PortalIndexThe reunion they both have been waiting for || Flavio HpD5UwnThe reunion they both have been waiting for || Flavio 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The reunion they both have been waiting for || Flavio

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kana

Master Kana

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimezo mei 11 2014, 22:23

Brieven, ze zeiden veel over een person, over wat iemand voelde, wat die persoon meemaakte en wat er allemaal in de tussentijd was gebeurd. Een dag geleden hadden twee mensen nog brieven verwisseld met elkaar, die natuurlijk een hoop verduidelijkten. Flavio had zijn stage afgerond toen Kana zijn zieke moeder moest gaan verzorgen. Natuurlijk miste hij zijn Flavio, dacht hij dat hij was achtergelaten, wat niet zo bleek te zijn achteraf na alle brieven die ze naar elkaar had gestuurd. Vol liefde, kriebels in zijn buik die met de seconde erger werden toen hij de brieven nog is één per één herlas werden groter en groter, een kleine glimlach groeide op zijn gezicht omdat hij nu met zekerheid wist dat hij nog een kans maakte. Maar hij moest er nu heen, Flavio was niet in orde en dus wilde hij er zijn voor hem, hem verwennen in de hoop dat alles weer in orde kwam.

“I’ll come for you my sweet” mompelde Kana zachtjes toen hij eenmaal in de shuttle zat, Choco piepte zachtjes, niet echt wetend wat er allemaal aan de hand was. Arm klein dier, het haatte de shuttle, maar toch moest het mee met Kana, omdat ook Choco vast blij zou zijn Flavio terug te zien. “We gaan Flavio bezoeken” zei Kana zachtjes in dierentaal en opeens begonnen de kraaloogjes van Choco te sprankelen, heftig begon hij te piepen van blijdschap en natuurlijk begon de jonge leerkracht gym mee te glimlachen. Een reunie, zo kon je het soort van noemen. Maar toch had hij het gevoel dat hij zich nog een beetje moest verantwoorden sinds hij zomaar was verdwenen, Flavio achterlatend. Ook al had hij het uitgelegd in de brief, toch moest hij zich nogmaals verontschuldigen, hopelijk zou hij hem vergeven.

De shuttle vertrok, het uur van de waarheid begon te naderen en natuurlijk werd Kana nerveuzer met de seconde en voelde Choco dit aan. Het kleine vogeltje begon zachtjes te piepen en hem kopjes te geven, in de hoop de man te kalmeren, maar niets leek te helpen. Flavio had hem nodig, dat had hij gezegd in zijn brief en natuurlijk was Kana zodra hij het adres wist, de shuttle in gesprongen. Zonder dat hij had nagedacht, hij had zijn hart gevolgd, zoals de meeste mensen zouden doen als hun geliefde hen nodig hadden.

“Ik hou zo verdomd veel van je Flavio..”

Die gedachte speelde in zijn hart, liet zijn hart sneller kloppen. Het uur van de waarheid was aangebroken, samen met Choco stapten ze uit de shuttle en meteen werd het dier groter. Kana ging op Choco zitten en samen reden ze door de straten van Nova, op zoek naar het adres waar Flavio huisvestte. Het was niet zo ver hiervandaan eigenlijk en ging het goed vooruit. Ze waren al snel in de straat waar ze moesten zijn.

Hier stonden ze dan, Kana en Choco, voor de deur van het huisje van Flavio. Even slikte hij en hij stapte af Choco die weer klein werd en op zijn schouder ging zitten. Langzaam wandelde Kana naar de deur en belde hij aan, met een boeket bloemen in zijn hand dat hij had gemaakt. Met zijn blauwe ogen keek hij nerveus naar de deur, tot er opengedaan zou worden.


