|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 22:42 | |
| @Ruuz: Nee. Af. @Betsie: |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 22:52 | |
| @ Demi, wat? Heb ik iets gemist..? |
|
| |
Kanrou .
PROFILEReal Name : Deemsiepeemsie Posts : 509 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: Norrie :twisted:Partner: A fine lady with a nice smile would be nice.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:10 | |
| Nog niets |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:11 | |
| ...Nog niet..? Hm, ik weet niet of ik nu nieuwsgierig of achterdochtig moet zijn XD |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:13 | |
| Wees maar achtedochtig. Ik heb namelijk wat in gedachte voor Tári ^^ |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:15 | |
| Oh dear.. Nu ben ik vooral nieuwsgierig XD |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:19 | |
| Ik voel me een stiekeme gluiperd, ik observeer hier, maar kan nergens meer pit vinden om te posten met Lighty of Summer... |
|
| |
Tári .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:21 | |
| @ Sander, daar heeft iedereen wel eens last van. Het komt echt wel weer ^^ |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:21 | |
| ... ♫ Now tell me do ya, a do ya have any money? I wanna spend all your money at the gay bar, gay bar, gay bar... ♫
I can't stooooop
@Sanie: D'awww. Stiekem zit ik ook zwaar inactief te zijn, but I lost my inspiration. Can't find it anymore D: |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:24 | |
| I hope so... Ik heb mijn heil bij andere sites gezocht, en stiekem gevonden, maar het voelt alsof ik SSA verraad... BUT I HAVE SO MUCH FUN ON OTHER SITES.. And.. no offence, maar ik vond daar ook awesome mensen.. and.. BWEUH I DUNNO?! @Wuuzje: Het wordt steeds erger, en als mijn brain zegt: "Laat SSA dan vallen!" Zegt mijn heart: "Don't get rid of SUmmer und Lighty! :O" En als mijn heart zegt: "It's better for them" Zegt mijn brain weer "Don't get rid of SSA!" Het is hopeloos.. |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:48 | |
| RUUUZ Hij is niet gay. En af Sander. Blijf op SSA, anders krijg je geen brownies (of appeltaart) van mij meer. |
|
| |
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: waterKlas: Hah!Partner: She passed away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 28 2013, 23:52 | |
| Meh, geen andere aanmeldingen D: |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 00:22 | |
| "Kom, we gaan even vergaderen voor de game" -"Kom, we gaan de game testen" -"Kom, we gaan dingen aanpassen" -"Kom, help me met de html en het design voor me website" Vrije tijd, wtf is vrije tijd!? Goed, nou ga ik eindelijk es posten en niemand zal me tegen houden! Op misschien wat random youtube filmpjes na dan... |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 01:05 | |
| @Anon: Have fun C:
M'n irritante birthdayparty was uiteindelijk zo irritant nog niet. Het was eigenlijk best wel.. gezellig? Yeah I guess. Nu.. een film kijken ofzo.. Maar wat voor film.. hmmmmm |
|
| |
Mathias
PROFILEReal Name : Anne Posts : 77 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: waterKlas: Hah!Partner: She passed away
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 01:43 | |
| And everyone's ignoring me D: |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 01:54 | |
| I'm not ignoring you. Ik heb net een aanmelding geplaatst. Sorry dat hij zo laat is though. Ik vergat het telkens. |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 02:12 | |
| Sorry Anne, ik had nog niet alles wat ik gemist had doorgelezen. En ik zit een beetje in tweestrijd over of ik me aan zal melden of niet. Ik heb het al zo druk en ben bang dat ik de boel vast ga laten lopen door mijn afwezigheid. Maar ik wil Earia wel graag zo een les laten volgen, cuz wild stuff. |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 09:15 | |
| - Light schreef:
- I hope so... Ik heb mijn heil bij andere sites gezocht, en stiekem gevonden, maar het voelt alsof ik SSA verraad... BUT I HAVE SO MUCH FUN ON OTHER SITES.. And.. no offence, maar ik vond daar ook awesome mensen.. and.. BWEUH I DUNNO?!
@Wuuzje: Het wordt steeds erger, en als mijn brain zegt: "Laat SSA dan vallen!" Zegt mijn heart: "Don't get rid of SUmmer und Lighty! :O" En als mijn heart zegt: "It's better for them" Zegt mijn brain weer "Don't get rid of SSA!" Het is hopeloos.. Sander stop met mijn gevoelens o zo accuraat weer te geven Iets zuigt hier volledig mijn energie weg. Op een andere site ben ik met twee chars redelijk actief, maar hier kan ik enkel in het onzintopic en de gamezone wat spammen, mijn modstuff regelen en dan merken dat ik niet de motivatie/inspiratiebron heb om een post af te maken. Jep, heb al tientallen keren een begin gemaakt , maar.. .__." Ik wacht dus af, hopende dat dat vanzelf weg gaat :3 want nee, ik wil jullie liefies niet verlaten |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 09:24 | |
| EINDELIJK. Mijn rechteroog zat helemaal dicht, we hadden de kaakoperatie een beteje onderschat, maarja, de dokter zei ook, als het goed is 1 na htje blijven en dan naar huis. Niet dus, Mijn oog is nu gelukkig weer open, wat ben ik blij. |
|
| |
Ophelia .
