|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 21:09 | |
| - Master Savador schreef:
- D'r zijn wel meer docenten die er goed uit zien hoor.
*Kuch*Hint *wijst naar Saffie* *Kuch* |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 21:24 | |
| Dan zie ik het wel gebeuren dat Cas met een stomme, droge kop kijken naar de rest van het vrouwelijke geslacht wat zich voor Hale z'n voeten werpt , peuk in der mond. "Wtf is up with them? " Misschien zou ze hem zelfs beledigen voor z'n mooiboy-looks. Wait... streep die 'misschien' maar weg, dat gaat zonder twijfel een keer gebeuren in de nabije toekomst. I can feel it |
|
| |
Master Rivaille .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 159 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 21:28 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 21:29 | |
| - Jareth schreef:
- Master Savador schreef:
- D'r zijn wel meer docenten die er goed uit zien hoor.
*Kuch*Hint *wijst naar Saffie* *Kuch* Generally speaking, thou |
|
| |
Master Rivaille .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 22:10 | |
| Iemand voor topic Icidu :l ? Only boys a.u.b. |
|
| |
iiii .
PROFILEReal Name : i Posts : 36
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 22:36 | |
| Eindelijk thuis~
Nu maar eens aan het topic van Shio beginnen ;D |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| |
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 00:09 | |
| - Miss Sky schreef:
- Iemand voor topic Icidu :l ?
Only boys a.u.b. Ik zat te twijfelen of ik Jareth zou laten reageren. But maybe he's a bit too old. |
|
| |
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 00:21 | |
| - Master Hale schreef:
- Actually, everyone likes Tyler Hoechlin as Derek Hale XD
But I prefer Dylan O'Brien as Stiles Stilinski xD He's also a damn hawt-e
#TeenWolfFanOverHere Just gimme both x'D Smexy Hale samen met Smexy Kai 100% Legit x'D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 00:23 | |
| Las ik nu iets over The Labyrinth Die film is awesome the masked ball/ballroom scene, so much nostalgia i'm gonna die |
|
| |
Kai
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: {Water}Klas: {None}Partner: {Get lost}
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 00:25 | |
| @Noah; I've heard of that movie Dinsdag met vrienden en vriendlief naar The Lone Ranger <3 Maandag een gezellig game dag met vriendlief 8D Vrijdag uiteten met mam, pap en vriendlief. Wauw, heerlijk einde van de vakantie xD Jammer dat werk [woensdag en zaterdag] er nog tussen zit ;w; |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 08:10 | |
| Quinty Stiekem moet Kai gewoon Stiles worden XD dan word het Sterek XD Ik kijk Seizoen 1 weer en je hoort de hele tijd "hihihihihihi" als er Sterek scenes voorbij komen xD
|
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 09:26 | |
| Ik had echt een rare droom. Ik was met wat vrienden op het gras aan het liggen toen er plots allemaal zand over ons heen gestrooid werd. Wij klopten het af en liepen verder, maar niet veel later begon de mensheid zich vreemd te gedragen en werden ze langzaam zombies. De soldaten die gekleed waren als combine soldiers gingen deze mensen vermoorden en wij waren dus wel infected, maar geen zombies. Er was een hele strijd en de soldaten wonnen die, maar ze checkten bij iedereen of ze infected waren. Mijn vrienden werden afgemaamt D: en toen moest ik zelf in de elektro-stoel. Toen kwam er een raar meisje en die zei dat ik moest rennen. Ik net zo mooi wegrennen en toen werd het net GTA met de he tijd autos en scooters stelen xD de soldaten gingen me achterna en ik kwam zo'n wijk binnen, raakte verdwaald en vroeg toen aan een voorbijganger of er een opvangtehuis was? xD blijkbaar omdat ik nergens meer heen kon. Dus toen kwam mijn buurvrouw plots die ik bleek te kennen??? Ik verstopte me in een weggegooide kast en zo eindigde het XD |
|
| |
Master Rivaille .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 09:29 | |
| @ Jareth : Zolang hij een Gentleman is, maakt het niet uit.
@ Nathan: Ik had pas een vage droom, Over een boek dat bij ons in de kast staat, 3 woorden: Alesto, Rekruta, Liste.
i was like: Oke wtf xd nu word ik gestalkt door een zwarte gedaante -.- |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 10:20 | |
| Weet iemand hoe je muziek in een postje zet? Yes le moi is stupid xd |
|
| |
Kai
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 10:41 | |
| - Master Hale schreef:
- Quinty
Stiekem moet Kai gewoon Stiles worden XD dan word het Sterek XD Ik kijk Seizoen 1 weer en je hoort de hele tijd "hihihihihihi" als er Sterek scenes voorbij komen xD
Whahahhaah x'D Ieieieie, dat is best een baas idee, maar ik ben bang dat ik toch ga afslaan xD |
|
| |
Enyana .
PROFILEReal Name : Noa Posts : 1003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudmagieKlas: Master SavadorPartner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 10:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 11:52 | |
| Aloha~~ Peoples, Ik kom weer eens even op Nighty langswippen. x'] |
|
| |
Master Miotas
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 352 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ωσσ∂Klas: -Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.
| |
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:02 | |
| Ik heb geen zin om te posten maar ik moet DX |
|
| |
Razina
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 275 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Klas: Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:09 | |
| Jinte niet verplicht voelen, doe ik ook niet xd. Ik post wanneer ik zin heb en maak een nieuw topic als ik vol inspi zit en niemand heeft gepost.
#LizzHeeftHetBesteIdeeVanDeDag. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:18 | |
| |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:31 | |
| And I Posted Back 8D. Oke Razina tekenen als een meid uit de griekse mythelogie : Feeks. Zelfs al houd ze een bloem vast. |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:37 | |
| |
|
| |
Razina
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo aug 11 2013, 15:41 | |
| Hmzz, ik overweeg Lie en Razina te tekenen... Agh Damned waarom ook niet :] # YOLOJOAC. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|