|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 19:51 | |
| @Io: SHERLOCK : D WIIII En zo mooi O: <3 Teehee, sorry~ Ik wil echt het volgende seizoen En pfoe, school heeft me nu op het moment dat ik denk: wat wáren mijn hobby's ook alweer |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:11 | |
| Eerste dag weer na school Het was dus echt zo saai, Gelukkig moest ik nog ergens heen maar owh wat miste ik me vriendje toen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:32 | |
| Vandaag geen posten van mij verwachten omdat ik best moe ben en zo, sorry iedereen die met mij een topic heeft D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:39 | |
| Morgen ga ik min moeder helpen met poetsen en overmorgen ga ik mijn kamer bezichtigen. spannend !!!!! xd |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:49 | |
| Iemand die straks het eurosongfestival gaat kijken? :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:49 | |
| Ik faal zo erg, deze person voegt me toe, en ik bevestig omdat hij in mijn klas had gezeten op de basischool en ik geen dickhead wou zijn of asociaal of zo, en nu zegt hij voor de derde keer hoi en durf ik niks te zeggen what's wrong with me I need to walk ito a cave and live there with a dog and a horse and nothing else, maybe a ca but that's it |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:50 | |
| Jup, wij, ik.. Mensen hier thuis gaan kijken |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:52 | |
| Ik ga ook kijken :'D Al vind ik ons liedje maar niks, helaas, ik hoopte dat we eens een liedje zouden doen met enkele mooie, goede uithalen. Birds was net op het randje van vorig jaar en ik betwijfel of wij het redden dit jaar :c |
|
| |
Kit .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 692 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x DarkKlas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 20:57 | |
| Ik vind het wel mooi, maar je moet er echt van houden. Persoonlijk vond ik Birds helemaal niks.. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 21:16 | |
| Ik kijk Eurovisie alleen als een ruige nummers in komen |
|
| |
Kit .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 21:20 | |
| Haha, Niet zo kritisch doen, Anne XD |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 23:15 | |
| WOHOOOOOOOOOOOOO WE ZIJN DOOR~ NEDERLAND FLIKT HET WEERR >D -sorry blije ik- |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di mei 06 2014, 23:35 | |
| Hmm, wie hebben ze dit jaar naar dat gedoe toegestuurd? Begrijp me goed, ik ben dol op muziek. Maar met eurovisie songfestival schaam ik me altijd dat ik in Nederland woon. Er is een reden dat we al 39 jaar niet meer hebben gewonnen... |
|
| |
Io .
PROFILEReal Name : Maartje Posts : 18 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Partner: Forever virgin :D
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 06:23 | |
| - Wren schreef:
- @Io: SHERLOCK : D WIIII
En zo mooi O: <3 Teehee, sorry~ Ik wil echt het volgende seizoen
En pfoe, school heeft me nu op het moment dat ik denk: wat wáren mijn hobby's ook alweer I know right D: Moet alleen nog de laatste aflevering van seizoen 3 zien, maar het is zo awesome >.< |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 10:40 | |
| Ayelinn: Ilse de Lange en Waylon met Calm after the storm -- Het is geen fantastisch liedje, moet ik eerlijk toegeven, want het is een redelijk rustig liedje zonder uithalen en alles. Mhm, ik kijk het meestal ook voor andere landen en wat zij gemaakt hebben. Er is echt een mooi liedje van Hongarije met 'Running' als titel en dat gaat over een meisje dat mishandeld wordt ofzo en het is echt zo mooi ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 11:00 | |
| ik zit raar in elkaar. Bij het eurovisie songfestival suporter ik voor Belgié bij het WK voetbal dan weer niet. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 12:52 | |
| Ik mocht niet beginnen, ach ik mocht die ene collega toch niet xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 18:29 | |
| zo ik heb zowat de info gelezen en ik eb mijn schoolprofiel aangepast waar ik kon. Iemand zin in een topicje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 18:51 | |
| Ik wil wel hoor als je wilt |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 18:53 | |
| Dat moment dat die gast die je les had gegeven, examentraining/stoomcursus, jonger is dan jij. Ik voel me zo vreemd nu, maar ik ben te moe om erover na te denken. Daarbij doet mijn oog ook super trippy doordat ik zo moe ben, begint ineens scheel te lijken of zo. Nu heb ik stiekem een scheel oog, maar je ziet het bijna niet - maar als je moe bent doen je ogen vaag. I do not like this. ANYWAY: sorry mensjes dat ik niet post en zo, maar ik ben echt te moe en ik kan nergens meer aan denken behalve de stof die ik heb behandeld. Het is goed dat ik eens een keer geforceerd wordt om goed mijn best te doen, maar als lui kind ben je dat niet gewend. De rest spreekt voor zich. Gezien ik dit al in het afwezigheidstopic had gezet voelde ik me ergens muh om het nog een keer te doen, dus huppel ik even hier langs om sorry te zeggen ~
Oh en trouwens: sorry als ik mensen nu negeer of zo, maar ik heb niks doorgelezen in dit topic. Het enige wat ik doe is naar beneden scrollen en klikken op alle fora als gemarkeerd weergeven of zo. Dus ook sorry daarvoor :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 19:34 | |
| Yuno Gasai natuurlijk wil jij het topic starten? Ik ben niet goed in titels bedenken. Sorry voor mijn kate reactie maar ik was gaan wandelen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 21:12 | |
| Morgen maar eens posten, nu snel even wat exercisen voordat het donker is. Today was a good day. Ik heb een baan, en heb al meteen 40 euro verdiend met vijf uurtjes werken. Probleem is alleen dat ik mijn ouders terug moet betalen, maar dat wil ik nu nog niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 21:32 | |
| gefeliciteerd met je baan |
|
| |
noX .
PROFILEReal Name : % Posts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ???Partner: ERROR//ERROR// FAILURE TO LAUNCH FILE#1878a4
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo mei 07 2014, 22:47 | |
| proficiat met je baan inderdaad ! wat doe je ?
ik heb het ook heel druk met school en kan momenteel aan niets anders denken als ofwel sporten ofwel reflectie verslagen schrijven. hoop dat het binnenkort wat meer opklaart en ik eindelijk dat topic kan openen Elve. C: |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do mei 08 2014, 11:28 | |
| Proficiat, dat is al beter dan mijn 4.5 euro per uur die ik heb gekregen xD
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|