|
|
Auteur | Bericht |
---|
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 21:05 | |
| Ooh, hoor ik daar een Divergent RPG? =w= Ik moet de boeken nog steeds lezen, maar de reeks lijkt me erg epic~ Ben alleen nog niet klaar met alle vijf de boeken van GoT |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 21:16 | |
| Als alles volgens plan gaat wel ja *is bekend om haar rage-quits als het gaat om fora maken* -- Alright, ik heb wat positiviteit nodig. Iemand een grappige gif voor me waar ik naar kan staren en lachen? :3 |
|
| |
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILEReal Name : Trâm Posts : 320 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master SavadorPartner: En wat als dit liefde is?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 21:24 | |
| - Xavier schreef:
- Ooh, hoor ik daar een Divergent RPG? =w=
Ik moet de boeken nog steeds lezen, maar de reeks lijkt me erg epic~ Ben alleen nog niet klaar met alle vijf de boeken van GoT Weet wel waarje aan begint. So many feels... *stopt vuist in haar mond voor ze begint te spoilen* - Ziva schreef:
Alright, ik heb wat positiviteit nodig. Iemand een grappige gif voor me waar ik naar kan staren en lachen? :3 Geen gifje, sorry. Ik heb het geprobeerd. - Spoiler:
--- Voor de die hard divergent fanpeople hier die het nog niet gedaan hebben: join pinterest. Allerbeste bron van divergent memes, fan art en stuff. |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 21:26 | |
| Ik heb niks grappigs, maar ik heb wel dit TINY CUTE DUCKLINGS~ @Trâm: I'm prepared to die inside. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 21:29 | |
| Ah, dat is ook goed :'D En die eendjes zijn echt adorable xD En ik ken nog wel een leuk Divergent dingie: Teacher: I'm sorry to tell you that you have failed your science te- Me: The test. Didn't. Work on me Teacher: ... Me: They call it Divergent. Teacher: ... Me: AND I AM DIVERGENT AND I CAN'T BE CONTROLLED! *jumps out of the window* C: - Spoiler:
Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde gaan nog iets worden met het nummertje 4 xD |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 08:39 | |
| Ik lees iets over een nederlandse Divergent rpg *oogjes blinken* Zit momenteel op een Engelse en daar hebben ze de canons wel toe gelaten, al zijn het vooral de mods die ze hebben en je moet een app + rp sample maken om te laten zien dat je echt wel weet hoe ze in elkaar zitten en stuff.
Niet dat ik vind dat Canons noodzakelijk zijn, ik speel er toch nooit c: |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 10:12 | |
| Ik zie ernaar uit naar die rpg.
Vandaag halve dag gaan meedraaien in een winkel en hopen op een vast contract ^3^ |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 11:39 | |
| MORGEN PENTATONIX CONCERT! *Fangirlgil* *jumps out of window* |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 11:40 | |
| Hrmmm, ik moet eerst maar eens een hoop gaan lezen voor school.. maar daarna heb ik hopelijk tijd om wat te posten Heb echt zo veel zin om te schrijven~~ @Anne;; Succes! @San;; Have fun natuurlijk ;D |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 11:46 | |
| Kaatje: Naja, dat lijkt mij juist heel lastig om bij te houden en mensen met die canons te vertrouwen, want wie weet geraken die na een korte tijd al inactief en dan zit je met inactieve canons. Ik denk dat ik ze gewoon achterwegen laat, dan kan niemand jaloers zijn op dat die haar/zijn favoriete karakter heeft uit de film :'D Anne: Succes! Sander: Veel plezier :"D -- Ik hou teveel van karakters verzinnen xD |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 17:53 | |
| Iemand die heel toevallig zin heeft in een topicje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 17:57 | |
| Het is wel een reeks vol feels ja, Veronica is niet bepaald een lieverdje.. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 19:37 | |
| *sees the word Divergent* OOOOEEEH. Als die rpg er is, I wanna joooooooin. Zit op Q nu ook al in een Divergent rpg and I like it. En indeed, Veronica is evil, giving me feels and stuff ;_; I cried so hard at the end of Allegiant cx - I find these funny hehehe:
Christina: So, are there any hot Dauntless boys you like? Tris: Well, I have four in mind Tris: *mental hi-five to self*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 21:07 | |
| en wat was ik hier toch weer actief de laatste tijd xd
niet dus xd |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 21:26 | |
| - Roakes schreef:
- *sees the word Divergent* OOOOEEEH.
Als die rpg er is, I wanna joooooooin. Zit op Q nu ook al in een Divergent rpg and I like it. En indeed, Veronica is evil, giving me feels and stuff ;_; I cried so hard at the end of Allegiant cx
- I find these funny hehehe:
Christina: So, are there any hot Dauntless boys you like? Tris: Well, I have four in mind Tris: *mental hi-five to self*
Welke rp? |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di apr 29 2014, 21:44 | |
| Ik ben doodop X_X en mijn voeten doen pijn Dx |
|
| |
Ze'ev .
