|
|
Auteur | Bericht |
---|
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| |
| |
Faline .
PROFILEReal Name : Creepines Posts : 1387 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 15:15 | |
| ik moet echt eens leren actief te blijven en niet steeds te verdwijnen DX ~shame on meeeee |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 15:47 | |
| Haha, wb then : D Ik moet zeggen dat ik van je setje hou : D |
|
| |
Master Harvey
PROFILEReal Name : Mouse Posts : 70
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 18:46 | |
| Misschien moet ik de lessen maar weer laten doorgaan (a) |
|
| |
Skyler .
PROFILEReal Name : Moonmoon Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind and nature magicanKlas: Ik ben er nog niet~Partner: I know love, but not that way of love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 18:54 | |
| - Master Beau schreef:
- Misschien moet ik de lessen maar weer laten doorgaan (a)
Hi, over die lessen. Zou Skyler daar misschien nog bij mogen? Met het inschrijven had ik haar nog niet en Skyler is gek van tekenen kunst en creatieve dingen, ze zal vreselijk haar best doen maar is dan de tijd vergeten omdat ze ook een treuzelkont is (ze zat nog op haar kamer te tekenen en is de tijd vergeten, misschien leuke reden . |
|
| |
Master Harvey
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 18:55 | |
| Ik wil best wel een nieuwe les verzinnen voor andere mensjes ^^ |
|
| |
Skyler .
PROFILEReal Name : Moonmoon Posts : 63 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind and nature magicanKlas: Ik ben er nog niet~Partner: I know love, but not that way of love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 18:57 | |
| - Master Beau schreef:
- Ik wil best wel een nieuwe les verzinnen voor andere mensjes ^^
Ik vind beide opties prima. Als je voor optie 2 gaat, schrijf ik me bij deze alvast in ghehe ^^'' Ik zal het ook in het topic zetten, Don't worry. |
|
| |
Soren.. .
PROFILEReal Name : Lemonist Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and earthKlas: Partner: สลักของกระดูกกล้ามเนื้อและข้อต่อ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:20 | |
| .kijkt om het hoekje. ;v;
Hellooo hoe is iedereens dag geweest? G:
|
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:32 | |
| Prima eigenlijk, weer een afspraak met een bedrijf en ik heb weer een setjesshop geopend ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:34 | |
| Goed, de dagen van niet te posten hebben lang genoeg geduurd, ik ga weer posten ;3 And guys.. we're on page 69 |
|
| |
Master Harvey
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:38 | |
| Best goed, al heb ik het vermoeden dat mijn lievelingspersonage weer eens het loodje gaat leggen in dit seizoen of het volgende... Gelukkig zijn er twee van hen (a) |
|
| |
Soren.. .
PROFILEReal Name : Lemonist Posts : 53 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and earthKlas: Partner: สลักของกระดูกกล้ามเนื้อและข้อต่อ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:47 | |
| Oo. Dat klinkt allemaal wel positief Mijn tentamens zijn ook bijna voorbij dus dan kan ik Soren wellicht een beetje uitwerken en posten. Want ik loop al zo ver achter.. ;v; |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 19:57 | |
| Deze ava is wel leuk trouwens |
|
| |
Soren.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 20:36 | |
| Thank you Anne! De gif van zojuist was me te onscherp. Ik houd alleen van scherp met de hoofdletter P. Of nee, met de hoofdletter S dus, haha! |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 20:53 | |
| Ik ben zo erg als het gaat om posten maken xD - doet twintig minuten over een post van 300 woorden - besluit die uiteindelijk te verwijderen omdat ze er niet trots op is - doet een kwartiertje over een post van 800 woorden
wat heb ik toch? :_: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 21:07 | |
| - Xavier schreef:
It makes me happy and it makes me think of Noah, for some reason. So much honor flowing through my body right now ~ 'Scuse me dat ik de laatste tijd niet zo productief ben, drukheid en voorbereidingen en cake-issues. 21 is coming closer. But why balloons. .. Hohnoes. Nonono, dat gaan we niet doen. |
|
| |
Soren.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 21:15 | |
| Heeft Saf een nieuwe avatar en onderschrift? Het is wel nice. Ik like zwart wit met een beetje kleur hier en daar. -valt ook vast niet te zien aan m'n eigen setje atm- maar het is very nice in ieder geval |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 21:17 | |
| Noah: Alvast een fijne verjaardag~! Ik ben zelf ook niet zo productief op het moment, heb 4 proefwerken achter de rug gisteren en vandaag. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 21:28 | |
| @Lemon: Yesh, yesh~ Gracias Ik had hem al een tijdje liggen en ik werd mijn setje een beetje beu, so yis. I like yours too. @Linn: Thank you. Ik hou er niet zo van, thou. Gelukkig is het maar een keer per jaar, hoho. Succes met uw proefwerken en verdere schoolstuff dat u nog te wachten staat. You can dooooo it~ Zal ik opstaan om Chineesresten in de microgolf te lazeren of verderprutsen met pruts. TO GO OR NOT TO GO. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 21:38 | |
| Awwh, je verjaardag zal vast nog wel meevallen hoor :"D En ik doe mijn best met de proefwerken c: Al hoop ik met heel mijn hart dat de operatie van mijn oma maandag succesvol gaat anders .. tja. Anders denk ik niet dat ik ze kan gaan maken.
Dat moment dat je wilt rpg'en maar er geen topics zijn om op te posten D: |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 22:06 | |
| Damn waarom is Saf zo sexy xD Ik ben helemaal verliefd op je ava Noah. |
|
| |
Skyler .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr apr 11 2014, 23:05 | |
| - Ronodan schreef:
- Damn waarom is Saf zo sexy xD
Ik ben helemaal verliefd op je ava Noah. Daar sluit ik me volledig bij aan x''D Finally character voorstel topic voor Sky af Had ik ook al gezegd dat ik Moon aka Drake ben? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 12 2014, 11:13 | |
| Blegh,, ik haat school. Wil Evelynns persoontje afschrijven ..maar..kan..niet..moet..studeren |
|
| |
Spell .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air/DarkKlas: Master NorwoodPartner: I didn't found the one yet.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 12 2014, 13:31 | |
| #Sanne: Balen D:
--
Ik kreeg vandaag een handkusje toegeworpen van mijn rijinstructeur toen hij vond dat ik eindelijk eens een complimentje verdiende. Dat was echt lachen. Kwam zo droog over xD |
|
| |
Soren.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za apr 12 2014, 15:12 | |
| Meep mijn puber egoïst maar eens gaan finishen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|