PortalIndexHet onzin topic - Pagina 3 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Amar
.
.
Amar

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 50
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: -

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 19:05

Dan stap je moet goede moed op een paard. Alleen bang voor een zadelknop in je maag. Stopt 'ie niet met bokken en vlieg je over zijn hals, de grond op. Sometimes, sand needs love too.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell
.
.
Spell

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Freedje
Posts : 68
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air/Dark
Klas: Master Norwood
Partner: I didn't found the one yet.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 19:22

#Charlotte: Omg... Sad Da's niet leuk D:

--

Oké, eerst Farm Heroes spelen en dan post ik wel.. xD Ik ben echt verslaafd aan Farm Heroes ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:07

Aww poor Char. U okay?

Ik beloofde mezelf dat ik zou posten.
Maar games. Ze hadden ook liefde nodig ;w;
Hoewel het op dit punt lijkt alsof ik geen prioriteiten kan stellen Stare
"Ik moet posten... NAH DOE IK LATER WEL." En dan is het weer een dag verder -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell
.
.
Spell

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Freedje
Posts : 68
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air/Dark
Klas: Master Norwood
Partner: I didn't found the one yet.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:21

#Xavier: I know that feeling..

Maar nu ik een stuk of tachtig keer verloren ben bij één level van Candy Crush, houd ik het wel even voor gezien omdat ik anders mijn pc door het raam gooi. Dus ik ga posten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amar
.
.
Amar

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 50
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: -

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:33

Freed: Eigenlijk, net toen ik viel, was ik blij. Ik had namelijk een déjà vu realiseerde ik me. Dus dat was deels leuk.  :} 
Wat is Farm Heroes btw? Never heard of it.

Cupcake: Ja hoor, ik ben niet minder oké dan altijd. :3
Aww, maarmaarmaar, als je niet wilt posten, kan het best eventjes wachten, non? Of heb ik het daar fout? Anders: Get yo ass over to your keyboard and get started! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:45

"He was homeless, jobless, wore a jersey, and called himself a god."
Ahaha, ik moet stoppen met anime's kijken en eens gaan werken aan dingen. Wat inhoudt dat ik eigenlijk nog helemaal nergens aan ben begonnen :'D...

@ Xavier: Ik heb het zelfs met huiswerk en leerwerk. En het ergste is dat ondanks alle stress ik er nooit wat van leer Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Laica

Laica

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lala ~
Posts : 27
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde
Klas: 5de klas
Partner: None.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:47

#Char: Dat is dus gewoon een spel waarbij je een soort drie op een rij moet spelen, maar dan met gewasjes ;3 Heel lastig uit te leggen als je het spel zelf niet kent, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 12 2014, 20:50

@Char: Ah, oké. Gelukkig :'D
En het kan niet wachten, want ik heb al te lang niets gedaan en dat is niet goed. *self-slap*
Maar nu kan ik al niet meer posten, want ik ga over een paar minuten weg. Naar de film Noah, jeej~

@Miepje: Ja, dat heb ik ook omg. Ik stel mijn leerwerk altijd zoveel uit en dan ga ik leren, lukt het niet .-. Mijn brein wilt dan gewoon niet en concentratie is dan ook zo -poef- weg.
Maar daarom wil ik binnenkort Ritalin vragen bij de huisarts. Dat spul blijkt wonderen te verrichten voor je concentratie, sinds die van mij net zo kort is als die van een eekhoorn.

@Freed: Pfft, get on my level. Ik zit kristallen/glazen kapot te meppen met balletjes ;D
Of de mensheid uit te roeien met virussen enzo. Plague Inc for the win~
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 00:13

Je weet dat Ritalin toch alleen is bedoeld voor bepaalde mensen? Denk aan ADHD of ADD. Voor die mensen doet het wonderen, maar bij ons heeft het het omgekeerde effect: wij worden er juist hyperactieve stuiterballetjes van. I can confirm: mijn oudste zus met ADHD wordt er rustig van, ene oudste zus zonder iets werd er super irritant door ._.
Dus ik raad het je bij deze af en prop jezelf maar vol met druivensuiker.
Daarbij denk ik ook dat je concentratie probleem meer ligt bij het feit dat je afleiding toelaat, dat doen vrij veel mensen. Je hebt een idee voor een post, je moet nog bepaalde achievements halen bij een spelletje vandaag enzovoorts. Onbewust zit je met je hoofd negen van de tien keer héél ergens anders, wat resulteert in afleiding en daarbij een kort lijkende concentratie.

