|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 17:45 | |
| Als je naar 'Algemeen' gaat en dan naar 'Configuratie' in het eerste vakje links. Staat er ergens 'forum favicon' verandert hij dat dingetje niet als je daar de directe link in plakt? Ik vind het nu trouwens ook stukken makkelijker om gewoon een layout te installeren, van hitskin, die al met css werkt. En dan pas ik hem aan, eventjes zoeken in de hele reeks codes, maar uiteindelijk vind ik het heel snel werken. EDIT: Oh my god, mijn hond kan beschuldigend kijken zeg! Hij laat een scheet (gevoelige darmpjes vermoed ik) en dan kijkt hij zo naar me van 'Baas, wat doe jij nu weer' |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 18:28 | |
| Mijn kat knort het uit om bij mij in de kamer te mogen XD
En ik ben blij door het Engels cijfer <33, er staat nu eerst een 8.8 op mijn rapport (= En wiskunde is gewoon een en al prut door die man, vind een 5.1 nog best wel knap. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 18:48 | |
| Seems like you are struggling with the layout and stuff. Naja gewoon voorlopig op wat knopjes duwen en kijken wat ze doen, zo leer je het het snelst. ;D
strakadviesPomstrakadvies
In mijn game ben ik way te overpowered. Alle boss fights zijn een walk in the park. Blugh. T_T |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 18:49 | |
| Oh, actieforum is inderdaad omslachtig. Tenminste, als je er nog niet veel ervaring mee hebt. In ieder geval, daar heb ika ltijd last van. Ik ben er zo slecht in D: Sommige mensen zijn er zo goed mee! En ik ben zo bang voor de toets morgen xD En voor statistiek, wat mijn volgende blok wordt. Like miii, ik faal in wiskunde&associates |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 21:55 | |
| - Lucy schreef:
- @Quinty;; en, mocht t? ;o
-Laat- Yeps, it worked :'3 Vijftig minuten rust, heerlijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 22:47 | |
| Wieeh. Ik vrees dat hier binnenkort weer een nieuw oc van mij verschijnt. >D Maaaaar weet nog niet of het een normale student gaat worden of een stagiaire of zelfs een leraar. Hrnnnnn >_< |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 22:56 | |
| @ Emma, wat studeer je eigenlijk? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 07 2013, 23:53 | |
| - Cat schreef:
- @ Emma, wat studeer je eigenlijk?
Ik doe eerste jaar biologie Bwaah. i've been so unproductive today, i'm proud of it. Tomorrow, posts will come, sortof, i hope |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 00:19 | |
| Hahaha, ik herken je onproductiviteit. :'] Naja ik ben heel productief in het bedenken van m'n nieuwe oc. Maar verder.. Zeer onproductief. xd
|
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 00:49 | |
| Pfft genoeg getekent voor vandaag, mn vingers doen pijn :'D Trusten guys. The Ruuz-rocket is launching herself to her bed. lolnope Good night <3 |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 01:16 | |
| Ik heb een banner gemaakt en ik ben er trots op, hoe vaag en saai hij ook mag zijn xD En nu volg ik Ruuz's voorbeeld en sluip ik zachtjes en ninja naar boven |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 01:24 | |
| En natuurlijk kun je dan niet slapen. Mweh.
@Pom: HOLY SHIT, MAAK JE GARRY VAN IB AAN?? Daaaaah, dit is zo niet goed voor mij D: Ik hou zoveel van Garry, I feel like stalking him ;A; |
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 01:53 | |
| Ruuzzz: Yeaah. Garry is <3 Zat al een tijdje er aan te denken maar naja, ik had er al veel en shizz. Heb je het spel gespeeld? C:
Hoop dat ik um een beetje uit de verf kan laten komen. >3 Maybe dat ik nog iemand vraag voor een iets meer ingewikkelde ava en sig maar voor voorlopig is dit prima :3
|
|
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:02 | |
| Jaaa, ik heb het spel gespeeld en ik heb het weer opnieuw gespeeld toen het spel werd geupdate, met de nieuwe endings en kamers enzo~ Loved the game <3 "Uit de verf laten komen". I see what you did there. Maar dit is nice. Gewoon cute, simpel Ben benieuwd wat je met hem van plan bent~ |
|
| |
Garry .
