MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner:
Onderwerp: [VvF les6] Take your aim, fire away! di feb 11 2014, 00:37
Summer gaapte nog eens, en rekte zich uit. Ze had een knus klein lokaaltje uitgezocht voor haar volgende les verzorging van Fabeldieren. Het was haar eerste les sinds haar terugkomst, en ergens voelde ze de spanning weer kriebelen van een allereerste les als lerares. Maar de kriebels waren ook voor de tijd van het jaar, valentijn was bijna en daar had Summer haar les dan ook op gebaseerd. Cupids. Kleine engelen der liefde. Ze zagen er uit als het fenomeen Cupido, en hun enige verdedigingstechniek was precies hetzelfde. Hartpijlen afschieten die een gelijkwaardig effect van verliefdheid tot uiting hadden. Perfect voor de tijd van het jaar.
Het beestje flapperde de hele tijd al door het lokaal, en voelde zich nu nog vrij. Summer zou het moeten vastketenen voor de leerlingen kwamen, maar daar was nog alle tijd voor. Nu mocht het beest nog een paar minuutjes genieten van de beperkte vrijheid. Summer had er wel voor gezorgd dat er nergens een raam open stond, aangezien het beest buiten eenmaal onzichtbaar niet meer te vinden was. Terwijl het nu geen kant op kon.
Ze zou vier leerlingen en haar stagiair verwachten over een minuut of vijf. Het was ook de eerste keer dat ze haar stagiair weer zou zien, en ergens was ze daar ook zenuwachtig voor. De stagiair had haar eenmalig gezien, en tijdens haar vakantie ook geen opdrachten meer gehad. Ze hoopte maar dat hij zich weer voor de volle 100% in zou zetten. Zo gevaarlijk was de engel ook weer niet vergeleken met de vuurdraak die de vorige les behandeld was.
Nu zo in gedachte verzonken geweest te zijn, waren de minuten om. Over een minuut was de leswisseling, en zouden haar leerlingen er aan komen. Het was het tweede uur van de dag, en ze hoopte niet dat de leerlingen een al te saaie les hadden gehad hiervoor. Dat zou ze nogal tamelijk irritant kunnen maken, en niet gefocust. Terwijl het vak VvF nogal was focus verwachtte, omdat je nou eenmaal rekening moest houden met het onverwachte van een dier. Het had niet het denkvermogen van een mens, en zou zich zomaar bedreigd kunnen voelen.
Summer stond op, en dreef het beest een hoekje in. Ze moest het nu zien te ketenen met een plantspreuk, zodat het niet vrij door het lokaal zou flapperen als de leerlingen kwamen. Net toen ze op het punt stond om de spreuk te gebruiken, kwam de leswisseling Iets waar Summer geen rekening mee had gehouden, zo in een drukke hal leerlingen. Buiten de deur waren hysterische pubers hun dag aan het bespreken, en maakten daarbij flink wat kabaal. Het beest keek geschrokken op, en zag daarna meteen Miss Summer.
Het beest toverde met lichtmagie twee lichtgevende roze pijlen in zijn handen, en schoot met de eerste op Miss Summer. Deze was vrijwel meteen raak, en Summer werd verdoezeld onder de magische stroom. De eerste de beste magiër die de deur door zou lopen zou nu haar volledige liefde zijn voor de volgende minuut. En degene had geen tegenspraak, aangezien de Cupid nog een pijl had. De eerste de beste 'dreiging' die door de deur kwam zou beschoten worden met de tweede pijl, en ergens in haar achterhoofd hoopte Summer vurig dat het niet de stagiair was die als eerste in het lokaal zou zijn. Dat zou pas gênant zijn.