(beetje kort maar hopelijk kan je er wat mee.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimema mei 12 2014, 15:29

De dagen vlogen voorbij voor Flavio zijn gevoel, maar ook vooral omdat hij meteen nadat hij de brieven verstuurd had naar Kana had hij meteen een sollicitatiebrief op de post gedaan om de lege plek van Licht Magie leraar in te nemen. Hopelijk mocht hij ervoor in aanraking komen en hopelijk koos de hoofdmeester hem uit om wederom naar Starshine Academy te komen. Ondanks alles had hij er toch een hele leuke tijd gehad en die tijd had hij werkelijk waar voor geen goud willen missen. Rhae, Soh en natuurlijk de meest belangrijke persoon in het straatje: Master Kana, ookwel gewoonweg Kana voor hem. Toch klonk het wat spannender in zijn oren dat Master voor zijn naam. Het maakte hem aan het giechelen door enkel de gedachte ervan alleen al.  
Met de dag werd hij er niet veel beter op, ondanks dat hij het natuurlijk wel probeerde. Hij moest zien aan te komen voordat Kana hier zou komen, hij wilde niet dat de andere man een mager scharminkel voor zich zou hebben. Flavio is altijd al behoorlijk slank geweest, maar dit was geen slank meer. Dit was gewoonweg mager en eng. Iets waar hij absoluut niet trots op was, maar wat moest hij dan? Hij had geen honger en waarom zou hij dan enigszins gaan eten? Het is net zoals een ander forceren te eten, maar dan bij jezelf. Dat doe je toch ook niet? Behalve als het je eigen zoon of dochter is, maar wie had Flavio? Niemand in die tijdsperiode, dus dat hielp hem er niet bij. Zijn haar had hij al wel weer geknipt, zelf tenminste want hij liet het niemand anders doen, dus dat zag er ook weer normaal uit. Althans normaal voor Flavio zijn doen natuurlijk.

Vandaag was een vrije dag voor Flavio, zoals de meeste dagen eigenlijk, maar vandaag was toch weer lichtelijk anders ergens had hij het gevoel dat hij meerdere dingen op zich af zou krijgen. En gelijk had hij, hij had een brief van Starshine op de mat gekregen. Met een vaag en apart gevoel in zijn buik maakte hij de desbetreffende brief open en begon langzaam aan over de woorden heen te gaan met zijn ogen. Stuk voor stuk elk woord met zorgvuldigheid te lezen, dan zou het - het beste op hem neer komen. In eerste instantie dacht hij dat hij het niet gemaakt had als Leraar Licht Magie, totdat hij in het midden kwam waar stond dat hij de functie mocht gaan bekleden. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij las nog snel de rest van de brief. Het mocht. Flavio, de nieuwe leraar Light Magic. Kan je het geloven? Want hij kon dat in ieder geval nog niet.
Tot schrik ging zijn bel en hij fronste even terwijl hij naar de klok keek. Wie zou dit in godsnaam kunnen wezen? Misschien de postbode met het nieuws dat hij een paar brieven vergeten was of iets dergelijks? Of de hoofdmeester van de basisschool waar hij werkte met de vraag of dat hij kon komen werken omdat iemand ziek was geworden? Hij had werkelijk waar geen idee en liep met slaperige ogen naar de voordeur, waar hij snel zijn warmte kleed meer om zich heen wikkelde dan dat het al zat - ook doordat hij dunner was geworden had hij het vaker sneller koud dan normaal gesproken. Hij opende de deur met een zwakke en neppe glimlach op zijn gezicht, tot zijn grote schrik zag hij de al bekende Kana voor zijn neus staan. Zijn ogen werden groot en snel verstopte hij zichzelf nog meer in zijn kleed. "I-Ik zie er vreseljk uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimema mei 12 2014, 16:38

Het was zover, de shuttle was geland. Een vreemd gevoel bekroop Kana, hij wist goed genoeg welk gevoel dit was en het deed hem glimlachen, liefde was het en eigenlijk was het gevoel best aangenaam te noemen. Zo’n gevoel wilde hij weer vaker hebben en hij zou het vast ook nog hebben ook nog, want hij zou elke dag hier naar Flavio komen, omdat hij hem niet meer wilde missen. Hij sprong op de al groot geworden Choco en hij reed zo door de straten van Nova, mensen keken raar naar het duo omdat ze nog nooit zo’n dier hadden gezien, het was immers ook een bedreigde diersoort. Chocobo’s zouden, zonder Kana’s ouders, allang uitgestorven zijn, maar toch door hun hulp hield het ras stand. Nog steeds met een glimlach op zijn gezicht arriveerde hij aan het huis waar hij moest zijn.

