MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Air Klas: - Partner: Hecate II?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 15:45
ik heb zo net het tegenovergestelde probleem... wil graag posten, maar mag niet van mezelf x-x stomme examens :c
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 15:51
Miii, succes Nes!
Ik wil ook posten, maar heb nog een hele to do list aan taakjes :c Dus eerst die doen en dan vanavond wat postjes eruit rammen! Want inspiratie heb ik gelukkig weer wel~
Kriss .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:05
Mah brain T^T I'm getting crazy peeps! for reals!
Diaval .
PROFILE Real Name : Jinte~ Posts : 187
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. + Air. Klas: Partner: Is it mating season yet?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:06
Ik volg je voorbeeld Juus. Morgen dansvoorstelling en dan woensdag begint de toetsweek. En dan die zaterdag erna nog een hardloopevent (ik kan absoluut niet hardlopen) maar dan wordt het rustiger C:
Wren .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:19
Ah, succes Jinte! Haha, gewoon rustig joggen en claimen dat je al drie rondjes voorloopt op de rest~
Lushy .
PROFILE Real Name : Ez Posts : 108
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Savador Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:22
Hallo ~ ;3
Diaval .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. + Air. Klas: Partner: Is it mating season yet?
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:27
HALLO EZZ *zwaat hyper met hand* @Juus; het is een soort van color run achtig dus je wordt op bepaalde punten gewoon overgoten met kleurpoeder. Is echt super leuk. Maar ik denk dat ik vandaag nog wel een rondje ga lopen.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:31
Kriss schreef:
Mah brain T^T I'm getting crazy peeps! for reals!
Adem in tff~ Adem uit fffttt Also, ik kom zo op Skype. Even wat stuff afhandelen.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:40
Ik vind het zelf ook heel leuk Noah. Ik heb al sinds zaterdag een relatie met hem en ik hou nog even veel va hem. ♥
Eve .
PROFILE Real Name : rani Posts : 397
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master savador Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:48
OMG ben net naar mijn pasgeboren nichtje gaan kijken, zo'n zchatje =3=
@Snoezel =D Chu ish baaaaaaaack~
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:53
@Maxime: Ik ben blij voor je
Aaha it's that time again Het gonst hier van de WK-spanning. Maar hier is alles heel eenzaam in het geel en rood, want Spaanse vader en stuff. Niet dat ik er veel om geef, really
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:53
@Noah;; Ik heb wel ooit een tijd geleden een topicje ervoor aangemaak op de Hongerspelent, maar dat is alweer maanden geleden~
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 16:57
gefeliciteerd met je nichtje !!!!
dank je noah
Lushy .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Savador Partner: No matter how many relationships we seem to have, we're all alone
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 17:07
Dankjullie ^-^
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 17:14
Lushyyyy : D Woo :3
Tijd gaat snel D: Als je met school bezig bent xD
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 17:16
Ik ben gewoon raar xD Ik heb zin om te posten, maar er komt geen woord uit C: Ik heb duizenden ideeën voor een verhaal, maar ik verwijder alles weer omdat ik het niet perfect genoeg kan uitschrijven xD
Lushy .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 17:20
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 17:44
Naww, Another! Goede serie :3 I like your OS
Evangelyne .
PROFILE Real Name : Henk. Posts : 98 Points : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air only. Klas: // Partner: I'm not the type to get my heart broken.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 18:05
Oh, Another is een van die anime's die ik nog steeds moet kijken (it looks so pwetty) maar ik vergeet het iedere keer ._.
Ergens heb ik de neiging om gewoon een random topic te openen met Eva, but I'm not sure if that'll work.
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 18:11
Teehee, I will always stalk you >D En ik heb Another gevolgd toen het uitkwam :3 Is idd pretty getekend : D
Evangelyne .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air only. Klas: // Partner: I'm not the type to get my heart broken.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 18:24
*runs and hides* Nooh, don't ;w;... I'm supposed to be the stalker, you're messing with mother nature!
Ja ik volg nu een andere anime die nog ongoing is, gewoon een slice of life anime. It's very cute tho en mannelijk hoofdrol speler doet me qua karakter een beetje denken aan Luca x'D Sommige dingen zie ik hem zo doen bij Wren. En ik ben ook aan het wachten op de seizoensfinale van Game of Thrones *w* So I can't start anything right now.
Diaval .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 18:48
Haha iedereen is helemaal in de WK stemming. EN pap ik zitten hier zo OMG OMG ALIEN OP TV AMG. We hebben de slechtse Aliengrappen aan tafel ooit gehad.
Helrogod .
PROFILEReal Name : Helrogod . nolastname Posts : 183
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: D ∀ R K Klas: Partner: T R Y . T O . T ∀ M E . M E .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 18:49
Hallo luitjes x3 Dit lied is verslavend xo Van de Nike commercials ^.^
--
Wat is jullie voorspelling voor 't Nederlands elftal? 1-0 voor NL of 0-2 ._.
Evangelyne .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 13 2014, 19:21
Ik voorspel niks en kijk ook niks. Ik hou niet van voetbal. *gaat grumpy in een hoekje zitten* Die gekte is absurd, werkelijk waar.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.