|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Saffie? za mei 01 2010, 23:59 | |
| Savador slaakte een geërgde zucht op al Gigi's vragen. Saethion liet een al net zo'n geïrriteerd gesis horen. Warempel zag hij nu ook dat ze gewoon stond te huilen. Nou werd het helemaal fraai. 'Huil zoveel je wilt, kind. Je moet geen dingen bij me uithalen die niet tolereerbaar zijn. Even voor jou informatie heb ik al een vrouw. Daarbij ben ik gelukkig getrouwd en heb ik kinderen. Persoonlijke zaken die je me nu dwingt om aan je neus te hangen,' reageerde hij nors. Er flakkerde plotseling woede in Savadors eens zo gouden kalme ogen op. 'Ik zweer je, mocht je weten wie mijn partner is en je raakt haar uit jaloezie ook maar met één vinger aan, dan breek ik ieder tenger botje in je jonge tienerlijf,' voegde hij er sissend aan toe. De woede verdween net zo snel weer als dat die gekomen was. In zijn ogen lag weer een bedaarde blik, maar vriendelijk was het nog steeds niet. Savadors mondhoeken krulden zwak om tot een geamuseerde glimlach toen Gigi zei dat ze alles voor hem wilde doen. 'Alles?' vroeg hij zacht. 'Goed. Leid dan een zo ongelukkig mogelijk leven voor mij.' Hij vouwde zijn handen ineen op zijn onderbuik zonder zijn blik van Gigi los te scheuren. Savador zag er al tegenop haar in zijn les te hebben. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 00:48 | |
|
Laatst aangepast door Gigi op vr dec 23 2011, 09:32; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 01:02 | |
| Savador wreef met zijn handen vermoeid over zijn gezicht. Al die waarom-vragen dreven hem tot het uiterste. Hij staarde Gigi tussen zijn bleke vingers door sluw aan. 'Dat is dan fijn voor je. Ga je gelukkige leventje ergens anders beproeven,' zei Savador bars toen ze hem zei dat ze gelukkig was. Hij wreef met de rug van zijn hand ruw over zijn lippen, alsof hij de gedachte dat Gigi hem gekust had daarmee weg wilde nemen. Hij beet uit ongeduld iets te hard op zijn lip toen ze het waarschijnlijk verkeerd begrepen leek te hebben. 'Ik bedoel geen ongelukkig leven voor mij!' schoot hij bijtend uit zijn slof. 'Ik bedoelde er één voor jou! Haal dat overtollige oorsmeer uit je oren en leer luisteren! Je hoeft niet gelukkig voor me te zijn, mijn persoonlijke zaken zijn jouw zaken niet!' Savador gooide in een ruw gebaar zijn lange haren achter zijn schouders en wreef met een aantal vingers geërgerd over zijn slapen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 01:19 | |
|
Laatst aangepast door Gigi op vr dec 23 2011, 09:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 01:34 | |
| Savador keek afgepeigerd op toen Gigi verdersprak. 'Je begrijpt bij lange na niet wat ik bedoel,' zei hij op een futloze, maar nog altijd norse toon. Hij werd hier zo moe van. Die vermoeidheid leek plotseling even ver te zoeken toen hij opeens uit het niets in lachen uitbarstte. 'Wel wel, jezelf gedragen. Dat wil ik dan eerst nog maar is zien hoelang je dat vol kan houden,' zei Savador nog nagrinnikend. Zijn woorden hadden echter wel een spottende ondertoon. Zijn blik werd weer nors en er verscheen een diepe frons in zijn voorhoofd toen Gigi er kennelijk iets voor terug verwachtte. 'Wat dan tegenover jou?' herhaalde hij haar vraag quasi-bedenkelijk. 'Niets. Je behoort je gewoon te gedragen of je nu wilt of niet. Dat is je plicht hier. Ik weet niet van welke slonzige uithoek van Shadra jij komt, maar leerlingen worden zover ik weet niet beloond op goed gedrag. Enkel gestraft als ze zich misdragen. Anders zou aan dit werk natuurlijk niets aan zijn. Dan had ik allang ontslag genomen.' Savador lette niet meer op Gigi en hoe dichter bij ze was gekomen. Hij had nu alleen maar oog voor Saethion, die luid sissend zijn haast gesmeekte aandacht kreeg in de vorm van gestreel over zijn schubben. |
|
| |
Deshas
PROFILEPosts : 1131 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magic.Klas: -Partner: Partners are unreliable
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 09:12 | |
| Deshas liep nu wel naar voren. Hij had lang genoeg naar deze onzin geluisterd. Want dat was wat het was: onzin. Er kwam geen zinnig woord uit de mond van dat kind. Deshas legde zijn hand op haar schouder. Zijn nagels boorde zich een beetje in het tengere lijf van Gigi. ''Ik denk dat het zo wel genoeg is. We willen ongelukken voorkomen niet? Dan kan ik je aanraden om een paar passen terug te doen, netjes gedag te zeggen en die deur uit te wandelen. Voordat er ongelukken gebeuren'' zei hij zacht terwijl hij met misschien iets van dreiging op haar neer keek. Dat was niet echt de bedoeling maar het was gewoon vanzelf gegaan. Om zijn woorden lracht bij te zetten trok hij Gigi al zachtjes een beetje naar achteren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 11:04 | |
|
Laatst aangepast door Gigi op vr dec 23 2011, 09:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Saffie? zo mei 02 2010, 13:07 | |
| Savador keek op van zijn slang en zag Deshas voor hem inspringen. Hij was hem er dankbaar voor want nodig was het zeker. De frons in zijn voorhoofd werd alleen maar dieper toen Gigi hen gewoon vrolijk gedag wenste terwijl Deshas haar warempel toe stond te dreigen. Dat kind leek zich er allemaal niets van aan te trekken. Savador woelde door zijn haren en liet een zachte kreun van ergernis ontsnappen. 'Is het je niet aangeleerd de Heer der Duisternis met zijn voormalige titel aan te spreken?' vroeg hij zacht terwijl hij zijn handen voor zijn gezicht weghaalde. Zijn gouden ogen leken uit kwelling geler op te lichten en staarden Gigi als brandende kolen scherp aan. 'Je zegt zijn naam niet zomaar, tenzij je van een hogere stand komt! En welke stand is er nu hoger dan de Legendarische Magicans zelf? De Goden wellicht, maar daar ben jij er overduidelijk geen van! Brutaal nest! Ongelofelijk!' vervolgde hij met verheven stem en hij maakte zijn zin af met een luide dreun op zijn bureau. Savador begon opmerkelijk zwaarder te hijgen toen Gigi drie vragen achter elkaar over haar rooster stelde. Dat was echt de druppel. 'Eruit,' bracht hij zwaar ademend maar zacht uit terwijl hij om zijn bureau heen sloop en op Gigi af kwam gelopen. 'ERUIT!' bulderde hij woedend. Savador greep Gigi bij een arm, liet met een vingerwenk en zwarte magie de deuren openslaan en smeet haar ruw zijn kantoor uit. De deuren vielen met een luide klap weer dicht. Hij beende weer terug naar zijn bureau waar hij trillend achter neerzeeg. Leerlingen met zo'n naïeve instelling kon hij niet dulden. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Saffie? | |
| |
|
| |
|