|
|
Auteur | Bericht |
---|
Io .
PROFILEReal Name : Maartje Posts : 18 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Partner: Forever virgin :D
| |
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| |
| |
Io .
PROFILEReal Name : Maartje Posts : 18 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Partner: Forever virgin :D
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 10:05 | |
| |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 10:14 | |
| Nog even naar Japan gaan voor cosplays en manga's dan hngggggg. En ook gewoon omdat het Japan is =w= |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 10:20 | |
| Mhm, Japan heeft me eerlijk gezegd nooit echt getrokken :') Klein vraagje, kan iemand even checken of dit goed nederlands is? Mijn engels-nederlands vertalingen zien er soms heel crappy uit xD - Spoiler:
Abnegation is een van de vijf facties in Chicago, die zich als een van de enigen geheel gewijd aan onbaatzuchtigheid en eerst aan anderen denkt vooraleer ze aan zichzelf denken. De stof die ze gebruiken tijdens de Choosing Ceremonie zijn grijze stenen.
Abnegation waardeert onbaatzuchtigheid het meest boven alle anderen. Hun initiates worden, wanneer ze lid willen worden van deze factie, gedwongen om een leven vol ijdelheid en genotzucht te verwerpen en zichzelf te beschermen tegen hebzucht en afgunst, eigenschappen die gezien worden als egoïsme. Roddelen, in de spiegel kijken voor een lange tijd en luxe producten kopen zijn verboden in deze factie. Als lid van Abnegation zal de focus van het leven in het dienen van anderen liggen in plaats van jezelf, iets dat gedaan wordt voor zelfgenot wordt daardoor ontmoedigd. Leden van Abnegations zijn vaak erg stil, omdat ze niet graag de aandacht op zichzelf vestigen en zij vreugde vinden in het helpen van anderen. Leden worden verwacht anderen ten allen tijde te helpen, zelfs als die persoon ook in Abnegation zit. Zij nemen altijd de trap en laten de lift open voor anderen om te gebruiken. Het is niet onnatuurlijk voor anderen om op straat te zien dat een lid van Abnegation iemand helpt met iets zoals het dragen van boodschappen of het behandelen van verwondingen. Immorele acties zoals het gebruiken van wapens voor geweld, worden niet gedaan door Abnegation leden. Zij zullen enkel een wapen gebruiken voor zelfverdediging. Zij zijn door dit alles de enige redelijke factie die de stad kan regeren als politieke leiders. Vanwege hun schijnbare onderdanige aard, denken andere facties vaak dat ze zwak zijn.
De leiders van de stad worden gekozen uit de leden van Abnegation. Algemeen wordt aangenomen dat de wens van de factie om anderen voor zich te zetten de belangrijkste factoren zijn voor echte leiderschap.
Physical Traits Het belangrijkste doel van Abnegation is om zichzelf te vergeten en anderen te dienen, daarom dragen ze ook enkel grijze kleren, zodat ze minder merkbaar zijn. Abnegation kleren zijn zeer ruim en gesloten, grijze gewaden zijn vaak te vinden onder de leden en de kinderen. Vrouwen hebben hun haar meestal in een staart, terwijl mannen deze zeer kort geknipt hebben. Abnegation knippen hun haren om de drie maanden en om de zes maanden halen ze meestal een stapel van bijna identieke kleding op. De enige versiering die zij mogen dragen is een grijze horloge. Ze begroeten elkaar door formeel met hun hoofd te buigen, aangezien fysiek contact min of meer ontmoedigd is en daarom ook gevreesd. Fysieke uitingen van genegenheid zijn verboden en zelfs zoenen in het openbaar wordt gezien als walgelijk.
|
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 11:36 | |
| Ik zou je allereerste zin aanpassen, omdat hij voor een lezer al heel snel onduidelijk kan worden, maar voor de rest is het prima :3 Interessant stukje ook, had zelf nooit van Abnegation gehoord. The more you know :'] |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 11:42 | |
| Het gaat over een boekenserie genaamd Divergent c: En thanks, ik zal kijken hoe ik het ga veranderen |
|
| |
Io .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 14:34 | |
| Iemand nog een anime character in suggestie voor Io? Ondanks mijn redelijke anime-kennis weet ik echt niks te vinden. D: |
|
| |
Ze'ev .
