|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 01:22 | |
| Don't you worry too much. Je hebt er een goed concept in gestopt, dus er is al meer kans dat het wordt geaccepteerd dan wanneer het een onsamenhangend verhaal zou zijn geweest. En dat gezegd te hebben heb ik eigenlijk al soort van vrijgegeven dat mijn goedkeuring er al staat, stoute ik. Alhoewel ik je ook geen hoop wil geven die later vals kan zijn, thou, maar misschien stelt het je meer gerust te weten dat je kans iets gestegen is. En ik begrijp dat je aan het roleplayen wilt beginnen. Sommige hebben het wat drukker, maar we proberen het zo snel mogelijk af te handelen. I'd say - als je het nog leest - zoek wat afleiding, rust wat uit. Op z'n vroegst moet Mitch/Norwood het morgen vandaag zien, ik heb 'm bericht doorgegeven. |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 02:18 | |
| Dinkleberg: Ondertussen ben ik wel een beetje nieuwsgierig geworden naar wat je precies van plan bent met je char. xD
Naja ik ga er spoedig achter komen toch? ofniet -- Eerste postje met Mochi~ <3 Hoe ik het vond? lastig. Schattige figuurtjes liggen me niet zo maar ach. Ik ga al m'n zoetheid in um proberen te stoppen tot hij snoepjes poept. *_* |
|
| |
Hoshi .
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AardeKlas: Master HalePartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 03:20 | |
| Naja... post... geprobeerd te maken maar Absuluut niet post waardig :stare:en al helemaal niet naar een grootheid Noah Naja... dan maar eens proberen te slapen nu maar... Spreek jullie morgen aaf denk ik wel weer Als mn bioritme het dan weer normaal doet dat is... |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 08:43 | |
| I hate my dreams, they're not dream worthy. Ik had gewoon gedroomd dat mijn crush opeens nar me toe komt, zich naar me toe buigt en zegt 'Charlotte, ik val niet voor je.' It hurted so damn much. |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 08:55 | |
| Naww Charlotte, dromen zijn bedrog zeggen ze? ^^ So don't believe what your dreams say (behalve als het leuke dromen zijn, dat mag~) |
|
| |
Nariko .
PROFILEReal Name : - Posts : 375 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud & LightKlas: Miss AbigailPartner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 10:44 | |
| Ik ga mijn Ipod reorganiseren met nieuwe muziek door alles te deleten. I regret this Decision. |
|
| |
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:21 | |
| @ Master Savador: Het is meer het probleem dat ik altijd achteraf het gevoel heb dat ik het beter had kunnen doen, als het al te laat is en als dingen dan af worden gekeurd krijg ik het gevoel van: jong, als je wat meer op had gelet op bepaalde details was het vast wel gelukt. Want daar komt het uiteindelijk wel op neer, in mijn ogen dan. Het is net zoals examens. En het grappige is: dit is al mijn vorm van afleiding. De reden dat ik door de weeks meestal pas laat online kom is omdat ik van mezelf eerst altijd alles in orde moet maken omtrent school, bijvoorbeeld al mijn huiswerk afmaken enzovoorts. Om een lang verhaal kort te maken: dit is mijn afleiding en dingen zouden gecompliceerd worden als ik afleiding moet gaan zoeken voor mijn afleiding. Zij het ook zo dat ik bewust ben gestopt met gamen een half jaar terug en ik durf het nog niet aan om weer een spelletje spelen en andere afleidingen kan ik niet bedenken @ Momochi: Nou als mijn idee wordt afgekeurd... Het enige wat ik waarschijnlijk dan moet aanpassen is haar geschiedenis en zoals ik eerder al zei: of dat gaat heel snel, of het duurt eeuwen. Het ligt er maar aan. En een precies idee heb ik nog niet, alles is een grote, grove schets. |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:52 | |
| een boek of een leuke film is ook altijd een prima afleiding of tekenen ofzo meeeh waarom moet het het hele f*cking weekend regenen T^T hoe moet ik nu in f*cking poepjes naam mijn foto opdracht tot een goed einde brengen wreed lot |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:54 | |
| |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:56 | |
| structuur, ritme en organische vormen fotograferen. Maar om tot een echt goed resultaat te komen zou ik zonlicht moeten hebben, en regen en camera's gaan niet erg goed samen ^^' |
|
| |
Naomi Suzume .
PROFILEReal Name : Dinkleberg. Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: When my heart stops beating and my lungs stop breathing in air; I hope somebody cares.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:56 | |
| @ Rhine: Ik kijk al teveel films, maar een boek is misschien wel een goed idee. En tekenen begin ik maar niet aan, ik kom niet verder dan een stick poppetje. Vroeger kon ik wel portretten maken, ongeveer, realistisch en dan was je altijd degene tijdens tekenles die duizenden tekeningen moest maken zodat je vrienden ook een hoog cijfer kregen. Echter was dat eeuwen geleden en omdat ik er niks mee heb gedaan... Laten we het erop houden dat ik niet eens meer weet hoe ik een potlood vast moet houden. En het duurde mij ook altijd te lang voordat ik iets eindelijk af had, heb niet zoveel geduld als het erop aankomt.