<-Deze les is alleen voor de opgegeven leerlingen in het opgeef-topic, met uitzondering van Dominic die zich via PM heeft opgegeven. -Miss Summer is geraakt door een pijl, en de eerste de beste die door de deur komt wordt ook beschoten, onvermijdelijk geraakt en raakt bedwelmd door de liefdespijl. Het effect duurt maar een minuut, maar degene die het eerst in het zicht komt van de geraakte persoon wordt diegene's liefde voor een volle minuut. -Welcome in the drama.. BEGIN THE LESSON! <3>
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! wo feb 12 2014, 21:38
Na een lange les duistere magie waar hij zowaar wat van had opgestoken ging eindelijk de bel. Hij stond op, verzamelde zijn spullen en verdween uit het lokaal, zonder zijn kwebbelende buurvrouw nog een blik waardig te keuren. Wat hij dus geleerd had van deze les: Praat niet met Lotte. Ze was een vreselijk irritant kind, op zo'n manier dat het zelfs niet amusant was om je met haar bezig te houden. Lotte was te saai om ook maar naar te kijken, net een muisje, maar dan zonder het intrigerende gepiep als je haar bang maakte. Nee, Lotte was oerdom, haast even lelijk en deed hem nog meer walgen van de mensheid dan normaal. En dan was er óók nog haar vriendinnetje -spreek dit uit op een hoog pieperig toontje en je zit in de goede buurt- Maaike, die haast net zo erg was. Maar Maaike had tenminste nog een mooi figuur. Hij wilde er niet meer aan denken, ze waren zijn gedachten niet waard. Zijn focus verlegde zich naar iets anders, namelijk de toekomst. De nabije toekomst. De volgende les wel teverstaan.
Wat was het toch heerlijk om een vijfdejaars te zijn. Je eigen vakken uitkiezen, vrijheid, want je was immers volwassen. Niet dus.. Dominic wist dondersgoed dat kennis macht was en had daarom een hoop vakken in zijn pakket. Maar daartussen had duidelijk een vergissing gezeten.. Een vergissing genaamd Verzorging van de Fabeldieren. Bij het woord verzorging ging het al mis. Hij was geen zorgzaam typje. Hij was geen persoon om beestjes te knuffelen, of uit te laten. Of zelfs maar te voeren als ze uitgehongerd waren eigenlijk. Nee, hij zag de dieren liever stuiptrekken en sterven. Het enige soort dier waar hij enige zorg voor zou laten zien waren nuttige beesten. Dus geen fluffbollen met namen als Kitty of Vlekje, geen kwijlende keffers, geen muffe hamsters. Nee, Dominic zorgde alleen voor dingen die een nut hadden voor hem. Als hij het wilde.
En wat dat betreft waren mensen natuurlijk gewoon dieren, nauwelijks beter dan een paard dat je kon gebruiken om je reis af te leggen was een meisje niet meer dan een tijdverdrijf. Maar voor de korte afstand naar het volgende lokaal had hij geen paard nodig, noch tijd voor een speeltje. Dominic arriveerde vroeg bij het 'fabelachtige' lokaal, opende zelfverzekerd de deur, zette een stap en.. Bleef nogal overdonderd staan zodra hij zijn blik op de aanwezigen in het lokaal richtte. Kort vielen zijn ogen op Summer, die er nogal verdwaasd stond. Op een vreemde manier, alsof ze gehypnotiseerd was. Zijn tweede blik ging naar het zwevende babytje, met luier en al, die een boog in zijn handen had en recht terug in Dominic's ogen keek.
De jongen opende zijn mond om iets te zeggen, maar er kwam geen geluid uit, hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen. Zijn handen vlogen omhoog, eerst om zijn onschuld te benadrukken, maar toen de boog werd aangespannen eerder om zijn vitale organen te beschermen. Met een razendsnelle pijl in je buik ging leven niet zo gemakkelijk, dat soort bezwaren. Maar het had natuurlijk geen zin, de rozige pijl schoot op hem af en leek gewoon door zijn handen heen te glippen, waarna het zich recht in zijn hart boorde. ''Auw.'' klonk het. Maar het klonk droogjes, verdwaasd. Hij was verbaasd dat hij geen pijn voelde. Verbaasd dat hij niet aan het doodbloeden was. Waar bleef de pijn? Was hij verdoofd? Was hij vergiftigd? Zijn hemelsblauwe ogen staarden naar beneden, naar zijn ongeschonden lichaam. Alsof hij water zag branden. Alsof hij helemaal van de wereld was geschept en nu op een regenboog stond. Bah, regenbogen.
