|
|
Auteur | Bericht |
---|
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 18:05 | |
| Wij hadden vandaag een kleine Nederlands toets, was gewoon Basisschool niveau zowat XD. Ik ben nu bezich met een teken opdracht van school. Huiswerk=tekenen.. i am so happy Saf: awsome X3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 18:45 | |
| Haha, dat weet ik nog zo net niet met een chaggo als Saf :'D
@Horo; Naww, g'luck, dat thema is indeed tragisch. Het boek heb ik nooit weg kunnen leggen zonder vochtige ogen.
Geh, sleepytimes. Lange dag morgen en I can use some sleep. Nightie ~ *galoppeert aan de horizon weg op een lama* |
|
| |
Mand
PROFILEReal Name : In een groen, groen, groen, groooeeeen knolle-knolleland, daar zaten twee haasjes heel parmant.. etc Posts : 17 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ~ Aarde ~Klas: -Partner: Wie? Huh? Wat?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 19:01 | |
| @Noah: Slaap lekker liefie Moge u heerlijk dromen en de lama's uw wensen laten vervullen. @Anne: Yeey! Sinds wanneer heb jij Jecht dan in je hoofd zitten? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 19:34 | |
| -,- Mijn broer vuurt nu al een half uur speekselpropjes op me af en de enige verdediging die ik heb, is een vogelfluitje |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 19:46 | |
| HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA...HAAHAAHahahahahha...hahahha...hahahahha...hahahha
*Muffled crying sounds in the background* |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| |
| |
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: waterKlas: Hah!Partner: She passed away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:01 | |
| - Mand schreef:
- @Noah: Slaap lekker liefie :3:Moge u heerlijk dromen en de lama's uw wensen laten vervullen.
@Anne: Yeey! Sinds wanneer heb jij Jecht dan in je hoofd zitten? Ongeveer drie maanden al ^^" xD |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:04 | |
| @ Jinte, dankje voor de steun XD
@ Manon, Hm, na heel lang zoeken heb ik ook een goede pen gevonden om hem ook te.. Beschieten? |
|
| |
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: waterKlas: Hah!Partner: She passed away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:15 | |
| Mag er lichtelijk gevloekt worden in een post? Het past gewoon bij Jecht ^^" |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:34 | |
| Hey, als je eens mijn en Agent's posts ziet met Nathan en Bree, eh... EEN EN AL GEVLOEK. Dus ga je gang, I don't mind~ |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:51 | |
| Of jeweetwel... Taint in zijn algeheelheid. Zijn halve vocabulaire bestaat uit vloeken. Sailormouth ftw. |
|
| |
Mathias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:52 | |
| ghahaha de post is af |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:54 | |
| Snapt iemand deze vragen?
Welke belangen van de betrokkenen worden mogelijk geschaad / gediend ? Welke morele opvattingen hebben de betrokkenen ? |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 20:58 | |
| - Master Hale schreef:
- Snapt iemand deze vragen?
Welke belangen van de betrokkenen worden mogelijk geschaad / gediend ? Welke morele opvattingen hebben de betrokkenen ? 1. Welke belangen = welke eisen/dingen die de mensen willen worden mogelijk geschaad = niet vervuld/tegengegaan gediend = uitgevoerd/gerespecteerd Die andere kan ik alleen in context helpen, sawry. |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 21:07 | |
| - Taint schreef:
- Master Hale schreef:
Welke belangen van de betrokkenen worden mogelijk geschaad / gediend ? Welke morele opvattingen hebben de betrokkenen ? 1. Welke belangen = welke eisen/dingen die de mensen willen worden mogelijk geschaad = niet vervuld/tegengegaan gediend = uitgevoerd/gerespecteerd
Die andere kan ik alleen in context helpen, sawry. Iemand een idee hoe je dat met "legalisering van harddrugs" het beste kan verwoorden? #ikhaatreligie/filosofie |
|
| |
Zephyr.. .
PROFILEReal Name : Anonymouse Posts : 26 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water ~Klas: Partner: I was looking for a breath of life, a little touch of heavenly light. But all the choirs in my head sang, No oh oh ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 21:10 | |
| - Master Hale schreef:
- Taint schreef:
- Master Hale schreef:
Welke belangen van de betrokkenen worden mogelijk geschaad / gediend ? Welke morele opvattingen hebben de betrokkenen ? 1. Welke belangen = welke eisen/dingen die de mensen willen worden mogelijk geschaad = niet vervuld/tegengegaan gediend = uitgevoerd/gerespecteerd
Die andere kan ik alleen in context helpen, sawry. Iemand een idee hoe je dat met "legalisering van harddrugs" het beste kan verwoorden? #ikhaatreligie/filosofie Enkel als er een tekst aan te pas komt, neem ik aan? Morele opvattingen zijn hoe mensen het opvatten als in goed en kwaad. Moreel houdt hetgeen in zoals men vindt dat het hoort - dus niet zoals het zou moeten. Als ik het goed heb. #Nederlandsismijngoedstevak.Maar als er al een tekst bij zat: ik moet nu douchen dus aan mij heb je niks meer ^^' |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 21:12 | |
| - Zephyr schreef:
- Master Hale schreef:
- Taint schreef:
- Master Hale schreef:
Die andere kan ik alleen in context helpen, sawry. Iemand een idee hoe je dat met "legalisering van harddrugs" het beste kan verwoorden? #ikhaatreligie/filosofie Enkel als er een tekst aan te pas komt, neem ik aan? Morele opvattingen zijn hoe mensen het opvatten als in goed en kwaad. Moreel houdt hetgeen in zoals men vindt dat het hoort - dus niet zoals het zou moeten. Als ik het goed heb. #Nederlandsismijngoedstevak.