Verder: paraplu's. Het zijn billige dingen, maar met regen zijn ze wel handig? |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 12:58 | |
| En daar houden ze geen rekening mee bij het geven van zo'n opdracht? Dat zijn toch onvoorziene omstandigheden? |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:01 | |
| Dinkle : Oh ja dan zijn films en tekenen uiteraard niet echt een optie ^^' maar boeken zijn een hele leuke bezigheid, en ook een prima manier om vredig in slaap te vallen vind ik persoonlijk. Een paraplu is inderdaad een optie ja, maar niet heel erg handig aangezien ik twee handen nodig heb om de camera vast te houden en mezelf soms nogal in de meest vreemde bochten wring om uit de juiste hoek een plaatje te schieten.
Eres : Helaas niet nee, deadline is deadline, ze vinden dat je altijd wel een oplossing kan vinden. tja. |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:09 | |
| Dinkletje, Naomi wordt dus echt een gevaar in de ziekenzaal. August's bril, scalpels, scharen, allerlei andere shit. *adds to WANT TOPIC LATER-list* |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:17 | |
| @ Rhine: Ga voor de poncho, die dingen zijn stiekem best geniaal. En je kunt een paraplu ook tussen je elleboog klemmen en dan heb je weer twee handen? Maar dat is wel een techniek die alleen professionele paraplu gebruikers kunnen uitvoeren. En wat de camera betreft: om te voorkomen dat er druppels op de lens komen neem je gewoon dat... Ding mee, ik ben even mijn woorden kwijt. Dat klepje wat er normaal voor zit, dan doe je die er weer op zodra je een foto hebt gemaakt. Onnodig veel werk; maar beter dan een onvoldoende, denk ik?
@ August: Voor Naomi is dat een zevende hemel: allemaal glimmende dingen. Nu zie ik haar al blij rond rennen en August erachter: 'Nein! Die dingen sind äußerst gefährlich!' Dan wordt zo ook omgedoopt tot een kleines Mädchen, leuk. En let niet op mijn Duits, ik kan er niks van. Talen zijn niet mijn beste vrienden. |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:20 | |
| Thom gaat echt fussen als ze in die ziekenzaal komt en dingen gaat jatten. "CARA, DAT IS NIET DE BEDOELING D:" |
|
| |
Naomi Suzume .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:24 | |
| Weet je wat ik me nu plots realiseer: Het is grappig dat de speelster van zowel Thomasso als Taint dezelfde persoon is, want dat betekent dus dat een van de grootste psychopaten nooit psychiatrische hulp zal kunnen krijgen.
Of je moet een topic met jezelf willen. |
|
| |
Kieren .
PROFILEReal Name : Special Agent 007 Posts : 107 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: I'll build my walls back up.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:28 | |
| - Naomi Suzume schreef:
- Weet je wat ik me nu plots realiseer:
Het is grappig dat de speelster van zowel Thomasso als Taint dezelfde persoon is, want dat betekent dus dat een van de grootste psychopaten nooit psychiatrische hulp zal kunnen krijgen.
Of je moet een topic met jezelf willen. IT'S MY PERSONAL LOOPHOLE. Hoewel ik Taint en Thom stiekem nog wel tegenover elkaar zie zitten. "So why are you- HEY STOP THAT." "But your hair is pretty. I want to comb it." "YOU CAN'T JUST DO THAT OHMYGOD." |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:33 | |
| @Dinkletje: Teehee, dat zie ik zó gebeuren hea. En dan van ''HIER, SPEEL MET MIJN BRIL. DAN ZIE IK MAAR EVEN NIET TIJDENS EEN OPERATIE. ZOLANG JE MAAR VAN DE REST AFBLIJFT.'' @Agie: Taaah, hij zou Thom zo aanranden, toch? Moet August hem vastbinden enzo yeaaah, let's not do that. |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:37 | |
| Iemand topic met Crouge? Moet hem weer actief krijgen hier.. |
|
| |
Kieren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:39 | |
| Fuck, Taint randt álles aan. EVEN HIS REFLECTION CANNOT ESCAPE. En met Thom's onbewuste charm is hij gewoon verloren.
Let's just never do that ever. |
|
| |
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:43 | |
| Eigenlijk wil ik Taint en Gavriil nu tegenover elkaar zien xD |
|
| |
Rhine Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 13:54 | |
| Dinkle : Het lenskapje bedoel je en meestal zet ik het er wel zo gauw mogelijk op als ik een foto heb gemaakt, kwestie van de lens beschermen 'cause die dingen zijn f*cking duur Maar ja de paraplu onder mijn elleboog klemmen kan wel werken. Oe mijn vader is net thuis gekomen, kan ik heb misschien gebruiken als paraplu vasthouder 'Oh daddy!' |
|
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 14:22 | |
| O lord, dat word nog wat als Taint en Avaria elkaar tegen het lijf lopen. Aanrand battle... |
|
| |
Kieren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 14 2013, 14:23 | |
| Battle of the Pervs. Maar nee, eigenlijk niet. He prefers being passive. Hij zet dingen alleen in gang door, you know, mensen aan te raken. I'LL EXPLAIN IT LATER. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|