''M-miss Summer? Dominic Gabriël Fedelmid is..'' Hij wilde graag dat ze zijn hele naam wist. Misschien zodat ze zijn achternaam kon horen, hoe goed die bij de hare paste. Net zo goed als twee puzzelstukjes die zij aan zij één geheel vormen. Na een korte verzuchting vervolgde hij zijn zin. ''Present.'' Hij stapte in haar richting, een blik in zijn ogen die niet echt gepast leek als je eenn docente benaderde. Verlangen. ''Zijn we helemaal alleen?'' vroeg hij dan zachtjes, met een korte blik op het cupido wezentje. Die was naar een andere hoek gezweefd en leek langzaam te verdwijnen. Hij wilde met haar alleen zijn. Dominic's slanke hand reikte naar Summer's gezicht, om een loshangende pluk van haar stroblonde haren weg te strelen, hij weerstond maar net de verleiding om haar meer aan te raken.
Nee, ze was zo mooi, zo breekbaar. Hij moest voorzichtig met haar omspringen. In zijn achterhoofd hoorde Dominic wel protesten, zijn aard protesteerde op zijn hardste tegen de betovering, maar die was voor nu nog te sterk. Het kriebelende gevoel in zijn maag was gewoon niet te bestrijden.
[Ehh- Juist ja xD So much love <3]
Lorenzo
PROFILE Posts : 124
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x lucht Klas: none Partner: Me to you
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! vr feb 14 2014, 20:58
Het nieuws dat Miss Summer terug was om weer les te komen geven, was als een lopend vuurtje door de school gegaan. Het had ook niet lang geduurd voordat het Lorenzo bereikt had en meteen was het net alsof de man helemaal opleefde. Sinds Elveria was vertrokken, was hij langzaam beginnen weg te kwijnen, zeker omdat er niet echt meer iets was geweest dat hem had kunnen afleiden. Hij had zelf geen les durven te geven, vond zichzelf niet bekwaam genoeg daarvoor. Hij zou een klas nooit in bedwang kunnen houden en veel zou er waarschijnlijk niet van de lessen in huis komen. De pretlichtjes waren dus terug in zijn blauwe kijkers teruggekeerd en hij had het weer voor elkaar gekregen om een glimlach op zijn gezicht te toveren. De gedachte alleen al dat hij terug iets zou kunnen doen, maakte hem al een heel stuk vrolijker. Met smacht had hij dan ook zitten wachten totdat de eerstvolgende les zou starten, al was hij ook best nerveus geweest. Stel je voor dat ze een dier zouden gaan behandelen dat hij totaal niet kende? Hoe moest hij dan in godsnaam leerlingen hulp gaan aanbieden of de boel onder controle kunnen houden? De opluchting was dan ook groot geweest toen bleek dat hij al wel over het wezen dat voor de les naar de school was gehaald, had gelezen. Lorenzo had erg veel over de cupido’s gelezen, was zelfs research gaan doen op Nova. Spijtig genoeg had hij nooit de kans gekregen om er eentje te zien, maar die kans zou hij nu dus krijgen.
Doordat hij net nog gaan douchen was, was zijn haar nog altijd wat vochtig en plakte het lichtjes aan zijn gezicht. De glimlach die om zijn lippen stond en de pretlichtjes die op en neer dansten in zijn blauwe kijkers, lieten zien dat hij er zin in had. Het feit dat het een onderwerp over de liefde was, kon er misschien voor zorgen dat hij terug aan Elveria herinnerd werd, maar daardoor liet hij zich niet tegenhouden. Hij wilde zijn stage afmaken en het zou stom zijn moest hij zijn carrière als leraar gaan opgeven omdat hij liefdesverdriet had. Hij had zijn ouders al teleurgesteld door de eerste keer te stoppen en dat ging zeker geen tweede keer gebeuren. Daarbij sprak het onderwerp Verzorging van Fabeldieren hem meer aan dan gewone magielessen. Als hij daarin zou verdergaan, had hij meer reden om te reizen, dingen te gaan ontdekken. Dat was altijd al wel zijn droom geweest en daar wilde hij momenteel niet vanaf stappen.
