PortalIndexHear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 HpD5UwnHear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Hear me roar [Ze'ev]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ze'ev
.
.
Ze'ev

Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kiss o3o?
Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far

Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hear me roar [Ze'ev]   Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 08 2014, 22:59

Ze wilde een knuffel. Als vroeger. Als vroeger? Ze verlangde naar vroeger. Ha. Heel grappig, slettebak, doen alsof het je om de knuffel ging. Vroeger. Een zure smaak in zijn mond, walging. Vroeger, toen zijn vader hem als boksbal gebruikte? Of de vroeger waarin hij in zijn kamer opgesloten werd? Of het verleden waarin hij excuusjes moest bedenken voor de littekens op zijn rug bij gym, waar het zo ver ging dat hij zelfs een ernstige operatie had verzonnen?

Ze sprak verder. Vroeger, waar alles goed was? Hij lachte, een bitter geluid. ''Bullshit. Vroeger was een hel, nu is een hel. De wereld is geen fijne plek vol blijheid en vroeger was het nog erger.'' Blind haalde hij naar haar uit, hopend dat ze eindelijk op zou geven, op de grond zou vallen, bewusteloos. Haar mond zou houden, zou stoppen met de leugens. Het verleden zou hij het liefste diep begraven, maar Hayden bleef hem er maar aan herinneren. ''Waarom zeg je altijd de verkeerde dingen?'' Het was een vraag vol verwrongen verdriet, een vraag gevolgd door nog een uithaal. Hij wilde gewoon dat het stopte. Dat vroeger geen pijn meer deed en de toekomst zonnig was. Maar was dat nog wel een mogelijkheid voor hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden.
.
.
Hayden.

Real Name : Charlotte
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas:
Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.

BerichtOnderwerp: Re: Hear me roar [Ze'ev]   Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 26 2014, 22:42

Het leek alsof er een soort van schakel omgezet werd waardoor ze het in begon te zien. Nu pas, na al die jaren. Tuurlijk was hij niet gelukkig geweest. Om te denken dat haar gezelschap hem zo af en toe wel blij had gemaakt, was naïef. 'Toen hij nog om haar gaf'. Dat was gewoon de tijd waarin hij haar nog niet als uitlaat voor zijn frustraties gebruikte. Naar de speeltuin gaan, samen dingen doen die broer en zus doen, dat was voor hem altijd een ontsnapping geweest. Dom, dom, dom! Als hij haar niet zou slaan zou ze het zelf wel kunnen doen, maar hij deed het weldegelijk. Iets wat ze had kunnen verwachten, maar waar ze echter niet helemaal op voorbereid was. Hij raakte haar in het gezicht. Dom. Ging het nogmaals door haar hoofd. Al die tijd had ze leugens verzonnen voor zichzelf. Het had haar gelukkig gemaakt. Als haar hoofd nu niet zo'n pijn deed kon ze er bijna van lachen. Apart, zo'n soort persoon was ze namelijk niet echt.
Verassend genoeg was het niet de klap die ervoor zorgde dat ze stil op de grond bleef liggen. Het deed haar eerder vallen. Wat had ze daar toch mee? Het was alsof de zwaartekracht zo nu en dan eens wat harder aan haar lichaam trok. Haar machterhoofd raakte de kast achter haar op een ongelukkige manier, waardoor ze eenmaal op de vloer stopte met beweging. Pas nu voelde ze dat ze moe was. Emotioneel meer dan fysiek, maar ondanks de omstandigheden was ze redelijk tevreden toen ze het bewustzijn verloor. Het voelde alsof ze in slaap viel, het was ook een beetje hetzelfde namelijk. En als ze wakker werd, dan was haar broer er niet meer en was het schuldgevoel misschien wat milder.
Ze had een ander gevoel dan normaal. Raar, ze voelde zich raar.

(Ik schaam me diep voor dit. mormel :}
Ze'ev
.
.
Ze'ev

Real Name : Kiss o3o?
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas:
Partner: Like tomorrow she is always one day away. All the time she slips away, it’s close but yet so far

BerichtOnderwerp: Re: Hear me roar [Ze'ev]   Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 28 2014, 19:15

Ze'ev zag haar als in slowmotion door de lucht vliegen. Even schoot de vergelijking met een sierlijke ballerina door zijn hoofd, wat was de zwaartekracht toch mooi. Maar algauw crashte Hayden's magere lichaampje op de grond en met een knal was het afgelopen. Ze stond niet op, ook niet toen hij met zijn voet in haar zij prikte. Ze was bewusteloos. Routineus drukte hij twee vingers tegen haar pols, om een kalme hartslag te voelen bonzen. Ze'ev wist niet zeker of dat een spijtig iets was of een opluchting. Als ze dood was was het in ieder geval voorbij.

Hij hees het meisje iets overeind, onzeker over wat hij nu met haar aan moest, nu ze niet meer tegenstribbelde of sprak. Uiteindelijk schoof hij haar tegen een poot van het bed aan en bond haar vast met een aantal lianen. Zo zou ze hier nog wel eventjes moeten zitten.
En dat zou haar straf zijn, haar straf voor alles wat ze vandaag fout had gedaan.
Vlak voor hij weg liep spuugde hij op de grond vlak voor haar. Ze was een waardeloos mormel.

{Ze'ev topic uit}
Gesponsorde inhoud

Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Hear me roar [Ze'ev]   Hear me roar [Ze'ev] - Pagina 2 Icon_minitime

Hear me roar [Ze'ev]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» What is it What you want to hear?
» Try to hear everything, but I can't
» Can't hear the dark voices
» Can you feel it? Taste it? Hear it?
» Can you feel it? Taste it? Hear it?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum