|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 21:52 | |
| Kay, n de examens ga ik mweer posten, en tot dan hou ik me weer even stil zoals ik de laatste tijd heb gedaan. |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 23:08 | |
| IKE IKE IKE OMG OMG HEB JE MALEFICNET GEZIEN. AAAH IK HEB ZO'N GROTE CRUSH OP DIAVAL AARH DX -- Show ging goed btw :3 |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 11:47 | |
| Ik mis zoveel stuff hier zo, gewoon omdat het moeilijk kiezen is tussen gamen en posten x'D Need to find some balance.
Kijken of ik een postje kan fabriceren voordat mensen hier komen ~ |
|
| |
Lust
PROFILEReal Name : Emma Posts : 444 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en bliksemKlas: nvtPartner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 12:06 | |
| - Hayden schreef:
- Kay, n de examens ga ik mweer posten, en tot dan hou ik me weer even stil zoals ik de laatste tijd heb gedaan.
Ahhhwww Ze'ev misses his sis. Succes met je examens! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 12:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 12:42 | |
| Thanks Emma. Nu ben ik dus opeens wel aan het posten, werd vanochtend wakker en had zoiets van, 'kay let's do this'. Maar ik wil Hay lief laten doen, niet dat dat slim is, of zo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 12:54 | |
| haha die smiley is leuk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 15:35 | |
| Lucaa: Ugh ik weet wat je bedoeld. Ik heb er ook -veel- last van. Gaming is verslavend. :X
Ik ook maar eens de posts af maken en dan even pony hobbelen. hng, heb nergens zin in vandaag. >_<
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 15:54 | |
| zucht ik ga vorige week zaterdagavond echt nooit meer vergeten. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 16:22 | |
| Ik ben zo slecht. ik ken mijn Sociale wetenschappen helemaal, en kan nu eigenlijk leren voor frans, want dat heb ik donderdag, maar ik doe nutteloze dingen.. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 16:27 | |
| Wauw, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik wouw dat ik hiervoor gewoon een toets kon hebben ofzo. Want stageverslagen schrijven is echt zwaar, saai kutwerk . Ah well, nog 2 weken (En met die paar dagen netwerken en het afscheid eigenlijk anderhalf, so whoo). |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 17:08 | |
| Nog anderhalve week en ik heb een toetsweek. Ergens wel fijn, maar dan ook weer niet. Twee proefwerken van donderdag tot de week erop vrijdag volgens mij.. Geen idee eerlijk gezegd. Ben al gedoubleerd vorig jaar en dit jaar sta ik er ook niet echt super goed voor, vooral met wiskunde heb ik moeite. Leren terwijl het WK aan de gang is is ook moeilijk af en toe...
Ik wil reageren met Helrogod op Tári maar ik heb echt geen inspiratie. Mijn excuses @Tsunami voor een flutpost. Geen idee of je er wat mee kan.. |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 17:32 | |
| JINTE JINTE JINTE YESSS, IK HEM HEM GEZIEN DIAVAL IS ZO'N SCHATJE OMG MET DIE BLOEM |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 21:18 | |
| hoi allemaal
zo ik ben terug thuis;
|
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 21:50 | |
| AMG IKE IKE IKE IK BEN ECHT ZOO DOL OP HEM DX Hij is zo cute .3. echt, hij had meer camera-tijd moeten hebben DX |
|
| |
Ike .
PROFILEReal Name : » Captain Fluffledork. Posts : 250 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Light and DarkKlas: » Miss Summer.Partner: » Fuck off.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 22:04 | |
| AMG JINTE JINTE JINTE HE WAS SO LOVELY OMG WHAT A BABE TOO Jaaaa, klopt, ik had echt graag meer over hem willen weten ;A; |
|
| |
Diaval .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 22:07 | |
| OMG IKE IKE IKE BUT THE ENDING. AND HIS HAIR HIS HAIR KILLED ME DX
|
|
| |
Ike .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 22:20 | |
| OMG JINTE JINTE JINTE THE ENDING. OMGIES THE ENDING AND HIS HAIR WAS BEAUTIFUL GOD DIAVAL WAS AWESOME.
--
Ik moet echt gaan posten ._. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 22:36 | |
| Meeeh, Kagerou is zo leuk ;w; Nu wil ik een Seto of Konoha of Kido, MAAR MAG NIET VAN MEZELF. NOH. |
|
| |
Diaval .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 22:53 | |
| OMG IKE IKE IKE IKE MAAR OOK DIE SUITE DIE HIJ OP HET EINDE AAN HAD, MET DIE VEREN ARGH DX
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 15 2014, 23:58 | |
| Kagerou is inderdaad veryy nice C: v v
Pf, heb m'n eerste topic er met toch wel moeite uitgeperst. -geloof me het was een zware bevalling, hufpuff- Maar goed, Kevan/Helrogod: hij staat bij de oude ruïnes. :'] |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 16 2014, 09:55 | |
| Uuuggh ik was mn laatste twee tentamens een beetje vergeten, dus di weekend hard geleerd. Hopelijk kan ik woensdag/vrijdag wat posten want ik heb wel echt veel inspiratie.
En vandaag begin ik met een experiment, spannuuund ;o
@Pom: gefeliciteerd met de babyyy xF |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 16 2014, 10:13 | |
| Gnenene c: Thanks~
Experiment? Zijnde? ^^ Ik heb morgen m'n eerste tentamen, blegh. Heb nog nauwelijks geleerd maar goed. Gewoon m'n best doen :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 16 2014, 15:27 | |
| |
|
| |
Tsunami .
PROFILEReal Name : ~-Emma-~ Posts : 246 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water//AirKlas: Ex-leerlingPartner: Tidal waves and hurricanes can't make my love for you change
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 16 2014, 16:16 | |
| @Pomm: Nou, wat we vandaag hebben gedaan is veertig petrischaaltjes met agar vullen, de helft met hoge en de andere helft met lage ijzerconcentratie En dan gaan we testen hoe dicht een bepaalde schimmel in de buurt van een bacteriestam kan groeien, wat waarschijnlijk dichterbij is bij veel ijzer ;O Dat is weer belangrijk voor in de landbouw, omdat dat betekent dat de schimmel bij hoge ijzerconcentraties gemakkelijk planten kan infecteren. Hele goede uitleg xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|