Het duurde een tijdje voor hij van het dier afstapte, dat meteen weer klein werd. Kana slikte lichtjes terwijl hij naar de voordeur stapte en aanbelde, met een bos bloemen in zijn hand. Natuurlijk was hij nerveus, hij zou zijn crush weer zien, de verleiding vast moeten weerstaan om niet in zijn armen te vliegen, want hij had nog een hoop goed te maken. En dat wist hij goed genoeg, de dingen die hij had gedaan, zoals gewoon verdwijnen zonder enig spoor was onvergeefbaar. Maar misschien kon toch alles rechtgetrokken worden.

De deur werd opengedaan en hij zag Flavio uit de deuropening verschijnen, zijn hart maakte een sprongetje van blijdschap. De ogen van Flavio werden groot en hij stamelde: "I-Ik zie er vreseljk uit."
Kana kon zich niet bedwingen en sloeg zijn armen rond de uitgemergelde Flavio heen. “H-het spijt me zo..” mompelde hij zachtjes terwijl hij hen beiden naar binnen trok zodat ze beiden niet in de kou zouden blijven staan. De deur ging dicht met een vleugje luchtmagie en Kana liet hem uiteindelijk los. “Hopelijk is het niet erg dat ik zo ongevraagd binnenkwam, maar het was wat koud... En ik heb een hoop dat ik moet uitleggen. Ik ga je niet smeken om het me te vergeven, maar ik heb fouten gemaakt die ik wil rechtzetten.” Zei hij terwijl hij heen en weer schuifelde met zijn linkervoet. “I-ik heb je zo gemist...” tranen verschenen in zijn ogen, die hij probeerde te verschuilen, wat vast niet al te geweldig lukte, maar het deerde hem niet. Hij was bij iemand waar hij zijn emoties durfde te laten zien, waar hij zich comfortabel bij voelde. Iemand van wie hij met heel zijn hart van hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimema mei 12 2014, 18:03

Dat Kana recht voor zijn neus stond was onbegrijpelijk voor Flavio, natuurlijk had hij gezegd dat hij zou komen en dat hij naar hem toe zou komen maar ergens had hij gewoon verwacht dat - dat bij een belofte zou blijven en niets meer of minder. Maar toch stond de andere blondharige man echt voor zijn neus, dat zorgde er dan ook voornamelijk voor dat hij begon te stamelen, "I-Ik zie er vreselijk uit." En daar had hij geen ongelijk in, nog steeds was hij graatmager en schaamde hij zich tegenover de andere man over zijn lichaam. Toch had hij het niet verwacht en misschien was dat gewoon hem en zijn wantrouwen, dat was ook alleen maar meer gegroeid toen Kana hem gewoonweg achterliet daar in Starshine zonder iets te laten weten. Het deed hem pijn, echt. Het maakte alles tien keer zo erg en het leek wel alsof het zo moest wezen, dat terwijl hij hoopte dat alles goed zou komen dankzij Kana. Maar toendertijd bleek het enkel schijn, want ook deze blonde man verliet hem en liet hem gewoonweg in de steek. In de kou. Verlaten, zo voelde hij zich.

Meteen voelde hij de warme armen van de andere blondharige man om zijn lichaam worden gewikkeld. Het voelde fijn, maar tegelijkertijd voelde het ook oncomfortabel en beschamend. Flavio werd naar binnen getrokken en de deur werd achter hen dicht gedaan door hoogstwaarschijnlijk een sprankeltje lucht magie van Kana zelf. Hij begon te blozen zodra de andere man hem los liet. "Kana, alsjeblieft, ik zie er niet uit. Ik ben zo mager als maar kan en ... ik wil niet dat je mij zo ziet," mompelde hij en hij zuchtte even want hij was doodsbang dat de man hem zo lelijk zou vinden met dit aanzicht. Hij vond zichzelf ook afschuwelijk en zal het de andere man dus ook echt niet kwalijk nemen mocht hij hem ook afschuwelijk vinden. Het zou terecht zijn, maar dan ook echt terecht - in zijn ogen.