De man zag nog net hoe een leerling het lokaal in verdween en bijna automatisch versnelde hij zijn pas. Net op het moment dat hij zijn hoofd om de hoek heen stak, schoot de Cupido net een pijl af op de persoon die voor hem stond en geschrokken hield hij zijn adem in. Oh god, dit kon niet goed zijn, helemaal niet goed. Vanaf het moment dat de jongen, die zich voorgesteld had als Dominic naar voren liep, kwam Lorenzo ook in beweging en zachtjes sloot hij de deur voordat de cupido naar buiten zou kunnen vliegen. De leerlingen die nog moesten komen, zouden nog naar binnen kunnen komen, maar dan moesten ze er wel voor zorgen dat ze de deur zo snel mogelijk weer dicht deden. Een klein kuchje verliet zijn mond toen het hem toch een beetje teveel begon te worden. Het was wel duidelijk dat er iets mis was gegaan, anders zou de Cupido nooit een pijl afgeschoten hebben. “Sorry dat ik jullie onderonsje stoor, maar volgens mij zouden jullie er spijt van krijgen moes tik dat niet doen.” Zijn stem trilde zachtjes, zoals het altijd wel deed als hij niet precies wist wat te doen. Een stompzinnige glimlach bleef op zijn gezicht staan terwijl hij vurig hoopte dat de andere leerlingen snel zouden arriveren.
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner:
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! vr feb 21 2014, 15:04
De eerste leerling was binnengekomen, en meteen had Summer verder geen aandacht meer voor iets. Haar focus werd gelegd op de jongen, genaamd Dominic, en spontaan viel Summer op dat haar leerling wel heel erg knap was. Ze liep dan ook stapvoets op hem af, en hij kwam haar richting op. Dominic Gabriël stelde hij zich voor. Maar verder ging hij niet, had ook niet gehoeven. Al voor dat hij er was had Summer geweten dat hun namen perfect voor elkaar bestemd waren, net als hun karakters en persoonlijkheden. Hun uiterlijk matchte perfect, en het lot had ze bij elkaar gebracht. Dit was nou liefde op het eerste gezicht, en Summer voelde zich zeer gevleid dat Dominic op haar af kwam stappen.
Dominic streelde haar haar uit haar gezicht, en Summer begon spontaan te blozen. Een klein giecheltje ontsnapte aan haar smalende glimlach. Haar twinkelende ogen niet van Dominic af te houden. "Goedemorgen Dominic, mijn naam is S- S- Summer... je lerares." Daarna gooide ze hem een ondeugende knipoog toe, alsof het niets hoefde te zeggen dat er een leraar-leerling verhouding bestond, en zij zich niet liet tegenhouden. Ergens in haar achterhoofd wist ze dat als ze dit doorzette dat het nare gevolgen kon hebben, maar waarom niet? De betovering zorgde voor wel duizenden redenen waarom ze dit wél zou doen. Door het staren naar Dominic had ze niet eens door gehad dat onderhand de stagiair ook al binnen was gekomen, en dit rare moment bijwoonde. Een halve minuut was om, nog een halve minuut te gaan. Wat zou er gebeuren in die halve minuut?
Summer durfde de volgende stap te zetten, en stelde Dominic een vraag. "Hoe kan het zijn dat ik zo'n mooie vertoning nog nooit eerder in mijn les heb gehad? Heb jij niet alle lessen gevolgd? Jij stoute jongen!" En hierbij gaf Summer een speels tikje op de neus van Dominic. Wat een leuk neusje had die vent trouwens! Wat zou er nog meer gebeuren in die laatste halve minuut?
{Ik besef nu pas dat (ook al is het maar een minuut) op het moment al mijn chara's een crush hebben op Dominic XD}
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! za feb 22 2014, 12:16
"Goedemorgen Dominic, mijn naam is S- S- Summer... je lerares." Hij knikte. Betoverd. Ja. Hij wist haar naam. Hij wist wie ze was. Ze was van hem. Zijn lieflijke lerares, zij zou hem bij de hand nemen en alles leren.
Er kwam een of andere idioot binnen. Na een korte blik had Dominic al geconcludeerd dat deze krullenbol geen enkele partij vormde voor zijn object van affectie. “Sorry dat ik jullie onderonsje stoor, maar volgens mij zouden jullie er spijt van krijgen moest ik dat niet doen.” Blablabla. Waar had die gozer het toch over? De blonde man verstoorde inderdaad hun onderonsje en nee, daarmee maakte hij de bleke jongeman helemaal niet vrolijk. Waarom deed hij dat, die asociale rotzak? Ah, hij wist het al. Die stomme grijns van de blonde man, de stomme stomme blik in diens ogen.