PROFILEReal Name : Kiss o3o? Posts : 193 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 15:01 | |
| @Maartje;; heb je misschien iets meer detail? Jongen/meisje, leeftijd en kleur haar voorkeur? En anders zerochan afstruinen! ;D |
|
| |
Io .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 15:15 | |
| Hmm, ik denk dat ik al iemand heb gevonden.. Kent iemand Fuwa Aika van Zetsuen no Tempest? c:
|
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 16:23 | |
| Nee maar je ava ziet er geweldig mooi uit en je partnertekstje, ik moest even lachen :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 16:56 | |
| - Ziva schreef:
- Het gaat over een boekenserie genaamd Divergent c:
En thanks, ik zal kijken hoe ik het ga veranderen Did I hear Divergent? |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:01 | |
| - Amar schreef:
- Ziva schreef:
- Het gaat over een boekenserie genaamd Divergent c:
En thanks, ik zal kijken hoe ik het ga veranderen Did I hear Divergent? Yes you did :'D Divergent fan? Kun jij nu ook niet meer normaal kijken naar het nummertje 4? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:04 | |
| Jep, mijn vrienden worden er gek van, but I don't care! Ik kan echt niet wachten op free four, en natuurlijk op de twee andere films. Het is echt één van de eerste boeken waar ik helemaal verslaafd aan ben! |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:13 | |
| Heheh nice to see another person who likes the books >D Uuuuh, andere twée films? Ze gaan net zo misselijk doen als bij de Hunger Games serie en maken er nog drie van - Allegiant splitsen ze in tweeën. Dus we moeten wachten tot 2017 tot we ze allemaal gezien hebben xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:15 | |
| WHAT? Nee, dat kan ik echt niet, |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:25 | |
| Ik lees ook veel, maar van die boeken heb ik nog niet gehoord owo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:46 | |
| You should read it, ik vind de boeken heel goed! Linn: Ga je een boekbespreking doen over Divergent? Ik vind het stukje trouwens netjes hoor. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 17:53 | |
| Charlotte: Ja echt hé, ze laten ons gewoon sterven hier van spanning ;-; Not really, ik ben er eigenlijk een RPG over aan het maken ;3 Al is die nog verre van klaar C: Anne: Jaa je zou het echt moeten lezen, echt een fantastische boekenserie! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 19:52 | |
| Linn: They're so mean, en dan wordt insurgent ook niet gedaan door Neil Burger, wat best jammer is, maar het komt wel goed zeker. Oeh, nice! Nou, als ie er is heb je al een lid. Ik ben al tijden op zoek naar een actieve Divergent rp. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 20:00 | |
| Charlotte: Wie zou Neil Burger dan spelen? Hehe ja ik ook, daarom maak ik er een. Er is gewoon geen actieve site in het Nederlands en of mijn engels skills nou zo goed zijn dat ik kan rpg'en in het engels -- ik heb geen idee xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 20:36 | |
| Neil was de director van Divergent; |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 20:38 | |
| Oooh das wel jammer ja! Ik let nooit zo vaak op de naam van de director xD Naja, zoals je al zei, komt wel goed~! Ik twijfel alleen of ik de originele karakters van Divergent moet toelaten op dat forum :_: |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 20:47 | |
| - Ziva schreef:
- Oooh das wel jammer ja! Ik let nooit zo vaak op de naam van de director xD Naja, zoals je al zei, komt wel goed~!
Ik twijfel alleen of ik de originele karakters van Divergent moet toelaten op dat forum :_: Nope. Maak ze modaccounts, dat kan, maar laat ze niet door random RP'ers doen. Het is te moeilijk bij te houden en vaak raken ze inactief. flees to work on that thing she promised someone |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 28 2014, 20:55 | |
| - Callum schreef:
- Ziva schreef:
- Oooh das wel jammer ja! Ik let nooit zo vaak op de naam van de director xD Naja, zoals je al zei, komt wel goed~!
Ik twijfel alleen of ik de originele karakters van Divergent moet toelaten op dat forum :_: Nope. Maak ze modaccounts, dat kan, maar laat ze niet door random RP'ers doen. Het is te moeilijk bij te houden en vaak raken ze inactief.
flees to work on that thing she promised someone Dat dacht ik dus ook al. En ze spelen niet de rol die ze in het verhaal zelf spelen en vaak willen mensen dat wil dus -- I don't think I'll be doing it xD Oké, at the moment wil ik gewoon in mijn bed kruipen en daar blijven liggen en niet meer op staan voor de komende twee weken. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|