PROFILEReal Name : PomPlom Posts : 191 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and WoodKlas: Sir SavadorPartner: As the blue rose withers so do you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:06 | |
| Mweh een beetje hetzelfde als in het spel, more or less. :3 Z'n leven is wel gebonden aan een roos, dat vond ik wel leuk om er in te verwerken. Verder is hij odd, beleefd maar odd.. >3 En yeah.. You got my pun Uhu but I like it complicated. Of in ieder geval iets meer complicated. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:13 | |
| - Miss Eres schreef:
- Misschien LM Lucht?
Dat wordt toch ook wel eens een spiritueel element beschouwd? Lekker laat antwoord. Hmm, true. Misschien dat ik Ayelinn vraag of Reá een beetje spiritueel is aangelegd. En anders wacht ik maar gewoon geduldig af tot er een nieuwe leerkracht waarzeggerij or something komt. Want zoals Pomme al zei, Kuran was als leerkracht van dat vak wel in die kant 'ontwikkeld'. And oh my, that's a Garry I'm seeing there. Dat spel voelt zo lang geleden... I felt so bad toen ik dat slechte einde kreeg met hem, dat ik het spel wel 4 keer opnieuw gespeeld heb, tot het een happy ending was. Goddamn Mary and her games. |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:20 | |
| I hate her. Mary. Pfuh.
There shan't be a Mary on SSA o.o Ik ga hem morgen maar wat verder uitwerken, zien of ik er wat van kan maken. ^^' |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:42 | |
| Mjah, en toch, vond ik ergens toch wel wat tragisch aan haar verhaal. Ze wilde zo graag. Such a lonely little life. Maarja, ik vond Garry leuker (ben nog nooit so confused geweest over het oké zijn van pedofilie). So that choise was an easy one to make.
Maargoed, ben benieuwd wat je ervan gaat maken. En als ie af is, wil ik wel een keertje een topicje met hem (waarschijnlijk wel een beetje een langzaamlopend topic, tho). |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 02:54 | |
| Haha, naja je kent me. Tegenwoordig lopen topics bij mij nooit echt snel. En sure thing c: Moet eerst eens hard gaan nadenken over een karakter enzo, dat ik dat duidelijk voor ogen heb.
En even wachten tot jij slots open hebt staan hihi xD Dit joch heeft plaatjes zat maar ik heb het talent niet. xD |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 07:01 | |
| Wubzz, I've never played that game, ikwas bang dat het eng zou zijn.. Haha' |
|
| |
Riku
PROFILEReal Name : Kaatje =D Posts : 317 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: nonePartner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 09:57 | |
| GARRY <3 Ik ga deze avond echt eens een open topicje met Riku maken denk ik, ben benieuwd of hij goed schrijft of niet x3 |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 10:58 | |
| @Pommedori;; dohh, van Garry is zooo veel pretty fanart <3 heb ooit, laaaang geleden, voor iemand op ssa een setje van hem gemaakt :} En je ava is zo dahw >3< Ik maak echt óptimaal gebruik van mijn vrije dag, door minstens een uur te verspillen aan dagdromen onder warme dekens |
|
| |
Garry .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 11:23 | |
| Char: Het is wel een beetje scary af en toe. Vooral als je het midden in de nacht alleen speelt. Tenminste ik schrok wel een paar keer maar dat ben ik ^^'
Veeeeel Garry fans zo te zien :3 Makes me wonder waarom hij verder nog nooit is aangemaakt.. Naja nu is ie van mij >:]
Emm: Aah dus er is wel al eens een Garry geweest? En yeah hij heeft mega veel mooie art. Dus daar ligt het niet aan. Het ligt meer aan mijn bewerkkunsten enluiigheid En.. dagdromen is goed voor je c:
Wieeeh 8.1 voor m'n derde tentamen. Nog een te gaan. :3 |
|
| |
Lucy
PROFILEReal Name : Emmaa Posts : 174 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth + lavaKlas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 11:28 | |
| Haha ik ben geen Garry fan van het spel, maar een van z'n plaatjes =w= Uhm, ja, maar die vroegere Garry is nooit echt uitgewerkt, t acc is ook omgebouwd geloof ik, dus m'n setje was voor niets En goed gedaan Pom~! Niets van een 6jes cultuur te zien |
|
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 08 2013, 11:28 | |
| Waarom krijg ik toch de hele tijd lage cijfers terug van vakken waar ik goed voor had geleerd en de toets gewoon goed leek te gaan D: WAT WILLEN JULLIE NOG MEER VAN ME? I TRY SO HARD GODDAMMIT. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|