Die was gewoon.. Jaloers. Ontzettend jaloers ja, omdat hij niet degene was die zo dichtbij de prachtige blonde vrouw was, die straalde als de gloeiende avondzon. Ze was belangijker dan de zon, maan en sterren bij elkaar. Planeten waren niets vergeleken bij haar, als zij eiste dat alles ophield met bestaan zou hij daar persoonlijk voor zorgen. Hij zou ervoor zorgen dat alles weggevaagd werd. Dan zouden ze altijd samen kunnen zijn, zonder verstoord te worden- Inwendig voelde hij zich misselijk worden. Wat was dit? Wat waren dit voor een gedachten? Hij herkende het patroon: Liefde. Maar wat de fuck deed het in zijn hoofd? In zijn hoofd?! In zijn hoofd hoorde geen liefde- Liefde. Hij hield van haar. Ze was zo knap. Uiterlijk, maar ook innerlijk. Daarom was ze ook lerares geworden. Omdat ze zo knap was. Zo slim, zo scherp. Ze was helder verlicht als een engel. Ja.... Zij was zijn engeltje en ze zou hem naar de hemel brengen.
Dat deed ze. Met één aanraking, een vederlicht tikje op zijn neus was genoeg om hem te laten smelten. "Hoe kan het zijn dat ik zo'n mooie vertoning nog nooit eerder in mijn les heb gehad? Heb jij niet alle lessen gevolgd? Jij stoute jongen!" Hij grijnsde zijn witte tanden bloot, meer dan ooit verlangend naar haar lichaam. Dit was het moment waarop hij al zijn hele leven wachtte. ''Yeah, I've been bad.. Very bad..'' fluisterde hij gejaagd, voor hij naar haar toe schoot en zijn verlangen vrij spel gaf. Zijn lippen zochten gretig de hare, zijn handen gleden over haar haren, haar schouders, haar rug. Hij wilde haar. Hij wilde haar helemaal.
-Hij wilde haar. Niet. Nooit. Stom blond wicht. Dominic gooide haar zo ver mogelijk van zich af, stapte verafschuwd achteruit. ''Wat..'' siste hij dan woedend, zich omdraaiend naar de enige andere aanwezige in het lokaal waarvan hij wist. ''Wat was dat...'' Duidelijk onderliggende woede, gericht tegen de onschuldige stagiair, omdat hij het door de langzaam wegebbende effecten van de pijl niet over zijn hart kon verkrijgen tegen Summer te razen.
[Zo. Gezellig. xD]
Thayeline .
PROFILE Real Name : Talita ~ Posts : 452
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Miss Nannete Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! za feb 22 2014, 19:02
I can't wait to see how this will turn out
Words 571 Mood Interested Notes Mweh, so derp ><
Mijn tekening waar ik de hele les stiekem aan gewerkt had, was af toen de bel rinkelde en het begin van de volgende les aanduidde. Ik gooide gehaast alles in mijn tas en griste er de reeds half opgegeten chocoladereep uit. Ik wist het wel, nu ging het dilemma volgen: hoeveel stukjes? Eentje was zo weinig, dan smaakte je het niet eens. Twee was ook weinig. Drie begon dan al naar meer/te veel te gaan, en nog meer dan dat, dat was gewoon echt veel, misschien te veel. Ik telde. Ik had er nog precies negen. Vandaag drie, morgen drie, overmorgen drie? Nja, dat zou misschien de beste verdeling zijn. Ik brak drie stukjes af en stak ze in mijn mond. Terwijl de chocolade smolt op mijn tong, stapte ik de gang in en trok ik mijn rooster uit mijn tas terwijl ik liep. Verzorging van fabeldieren. Ik keek op, was ik in de juiste richting aan het gaan? Ik dacht van wel - ik was nog geen enkele keer in het Verzorging van fabeldieren-lokaal geweest, dus de kans dat ik exact de andere kant uitging was groot. Na een halve minuut lopen eindigde ik in een vrij donkere gang met een duidelijk geluid van muizenpootjes die over de grond trippelden. Dit was dus niet de juiste weg. Ik slaakte even een gilletje als ik de pootjes langs mijn voeten voelde. Dit was zeker niet de juiste weg, oh god.. Zo snel als de wind draaide ik me weer om en verdween uit het gangetje, gehaaste stappen volgen elkaar op. Niet dat ik muizen haatten, zeker niet, die beestjes waren immens schattig, maar ze waren minder schattig als ze in een halfdonkere gang onverwacht over je voet kruipen. Dan had ik meer zin om alle muizen op de aarde te verbannen naar één of andere onbewoonde planeet. Met ogen nog groot van de schrik die ik net opgelopen had wandelde ik snel verder, deze keer hopelijk wel de juiste kant uit. Ik griste de chocoladereep weer uit mijn tas en nam een vierde