|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:36 | |
| Ik voel me niet meer alleen xD
Ik luister echt alleen metalnest, emocoreprul, screamo, .. De 'popmuziek' word ik agressief van >< |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:38 | |
| - Lushy schreef:
- Ik voel me niet meer alleen xD
Ik luister echt alleen metalnest, emocoreprul, screamo, .. De 'popmuziek' word ik agressief van >< Dan ben je niet de enige, ik word net héél rustig en relaxed van metal :'D Hoe steviger hoe beter zeg ik altijd xD |
|
| |
Lushy .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master SavadorPartner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:39 | |
| - Adrian schreef:
- Lushy schreef:
Ik luister echt alleen metalnest, emocoreprul, screamo, .. De 'popmuziek' word ik agressief van >< Dan ben je niet de enige, ik word net héél rustig en relaxed van metal :'D Hoe steviger hoe beter zeg ik altijd xD Yessss Ik ben begrepen, eindelijk xD Ik zoek nog iets serieus hard, maar vind niets >< Ik. ga btw misschien BMTH zien deze zomer :33 |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:43 | |
| - Lushy schreef:
- Adrian schreef:
- Lushy schreef:
Ik luister echt alleen metalnest, emocoreprul, screamo, .. De 'popmuziek' word ik agressief van >< Dan ben je niet de enige, ik word net héél rustig en relaxed van metal :'D Hoe steviger hoe beter zeg ik altijd xD Yessss Ik ben begrepen, eindelijk xD Ik zoek nog iets serieus hard, maar vind niets ><
Ik. ga btw misschien BMTH zien deze zomer :33 Als je screamo wilt die niemand verstaat, of toch bijna niet (wel héél anti vrouw, daarom dat ik het niet meer luister) thy art is murder is de groep voor jou. De bandjes die ik echt geweldig vind: As I lay Dying, VolBeat, Disturbed (maar dat is een dik pak softer, maar ik hou van hun teksten en van de leadzanger), trivium, Rammstein (ga de lyrics niet vertalen, it makes totally no sense xD) |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:44 | |
| Bijna iedereen in school luistert die soort muziek, we gaan ook ieder jaar massaal naar Groez Rock en naar Graspop als we dan nog geld hebben ^^
Ik ga naar Mallory Knox deze zomer, ik wil Mickey meeten <3 |
|
| |
Skadi .
PROFILEReal Name : Nes Posts : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AirKlas: -Partner: Hecate II?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:44 | |
| @Ezz, omfg ik oowk :0 op graspop/GMM en ik heb geluk dat ik op een kunstschool zit, daar zijn meerdere mensjes met deze stijl :3 |
|
| |
Lushy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:49 | |
| - Adrian schreef:
- Lushy schreef:
- Adrian schreef:
- Lushy schreef:
Ik luister echt alleen metalnest, emocoreprul, screamo, .. De 'popmuziek' word ik agressief van >< Dan ben je niet de enige, ik word net héél rustig en relaxed van metal :'D Hoe steviger hoe beter zeg ik altijd xD Yessss Ik ben begrepen, eindelijk xD Ik zoek nog iets serieus hard, maar vind niets ><
Ik. ga btw misschien BMTH zien deze zomer :33 Als je screamo wilt die niemand verstaat, of toch bijna niet (wel héél anti vrouw, daarom dat ik het niet meer luister) thy art is murder is de groep voor jou.
De bandjes die ik echt geweldig vind: As I lay Dying, VolBeat, Disturbed (maar dat is een dik pak softer, maar ik hou van hun teksten en van de leadzanger), trivium, Rammstein (ga de lyrics niet vertalen, it makes totally no sense xD) Dankje ^-^ Ik ken er maar een paar van, redenen genoeg hen op te zoeken xD - Alvast gefeliciteerd Nederlanders xD |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:52 | |
| Vroeger bij mij in de klas waren het allemaal van die popfanaatjes, ik was dan de enigste die dat daar zat met mijn metal, moesten we bij Muzikale opvoeding ons favoriet nummer laten horen, ik heb veel mensen bijna zien achterover vallen van hun stoel omdat ze zo'n heavy gedoe niet gewoon zijn, geweldig gewoon xD |
|
| |
Skadi .
