|
|
Auteur | Bericht |
---|
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| |
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 16:46 | |
| Ohgod ik zag net een post op tumblr met allemaal creepy websites en ik klikte op één die ging over duizenden mensen die over een bepaalde man hadden gedroomd en zijn gezicht stond erop, en ik weet niet waarom, maar ik werd zo bang van z'n gezicht ._. Net toen ik het nog eens googlede om verklaringen te zoeken kwam er een foto op en ik kreeg weer chills, ik weet echt niet waarom maar zijn gezicht maakt me echt bang Ik ga die site niet meer openen maar het de link onder 'This man' van deze post |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 17:37 | |
| Durf ik het.. Holy crap, ik ga het proberen. |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 18:16 | |
| Omg Talita D: he is very creepy indeed Ik krijg helemaal de kriebels .. O.o Nu heb ik spijt dat ik ben ga kijken X'D my damn curiosity |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 18:36 | |
| I think he looks rather nice~ :'D And a bit like a monkey Anyway, ik zie nog wel voor me dat ik over hem ga dromen maar dat zou ik best grappig vinden xD |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 18:53 | |
| @Char; Je kan het proberen, hij is duidelijk niet eng voor iedereen cx @Maardbei; Same dus, ik hoop zó dat ik niet over hem droom vannacht Dx @Emma; I don't get that, ik vind 'm zooo eng xD
Ik zou willen zoeken hoe het komt dat zo veel mensen over hem dromen maar als ik hem google komt die foto erop dus nee, liever niet o.o |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 18:59 | |
| Maar juist als je je nu zorgen gaat maken ga je over hem dromen, niet omdat hij een magic dreamwalking creepio is, maar omdat jij er onbewust aan denkt :'D & Dont worry, Tall, bijna alle dromen die ik doorlas waren positief-achtig c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:00 | |
| Hij is.. raar. Hij is eng, aan de ene kant en gewoon, raar aan de andere kant. |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:06 | |
| Ik. Word. Niet. Goed. Van. Firefox.. Begin haat ondertussen een beetje te haten |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:09 | |
| Het doet mij echt helemaal niets om dat gezicht te zien ._. |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:18 | |
| Ik begon te lachen toen ik het gezicht zag Hij doet me ook denken aan een aap en aan een turkse man die regelmatig op de turkse tv verschijnt. Alleen hij heeft een echte dikke unibrow :'] |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:20 | |
| Die laatste toch :/ op die creepy site. |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:23 | |
| Annie96 is typing? Ja, die was best creepy :'] Dat eind, omg. |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:25 | |
| @Emma; Woo, okay. I feel better cx @Ruuz; Ik was gewoon zo van 'omg fuck' en klikte supersnel dat venster weg
En dat Annie96-ding ben ik beginnen lezen maar ik durfde niet verder haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:43 | |
| enmorgen is het moederdag !!!!! Wat hebben jullie voor jullie moeder? |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 19:55 | |
| Annie96 is typing is serieus creepy. Volgens mij is zij dat niet meer op het eind.. |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:05 | |
| Dat moment dat je je examen nummer niet meer weet en je ook dat papiertje niet meer kan vinden waar het opstaat en niemand op whatsapp reageert en je overschakelt naar crazymodus ;w;...
___ Ik ga niet naar de gezicht kijken want ik weet van mezelf dat ik mannen... Ja, alleen mannen eigenlijk - snel eng kan vinden. Weet niet precies waarom, misschien omdat ik me snel geïntimideerd voel of zo :3 *littleasianproblems*
En Annie96 is niet eng man. Er zitten zoveel fouten in dat hele ding, I'm not even going to start it because I will keep going. Het enige waar ik van schrok waren de glitches :'D |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:18 | |
| Dus ik was niet de enige met de glitches, phew :') Maar bedoel je spelfouten of wat? |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:24 | |
| Nee. Daar heb ik nog niet eens op gelet, maar volgens de eigenaar hiervan vond hij dit bij een geschiedenis van WHATSAPP. Daar gebruik je meestal je eigen naam, of een bijnaam, met een vreemde emoticon. Mensen schakelen pas over op cijfers als het niet anders kan en gezien whatsapp je hiertoe niet limiteert is het gewoon vreemd dat iemand toch cijfers pakt in zijn of haar naam. Dat was iets wat me al dwarszat vanaf het begin. En eigenlijk ben ik ook gewoon geen sucker voor dat soort verhaaltjes, ik vond het nogal ver gezocht en rolde met mijn ogen toen alles was van: stop met aan mij te denken, of iets in die richting. Het is duf naar mijn mening. Geloof ik ben ik gewoon meer op zicht (en geluid) ingesteld wat dat betreft, want ik schrik heel snel van beelden en horrorgames en zo :'D
Maar dit is mijn mening, no need for discussions. Ik ben daar te moe en gestrest voor dus hoogstwaarschijnlijk negeer ik gewoon dingen en zo. |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:28 | |
| Ik wil niet eens discussiëren joh, ik ben gewoon nieuwsgierig :') |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:32 | |
| Was niet zozeer naar jou gericht, maar meer een global announcement. Omdat meerdere mensen hier al zeiden dat ze het wel eng vinden en ik ben van: pfft. En meningsverschillen kunnen altijd uit de handlopen, dus probeer ik dat te voorkomen (; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za mei 10 2014, 20:48 | |
| That moment you realise you're gonna be forever alone and your friend is just derping around, being an awesome could-be-possible-pair with this hot dude'
Vanochtend was eng. Ik ging wandelen met mijn hond, en er kwam een auto aan rijden. Opeens begon ie heel langzaam te rijden, keek me na toen hij voorbijkwam en stopte toen. Dus toen ging ik rennen, té hard, maar ik ben zo'n doemdenker. Terwijl ie wss gewoon de weg wou vragen of zo, maar hij keek zo boos en eng en blergh.
|
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 11 2014, 18:01 | |
| Net een kleidraakje gemaakt |
|
| |
Elveria God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 11 2014, 18:18 | |
| |
|
| |
Lorenzo
PROFILEPosts : 124 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x luchtKlas: nonePartner: Me to you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo mei 11 2014, 20:50 | |
| Ik denk dat mensen het gewoon druk hebben met het einde van het schooljaar dat in zicht is en stuff |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|