MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Pedovador(SAFKE) Partner: I hope that you see right through my walls
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 18:54
Ik heb eeen nieuwe verslaving...
Bitstrips op Facebook.
Lucy
PROFILE Real Name : Emmaa Posts : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth + lava Klas: Partner: If looks could kill you'd be dead by now ❤
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 19:10
Elliott schreef:
Nu Wren terug is jeukt t om Charlie terug te halen, maar ze hebben op zo'n dramatische manier afscheid genomen en mweh >.<
+10000 on that
Kid .
PROFILE Real Name : Quinty Posts : 839
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 19:22
Akise schreef:
Kid schreef:
Na m'n Engels huiswerk, ga ik een topic openen met Kid. Iemand die wilt? :"3
@Chrita; Ik hou van de zin in jouw sig <3 Die moet ik es naar mn vriendje doorsturen xD
IK WANT DAN HOEF IK M NIET TE OPENEN
Dat noemt men luiheid Want ik heb dat topic nog steeds niet aangemaakt xD
Hayden. .
PROFILE Real Name : Charlotte Posts : 838
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 19:23
My sister is stalking me on facebook. But it's kinda sweet.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 19:37
... MYGOD. Dat was als een klap in mijn gezicht. Jk, ik ben zo blij u weer terug te hebben Jussels. I MISSED YOU, YOU KNOW. Hoe ironisch ook dat Wren en Saf nu beide een roos op hun ava hebben hurhurr. Sorry for sadness, maar ik denk dat ik morgen pas post in verband met moeheid, trouwens ;x Maar wat lees ik daar allemaal, wordt het terrorduo een terrortriple D: *geeft Saf een duw tussen zijn schouderbladen* Good luck out there, pal. You're food for the lions now haeheahe (ノ´∀`*)ヘ
Laatst aangepast door Master Savador op zo nov 03 2013, 19:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 19:38
Ik heb zo hard gejankt bij deze scéne. Het was echt niet meer leuk meer, mijn vriendin moest mij echt tot stilte manen, het was echt gewoon zo erg ;-;
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:05
Nina schreef:
Bitstrips op Facebook.
Lol, ik deed dat met Griekse vrienden, nu is t al een tijdje weggewaait
Cat .
PROFILE Real Name : Marit Posts : 1877
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:05
Hii, wie zijn dan de mensen in het terrortriplet? Imagine dragons was zo tof gisteren. Had echt niet verwacht dat ze meer de rock kant op zouden gaan met hun live optreden.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:07
Oe? Heb jij ze gezien? Imagine Dragons? That's awesome! :3 En mweh, ze hebben wel een beetje iets rockerigs nietwaar? C:
Hayden. .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:07
Ik heb weer paardgereden vandaag! Na 6 weken was dat toch wel erg fijn. Ik heb ook alleen maar gestapt, maar dat paard bleek dus erg moeilijk te zijn soms, dus ik wou nog geen risico's nemen.
Gast Gast
PROFILE
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:11
@Pomme; I know, maar dat moest ik gewoon zeggen. ik zeg het eerlijk, ik ben er nog steeds niet overheen...
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:12
Jinte: N'aww dat klinkt niet erg positief o_o' Ben benieuwd morgen~
Char: Aah lekker. Mijn paardje is momenteel kreupel dus.. pff ik wil ook wel weer eens gaan rijden. Morgen komt DA duimen dat het niets ernstigs is. En ach, de eerste keer stappen is ook beter voor de spierpijn haha xD
Cat .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:13
Night schreef:
Oe? Heb jij ze gezien? Imagine Dragons? That's awesome! :3 En mweh, ze hebben wel een beetje iets rockerigs nietwaar? C:
Ja, maar niet gelijk het headbangend-publiek-rockerig. Maar het was in ieder geval zo ongelooflijk goed. En de zanger vertelde dat ze het nummer Amsterdam hadden geschreven voordat ze er ooit waren geweest en ze daarom zo blij waren er nu te mogen spelen.
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Pedovador(SAFKE) Partner: I hope that you see right through my walls
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:14
Akise schreef:
Nina schreef:
Bitstrips op Facebook.
Lol, ik deed dat met Griekse vrienden, nu is t al een tijdje weggewaait
Haha ik ben er vandaag pas achter gekomen :')
Hayden. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:15
Pom: Aww, dat is niet leuk nee. Ik rij rond deze tijd normaal niet meer, want de bak bij mijn verzorgpaarden is met hele slechte zand, je zakt er echt helemaal in weg, maar ik kon vandag bij een vriendin mee en mocht uitstappen. Hopelijk is het idd niet te ernstig met je paardje!
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:18
@Noah... WE HOUDEN WEL VAN JOU... Alleen niet van SAF. Maar eerst moeten Nina en Wren nog een terrorgevecht houden in jou kantoor met Nate hahahahah Sorry voor de klap, maar ik vind hem GEWELDIG! Succes! Doe rustig aan hahaha ik snap dat je het een en ander te verwerken hebt Noah xD
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:21
Char: N'ow Haat jij mensen? Dus like ook SSA enzo?. T_T
Marit: Aah. Dat is dan wel vét voor ze denk ik. En ok headbangin' rocking is wel een beetje.. janee niet echt wat ik van ze verwacht nee..
Cat .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:27
@ Pomme, maar dan op de goede manier hoor. Ik had verwacht dat ze alles heel safe zouden spelen, maar dat deden ze dus niet.
Is er hier trouwens nog iets noemenswaardigs gebeurd in de tijd dat ik er niet was?
Earia
PROFILE Real Name : Anon~ Posts : 926
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water||Light Klas: Mentorklas Miss Eres Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:43
Arme Saf... alsof het nog niet erg genoeg was dat het terrorduo terug is, is het terrorduo naar terrortrio veranderd. En dan heb je Cas die hem ook nog in elkaar gaat meppen. Oh-hoho, wat zal ze August blij maken met extra werk. Ik zou er ook grumpy van worden.
@Marit;; niet echt. Mensen kwamen, mensen gingen. Het gebruikelijke, more or less.
Kid .
PROFILE Real Name : Quinty Posts : 839
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo nov 03 2013, 20:45
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.