PROFILEReal Name : V Posts : 164 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Forgetting someone you love is like remeber someone you never met.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 10:12 | |
| @Char: Beterschap! @Sander+Emma: Ik ken het gevoel. Ik wil heel graag schrijven, maar ik heb het eigenlijk veel en veel te druk @Jecht: Ik wil me ook heel graag aanmelden, maar... ik weet niet Ik heb het gewoon heel druk en zo. Dus sorry! |
|
| |
Thomasso
PROFILEReal Name : Double-o Seven Posts : 436 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud ♥Klas: N/APartner: You're so dark, babe.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 11:13 | |
| Ben ik de enige die hier gewoon beseft dat we sinds de zomervakantie en de "rush of the moment begin van het schooljaar" gewoon in onze suiker/caffeïnedip zitten? Really, it's pretty fucking common. Nieuw ritme, nieuwe mensen, nieuwe plannen, nieuwe dingen, je brein heeft het er druk mee en dan is het soms moeilijk om aan het oude vast te houden. Maar uiteindelijk komt het allemaal weer terug, want je brein en je ritme raken aan elkaar gewend en dan vind je plots de tijd en de energie weer om volop te posten. /motivational 007 out |
|
| |
Zhan .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: No, I do not love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 11:42 | |
| - Dominic schreef:
- Light schreef:
- I hope so... Ik heb mijn heil bij andere sites gezocht, en stiekem gevonden, maar het voelt alsof ik SSA verraad... BUT I HAVE SO MUCH FUN ON OTHER SITES.. And.. no offence, maar ik vond daar ook awesome mensen.. and.. BWEUH I DUNNO?!
@Wuuzje: Het wordt steeds erger, en als mijn brain zegt: "Laat SSA dan vallen!" Zegt mijn heart: "Don't get rid of SUmmer und Lighty! :O" En als mijn heart zegt: "It's better for them" Zegt mijn brain weer "Don't get rid of SSA!" Het is hopeloos.. Sander stop met mijn gevoelens o zo accuraat weer te geven Iets zuigt hier volledig mijn energie weg. Op een andere site ben ik met twee chars redelijk actief, maar hier kan ik enkel in het onzintopic en de gamezone wat spammen, mijn modstuff regelen en dan merken dat ik niet de motivatie/inspiratiebron heb om een post af te maken. Jep, heb al tientallen keren een begin gemaakt , maar.. .__."
Ik wacht dus af, hopende dat dat vanzelf weg gaat :3 want nee, ik wil jullie liefies niet verlaten //Komt voorzichtig tevoorschijn. Mag ik me hier bij aansluiten? Ik doe zo m'n best, ik wil zo graag actief zijn hier. SSA is een geweldig forum, echt iets waar ik me goed op kan vinden. Maar ik denk dat sommige dingen me afschrikken en de lengte van de posts die mensen hier maken :c, daar kan ik niet tegenop, niet meer tenminste, en dat werkt demotiverend om actief te blijven T^T |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 11:50 | |
| Ik zit al een jaar denk ik in die tweestrijd. Maar ik kan SSA en daarmee de RPG niet achter me laten. En ik ben het verder wel met 007 eens. Het is het begin van het schooljaar, iedereen heeft betere/leukere of andere dingen te doen. En het is vrij logisch dat als je al jaren op een site zit, je langzaam aan wat insp begint te verliezen. Voor de mensen die btw daadwerkelijk wat anders hebben te doen; ik zou bijna blij voor jullie zijn. De hele dag rpg'en is tenslotte ook niet gezond.. ^^'
Pom Out. - Jecht: Ik had het wel gelezen maar doelbewust niet op gereageerd omdat ik me ook niet ga inschrijven. Simpelweg omdat je er niets aan hebt als ik telkens zeg te antwoorden en het niet doe. :'] aka ik heb het te druk. xd |
|
| |
Kanrou .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 12:01 | |
| - Saex schreef:
- Dominic schreef:
- Light schreef:
@Wuuzje: Het wordt steeds erger, en als mijn brain zegt: "Laat SSA dan vallen!" Zegt mijn heart: "Don't get rid of SUmmer und Lighty! :O" En als mijn heart zegt: "It's better for them" Zegt mijn brain weer "Don't get rid of SSA!" Het is hopeloos.. Sander stop met mijn gevoelens o zo accuraat weer te geven Iets zuigt hier volledig mijn energie weg. Op een andere site ben ik met twee chars redelijk actief, maar hier kan ik enkel in het onzintopic en de gamezone wat spammen, mijn modstuff regelen en dan merken dat ik niet de motivatie/inspiratiebron heb om een post af te maken. Jep, heb al tientallen keren een begin gemaakt , maar.. .__."
Ik wacht dus af, hopende dat dat vanzelf weg gaat :3 want nee, ik wil jullie liefies niet verlaten //Komt voorzichtig tevoorschijn. Mag ik me hier bij aansluiten? Ik doe zo m'n best, ik wil zo graag actief zijn hier. SSA is een geweldig forum, echt iets waar ik me goed op kan vinden. Maar ik denk dat sommige dingen me afschrikken en de lengte van de posts die mensen hier maken :c, daar kan ik niet tegenop, niet meer tenminste, en dat werkt demotiverend om actief te blijven T^T Van die lange posts moet je niets aantrekken. Sommigen schrijven wel heel lang maar dan gebeurt er practisch niets. En dat maakt het moeilijk om erop te reageren. |
|
| |
Zhan .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: No, I do not love.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 29 2013, 12:12 | |
| @Kanrou; True, maar ik ben van WC en WS enzo gewend om posts te maken van 150/200 woorden en dat voelt zo noobish hier ;w; |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|