PROFILEReal Name : Kiss o3o? Posts : 193 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 09:34 | |
| @Anne; *voetmassage et cocktail* Aww there there Hoe ging het met je proefdag in de winkel? Zodra ik thuis ben ga ik de Aura Kingdom game uitproberen :> |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 10:47 | |
| - Erudite:
Erudite is een van vijf facties in Chicago, de enige factie die zich geheel gewijd aan kennis, intelligentie, nieuwsgierigheid en slimheid. De stof die ze gebruiken tijdens de Choosing Ceremony is water.
Erudite waardeert intelligentie en wijsheid boven alle andere. De leden van Erudite richten hun leven op het streven naar kennis. Erudite's leden zijn vaak te vinden in de bibliotheek, waar ze vaak boeken lezen of op de computer iets lezen om nog meer kennis op te doen. Zij staan erom bekend dat ze de hele stadsplattegrond uit hun hoofd kennen en dat ze bijzonder welsprekend zijn.
Physical Traits Ieder lid moet op zijn minst altijd één blauw kledingstuk dragen. Blauw wordt gezien als Erudite's hoofdkleur, omdat het volgens hen de kleur van kalmte is, die helpt de hersenen te stimuleren. Daarnaast dragen de meeste factie leden een bril, zelfs als ze deze helemaal niet nodig hebben, zodat ze er slimmer uitzien.
Function De leden van Erudite hebben meestal banen zoals bibliothecaris, dokter, wetenschapper of leraar. Zij houden zich bezig met het bijhouden van het aantal leden van de facties. Alle technologie komt van Erudite af, zoals de manier waarop Amity zijn voedsel produceert en de simulatie serums.
- Dauntless:
Dauntless is een van de vijf facties van Chicago, de enige factie die zich geheel gewijd aan moed, dapperheid en onbevreesdheid. Het is opgericht door zij die angst verafschuwden en zij die lafheid zien als een probleem dat de samenleving tegemoet komt. Dauntless probeert lafheid tegen te gaan door hun initiates te trainen hoe ze moeten reageren in tijden van angst.
Dauntless waardeert moed boven alle andere. Ze trainen om te vechten en wapens te kunnen gebruiken om hun lichamen gereed te maken tegen uitdagingen en bedreigingen, wat noodzakelijk is als ze het leven van een Dauntless willen overleven. De factie benadrukt ook het idee van vrijheid van angst. Dauntless leden en intiates zijn de enigen die toegestaan zijn om via de trein te reizen en dit doen ze op een erg gedurfde manier. Ze springen in en uit de trein terwijl deze nog in beweging is.
Dauntless is de enige factie die hun leden, wanneer ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt en het vermogen om de deugd van hun factie niet meer kunnen naleven, de keuze geeft om factionless te worden of te sterven. Daarom heeft deze factie geen enkel oud lid. Als het om begrafenissen gaat, willen de Dauntless dit onmiddellijk na een dood uitvoeren, want ze willen de dood zodra het gebeurt herkennen. Het is meer een soort feest en er wordt vaak veel gedronken tijdens zo'n begrafenis. De traditionele banen van Dauntless leden omvatten, maar zijn niet beperkt tot: Fence Guard, Chicago's veiligheidsmacht, tatoeëerder, wapen maker, vechten voor entertainment, initiates trainen en Dauntless leider. Sommige leden stellen zich vrijwillig om banen te doen die normaal andere facties doen om deze banen dichterbij te hebben, bijvoorbeeld een verpleegkundige.
Physical Traits Dauntless leden dragen altijd zwarte kleding. De vrouwen dragen strakke broeken, panty's, strakke kleding en zwarte laarzen of schoenen. De mannen dragen een zwarte broek en nauwsluitend shirt. Dauntless leden hebben vaak tattoo's en piercingen. Ze verven hun haren soms ook in vreemde kleuren.
Function De mensen van Dauntless zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van de stad, het beschermen van haar inwoners tegen bedreigingen binnen en buiten. De Dauntless waren eerder verantwoordelijk voor het toezicht op de Factionless sectoren van de stad tot de gemeenteraad ervoor gestemd heeft om hen hiervan te verlossen. Hun belangrijkste taak is om het hek dat de stad omringt te bewaken. Het wordt beschouwd als een gevaarlijke baan, maar het is ook een erg noodzakelijke baan.
Iemand die ook weer wil controleren of er wat rare zinnen in staan? Engels-nederlands translate van mij is soms een beetje vaag :'D Ik heb zin om te posten met Ziva xD Wah, ik ben Warrior Cats gewend xD Dat moment dat je zo verslaafd bent aan pizza en je zusje onder iets in de oven doet, dat alles wat je ruikt pizza is terwijl ze een tosti aan het maken is. /shoot |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 11:20 | |
| - Ze'ev schreef:
- @Anne; *voetmassage et cocktail* Aww there there
Hoe ging het met je proefdag in de winkel?