stukje. Mijn perfecte planning was doorbroken, maar ik had een extra stukje zeker verdient nu.. Of verzon ik dat excuus gewoon om me niet schuldig te voelen? Eindelijk vond ik de deur met het bordje 'Verzorging van fabeldieren' erop, mooi op tijd, maar toch was de deur gesloten. Ik kon de link toch leggen - het ging waarschijnlijk om een vliegend fabeldier gaan die niet mocht ontsnappen, tenzij we de les wouden spenderen aan de beesten achterna zitten en uiteindelijk niks zouden leren. Dat zou geen mooi cijfer opleveren. Ik opende de deur en ving een glimp op van een zwartharige jongen die in een wel enorm innige positie stond met Miss Summer. Een beetje verbaasd bleef ik staren, tot ik besefte dat ik de deur nog moest sluiten. Nog net op tijd trok ik de deur toe en liep iets dichter. Net op dat moment duwde de jongen - ik herkende hem, Dominic was hij, dacht ik - Miss Summer weg. 'Wat..' siste hij woedend. 'Wat was dat...' Dat, honey, dat was awkward. Een goede beschrijving voor dat woord. Hij had net staan kussen met z'n eigen leerkracht. Dat zou hem geen goede punten opleveren. Ik grijnsde even en liep, de situatie die zich net afgespeeld had negerend, naar Miss Summer. 'Thayeline Goldlock aanwezig, mevrouw.' Ik glimlachte even en ging dan zitten. Dit kon nog interessant worden.
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! za feb 22 2014, 21:24
Een luid gegeeuw vormde zich in de slaapkamer op shadra en daarbij ging ook nog het luid gebiep van een wekker gepaard. Een prima combo voor in de ochtend, maar velen vonden het vast ook nog eens storend. De jongen die had gegeeuwd werd langzaamaan wakker, opende zijn ogen en zag het uur. Bijna tijd om te gaan naar de les die hij had, met zijn hand graaide hij naar zijn lessenrooster en keek ernaar, Verzorging voor Fabeldieren was zijn eerste vak voor vandaag. Een lichte zucht kwam uit zijn mond en hij stond dan maar eens op. Met zijn handen die door zijn haren gingen strompelde hij naar de badkamer om daar zich helemaal klaar te maken voor de dag. Weer een geeuw verliet zijn mond terwijl hij zijn spullen bij elkaar raapte om dan helemaal klaar te vertrekken. Met zijn tas half hangend op zijn rug strompelde hij naar buiten, niet echt met volle zin voor de les want het was allemaal nog wat nieuw voor hem. Vandaag zouden ze het blijkbaar over een Cupid hebben, typisch iets voor de tijden van Valentijn. Misschien moest hij maar eens opschieten, voor hij nog te laat kwam naar de lessen, dat was iets dat zeker niet mocht gebeuren. Dus hij zette er de pas achter, hopelijk was hij niet te laat...
Een tikje nieuwsgierig was hij wel eigenlijk, naar de leerkracht en de lessen. Want fabeldieren was recent nieuw ingevoerd. Een glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij doorwandelde door de gangen die maar weer eens goed gevuld was met leerlingen die naar de lessen moesten. Een geërgerde zucht kwam uit zijn mond en ook zijn blik stond niet meer vrolijk sinds hij totaal niet meer door raakte en hij moest duwen voor door de mensenmassa te raken. Dat deed hij ook en eindelijk was hij er, na veel gewurm door de massa. Eindelijk, hij was er, bij het lokaal. Nu was zijn nieuwsgierigheid zo groot geworden dat hij haast barstte en ook zijn grijns kon hij niet verbergen. Hoe zou het er aantoe gaan? Wat gingen ze exact doen met die Cupid? Veel vragen die in zijn hoofd rondspookten. Hij wilde net de geopende deur binnengaan maar die ging voor zijn neus dicht. Dus onvermijdelijk liep hij tegen de deur aan en was er een harde ‘bonk’ te horen. Zack lag door de klap die hij had gekregen van de dichtslaande deur op de grond en krabbelde weer snel overeind om dan over zijn neus te wrijven. Langzaam deed hij de deur open en zag een woedende Dominic, een leerkracht, een nog onbekende jongen voor hem en Thayeline. Zijn ogen bleven langer bij Thayeline hangen dan normaal en dan zei hij tegen de leerkracht: “Zack Fair meldt zich,” hij ging zitten en keek een beetje verdwaasd naar Miss Summer en Dominic, niet echt wetend wat er aan de hand is, terwijl hij nog altijd wreef over zijn neus die best pijn deed na die knal tegen de deur. Ach, dan moest hij maar beter opletten in het vervolg.
