige waar ik mee werk, though. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende stijlen toe te passen. Dit is bijvoorbeeld een stuk beheerster; - Spoiler:
Nou ja. Behalve haar shirt dan. Maar fuck dat shirt. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:34 | |
| Oh. My. God. YOU'RE SO GOOD. -eyegasms here- Die shading en de gezichten en en die stijl en OMG, zo mooi ;w; -jaloeeeeers- |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo jun 29 2014, 14:36 | |
| |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. za aug 16 2014, 12:16 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. za aug 16 2014, 12:50 | |
| Hi Daisy~~ Mooi, zeker die blosjes en ogen en haar en en en :'] Ziet er awesome uit, yay sneeuw :'D Het enige wat ik een beetje vreemd vind is haar mond, maar dat is gewoon ook hartstikke lastig te tekenen. |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. za aug 16 2014, 12:59 | |
| Dank je : D Ja, die mond was een gevecht, en op een gegeven moment had ik zoiets van; weet je wat, fuck deze xD
Ben nu wat nieuwe dingen van Kael aan het tekenen, want nieuw setje in aantocht |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. za aug 16 2014, 16:39 | |
| Work in progress o3o Duurde enkele volle uren voor het er een beetje acceptabel uitzag, maar inmiddels ben ik soort van tevreden aan het raken. |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. za aug 16 2014, 18:31 | |
| and the finished product; |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. zo aug 17 2014, 00:52 | |
| G'dammit, jij kan tekenen. Both so pretty! En de eerste doet me for some reason denken aan Astrid uit How To Train Your Dragon ~ |
|
| |
Kael Brown
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. di aug 19 2014, 16:18 | |
| Omg thanks o3o Komt denk ik door het blonde haar en de bontkraag :') ze is namelijk ontstaan door een Skyrim rp, dus ik moest haar wel warme kleren geven also I just did this thing too; Meet Louise. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. vr aug 29 2014, 11:48 | |
| en aangezien ik aan een soort rp forum werk moest daar natuurlijk een landkaart bij en die is nu af en ik ben er stiekem zo enorm trots op al weet ik niet waarom. I like drawing maps. - woopwoop:
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Getekende dingen. | |
| |
|
| |
|