PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:19
Kid schreef:
Moon, Moon? Is Moon hier? *Kijkt rond en roept*
Skype? :3
Ik ben hier! *zwaait* Sup? xD Ik was naar de kapper ^^
Cobra .
PROFILE Real Name : »Quinty« Posts : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: » Dark & Forest « Klas: » ... « Partner: » No «
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:41
Zo, setje voor Chian af :'D Nu ga ik weer verder met GW2. Cyaaaaa peepz<3
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: Don't give a shit about love..
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 13:06
*vraagt zich serieus af waarom er characters zijn die de naam van bands als character naam hebben*
Sayuri .
PROFILEReal Name : Dayna Posts : 621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Air Klas: Master Laurent Partner: Your smile is shining gold. But the way you speak, feels so cold
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 13:08
whahahhaha Maaike laat me niet nog harder lachen
Zephyr .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: Don't give a shit about love..
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 13:10
Sayuri schreef:
whahahhaha Maaike laat me niet nog harder lachen
Haha, sorry Dayna (A) Kan er zelf ook niets aan doen.. XD Serieus buikpijn van het lachen hier
Aruka .
PROFILE Real Name : Olga Posts : 44
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud&Wind Klas: - Partner: -
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 13:25
Zephyr schreef:
*vraagt zich serieus af waarom er characters zijn die de naam van bands als character naam hebben*
Ik heb dat juist met letterlijk overgenomen animé personage namen die doormidden gesplitst zijn ... Light&Yagami. XD
--- Eindelijk een volledig setje samengesteld~
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:09
Aruka schreef:
Zephyr schreef:
Ik heb dat juist met letterlijk overgenomen animé personage namen die doormidden gesplitst zijn ... Light&Yagami. XD
--- Eindelijk een volledig setje samengesteld~
Dat is anders.. Dit zijn namen van bands die als character worden gemaakt XD
Aruka .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:10
Snap ik, vertelde enkel met wat voor een vergelijkbare ervaring hiermee hebt. Maar namen van bands die als karakternamen gebruikt worden? Voorbeeld? *kijkt naar ledenlijst*
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:13
Aruka schreef:
Snap ik, vertelde enkel met wat voor een vergelijkbare ervaring hiermee hebt. Maar namen van bands die als karakternamen gebruikt worden? Voorbeeld? *kijkt naar ledenlijst*
Dalmatian en Infinite.. Zijn beide Koreaanse bands, en vaders is 'Shinwa' dat is ook een band xD
En de achternaam Huang is de achternaam van mijn favoriete idool (Huang Zitao) XD
Aruka .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:14
Aah, op die fiets. Ik ken enkel Engelse/Amerikaanse/Nederlandse bands en één Koreaanse band(One Ok Rock), so yeah ^^" Maar wauw, ze worden dan idd. aardig veel gebruikt XD
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:16
Haha ieder zo zijn ding. Ik luister niets anders dan Japans, Koreaans en Chinees XD
Dalmatian met ER ^^
Merurulince .
PROFILEReal Name : Hobbit Posts : 38
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Miss Nannete Partner: “A safe fairyland is untrue to all worlds.”
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:24
Het kan aan mij liggen... Maar wat boeit het? Dalmatian en Infinite zijn naast bands toch ook gewoon Engelse woorden? Net zoals Light? Of Lightning? Night? Romance? En nog heel wat meer? En het is niet alsof Japanse/Koreaanse namen geen betekenis verder hebben right? XD
[ps. One Ok Rock is Japans maar hey~ XDDDD]
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:33
Het maakt niet uit, maar het staat raar. Zeker Shinwa XD
en als ik het had gevonden zonder koppeling naar de rest a la, maar gewoon de combinatie, zo overduidelijk een fan, het kan niet anders. Moet ik dan ook maar een karakter maken met de naam SHINee, of Exo? XD
en Dalmatian is de naam van een hondenras op zijn engels.. niet zozeer een woord..
Merurulince .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Miss Nannete Partner: “A safe fairyland is untrue to all worlds.”
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:38
Nou SHINee.. Zou inderdaad vaag zijn~~ XD Net zoals Super Junior of 2PM of Girl's Generation of Boyfriend of U-KISS of B.A.P of Teen Top... Maar namen zoals EXO, Beast, Rain, Se7en, Toxic, XING of whatever kan naar mijn smaak best~~ XDD
En ik weet toevallig dat de plaatjes van Dalmatian op DA daadwerkelijk ook Dalmatian heet~ XDDD Dus ach~~ Beetje gekke naam is het zeker; maar hey~ XDDD
Zephyr .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 14:53
Haha, ja Dayna en ik hadden onze hele iTunes lijst al afgewerkt op artiesten xD
Alice Nine of The Gazette zullen iig niet op mijn namenlijstje komen te staan..
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 15:32
Yesh, blijkbaar ben ik te snel bezig enzo haha :'] best wel frustrerend hihi!
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 23:12
Daamn, ik krijg net voor ik ga slapen een ingeving over de geschiedenis van Marshall en de reden voor zijn heterochromia (of wat de term ook alweer is voor 2 kleuren ogen -tired-) Dus moest ik t even uitschrijven anders vergeet ik t weer en nu slaap ik alsnog een stuk later dan gepland Maarja, vind het wel een leuk ideetje dus yay c:
Merurulince .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 30 2014, 23:17
@Emma: Ik had hem daarstraks gezien en ik moet wel zeggen dat ik um like~! He's handsome~~ XDD
Marshall .
PROFILE Real Name : Mighty Posts : 63
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde x Woud (x aangeboren, onontdekt Licht) Klas: Partner: Bring me the night, send out the stars. Cause when I'm dreaming we don't seem so far.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 31 2014, 11:37
@Hobbitske;; Yaay handsomeness Thanks c:
Aleister .
PROFILE Real Name : » dit account staat op (tijdelijk) in-actief. Posts : 69
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: » Dark & Water. Klas: » Master Salvador. Partner: » -
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 31 2014, 13:40
Ok, ik ben even helemaal de kluts kwijt waar ik moet posten woah.
- Rayet: Artlesson - Rayet: &Cain (ging deze nou nog door?) - Aleister: Toneelaudities
Moest ik nou nog ergens anders posten? ;A;
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 31 2014, 16:07
I just.. still love this.. so much!!
Aruka .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 31 2014, 16:13
B-Be-Bedankt, nu durf ik voor een volle dag geen animé te kijken of iets Japans aan te raken -.-'
Alayta .
PROFILE Real Name : M'non Posts : 44
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire & Dark Klas: Partner: Do not look for my heart anymore; the beasts have eaten it
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 31 2014, 16:21
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.