|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 19:45 | |
| @Noah: Thank you Oké, nu heb ik zin om met Eden te posten. Iemand die zich verveeld? |
|
| |
Mo .
PROFILEReal Name : Jinte Posts : 32 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht - PuffoonKlas: None at the momentPartner: I just hope I meet another Swan so we can make a heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 20:00 | |
| - Charlie schreef:
- Heel stiekem wil ik terug een Lorenzo nu ik al die fluffyheid zie.
Fluffyheid in de vorm van een volwassene x3 Je weet dat Elveria hem meteen een klap geeft he |
|
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 20:01 | |
| Ik ben te lui vandaag. Maar taco's inducen luiheid. Nu verder aan die post.. Die drie regels bevat. |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:02 | |
| Mleh. Ik ben nog geen steek verder gekomen vandaag. Bovendien trap ontvangen van m'n o zo lieve paardje. Jippie. Grommmmm >_<
Verleden en nog wat details en dan is Owen finished. Ugh. |
|
| |
Mo .
PROFILEReal Name : Jinte Posts : 32 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht - PuffoonKlas: None at the momentPartner: I just hope I meet another Swan so we can make a heart.
| |
| |
Callum .
PROFILEReal Name : Bond. James Bond. Posts : 199 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the { AIR } from our { LUNGS }Klas: miss whitemannPartner: { RUN } boy { RUN }
| |
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:16 | |
| Oef, how did that happen? Gewoon, trap? Or how? Is mij gelukkig nog nooit gebeurd, wel vaak genoeg mijn lompe verzorghaf die op mijn voet gaat staan en het niet doorheeft, probeer ik haar om te zetten, blijft ze rustig staan. |
|
| |
Mo .
| |
| |
Earia
PROFILEReal Name : Anon~ Posts : 926 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water||LightKlas: Mentorklas Miss EresPartner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:26 | |
| - Hayden schreef:
- Oef, how did that happen? Gewoon, trap? Or how?
Is mij gelukkig nog nooit gebeurd, wel vaak genoeg mijn lompe verzorghaf die op mijn voet gaat staan en het niet doorheeft, probeer ik haar om te zetten, blijft ze rustig staan. Dat is mij zo vaak gebeurd dat ik de tel kwijt geraakt ben. En in frustratie maar niet proberen te schreeuwen en te schelden terwijl je die knol van je af probeert te duwen. Oh, good memories |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:37 | |
| Iemand een topicje *Pruillipje* |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:44 | |
| Er staat nog een topicje van August open in de ziekenza, maar ik denk niet dat je daar wat mee kan xD |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:50 | |
| - Wuuzz schreef: schreef:
- Er staat nog een topicje van August open in de ziekenza, maar ik denk niet dat je daar wat mee kan xD
Ik zal het even lezen, maar zelf denk ik dat ik Jodaline er dan het best in kan pleuren >:] she fights with creepy creatures everyday! dan is ze toch wel eens gewond, en ook van haar roze oog. Dus |
|
| |
Momochi .