--
On another note: normaal heb ik altijd teveel woorden. Nu moet ik een essay schrijven tussen de 400-500 woorden en kom ik niet verder dan ffing 200. Fml.
EDIT: I finished it, huehue. En ik wil dat mensen het lezen, gewoon omdat het kan, niet dat ik het nog ga aanpassen. Ik heb niet de behoefte om het perfect te maken gezien ze me toch niet meer kunnen weigeren op de opleiding, maar er moet iets van moeite zijn geweest - ahaha.
If you wanna read something weird:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 02:22

I know that, maar ik las ergens stuff over Ritalin en dat een non-ADD/ADHD persoon het gebruikte voor betere concentratie en ik dacht: "hey, misschien kan ik nu eens normaal leren" want ik word er gewoon schijtziek van. HEAD, STOP FUCKING AROUND D:
Maar goed, druivensuiker proberen dan. Denk ik. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, mijn buurjongen begon er letterlijk van te stuiteren o-o
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler
.
.
Skyler

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Moonmoon
Posts : 63
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wind and nature magican
Klas: Ik ben er nog niet~
Partner: I know love, but not that way of love.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 13:01

Xavier schreef:
I know that, maar ik las ergens stuff over Ritalin en dat een non-ADD/ADHD persoon het gebruikte voor betere concentratie en ik dacht: "hey, misschien kan ik nu eens normaal leren" want ik word er gewoon schijtziek van. HEAD, STOP FUCKING AROUND D:
Maar goed, druivensuiker proberen dan. Denk ik. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, mijn buurjongen begon er letterlijk van te stuiteren o-o

Ruuzie, ik gebruik het en gosh it works<3
ADDer hier namelijk Wink Proud of it, het hoort bij me.
ADD, afkorting van Alle Dagen Dromerig.
Alleen je kunt die medicatie alleen maar van de docter krijgen zegmaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
.
.
Cobra

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : »Quinty«
Posts : 35
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: » Dark & Forest «
Klas: » ... «
Partner: » No «

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 13:32

Miep.

Cobra<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 13:34

Ja, als je twintig druivensuiker dingetjes opsnoept wordt je inderdaad wel hyper ja. *spreekt uit ervaring*
Ik vond die shit gewoon lekker =w=

Maar het ligt er echt aan, mijn broer heeft ook een paar keer ritalin gebruikt en hij heeft niks. Echter is hij wel het persoon dat rustig wordt van koffie. En soms werkte het wel bij hem en soms werd hij super onrustig van ritalin. Als je niet hetgeen hebt waarvoor het bedoeld is: ADD of ADHD, weet je nooit wat je kan verwachten. Het past namelijk, voor zover ik weet, de verwerking van prikkels aan. Bij ADHDers moet deze omlaag en bij ADDers moet hij omhoog. Bij eh.. 'normale' mensen is het neutraal en als je er dan aan gaat zitten klooien weet je niet wat de uitkomst kan zijn, snappie?
Nu ben ik ook zelfs een tegenstander van ibuprofen. Je moet niet zomaar alles aannemen wat je leest op het internet. Niemand is hetzelfde en als iemand die geïnteresseerd is in dit soort dingen, BIOLOGIE, geloof ik nooit in mensen op het internet tenzij het over gekwalificeerde onderzoekers gaat Stare

On another note: ik had het al gezegd, maar als je je kunt concentreren op een spelletje of op het maken van een post, dan moet je je ook kunnen concentreren op je huiswerk. Het probleem ligt dan niet bij je concentratie, maar bij het feit dat je je huiswerk niet leuk vindt en daar ontstaat het probleem. Kijk aub terug naar mijn eerdere post voor meer uitleg, ik ben te lui om dingen nog een keer uit te typen als je ze gewoon kunt teruglezen.
Mijn zus heeft ADHD en de vriend van mijn andere zus heeft ADD, zij zijn soms niet eens instaat om zich te kunnen concentreren op iets wat ze leuk vinden. Pas dan zou ik ritalin aanraden, als zelfs dat teveel is voor je concentratie boog, maar ik weet dat dat bij jou niet het geval is ~

@ Skyler: Of course it works for you doll, ritalin wordt ook voorgeschreven voor mensen met ADD (en ADHD). Maar het heeft meestal omgekeerde en ongewenste effecten op mensen die dit niet hebben. Mijn broer had er een keer de hele dag nare hartkloppingen van in zijn borst, bleek uiteindelijk niks ernstigs te zijn: maar zoiets helpt niet bij je concentratie, of wel soms x'D ?

@ Cobra: Hai.

--
Trouwens, ik zit hier wel door met mijn handen in mijn haar, maar ik heb het gevoel dat mensen mijn berichten niet volledig of incorrect lezen/interpreteren en dat is vermoeiend. Kan aan mij liggen hoor, maar ik wilde het even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amar
.
.
Amar

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Charlotte
Posts : 50
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: -

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 14:22

Waarom snap ik het Nederlandse scholensysteem niet? :') Am I this dumb?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 14:33

Amar schreef:
Waarom snap ik het Nederlandse scholensysteem niet? :') Am I this dumb?
Nah. It's just fucked up, that is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 14:39

Luca schreef:

Trouwens, ik zit hier wel door met mijn handen in mijn haar, maar ik heb het gevoel dat mensen mijn berichten niet volledig of incorrect lezen/interpreteren en dat is vermoeiend. Kan aan mij liggen hoor, maar ik wilde het even kwijt.
Ben ik het toevallig? Ik vat dingen meestal vaag op, dus ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 15:00

Yagami schreef:
Luca schreef:

