|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:06 | |
| Maaike..maaike..was jij niet Riolu op PokeRPG...
@Noah: Ik heb je btw een PM gestuurd, mocht je die nog niet gezien hebben ^^ |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:07 | |
| - Miss B. schreef:
- Maaike..maaike..was jij niet Riolu op PokeRPG...
@Noah: Ik heb je btw een PM gestuurd, mocht je die nog niet gezien hebben ^^ Als je mij bedoelt..? RP klinkt vaag bekend, maar volgens mij had ik daar een Crystal xD |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:11 | |
| - Zephyr. schreef:
- Miss B. schreef:
- Maaike..maaike..was jij niet Riolu op PokeRPG...
@Noah: Ik heb je btw een PM gestuurd, mocht je die nog niet gezien hebben ^^
Als je mij bedoelt..? RP klinkt vaag bekend, maar volgens mij had ik daar een Crystal xD Ah chill, nee, maar dan denk ik een andere Maaike xd Maar alsnog, awesome dat je ook op Pokerpg zat ^^ (Ik was Dark Ghost en Ghostwisper xd) |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:12 | |
| Haha, ik zou het niet weten hoor, maar ooit in een ver duister verleden ene pokémon RPG gedaan.. Tegenwoordig houd ik me echt met andere RP's bezig, haha. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:14 | |
| Haha, ik ook hoor, het forum is nu toch dood anyway..maar those were the good spam times xd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:14 | |
| @Zephyr: Sorry for the efforts, then ~ En welkom terug @Melle: Ahyes, die heb ik inderdaad ontvangen. Al ben ik bang dat dat niet zomaar even is gedaan. |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:17 | |
| @Noah: I know, maar still, ik vind het wel jammer dat het nu zo outdated is :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:17 | |
| @Marit: Je moeder is niet heel motiverend bezig, hoor ik. Maar gaat het dan echt zo slecht met school, of .. is het jouw moeder haar standpunt? ---- Ein-de-lijk! Man, de geschiedenis van Aruka kostte meer dan een uur om het geheel uit te typen, tsjonge. Het is ten minste nu eindelijk erop gegooid voor de weinige mensen die het boeiend vinden, en dan kan ik de RPG in gaan met dit gevalletje~ |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:18 | |
| - Master Savador schreef:
- @Zephyr: Sorry for the efforts, then ~
En welkom terug
@Melle: Ahyes, die heb ik inderdaad ontvangen. Al ben ik bang dat dat niet zomaar even is gedaan. No prob~ ^^ Dankjewel Nu eens zien hoe ik het met mijn studie ga combineren.. |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:22 | |
| Zou iemand me willen/kunnen helpen met een naam? Het is voor een firemage~
[0] C(h)ian [0] Kane [0] Tyndir [0] Veth
Bonus [0] Zhaitan
^^' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:26 | |
| Oeh, Zhaitan ... DOE DIE! =D Waarom staat mijn achternaam er btw. tussen? XD |
|
| |
Rayet .
PROFILEReal Name : » dit account staat (tijdelijk) op in-actief. Posts : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ; fire & airKlas: ;Partner: ; empty heart, empty heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:26 | |
| Chian en Zhaitan zijn awesome ;w; (en Veth eigenlijk ookwel otl aan mij heb je ook niks xD) |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:32 | |
| @Olga; Owh, sorry x'D Niet aan gedacht~ Het is van een GW name generator, zo doende :')
Atm staat Chian me het beste, Zhaitan doet me nog steeds aan de draak denken immers :') |
|
| |
| |
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:39 | |
| - Kid schreef:
- @Olga; Owh, sorry x'D Niet aan gedacht~ Het is van een GW name generator, zo doende :')
Atm staat Chian me het beste, Zhaitan doet me nog steeds aan de draak denken immers :') GW... Als in Guild Wars? *smirks* |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:40 | |
| - This is Zhaitan:
:') Ik denk dat ik inderdaad voor Chian ga ja x'D @Maaike; Inderdaad jah :'D Guild Wars 2 fan hier :3 <3 |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:44 | |
| - Kid schreef:
- This is Zhaitan:
:') Ik denk dat ik inderdaad voor Chian ga ja x'D
@Maaike; Inderdaad jah :'D Guild Wars 2 fan hier :3 <3 Nice ^^ Ik heb zowel 1 als 2 En ik heb iemand nodig die met mij GW2 wilt doen, vind echt altijd alleen zoooo saai.. XD |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:47 | |
| - Zephyr schreef:
- Kid schreef:
- This is Zhaitan:
:') Ik denk dat ik inderdaad voor Chian ga ja x'D
@Maaike; Inderdaad jah :'D Guild Wars 2 fan hier :3 <3 Nice ^^ Ik heb zowel 1 als 2 En ik heb iemand nodig die met mij GW2 wilt doen, vind echt altijd alleen zoooo saai.. XD Ligt eraan welke server je speelt op GW2 :3 Ik zit zelf op Gandara [EU] en zodra ik er het geld voor heb ga ik nog een 2e kopen voor Crystal Desert [US]. Highest char is een Femal Warrior Charr lvl 68 :3 Oh en mn vriend en ik gaan een guild opzetten voor als je wilt joinen :3 |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:52 | |
| - Kid schreef:
- Ligt eraan welke server je speelt op GW2 :3
Ik zit zelf op Gandara [EU] en zodra ik er het geld voor heb ga ik nog een 2e kopen voor Crystal Desert [US].
