|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lias .
PROFILEReal Name : The Lemonist Posts : 59 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en waterKlas: //Partner: I will always be here, and watch over you, forever.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 24 2014, 16:54 | |
| Zeuw even de verplichte postjes bijwerken. Hogeschool taaltoets van vandaag niet gehaald. En dat voor iemand die rpg'd. TT
Naja. Volgende keer beter zullen we maar zeggen. ikhadmaar3procentteweinigmeh En we beginnen bij... de theorieles ^^ |
|
| |
Aislin .
PROFILEReal Name : A-Non Posts : 152 Points : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtmagieKlas: Miss EresPartner: I'm your Kittygirl and your Back is like my Scratching post~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 24 2014, 17:03 | |
| Och, Spark toch! You will do better next time, foh shizzle~ Die 3 extra procent haal je de volgende keer zo, I'm sure of it! |
|
| |
Lias .
PROFILEReal Name : The Lemonist Posts : 59 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en waterKlas: //Partner: I will always be here, and watch over you, forever.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 24 2014, 17:34 | |
| Hihi, ik denk het ook wel hoor. D's en T's en dt's zijn gewoon niet zo mijn ding. Maar het blijft altijd een beetje balen als de halve klas het wel haalt en jij niet. I'm going to stay positive tho. Heb wel het 3e hoogste punt voor mijn project so~ Thanks, Sugar Devil. |
|
| |
Aleister .
PROFILEReal Name : » dit account staat op (tijdelijk) in-actief. Posts : 69 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Dark & Water.Klas: » Master Salvador.Partner: » -
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 24 2014, 21:37 | |
| Meh, Photoshop is being an ass D: M'n gedownloade lettertypes staan er niet tussen, terwijl ik ze wel al in mijn lettertype catalogus gezet heb ;A; |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 00:23 | |
| @ Capt'n fluffledork; Heb je ze ook geïnstalleerd? Ik weet niet hoe u ze precies download, maar ik doe dat met WinRAR, zo'n.. zipjes-uitpakker. En dan kun je ze vanuit daar meteen installeren, heel handig. @Ruuz: Faha, en als het een slagroomshizzle is krijgt de kat wel een portie =w = Dat gaat erin als melk bij dat beest. @Sanderke: Indeed, het was zo'n dingetje in de krant. Die puzzels daarin zijn vaak kinderspel xD Maar je hebt van die boekskes met verschillende niveaus en ik koop meestal Geniaal en Briljant - niet dat het niveau eer doet aan die benamingen want zo ongelofelijk moeilijk zijn die puzzels daarin echt niet, en als je een trucje kent dan ga je er zo lalala doorheen. Maar de prijzen die daar soms in staan uwaaa ik kwijl die boekjes onder umf I feel like an old solitary socially awkward hermit-man sometimes. |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 00:48 | |
| I know that hermit feel Noah. Ik heb een paar dagen terug een boek gekocht om zelf te leren haken.
Vanavond zat ik met mijn dikke luie kat op schoot in een poncho dinges te haken. I feel like a crazy old cat lady. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 08:00 | |
| Oh dearie, jij ook al? Mijn moeder heeft dat met breien en mja - dan word ik met de ene na de andere sjaal behangen. Ze heeft er een levensopdracht van gemaakt om iedereen te voorzien van een sjaal, so it seems. Ik hoef maar even de huiskamer binnen te komen of ik word met m'n neus in zo'n breiboekje geduwd, kijk dit patroon ga ik maken, kijk hier ben ik mee bezig! Sjaals op de gang en in de kattenmand en over stoelen en hier en daar een bolltje wolgOD IT'S EVERYWHERE. ... Ik droom zelfs van sjaals ;A ; |
|
| |
Lias .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 09:07 | |
| Ugh. verslapen. Altijd een lekker begin van de dag #not. Achja, wat doe je er aan? xD Jammer dat je op zo'n moment niet even de tijd kan terugspoelen.. ^^'
Vandaag de arena en Milla doen ;D |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 09:55 | |
| @Noah: Hahaha, jaa. Het probleem is echter dat ik nog nooit iemand heb horen zeggen de hoofdprijs te hebben gewonnen... Ik heb wel vaker met die puzzels wat gewonnen, maar dan zo'n standaard ding: "DE EERSTE 300 WINNAARS KRIJGEN EEN IJZEREN LED LAMP SLEUTELHANGER!!" en dan zouden er onder de 300 ook een vakantie wordne verloot. Daar hoor je nooit wat van terug. En daar sta je dan... met je ijzeren-led-zaklamp-sleutelhanger... xD |
|
| |
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 11:06 | |
| - Lias schreef:
- Ugh. verslapen. Altijd een lekker begin van de dag #not.