Trouwens, ik zit hier wel door met mijn handen in mijn haar, maar ik heb het gevoel dat mensen mijn berichten niet volledig of incorrect lezen/interpreteren en dat is vermoeiend. Kan aan mij liggen hoor, maar ik wilde het even kwijt.
Ben ik het toevallig? Ik vat dingen meestal vaag op, dus ja.
Niet dat ik weet, maar het gebeurt vrij regelmatig en niet alleen hier. Denk dat het ook gedeeltelijk door mijn verwoording kan komen.
Echter praat ik nooit zoveel met jou hier, dus dat spreekt voor zich ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 15:04

Ik vind druivensuiker-snoepjes zoals Dextro's niet zo lekker tbh. Ik herinner nu weer dat ik met de examens dus Dextro's nam, want onze leraar had iets uitgelegd over suikerdips en hoe dat je concentratie kan breken etc, en ik kreeg ze met moeite weg x'D En volgens mij hielp het niet zo, maar dat is waarschijnlijk omdat ik er steeds maar één of twee nam doordat ik ze dus niet lekker vond :}

Mijn slechte concentratie kan ook misschien liggen aan het feit dat ik te weinig eet als ik thuis aan het leren ben. Als ik op school ben, eet ik genoeg want er is aantrekkelijk voedsel wat al klaargemaakt is enzo, maar als ik thuis ben vergéét ik gewoon te eten. Ook ontbijt enzo, ik eet een bakje cornflakes and that's it. Dus mijn brein krijgt niet genoeg glucose en die zegt dan vervolgens ''yay what is study?''. Hmm... I'm starting to see a pattern Stare Het is namelijk zo dat ik met Criminologie, mijn favoriete vak, ook al lichtelijk moeite had BUT I LIKE THAT SUBJECT, SO I HAVE TO BE ABLE TO... MEH.

Waarschijnlijk ben ik het. Kudos to my bad reading skilletz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 15:34

Luca schreef:
EDIT: I finished it, huehue. En ik wil dat mensen het lezen, gewoon omdat het kan, niet dat ik het nog ga aanpassen. Ik heb niet de behoefte om het perfect te maken gezien ze me toch niet meer kunnen weigeren op de opleiding, maar er moet iets van moeite zijn geweest - ahaha.
If you wanna read something weird:

*lalala leest* Goh, dat komt me bekend voor *sudden realization*
Ik... Ik heb precies dat artikel moeten lezen & er een essay over gemaakt voor le matchingsdag biologie Stare
Heeft het daar iets mee te maken of is het ergens anders voor?  :3 

Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 15:37

Dominic schreef:
Luca schreef:
EDIT: I finished it, huehue. En ik wil dat mensen het lezen, gewoon omdat het kan, niet dat ik het nog ga aanpassen. Ik heb niet de behoefte om het perfect te maken gezien ze me toch niet meer kunnen weigeren op de opleiding, maar er moet iets van moeite zijn geweest - ahaha.
If you wanna read something weird:

*lalala leest* Goh, dat komt me bekend voor *sudden realization*
Ik... Ik heb precies dat artikel moeten lezen & er een essay over gemaakt voor le matchingsdag biologie Stare
Heeft het daar iets mee te maken of is het ergens anders voor?  :3 

Nee, het is daarvoor. Lol.
Is wel typisch dat ze gewoon dezelfde shit pakken :'D
Maar is het readable?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 15:41

Op een paar kleine spelfoutjes na zeker leesbaar, maar dat gaf je zelf ook al aan c:
Lekker termen als mitochondriaal dna en pcr droppen, altijd goed ;o

Tjaaaa, die matchingsdagen.. Vorig jaar was de 1e keer dat ze het deden, sommige mensen hadden letterlijk niets gedaan en zijn alsnog toegelaten x'D Gelukkig zijn dat meestal de geneeskunde studenten die toch niet bio blijven doen~
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 16:00

Mensen, iemand met sollicitatiebrief-kennis... Help? D:
Ik weet niet of deze brief goed is. Hij was eerst niet goed, dus moest ik hem opnieuw maken, dus eh... Any good? Ik hoop het, want ik mag deze assessment niet falen.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 16:03

Een prima brief Ruuz. Ik heb er niets op aan te merken. *heeft er zelf al zo'n hopen moeten schrijven en versturen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : teh Ruuz
Posts : 1066
Points : 5
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: wood & dark
Klas: master Savador
Partner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 16:20

Okee ;w;
Ik heb zo'n hekel aan sollicitatiebrieven. het voelt alsof ze nooit goed genoeg zijn fhgjajskl. En ze zoeken altijd naar fouten die je zelf nooit merkt .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soren..
.
.
Soren..

Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lemonist
Posts : 53
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and earth
Klas:
Partner: สลักของกระดูกกล้ามเนื้อและข้อต่อ

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 13 2014, 18:02

Quinty, M'n ava is momenteel een beetje zoals die van jou (in stijl) maar ik like het zo~ :3 (ik heb het over de cuts-ish) Maar ik wil je niet kopieren zonder dat jij dat wil. Dus als je het liever niet hebt moet je het zeggen =]

Good day ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-