Highest char is een Femal Warrior Charr lvl 68 :3
Oh en mn vriend en ik gaan een guild opzetten voor als je wilt joinen :3 Ik geloof Aurora glade ofzo.. Maar je kan toch wisselen? Mijn hoogste is lvl 18, geloof ik.. Like I said, don't like to play it alone xD |
|
| |
Cobra .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Dark & Forest «Klas: » ... «Partner: » No «
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:53 | |
| - Zephyr schreef:
- Kid schreef:
Ik zit zelf op Gandara [EU] en zodra ik er het geld voor heb ga ik nog een 2e kopen voor Crystal Desert [US].
Oh en mn vriend en ik gaan een guild opzetten voor als je wilt joinen :3
Ik geloof Aurora glade ofzo.. Maar je kan toch wisselen? Mijn hoogste is lvl 18, geloof ik.. Like I said, don't like to play it alone xD Je kan van server wisselen als je óf 2000 [geloof ik] Gems betaalt of al je characters verwijderd x'D |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 20:57 | |
| - Chian schreef:
- Zephyr schreef:
- Kid schreef:
Ik geloof Aurora glade ofzo.. Maar je kan toch wisselen? Mijn hoogste is lvl 18, geloof ik.. Like I said, don't like to play it alone xD Je kan van server wisselen als je óf 2000 [geloof ik] Gems betaalt of al je characters verwijderd x'D Oh, volgens oud klasgenoten viel dat best mee.. Fijn.. Ik heb maar twee charactes, en die asura kan me een worst wezen, maar mijn human is wel tof.. XD Nouja, dan niet.. :'} |
|
| |
Cobra .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Dark & Forest «Klas: » ... «Partner: » No «
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:02 | |
| - Zephyr schreef:
- Chian schreef:
- Zephyr schreef:
- Kid schreef:
Ik geloof Aurora glade ofzo.. Maar je kan toch wisselen? Mijn hoogste is lvl 18, geloof ik.. Like I said, don't like to play it alone xD Je kan van server wisselen als je óf 2000 [geloof ik] Gems betaalt of al je characters verwijderd x'D Oh, volgens oud klasgenoten viel dat best mee.. Fijn.. Ik heb maar twee charactes, en die asura kan me een worst wezen, maar mijn human is wel tof.. XD Nouja, dan niet.. :'} Je kan wel guesten in een andere server, zolang je maar in een EU server zit :') En Lvl 18 is zo bereikt hè, je Personal Story doen tot lvl 10 en daarna de Rape train volgen x'D Just saying~ |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:03 | |
| - Chian schreef:
- Zephyr schreef:
- Chian schreef:
- Zephyr schreef:
- Kid schreef:
Ik geloof Aurora glade ofzo.. Maar je kan toch wisselen? Mijn hoogste is lvl 18, geloof ik.. Like I said, don't like to play it alone xD Je kan van server wisselen als je óf 2000 [geloof ik] Gems betaalt of al je characters verwijderd x'D Oh, volgens oud klasgenoten viel dat best mee.. Fijn.. Ik heb maar twee charactes, en die asura kan me een worst wezen, maar mijn human is wel tof.. XD Nouja, dan niet.. :'} Je kan wel guesten in een andere server, zolang je maar in een EU server zit :') En Lvl 18 is zo bereikt hè, je Personal Story doen tot lvl 10 en daarna de Rape train volgen x'D Just saying~ Haha, dat is zo, en ik zou toch niet weten waar ik nu zit.. En als dat betekend dat ik niet meer alleen hoef te spelen ^^ |
|
| |
Cobra .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:07 | |
| - Zephyr schreef:
Haha, dat is zo, en ik zou toch niet weten waar ik nu zit.. En als dat betekend dat ik niet meer alleen hoef te spelen ^^ Hehehe ^^' Geef maar een seintje, en je gebruikersnaam, dan zet ik je in ieder geval in mn vriendenlijst~ Zodra ik Chian's setje af heb, ga ik toch weer verder, ik wil mn monthly halen vandaag x'D |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jan 29 2014, 21:09 | |
| - Chian schreef:
- Zephyr schreef:
Haha, dat is zo, en ik zou toch niet weten waar ik nu zit.. En als dat betekend dat ik niet meer alleen hoef te spelen ^^ Hehehe ^^'
Geef maar een seintje, en je gebruikersnaam, dan zet ik je in ieder geval in mn vriendenlijst~ Zodra ik Chian's setje af heb, ga ik toch weer verder, ik wil mn monthly halen vandaag x'D Haha, dan zal ik zomenteen eens kijken of ik er nog in kom.. Is ondertussen alweer een paar maanden terug dat ik het voor het laatst gespeeld heb ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|