PROFILEReal Name : P. Posts : 203 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Mr. SafPartner: Why does my form of love always come with the word'' I''?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 21:50 | |
| Nou.. Ik wilde die hengst van mij om wei zetten en voor meneer ging het niet snel genoeg. Dus, toen heeft hij zich afgezet tegen mijn voetje, lekker dus. xD
Dus niet echt opzettelijk en toch weer wel. Jammer genoeg wel eens eerder getrapt, daarvan nog steeds een gat in m'n scheenbeen maar ach. Daar word je hard van ofzo. :'] |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:01 | |
| Twee postjes geplaatst, sorry mensen maar meer inspiratie heb ik niet :$ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:05 | |
| Yosh in de trein naar huis, gezellig weekendje tilburg gehad en zeker de moeite geweest en de nodige buikspieren getraind van het lachen. Postjes gemaakt en ook ondertussen te veel data verbruikt dan mijn abbonoment op een dag gezien heeft. Muziek dat nu in mijn oren zitten lijken ook altijd vrolijk mee te gaan op mn muziek terwijl ik hier ondertussen een houten kont krijg van de trappen van de trein. Ach je moet toch iets, veel plek is er niet in de trei naar huis. Noch zijn de mensen vriendelijk. Al heeft de machinist van mijn vorige trein toch een heel groot liefdes leven en beklaagde deze bij een collega en sprak er ook met alle hardheid mee in zijn stem. Noch wetend hoe of wat luisterde ik ongetereseerd mee omdat ik toen mn muziek helaas nog niet kon vinden. Blijkbaar had hij vele fouten en was daar grootse trots op doordat hij het met vele kleuren om vertellen. Toen de condecteurs er waren en het ook hoorden werd er een halve doventolk spel van gemaakt en zodoende kregen mn spieren het nog leuker van het lachen. Jaja wie zegt dat lachen geen spieren traint? Geloof dat ik wel een flinke spierpijn tegemoed ga komen. Nu treintje wisselen en vervloeken als ik deze mis. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:08 | |
| - Owen schreef:
- Nou.. Ik wilde die hengst van mij om wei zetten en voor meneer ging het niet snel genoeg. Dus, toen heeft hij zich afgezet tegen mijn voetje, lekker dus. xD
Dus niet echt opzettelijk en toch weer wel. Jammer genoeg wel eens eerder getrapt, daarvan nog steeds een gat in m'n scheenbeen maar ach. Daar word je hard van ofzo. :'] Ouch, lijkt me echt heel erg pijnlijk. Ons hengstje was een keer heel erg met zijn achterste voetjes te geven, trapt ie opeens tegen de eigenaar zijn been aan. Hij was toen ook aan het dekken dus dan was ie sowieso wat lastiger, maar die heeft dus wel een flinke trap teruggekregen van zijn baasje. |
|
| |
Momochi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:10 | |
| Nyeah, soms gaat het goed en soms minder goed. Morgen moet ie weer werken dus >:] |
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:15 | |
| Laten we hopen dat het dan goed gaat. |
|
| |
Momochi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:16 | |
| mhhmm, dat laat ik meestal niet aan het toeval over x'D Of die nu zin heeft of niet. |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:21 | |
| huuu...Morgen sollicitatiegesprek xD spannund xd. |
|
| |
Momochi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:25 | |
| Succes morgen in dat geval Jinte c: !!
|
|
| |
Hayden. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 22:32 | |
| Oeh, ik duim voor je Jinte! Omg, ik weet niet wat ik voor mijn verjaardag wil vragen, en we vieren het vrijdag al omdat mijn zus inwijdingsweek heeft met mijn verjaardag en mijn broer daar als begeleider meedoet en mams vergeten is om vrij te vragen. Normaal weet ik wel wat ik zou willen, maar nu heb ik het gevoel dat ik alles wat ik me kan wensen al heb.. |
|
| |
Momochi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 23:30 | |
| Owen's info zo'n beetje af. Maar way to lui om nu een sheet te maken xD Dus.. dat moet tot morgen wachten.. Of ik ga eentje aanvragen bij O'Brien wanneer dat weer openen is :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 18 2013, 23:37 | |
| - Mo schreef:
- Charlie schreef:
- Heel stiekem wil ik terug een Lorenzo nu ik al die fluffyheid zie.
Fluffyheid in de vorm van een volwassene x3 Je weet dat Elveria hem meteen een klap geeft he Omdat hij weg is gegaan? Hij zal het zo terug goed willen maken met iets waarvoor hij (waarschijnlijk) het geld eigenlijk niet heeft |
|
| |
Eucharine
PROFILEReal Name : Pomme Posts : 305 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en LuchtKlas: -Partner: person of my dreams demon of my nightmares
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma aug 19 2013, 02:49 | |
| *Jumps around in circles.* I'm so happy My precious little Euca~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|