Zodra ik thuis ben ga ik de Aura Kingdom game uitproberen :>
Het viel mee alleen was ik wat traag ;-; Maar ja, eerste ervaring enzo. Vandaag vlees snijden xD |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 12:10 | |
| Omg.. ik ga met een vriendin een fursuit maken 0.0 So awsome, ik kan echt niet wachten om te beginnen Voor de gene die denken: *wtf is een fursuit?* Here: Zal ik ook een topic maken om jullie the proces te laten zien? x3 |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 13:13 | |
| MMON PLEASE DO THAT. I LOVE FURSUITS! <3 |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 14:01 | |
| Char gaat op banenjacht! Wish me luck Linn: Als ik straks weer thuis ben zal ik ze eens doorlezen. c: |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 16:52 | |
| @Kaat; This one cx@Linn; Bij het Dauntless stukje - 'Dauntless leden en intiates zijn de enigen' moet 'initiates' zijn volgens mij (maar die fout heb je enkel daar gemaakt dus ik neem aan dat het een typfout is) en 'wapen maker' mag denk ik wel aan elkaar geschreven worden ^^ voor de rest ziet het er goed uit~ |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 17:04 | |
| Talita: Thanks! Ik was inderdaad een 'i' vergeten daar xD Ik hoef nu alleen nog maar de factionless beschrijving, die redelijk klein is, en dan ben ik klaar met die beschrijvingen. Zou iemand voor de zekerheid ook nog even hier naar willen kijken? - Amity:
Amity is een van de vijf facties van Chicago, de enige factie die zich geheel gewijd aan vrede, vriendelijkheid, vergiffenis, vertrouwen en neutraliteit. Amity is opgericht door diegenen die oorlog en vechten zien als de fout van de mens. Hun stof tijdens de Choosing Ceremony is grond.
Amity waardeert vrede boven alle anderen. Leden van Amity leven een vredig bestaan en houden zich meestal neutraal tegenover de andere facties. Ze zullen nooit een oorlog in stappen of anderen pijn doen en zien wapens en oorlog als dingen die niet nodig zijn. Amity leden worden soms gezien als een beetje naïef en erg luid. Iedereen betrekt elkaar en kent elkaar en het is vaak een erg hechte groep, die samen beslissingen nemen en geen echte leider hebben.
Physical Traits Aangezien de factie geluk en vrede symboliseert, dragen de leden over het algemeen heldere en comfortabele kleding. Hij kleding bestaat uit de kleuren geel en rood. Hun dresscode is minder formeel dan die van andere facties, een transfer van een andere factie kan zo zonder enige oproer te veroorzaken nog steeds een deel van de kleur van zijn eigen factie dragen.
Function Amity is de enige factie die zorgt voor voedsel. Hun banen bestaan vaak uit veehouders, voedselkwekers, dierenverzorgers en alle dingen die daar ook maar een beetje op lijken. Zij zijn de echte experts als het gaat om voedsel, dieren en de natuur en vaak werken de leden samen in de boomgaarden om daar appels te plukken.
- Candor:
Candor is een van de vijf facties in Chicago, de enige factie die zich geheel gewijd aan eerlijkheid. Hun stof tijdens de Choosing Ceremony is glas.
Candor leden zijn erg serieus over hun opvattingen over eerlijkheid en oneerlijkheid. Zij zien eerlijkheid en betrouwbaarheid als de grondslagen van het moraal en karakter. Zij behandelen eerlijke mensen met veel respect en oneerlijke mensen met veel minachting. Sommigen zullen de leden van Candor misschien beschrijven als echt eerlijk - zelfs als deze eerlijkheid beledigend kan zijn. Een lid van Candor zal dan eerder iemand beledigen met eerlijk zijn, dan tegen iemand te liegen; ook wordt een leden van Candor liever beledigt met eerlijkheid dan dat ze voorgelogen worden. In feite is het niet ongewoon dat leden van Candor eerder de voorkeur hebben aan de bittere waarheid of een respectloze-maar-eerlijke mening dan een troostende leugen. Ze zien volslagen eerlijkheid als de ultieme morele en intellectuele perfectie.
Physical Traits Ondanks hun eerlijkheid en onpartijdigheid geloven de Candor leden dat de waarheid zwart-wit is, dus dat is ook wat ze dragen. Normaal kleden zij zich erg formeel met pakken en stropdassen voor mannen en vrouwen vaak gezien in lange rokken, terwijl hun alledaagse kleding meestal een zwarte broek en wit t-shirt is. Ze begroeten elkaar door handen te schudden.
Function De leden van Candor worden vaak gezien als perfecte advocaten, door hun eerlijkheid en betrouwbaarheid. Hun leden hebben dan ook vaak een baan met rechten of de politiek.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo apr 30 2014, 17:44 | |
| Bij Erudite vind ik: 'de enige factie die zich geheel gewijd aan kennis,' Ligt het aan mij, of klinkt het beter als dat wijd word? Of wijdt, dat weet ik niet, maar die 'ge' vind ik wat raar ervoor. Ik zie dat je dat overal hebt, nja, ik weet niet zeker of het klopt of niet. En bij Amity: 'Hij kleding bestaat uit de kleuren geel en rood.' 'Hij' klopt niet neem ik aan? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|