PROFILEReal Name : Nes Posts : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AirKlas: -Partner: Hecate II?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:53 | |
| wie gaat er eigenlijk allemaal naar graspop? :3 |
|
| |
Lushy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:54 | |
| Zuslief zet PTV op op een verjaardagsfeest van een vriendin xD King For A Day, lekker luid xD
Zo iets had ik ook >< "Zet je favo lied op. 1" SS - F°ck everything >D
Ik ga zodadelijk maar 'es slapen xD
EDIT; IK NIET :c Te jong :c |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:58 | |
| - Elyar schreef:
- wie gaat er eigenlijk allemaal naar graspop? :3
De kans bestaat, ik moet alleen nog zien hoeveel geld ik heb voor een ticketje Ezz: Slaapwel ^^ |
|
| |
Skadi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 22:59 | |
| ahw D: EN ANNE JE MOET KOMEN! MOET T^T neenee, jk, als het niet lukt hoeft het niet heur ^^ |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:00 | |
| - Elyar schreef:
- ahw D:
EN ANNE JE MOET KOMEN! MOET T^T neenee, jk, als het niet lukt hoeft het niet heur ^^ Haha, ik ga mijn best doen, heb nog geen stempelgeld en leef nu voorlopig op kindergeld en hoop dat ik een job vind :'D Hoe zit het met Lune'tje trouwens? |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:01 | |
| Ik wil en ga waarschijnlijk wel een dag, maar ik heb ook concertjes en werk op het programma staan.. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:03 | |
| Ik weet nog de tijd dat ik een metalhead was~ hoho, all the BMTH and BVB. Ben tegenwoordig een beetje afgezwakt qua heftigheid, ik luister nu meer naar System of A Down, Of Mice and Men, Sleeping With Sirens, Nightwish enzo. Hoewel ik langzamerhand ook meer naar indie en alternative begin te gaan. Dunno, love them weird-ass songs -theneighbourhood <3-
Meh, I don't even care about genre anymore. It's music, so it's good <3 |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:05 | |
| Ik luister nu ook veel vaker soundtracks enzo, vooral de metal covers xD |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:09 | |
| Soundtraaaacks <3 Die gaan lekker onder het posten of als ik 's ochtends in de trein zit. Hoewel ik vaak bijna in slaap kukel, I need heavier shit in the morning xDAlso covers zijn soms heel goed. Ik heb heel veel rock/metal covers van shitty pop liedjes gevonden. Fricking brilliant :'] Clickitty~! Zo goed ;w; |
|
| |
Skadi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 23:16 | |
| @Anne, ik ga wachten tot mijn examens klaar zijn en dan heb ik weer tijd genoeg voor haar ^^
we zouden zo op graspop moeten meeten XD ik ga alle daagjes :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 00:06 | |
| Woops. Ik moet posty-posts gaan schrijven. maar ik ben tegelijkertijd so busy. morgen verschijnt er een topic en een antwoord. Please wait for it ~ c':
Soundtracks luister ik ook heel graag, ost's instrumentaal. Soms vind ik dat veel mooier/beter als iets met muziek stemmen er over. c': ik ben weird. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 11:23 | |
| hahaha en dan zeggen ze waar ik begeleidt zelfstandig woon dat ik de zakdoeken gisteren moet boven halen. xd Ik dacht het niet met 5-1 voor Nederland. xd |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 11:55 | |
| Typisch Nederlands, we winnen een wedstrijd met 5-1 en iedereen denkt meteen weer: Dit kunnen we >D Ik duim nog steeds voor Nederland of course, ik ben trots op ons team dat we die spanjaarden met 5-1 de grond in hebben geboord~ Dat hadden ze verdiend na het vorige WK C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 12:04 | |
| |
|
| |
Lushy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 12:17 | |
| Graspop. Mijn droom is serieus om Suicide Silence te zien, niet zoals ik Mitch never ooit kan zien .. May he stomp with the angels <'3 Ik moet al twee van mijn 'helden' missen, die beide al Daar zijn. Dus ik MOET echt alle andere bands zien. Like, op Graspop alleen komen al zo erg veel leuke bands D: Wacht tot ik zestien ben, ik ga nooit meer thuis zitten. 1, op festivals, 2, geld verdienen voor festivals >=< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 12:35 | |
| |
|
| |
Lushy .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 14 2014, 12:42 | |
| Ik ga seffens aan wiskunde beginnen, dan kan ik later aan een voorsteltopic prutsen voor Shy - Lost It All - BVB <'3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|