Achja, wat doe je er aan? xD Jammer dat je op zo'n moment niet even de tijd kan terugspoelen.. ^^'
Ik werd zojuist rond 7 uur wakker, na een hele realistisch aangevoelde droom te hebben gehad. En toen ik na een uur weer sliep, kreeg ik weer een über realistische droom(over dezelfde persoon als de eerste droom). Dus vroeg wakker worden is niet de meest fijne gebeurtenis ^^"[Zeker als je droomt dat Jeremy Clarkson van Top Gear je vraagt om met hem te trouwen, terwijl je in de trein zit en ik duidelijk nog 17 erin bent]. Heerlijk ... Dat was genoeg Top Gear voor een laaaange tijd. En waarvoor had je dan verslapen? Het is zaterdag xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 11:51 | |
| @Sander: Een led-zaklamp-sleutelhanger, really? xD How fancy! Maar hoe groot is die kans ook, faha. Ik had nu in het vliegtuig kunnen zitten thou. But cake. Cake is fine too~ omfg I hate mannequins D: en deze dingen; some scary shitEn nu lig ik half op bed sudoku's te maken en honey loops te eten. Thought you all should know. |
|
| |
Master Selix
PROFILEReal Name : Melle Posts : 292
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 11:52 | |
| Mannequins ;-; scary shit |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:00 | |
| Ik heb die dingen, maar ik gebruik ze nooit. Ze hebben een limiet qua houding, je kunt niet alle poses vormen enzo. Dus stiekem zijn ze niet zo handig >< |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:03 | |
| Op uw kamer? Hoe kun je slapen in je huis D: |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:04 | |
| D: Ik zou bang zijn dat die dingen tot leven kwamen en mij zouden vermoorden in mijn slaap O_O |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:19 | |
| D: Like dem floating ones in Skyrim 030 Maar Melle, betreft die tekenpoppetjes, als het van die kleine reumatische dingetjes zijn zoals Ruuz zegt hebben we niks te vrezen~ |
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:23 | |
| Ik vind die tekenpoppetje ook scary tbh O_O |
|
| |
Xavier
PROFILEReal Name : teh Ruuz Posts : 1066 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: wood & darkKlas: master SavadorPartner: I'll bare my teeth and sink them into your throat;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 12:38 | |
| Ik ben niet bang voor dat soort dingen xD Ook niet voor clowns of porseleinen poppen ofzo~
Edit: Still can't get over how awesome Miss B is. Ze is mijn female crush, that's foh sure. |
|
| |
Andrew .
PROFILEReal Name : Olga Posts : 112 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur&LichtKlas: Master SavadorPartner: Geen
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 14:52 | |
| Hehe, me neither. Ah well, porseleinen popen kunnen wel aardig creapy zijn, tho. En ik ben eindelijk klaar met Andrew's geschiedenis! Nu nog op een ander forum eens posten bij iemand die al te lang wacht&daarna hier een topicje beginnen! C:
|
|
| |
Master Selix
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 15:15 | |
| @Ruuz: Arigato Kazaimasu ^^ I feel real flattered now Haar FC is Bayonetta uit het spel Bayonetta xd Als je haar awesome vind, en van Hack-and-slash houdt kan ik het spel zeker aanraden. Maar, je hebt ook van die vijanen in Silent Hill: Downpour en dat zijn dan van de mannequins, die dan bewegen als je ze niet aankijkt. Kinda like Weeping Angels |
|
| |
Aleister .
PROFILEReal Name : » dit account staat op (tijdelijk) in-actief. Posts : 69 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: » Dark & Water.Klas: » Master Salvador.Partner: » -
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 16:06 | |
| Hmpf, ik weet niet wat ze met mijn laptop gedaan hebben, maar hij doet nu wel erg vervelend ;A; |
|
| |
Milla
PROFILEReal Name : 'Lemon' Spark Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde met een soort van vuurKlas: //Partner: I don't participate in human games.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 16:47 | |
| Andrew: hihi voor mijn paardrijles. Gelukkig heb ik hem kunnen verzetten. Dus uiteindelijk was het niet zo heel erg. maar het voelt altijd wel even balen haha xD
en je droom is inderdaad op z'n zachtst gezegd origineel ^^
Mleh Milla antwoorden wiee~ |
|
| |
Andrew .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 16:49 | |
| @Milla: Ow, dat is jammer. Gelukkig kon je het inderdaad verzetten c: En ja, mijn dromen zijn altijd al apart geweest .. Huehuehue ^^" ---- Bijna anderhalf uur besteedt aan mijn onderschrift, ben ik er nog steeds niet tevreden mee -.-'
|
|
| |
Milla
PROFILEReal Name : 'Lemon' Spark Posts : 40 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde met een soort van vuurKlas: //Partner: I don't participate in human games.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 16:56 | |
| Andrew, Nah het is cute. Je mag me noemen bij m'n bijnaam trouwens zijnde: Spark of Lemon ;D Haha en ik heb vaak ook rare dromen, lang niet allemaal even prettig maar ach. En je onderschriftje is schattig. Alleen ben je volgens mij de 't vergeten bij isn't. maar dat spreekt ook wel voor zich ^^ Je bent trouwens nieuw op SSA of niet? Welkom, als dat niet al gezegd is door mensen hier. |
|
| |
Andrew .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 25 2014, 16:59 | |
| @Spark: Thanks, en ik zag de typefout er idd. in zitten, maar ik ben momenteel aan de slag met iets voor school. Dat geval bewerken komt dan iets later, niet?
Yay! Ben dus niet de enige. Je moet eens de reactie van mijn vrienden zien wanneer ik vertel dat ik een vreemde droom hebt gehad, ze deinzen bijna allemaal weg x'D
&Dat klopt en thanks! Melle heeft mij hierheen gesleurd xD
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|