PortalIndex~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 HpD5Uwn~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

~~A Dragons Fury~~ VvF les 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nhoa
.
.
Nhoa

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Noa
~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Norwood, the awesome one
Partner: Well....HEY LOOK, A SQUIRELL!

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~~A Dragons Fury~~ VvF les 4   ~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 14 2013, 19:20

'Nhoa, ga de anderen helpen. We werken niet als een team, dat moet! We moeten op een gelijk tijdstip de draak aanvallen.' klonk Nariko hijgend. Nhoa keek haar bedenkelijk aan. 'Zodra ik wegga, gaat het schild met me mee, bereid je dus voor.' zei ze bedeesd en liet Nariko's schouders los. 'Vertel hen dat we op een moment allemaal moeten aanvallen met het beste wat we hebben! Ga!' 'Ik geloof dat ze dat al begrepen hebben.' grinnikte Nhoa en vloog op. Ze zag hoe Danny Nariko een bestelling toeschreeuwde die meteen ingewilligd werd. Aha, planten om die lelijke smoel van hem vast te binden.
'Mijn beurt!' schreeuwde ze en tegelijk met Nariko en Danny vuurde ze al haar energie op de draak af. De arme Nathan was afgedropen en zou dit lang in zijn geheugen dragen. De waterdraak gaf zich over, hij verdween in een soort cocon van ijs.
Nhoa begon letterlijk te dansen in de lucht. Dat was geweldig! Een traan van de draak vloog naar haar toe als een ketting van ijs en ze wist dat ze geslaagd was voor de les. Ze lande op de grond, naast de anderen en merkte nu pas dat het haar uitgeput had. Maar het was het waard geweest, dubbel en dwars!
Ze besefte ook dat ze er allemaal belachelijk uitzagen. Allemaal waren ze drijfnat en haar eigen haar zat totaal in de war. Ze zette haar handen in haar zij en keek de anderen grijnzend aan. 'Een puik stukje magie mensen, wie mag ik zoenen?' zei ze grappend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Law
.
.
Law

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : LIZZU
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud.
Klas: Geen.
Partner: I like my guys like I like my work, : Without a head.

BerichtOnderwerp: Re: ~~A Dragons Fury~~ VvF les 4   ~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 14 2013, 20:02

Ze waren geslaagd voor de les en hadden een traan van de draak gekregen.draak af. De arme  
Nhoa begon letterlijk te dansen in de lucht. Oke ze zagen er allemaal heel belachelijk uit zo, allemaal drijfnat en leken wel verzopen katten. 
Nhoa  zette haar handen in haar zij en keek de anderen grijnzend aan.'Een puik stukje magie mensen, wie mag ik zoenen?' zei ze grappend.
"Oh ik meld me wel hoor." Grijnsde hij, Sloeg een arm om haar middel en drukte een kus op haar mond en liet haar toen los of het niets was. 
 "Dus wie is in voor een Happy-Dragon-Defend-Party?" Zei hij blij, en keek niet eens meer naar Nhoa. Hij had het als een grap bedoeld, dus dat snapte ze toch wel. 
Hopelijk wist ze dat, anders was hij daar nog niet klaar mee. Blij deed hij zijn shirt uit en nam een duik -in het al weer waterige meer. "Weetje, ondanks dat dit ijs was, is het wel warm."
Nhoa
.
.
Nhoa

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Noa
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Norwood, the awesome one
Partner: Well....HEY LOOK, A SQUIRELL!

BerichtOnderwerp: Re: ~~A Dragons Fury~~ VvF les 4   ~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 14 2013, 20:34

Ze had niet verwacht dat iemand zou reageren op de grap. Ze was vooral moe en warm. Maar Danny bleek de brutaalste. Hij sloeg zijn arm om haar middel en zoende haar vol op de mond. "Dus wie is in voor een Happy-Dragon-Defend-Party?" zei hij en keek niet meer naar haar. Ze was even bedeesd en keek met grote O-vormigen ogen naar Danny. Toen grijnsde ze naar hem. 'Ik wel, zolang het daar bij blijft.' zei ze plagend.
Hij trok zijn shirt uit en sprong in het meer. 'Hee hoo! Wacht op mij!' zei ze op een grappend-hysterische toon. Ze trok haar jurk uit, daaronder droeg ze een hemdje en een legging dus sprong ze daarmee het meer in, ze was toch al drijfnat. Ze had hiervoor nog wel energie, ondanks dat het water vrij warm leek. Ze sloeg een grote golf water in Danny's richting en zwom daarna snel onderwater met een luchtbel om haar hoofd heen zodat hij haar niet te pakken kreeg. Hoewel...Hij was een watermagican en kon dus waarschijnlijk sneller zwemmen dan zij.
Law
.
.
Law

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : LIZZU
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud.
Klas: Geen.
Partner: I like my guys like I like my work, : Without a head.

BerichtOnderwerp: Re: ~~A Dragons Fury~~ VvF les 4   ~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 15 2013, 11:11

'Ik wel, zolang het daar bij blijft.' zei Nhoa plagend. Hij was zelf nog maar net het meer in toen Nhoa naar hem riep.
'Hee hoo! Wacht op mij!' zei ze op een grappend-hysterische toon. Toen ze eenmaal in het water was,sloeg ze een grote golf water in Danny's richting en zwom daarna snel onderwater met een luchtbel om haar hoofd heen zodat hij haar niet te pakken kreeg. Rustig liet hij haar begaan, nadat hij de golf gespleten had en bleef rustig op zijn rug drijven en verdween toen in het water, eigenlijk een met het water. En prikte de bel die zich om Nhoa's hoofd bevond kapot en kwam weer boven om op zijn rug te gaan drijven. Dat zou nog leuk worden dacht hij bij zichzelf, toen Maïa voor het eerst weer begon te praten in tijden. "Dus je bent me toch niet vergeten?" Danny zelf sloeg een klagend geluidje aan toen de stem van zijn metgezel Maïa zich weer op deed. Eindelijk was hij van haar af geweest en nu was het alsof ze zowaar naast hem zwom. Dat zou hem trouwens niks verassen. Maïa, was bijna zijn vrouw tot een paar dagen voor de bruiloft ze bruut vermoord werd door zijn bloedeigen broer. Sindsdien leeft haar geest die geen rust kan vinden tot hij een ander vind waar hij echt van houd, bij hem. "Ik kan jou niet vergeten Maïa. Nooit." zei hij iets harder dan bedoeld was.
Gesponsorde inhoud

~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: ~~A Dragons Fury~~ VvF les 4   ~~A Dragons Fury~~      VvF les 4 - Pagina 2 Icon_minitime

~~A Dragons Fury~~ VvF les 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» ~~A Dragons Fury~~ VvF les 5
» Ours is the fury [&Savador]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-