|
|
Auteur | Bericht |
---|
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:03 | |
| @Jussels: And she shall ride the chocobo like a Queen. Xav zal voor eens behulpzaam zijn en haar helpen om die chocobo te krijgen~ En dan flippen als zij hem niet helpt xD
@Apple: We shall see indeed~
@Deemsel: Nee nee nee, Nate hoeft niet nogmaals in een prullenbak te belanden :> Hij gedraagt zich wel. Voor zover hij dat kan Stiekem is Kanrou gewoon een video game boss. ''I AM NOT GAY/A WOMAN.'' is zijn zin dan :'D |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:06 | |
| stiekem moet er weer een suprise party worden georganiseerd voor saf |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:10 | |
| @ Pomme: No problem! ^^'
Zo. Helrogod voorsteltopic voor een deel af, me Sequana Event postje af, ietwat aan de korte kant though. Iemand anders zin in een topicje? Either met Helrogod of Kevan. ~(^w^)~ |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:12 | |
| @Ruuz: Karou een game master... Dat, klinkt nog best cool X'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:12 | |
| @ Linn : Breek je hoofdje er maar niet over meid, ze begrijpen het vast wel, no worries Oké ik heb braafjes geleerd soort van misschien een beetje gelezen of niet Dus tijd om te posten omfg rise against has new song =3= |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:15 | |
| @ Djay, je post staat er ^^ Mijn ouders hebben nu al 9 keer geprobeerd de vlaggenhouder vast te zetten en ze hebben het nog niet voor elkaar.. En dan blijft mijn moeder maar zeuren dat mijn vader niet genoeg doet, terwijl ze al blij mag zijn dat hij uit bed gekomen is |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:16 | |
| Juss & Ruuz: Hmn, als jullie het al slaagt om een Chocobo te temmen en ze willen dat jij op hun rug zit natuurlijk, ze kunnen venijnig zijn als ze je niet moeten :'D |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:26 | |
| @Deemsel: Stiekem wel he =w= Moet ik eens een ontwerpje van maken~ I like doing fancy designs
@Anne: Eheheh, maar dat is de bedoeling :'] En Xav hoeft toch geen chocobo, hij heeft een huisdier en dat huisdier eet kuikens D: |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:31 | |
| - Master Savador schreef:
- Ziva schreef:
- Selma: I hope so xD
Noah: Awh, Ziva will give Saf a hug and then she'll stab him in his back, okay? c: Trouwens Saf heeft Ziva echt laten schrikken hoor met zijn dreigement dat hij haar in de gaten houdt D: Ik las het, ja Hoho, the plan succeeded! Poor Ziva, though. En Saf is niet zo gediend van Ziva-hugs. Or maybe he is. Hij is een teddy in een cactus.
@Deems: Ahaha, hij zou eerder de wc-bril van de pot rukken en naar buiten mieteren om dat beest weg te shoo'en :'D We all believe that c: Maar hij heeft Ziva goed bang gemaakt xD Daarom probeert ze een braaf meisje te zijn en zodra hij niet meer kijkt gaat ze evil zijn >D |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:33 | |
| @Rani: IKR : D Ik wil zo graag dat dat album uitkomt. Wat vindt jij van het nieuwe liedje?
@Ruuz/Anne: Wren gaat het proberen xD Wren zal er alles voor doen. En miss helpt ze Xav ook een handje xD Dat beest wegjagen o:
En jaa, Saf moet weer eens een surprise party! : D Agreed |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:38 | |
| @Jussels : ik ook niet =D en ik vind de tekst echt wel vet, dat is iets wat ik echt top vind aan rise against hun teksten hebben nog betekenis. Maar ik weet niet ik mis wel zo'n grote finale, If you know what I mean |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:43 | |
| Surprise party for Savador jaa! Mag Ziva die regelen? xD Nee eigenlijk is dat best een awesome idee hoor, daar zal Savador blij mee zijn(kuch) C: |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:45 | |
| @Ruuz @Linn: Saf kan ook bang worden... Sugar likes him and scares him What am I doing wrong?! |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:46 | |
| @Rani: Ja, get what you mean. Maar idd, de teksten doen het nog steeds! Ik vind het wel weer iets meer lijken op oudere nummers dan op het laatste album. But me like : D
@Linn: Ohh, als Wren mag helpen o: Pretty plzz? Wren is een echte Saffie fan xD Mits ze hem kan pesten~ Maar leukleuk |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:47 | |
| Allen en Charlie zouden zo'n supriseparty voor Saf met alle plezier regelen, right Ems? xd |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:48 | |
| En Ziva kan inbreken in zijn kamer? :'D |
|
| |
Helrogod .
PROFILEReal Name : Helrogod . nolastname Posts : 183 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: D ∀ R K Klas: Partner: T R Y . T O . T ∀ M E . M E .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:48 | |
| Up2date met alle topics. Heb zojuist me langste post op SSA gemaakt. Mochten er wat spelfouten inzitten Betsie, mijn oprechte excuses. Geen idee waarom maar de site doet het traag bij mij okal heb ik bijna elk programma uitgezet via taakbeheer. |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:49 | |
| Neem Elly mee als je in gaat breken in zijn kamer |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:50 | |
| En dan moeten we kleurrijke slingers en ballonnen hebben en toeters, OMG JAA TOETERS :'D |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:51 | |
| Zal ik Sugar hem laten bespringen dan? En ondertussen komen er random slingers en toeters XD |
|
| |
Diaval .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 187 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark. + Air.Klas: Partner: Is it mating season yet?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:53 | |
| En dan zit Diaval buiten in zn ravenvorm zich compleet kapot te lachen als hij alles ziet gebeuren. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:54 | |
| Klinkt goed! C: En als hij kwaad wordt en vraagt wie dit allemaal gepland heeft dan hebben ze dat allemaal gedaan >D Maar waarvoor geven we hem een surprise? :"D Birthday? >D Terwijl hij niet jarig is? xD
Happy 90th birthday Savador! 8DDD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:54 | |
| @ Djay, Geeft niet, zolang ik het snap komt het goed
@ De rest, jullie worden een beetje eng XD |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:55 | |
| He gats geen 90, dan gaat Sugar met een oude lul |
|
| |
Dash .
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x ErdKlas: Partner: Are you sure, honey?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 10 2014, 21:55 | |
| Ik denk dat hun straf dan wel eens best erg kan worden. Volgens mij wordt Saf echt gek als hij Allen, Charlie en Wren nog eens in zijn kamer aantreft met roze dingetjes |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|