“Hopelijk is het niet erg dat ik zo ongevraagd binnenkwam, maar het was wat koud... En ik heb een hoop dat ik moet uitleggen. Ik ga je niet smeken om het me te vergeven, maar ik heb fouten gemaakt die ik wil rechtzetten.” Werd er gezegd tegen hem door de andere blonde man en hij wist niet zo goed wat voor een houding hij hemzelf moest gaan geven. Hij haalde zijn schouders op en keek een beetje om zich heen, daarna ging hij naar zijn bank om daar een plaatsje op te nemen. “I-ik heb je zo gemist...” zei de andere man toen weer tegen hem en hij kon zelfs nog van de plek waar hij zat zien dat de man natte ogen begon te krijgen. "Kom hier," zei Flavio en klopte op de lege plek naast hem. Wat moest hij anders doen? Nog steeds hield hij van de andere man, ondanks wat hij hem allemaal geflikt had. "Kom hier zitten," zei hij nogmaals en een smalle glimlach verscheen op Flavio' zijn slanke gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimeza mei 31 2014, 00:06

Hier stond hij dan, recht voor de neus van zijn geliefde, met een verwilderd gezicht vol emotie. Natuurlijk was het een man die hij zo lang had moeten missen door zijn eigen stupiditeiten, maar toch had hij hem zo gemist dat hij bijna de neiging kreeg om hem hier ter plekke vast te nemen in zijn armen en hem te knuffelen. “I- ik zie er vreselijk uit,” zei Flavio tegen hem en natuurlijk zag hij er niet bepaald gezond uit en was hij lichtelijk geschrokken van de toestand waar Flavio zich in bevond, maar toch belemmerde dit Kana niet om de man verschrikkelijk graag te zien. Natuurlijk was het ongehoord dat hij Flavio zo had achtergelaten zonder een of ander teken en dit hoopte hij nu, voor eens en voor altijd recht te zetten, ze hadden immers al zo veel mooie herinneringen aan elkaar die hij niet wilde laten verdwijnen in het achterhoofd. Hij wilde wel degelijk weer een relatie met deze man, maar hij moest geduld uitoefenen, alle tijd die Flavio nodig moest hebben, zou Kana hem geven, al duurde het een jaar of zelfs langer, deze man verdiende het, om voor te vechten.

Natuurlijk kon Kana zich niet bedwingen en omhelsde hij Flavio stevig, duwde hem zachtjes naar binnen en deed de deur dicht met een sprankje luchtmagie, natuurlijk stamelde de man dat hij er niet uit zag en dat hij niet wilde dat Kana hem zo zag, maar dat leek Kana niet echt te deren, toch ging hij verder met de uitleg. “Hopelijk is het niet erg dat ik zo ongevraagd binnenkwam, maar het was wat koud... En ik heb een hoop dat ik moet uitleggen. Ik ga je niet smeken om het me te vergeven, maar ik heb fouten gemaakt die ik wil rechtzetten.” Zei hij terwijl hij heen en weer schuifelde met zijn linkervoet. “I-ik heb je zo gemist...” tranen verschenen in zijn ogen, die hij probeerde te verschuilen, wat vast niet al te geweldig lukte, maar het deerde hem niet. Hij was bij iemand waar hij zijn emoties durfde te laten zien, waar hij zich comfortabel bij voelde. Iemand van wie hij met heel zijn hart van hield.
Flavio ging zitten en klopte op de plek naast hem, als teken dat hij kon komen zitten, dus na een tijdje en nadat Flavio had bevestigd dat hij kon komen zitten, deed hij dat ook. “Oh Flavio, ik weet niet goed waar ik mee moet beginnen... ik...” mompelde hij voor zijn blik richting de slanke man naast hem ging. “Mijn moeder werd ernstig ziek en ik was in zo’n haast dat ik geen briefje kon achterlaten, ik heb haar moeten reanimeren en een helingsproces werd gestart en dit nam ook van mijn levenskracht weg, dus ik was weken nadat mijn moeder helemaal in orde was, niet in staat te schrijven en te spreken, ik heb een paar dagen in het woud moeten liggen, levenskracht afgenomen van bomen die bereid waren me wat te geven en toen ben ik weer na SSA getrokken en heb ik je meteen geschreven na de schooluren. Het spijt me zo dat ik je niets heb laten weten lieverd, het spijt me zo,” zei hij zachtjes voor hij zijn handen begroef in zijn gezicht, de tranen kwamen op, maar hij knipperde ze weg, hij moest nu sterk blijven, voor Flavio.