Lorenzo
PROFILE Posts : 124
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x lucht Klas: none Partner: Me to you
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away! ma feb 24 2014, 20:47
Hoe leerling en leraar naar elkaar keken en elkaar aan raakten, was zeker niet normaal. Als hij niet geweten had dat ze vandaag een Cupido zouden gaan behandelen, zou hij hen waarschijnlijk uit elkaar getrokken hebben om daarna om uitleg te vragen. Naar de hoofdmeester gaan, zou de volgende stap geweest zijn als hij vond dat hun verklaring eigenlijk amper iets waard was. Dat zou normaal de volgende stap moeten zijn, maar Lorenzo wist van zichzelf dat hij zoiets waarschijnlijk nooit zou doen. Hij was geen klikker, zou er misschien wel mee dreigen, maar het nooit effectief doen. Op dit moment hoefde hij echter geen van deze stappen te ondernemen. Miss Summer en de ander deden zo tegen elkaar om dat ze betoverd waren en daar kon je nu eenmaal niet echt iets aan doen. Positief was dat de betovering normaal maar een minuut duurde, dus het zou zo uitgewerkt moeten zijn. Misschien hadden ze zelfs het geluk dat het gedaan zou zijn eer de overige leerlingen.. Nee, dat geluk hadden ze dus niet. Grote ogen werden opgezet toen Dominic zich ineens naar hem omdraaide en op een niet erg vriendelijke manier om uitleg vroeg. Dacht hij nu echt werkelijk dat het zijn schuld was dat hij geraakt was door een pijl?
Lorenzo draaide zich een stukje om toen hij hoorde hoe de deur openging. Een blondharig meisje betrad het lokaal en richtte het woord direct tot Miss Summer, alsof hij er niet eens was. Misschien zag ze hem als een leerling of was ze gewoon vergeten wat voor functie hij juist bekleedde. Hij was een tijdje weggeweest en voordat hij goed en wel was begonnen, was Miss Summer vertrokken, dus het kon heel goed zijn dat leerlingen hem niet echt kenden. De zachte bonk die te horen was geweest toen het meisje de deur gesloten had, was de man ook niet ontgaan. De deur die voor de tweede keer in korte tijd open gedaan werd, bevestigde zijn vermoedens alleen maar dat er iemand net iets te traag was geweest om de deur nog tegen te kunnen houden. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht, maar die droop er ook al snel terug af toen hij zich weer tot Dominic richtte. “Dat was de magie van een Cupido die je gevoeld hebt denk ik. Ik heb het nog nooit meegemaakt en ik moet eerlijk toegeven dat ik daar best blij om ben.” Het zou best awkward zijn om verliefd te zijn op iemand zonder dat je echt gevoelens voor die persoon had. Lorenzo kon best begrijpen dat Dominic zich momenteel niet erg op zijn gemak voelde, maar was het echt nodig om dat op hem af te reageren? Nu die vraag beantwoord was, kon hij zijn aandacht naar Miss Summer verplaatsen voor wie dit waarschijnlijk ook een niet al te leuk moment was. “Miss, alles ok?” Voorzichtig zette hij een paar stappen richting de vrouw, maar stopte al snel met lopen toen hij een beweging vanuit zijn ooghoek zag. “Ik stel voor dat niemand een onverwachtse beweging maakt, als je geen pijl in je lichaam wilt tenminste.” Hij had werkelijk geen idee of het beestje zich nog altijd bedreigt voelde of toch had vastgesteld dat er geen gevaar was. Je kon beter het zekere voor het onzekere nemen, toch?
Gesponsorde inhoud
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: [VvF les6] Take your aim, fire away!
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.