|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:28 | |
| |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:31 | |
| @Noah: 'Ello. Meneer. Sir. |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:45 | |
| Agent, ik mag jou tot nu toe. Je doet me denken aan een regenboog skippybal high on sugar~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:50 | |
| Noah: I know, t was eigenlijk niet de bedoeling, maar een hele tijd geleden was ik door Zerochan een het zoeken naar een male faceclaim. Want ik had nooit een dude gehad. Maar toen zag ik een foto van haar broer en haar, en ja, beugel, haar oogkleur, ik vond het geweldig. Toen eens naar wat gifs gekeken en ik zag dat ze zo gek was als ik, dus dan kon het niet anders. Ik heb er nog een maandje mee gewacht, maar nu dacht ik 'Ik doe hetgewoon' |
|
| |
Aubree .
PROFILEReal Name : Agent 007 Posts : 725 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: N/APartner: So you like, don't have a last name? That's genius -- Douche.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:50 | |
| That's strangely accurate. Maar ik ben high on cafeïne. Hoewel er wel veel suiker in mijn koffie zat. Oke. Allebei. Cafeïne en suiker. I might or might not be lethally dangerous right now |
|
| |
August
PROFILEReal Name : Ruuzjeeh Posts : 617 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & WaterKlas: I'm the Medic;Partner: So often I thought to replace that one slot;
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 17:54 | |
| Aaaaah D: Code red people. CODE RED!! Wait, it actually is code rainbow. CODE RAINBOW!! Herp, ik ben raar na werk. En het was een vreemde dag, dus |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:00 | |
| @savador: Mijn ns pas ( gratis treinbewijs en ov ineen ) als ik die vandaag niet terug vind, mag ik niet naar tilburg, mag ik niet naar mn vriendin en mijn b-friend T^T klein dun pasje zoals ID... T-T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:07 | |
| En PomPom is weer fris en fruitig~
Dat is best wel een slechte grap *_* -- Noah: Moet ik nog een officiële aanvraag indienen trouwens voor Euca? c: |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:18 | |
| @Ani: Kun je niet met de bus of is dat te ver weg? D: Al zijn die ritkaartjes ook belachelijk duur@Pommerd: Als er niets aan haar veranderd is denk ik niet dat dat hoeft ^^ Zou een beetje zinloos zijn om een aanvraag door te sturen die eigenlijk gewoon hetzelfde is als het origineel, right? Maar ik zal het nog even navragen bij de rest. - Charlotte schreef:
- Noah: I know, t was eigenlijk niet de bedoeling, maar een hele tijd geleden was ik door Zerochan een het zoeken naar een male faceclaim. Want ik had nooit een dude gehad. Maar toen zag ik een foto van haar broer en haar, en ja, beugel, haar oogkleur, ik vond het geweldig. Toen eens naar wat gifs gekeken en ik zag dat ze zo gek was als ik, dus dan kon het niet anders. Ik heb er nog een maandje mee gewacht, maar nu dacht ik 'Ik doe hetgewoon'
Ja, waarom ook niet - experimenteren kan leuk zijn. Zelf heb ik het nooit geprobeerd, denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. Jezelf ben je al iedere dag en I don't know :'D Variatie is meer mijn ding, I guess. @Aubree: So - how ya do? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:20 | |
| Noaah: Okidoki. Nupz er is eigenlijk vrij weinig tot niets aan haar veranderd. Soo okido~ |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:22 | |
| @Noah: Moe. Hyper. Aftermath van migraine. En ik heb zin in cake. Maar er is geen cake |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:35 | |
| O.o I'm so sorry for my rudeness, did I welcomeyou already? Bij deze welkom, sorry voor de latheid van mijn verwelkoming and that U may have lots of fun in this magical land of magical magic. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:45 | |
| @noah: woon in noord holland, alkmaar. Boven amsterdam. En zonder die pas MAG ik niet eens van mn ouders *sob sob* hun letterlijke woorden: " nee, ja mag geen kaartje kopen als je ook een vrij reizen heb" |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:55 | |
| @Charlotte: Ik neem het je zo ontzettend kwalijk |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:57 | |
| G'dammit Ani, why so far D: En ik wilde je nog wel een keer meeten met Mi en Mies. Ohwell, dat wordt dan gewoon veel extra geld op m'n OV kwakken ( ´_ゝ`) Maar uitgerekend zou dat ook best onnodig duur zijn, zeker als je vaak over moet stappen - dus dat punt begrijp ik wel van je moe en poe. Still, ik hoop dat je je kaartje vind. Kijk in je tas, misschien heb je 'm in een van de zakken van je broeken in de wasmachine gelaten? Hoho, I accidentally used to do that all the time.@Aubree: Moe en hyper, grootste nono-combo die er is En neem snacks? |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 18:59 | |
| Ik heb net een zak chips verorberd, so I should be good. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| |
| |
August
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 19:19 | |
| Aubree is awesome o3o Ik geloof dat ze Nate heel aardig gaat vinden. Hij is lekker zelfingenomen, arrogant, rebels en alles wat ze haat :'D |
|
| |
Aubree .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 19:22 | |
| God dat kind krijgt ruzie. En crushes. En danku. Volgens mij ben ik de enige die een langere beschrijving van een uiterlijk heeft dan een geschiedenis. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 19:32 | |
| Noah: ik zoek al sinds... 13:34 nog geen ontbijt of medicijnen oo en baast aan een stuk zoeken... zelfs mi in panike gebeld... giga down punt gehad -.-" en nu koffie pauze *cheers* maar nee... niet in mn tas (sen) N noah anders zeggen we gwn ooit een dan utrecht c: is midden in -^^- |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 19:54 | |
| Bluuuuuuuuhg, hongerig na het uitruimen van een bus vol met zooi x___x En dan kan ik me dus ook niet concentreren op Andy uitwerken .-. Miep. Ik hoop maar dat t eten snel klaar is~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 19:56 | |
| Andy? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 20:01 | |
| Andy, het nieuwe domme zachtgekookte ei aka lichtmagie leraar Gonna be cool to see him ramble x] Die gaat dus Miss Cassie vervangen, omdat ik dr.. derp vind. :} & Ik ben wel benieuwd naar Charlotte nu zeg, Char Hoe gaat het hier verder? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr aug 16 2013, 20:07 | |
| Oehh, nice, hehe, well.. Hij is iig veilig voor Charlotte, behalve als hij een problemen heeft met haar, dan krijg je het 'wiskunde-leraar-syndroom' zoals ik het graag noem. Een irritante Char die de o zo irritante leerkracht uitdaagt en zo graag haar mening (hoe irritant die ook is) geeft. En Char, tja, ze is gewoon een soort van Char. Ik had geen zin om een voorsteltopic te maken. Want ik wou haar een beetje zoals mij maken, maar misschien verandert dat nog door het rpg'en heen. Dus ze is niet helemaal gebonden aan een verhaal ofzo. |
|
| |
Mo .
PROFILEReal Name : Jinte Posts : 32 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht - PuffoonKlas: None at the momentPartner: I just hope I meet another Swan so we can make a heart.
| |
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|