(derpy en laat, sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitimema jun 16 2014, 17:31

Het was ontzettend vreemd voor Flavio om de andere man wederom te zien, na zo'n lange tijd toch eigenlijk wel maar ondanks alles was Kana werkelijk waar geen spat veranderd en dat terwijl de blondharige man zelf wel heel erg veranderd was. In doen en laten plus uiterlijk, maar uiterlijk vooral omdat de man overduidelijk minder was gaan eten er geen grammetje vet meer aan de man zat en dat terwijl er al niets aan zijn lichaam zat. Een beschaming vond hij het zelf en het liefste wilde hij dat de andere blonde man hem eigenlijk zo niet hoefde te zien. Maar helaas was Kana hem hier komen opzoeken zoals beloofd, hij had enkel gehoopt op een wat groter tijdverschil in plaats van zo snel na het briefcontact dat ze hebben gehad.

Flavio vroeg de andere blondharige man om naast hem te komen zitten en met een glimlach op zijn gezicht verwachtte dat de andere blondharige man gauw naast hem zou komen zitten en hij had gelijk. Voordat hij het eigenlijk wist kwam de andere blondharige man naast hem zitten. De slanke, eigenlijk uiterst dunne, man wist niet zo goed wat te zeggen op Kana zijn opmerking waar hij nou eigenlijk moest beginnen. "Begin maar gewoon ergens, als ik iets niet snap laat ik mij wel even horen," zei hij en glimlachte zwakjes naar de andere blondharige man. Luisterend naar wat de man zei tegen hem, “Mijn moeder werd ernstig ziek en ik was in zo’n haast dat ik geen briefje kon achterlaten, ik heb haar moeten reanimeren en een helingsproces werd gestart en dit nam ook van mijn levenskracht weg, dus ik was weken nadat mijn moeder helemaal in orde was, niet in staat te schrijven en te spreken, ik heb een paar dagen in het woud moeten liggen, levenskracht afgenomen van bomen die bereid waren me wat te geven en toen ben ik weer na SSA getrokken en heb ik je meteen geschreven na de schooluren. Het spijt me zo dat ik je niets heb laten weten lieverd, het spijt me zo.” Flavio knikte kort met zijn hoofd en keek een beetje voor zich uit, vooral omdat hij niet zo goed wist wat hij hier nou op moest zeggen. Hij weet zelf ook dondersgoed hoe het is om iemand zo dierbaar te verliezen, zijn moeder was namelijk ook overleden. "Ik snap het," mompelde de blondharige man en knikte wederom kort met zijn hoofd ter bevestiging voor Kana dat hij het zeker wist en zijn vraag om vergiffenis accepteert. "Het is ook niet makkelijk om je moeder zo te zien, dus ik snap het maar al te goed. Het is alleen jammer dat je geen contact met mij zocht, je wist waar ik op school zat. Je had hen kunnen contacteren. But whatever, het is goed. It doesn't matter, bae."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA PROFILE
The reunion they both have been waiting for || Flavio UTL8oxA MAGICIAN

The reunion they both have been waiting for || Flavio Empty
BerichtOnderwerp: Re: The reunion they both have been waiting for || Flavio   The reunion they both have been waiting for || Flavio Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The reunion they both have been waiting for || Flavio

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waiting.
» Waiting
» What to do when you're waiting?
» Waiting, to be with you!
» Just waiting..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Nova, Planet of Light-