Maar als er al een tekst bij zat: ik moet nu douchen dus aan mij heb je niks meer ^^' Er is geen tekst, het enige wat ik kreeg is het onderwerp, een stel vragen en red je er maar mee T____T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma sep 30 2013, 21:35 | |
| Als je dat dan zou betrekken tot het legaliseren van harddrugs ga je dus eigenlijk de moralen opschrijven van mensen die vóór het legaliseren zijn en van de mensen die tegen zijn. Weet niet of er verder nog betrokkenen zijn anders neem je die ook mee. Hoe staan de mensen die erbij betrokken zijn (vóor en de mensen tegen) tegenover het legaliseren van harddrugs. Waarom wel of waarom niet? Ik weet bijna zeker dat dat is wat ze bedoelen c: Succes~ -- Me got a headache |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 17:17 | |
| Oke, hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar.. Ik wilde mijn geluid iets harder zetten, heb ik ineens 3 printscreens gemaakt.. Er zit een toets tussen! Hoe krijg ik het in hemelsnaam voor elkaar om op dat vervloekte printscreen knopje te drukken X_X Mag ik ze nu gaan zoeken om ze te verwijderen.. Zonder te weten waar mijn laptop ze neer heeft gedropt.. |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 18:25 | |
| Heb zojuist het beste smsje ooit van school gehad. Morgen valt voor mij KT uit. Dat is Kleding Techniek. Maar dat zou ik van 08:45 tot 14:15 hebben. Nu hoef ik pas om half drie te beginnen. |
|
| |
Mathias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 19:16 | |
| - Tári schreef:
- Oke, hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar.. Ik wilde mijn geluid iets harder zetten, heb ik ineens 3 printscreens gemaakt.. Er zit een toets tussen! Hoe krijg ik het in hemelsnaam voor elkaar om op dat vervloekte printscreen knopje te drukken X_X
Mag ik ze nu gaan zoeken om ze te verwijderen.. Zonder te weten waar mijn laptop ze neer heeft gedropt.. Zoek eens bij afbeeldingen zelf, roaming en documenten? Daar staan ze vast wel tussen c: |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 19:17 | |
| - Master Jecht schreef:
- Tári schreef:
- Oke, hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar.. Ik wilde mijn geluid iets harder zetten, heb ik ineens 3 printscreens gemaakt.. Er zit een toets tussen! Hoe krijg ik het in hemelsnaam voor elkaar om op dat vervloekte printscreen knopje te drukken X_X
Mag ik ze nu gaan zoeken om ze te verwijderen.. Zonder te weten waar mijn laptop ze neer heeft gedropt.. Zoek eens bij afbeeldingen zelf, roaming en documenten? Daar staan ze vast wel tussen c: Is het niet zo bij windows dat je ze eerst in paint ofzo moet plakken voor je ze op je pc kan opslaan? Bij ons moet dat namelijk zo.. |
|
| |
Mathias
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 19:22 | |
| - Aeryn schreef:
- Master Jecht schreef:
- Tári schreef:
Mag ik ze nu gaan zoeken om ze te verwijderen.. Zonder te weten waar mijn laptop ze neer heeft gedropt.. Zoek eens bij afbeeldingen zelf, roaming en documenten? Daar staan ze vast wel tussen c: Is het niet zo bij windows dat je ze eerst in paint ofzo moet plakken voor je ze op je pc kan opslaan? Bij ons moet dat namelijk zo.. Oohja, inderdaad, sorry ik slaap half |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 19:26 | |
| @ Manon, bij mij (op mijn laptop tenminste) slaat hij meteen op. @ Anne, ze bleken op de een of andere manier in mijn muziek map terecht gekomen te zijn.. Vraag me niet hoe ze daar terecht zijn gekomen. Oke, en nu maar een opzoek gaan naar een vakantie die minimaal 1300 euro kost.. Snapt mijn aardrijkskunde docent echt niet dat dat niet te doen is op ook nog eens per se haar uitgekozen datum? |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 01 2013, 19:29 | |
| Minimaal, of maximaal? Bij minimaal is het niet zo moeilijk iets te vinden xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|