|
|
Auteur | Bericht |
---|
Icidu .
PROFILEReal Name : Lizzy ~ Posts : 44
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 12:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 13:04 | |
| Rhiannon is afgeschreven - zo maar een topic open gooien. Ik wil eigenlijk een topic met iemand die hoger dan haar in rang is (stagiaire, leraar, enzovoort) want dan kan ze die random aanvallen. 'Oh, jij bent hoger in rang, ik toon mijn respect door je te proberen te vermoorden.' Oh de prachtige logica van the League. |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 13:12 | |
| @Rhia; klinkt als iets wat typisch voor Cas is. Aangezien ze zelf ook niet -kuchkuch- de meest lieflijke van het lerarenteam is -kuchkuch- Ofcourse, wil ik je niks opleggen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 13:17 | |
| Ik vind het goed hoor, maar het topic kan wel pas eind middag of vanavond verschijnen want ik zou nog, nu het weer wat slechter is, met mijn hond naar het strand gaan |
|
| |
Miss Casca
PROFILEReal Name : An0N - 3.o Posts : 179 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth//WoodKlas: -Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 13:20 | |
| Oh, doe rustig aan heur. Ik moet ook nog mijn reactie bij Jareth afschrijven -almost done, Lin, don't worry! Maar werk had me leeg gezogen, so yeah- en een ander character even wat beter uitwerken. En ik ben een geduldig persoon, so I don't mind waithing~ |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| |
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 15:54 | |
| I'M BACK ALL YOU MARVELOUS INFLATABLE TURDS wel met stomach aches - ohmen. BUT ik heb een nieuw schetsboek en het is niet onwaarschijnlijk dat daar allerlei SSA-shizzle in komt te staan nu ik er toch al een aantal chars in gedoodled heb. Nu nog het scanner-probleem op zien te lossen. & Jafar uit Aladdin en Count Olaf uit A Series of Unfortunate Events zijn qua karaktertrekken Saf-like - like really, REALLY Saf-like |
|
| |
Icidu .
PROFILEReal Name : Lizzy ~ Posts : 44
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 16:08 | |
| |
|
| |
Jareth .....
PROFILEPosts : 312 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud magieKlas: n.v.tPartner: Nemo est in amore fidelis
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 17:09 | |
| Jeeej, Noah. Hopelijk hebt u een fijne/leuke vakantie gehad. |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 18:53 | |
| Soms, zou ik het liefst willen vertrekken naar een plaats waar nooit iemand chagrijnig is of het uitdelen van ongelukken, oh en waar iedereen luistert.
And one of my feelings is getting stronger and stronger and I don't know what to do with it D; |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 18:59 | |
| Lieve O'Brien, geloof me iedereen wenst af en toe een plek met alleen maar unicorns en smileys, of dat hij/zij ongelukken kan uitdelen xD Do you need someone to listen? Ik wil op zich een luisterend oor bieden? En wich feeling are you talking about? Maybe I can help, Ja ik heb eindelijk vakantie van mijn werk dus ik ben in een enorm vrolijke en lieve bui |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:08 | |
| - Master Savador schreef:
- I'M BACK ALL YOU MARVELOUS INFLATABLE TURDS
wel met stomach aches - ohmen. BUT ik heb een nieuw schetsboek en het is niet onwaarschijnlijk dat daar allerlei SSA-shizzle in komt te staan nu ik er toch al een aantal chars in gedoodled heb. Nu nog het scanner-probleem op zien te lossen. & Jafar uit Aladdin en Count Olaf uit A Series of Unfortunate Events zijn qua karaktertrekken Saf-like - like really, REALLY Saf-like Welcome back Oe tekeningen I want to see them, may I may I? Als het neit te poep, vervelend, enz isEn het scannerprobleempje, mijn scanner doet altijd wel heel erg poep, dus ik gebruik altijd de camera en maak er een fotootje van, misschien ook handig voor u |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:15 | |
| Sander It's so stupid, but what I really want, is to become an actress :$:$ |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:18 | |
| - Master Hale schreef:
- Sander
It's so stupid, but what I really want, is to become an actress :$:$ It isn't that stupid, ieder zo zijn ideaal, jaag je dromen na, ze zijn er niet voor niets! |
|
| |
Master Rivaille .
PROFILEReal Name : Lizz Posts : 159 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:31 | |
| Zojuist Katarina van LoL Nagetekend :] resultaat beter als ik had verwacht! zal hem dit weekeind nog inscannen of foto en erop zetten. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:52 | |
| @Lizzy: Thankyas! @Linneke: Nopes, geen vakantie - ik bivakkeerde met Mitch een week bij Mies (Liam/Miss Niah hier). But yes, it was fun - Rhine schreef:
- Master Savador schreef:
- I'M BACK ALL YOU MARVELOUS INFLATABLE TURDS
wel met stomach aches - ohmen. BUT ik heb een nieuw schetsboek en het is niet onwaarschijnlijk dat daar allerlei SSA-shizzle in komt te staan nu ik er toch al een aantal chars in gedoodled heb. Nu nog het scanner-probleem op zien te lossen. & Jafar uit Aladdin en Count Olaf uit A Series of Unfortunate Events zijn qua karaktertrekken Saf-like - like really, REALLY Saf-like Welcome back
Oe tekeningen I want to see them, may I may I? Als het neit te poep, vervelend, enz is
En het scannerprobleempje, mijn scanner doet altijd wel heel erg poep, dus ik gebruik altijd de camera en maak er een fotootje van, misschien ook handig voor u Ohyes, dat is ook een ideetje se. Als het niet te wazig wordt, tenminste. Ik wil het nog uit kunnen werken en stuff. Maargut, dan zal ik binnenkort eens op zoek gaan naar een fototoestel |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:54 | |
| Noah, wordt de Portal nog een keer bijgewerkt? Summer staat er nog niet eens tussen de lessen, en leraren uit de oudheid staan er nog wel op xD |
|
| |
Jareth .....
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 19:55 | |
| Ah, ja dat kan ook. Maar een weekje bij iemand anders bivakkeren kan toch ook een beetje vakantie zijn? |
|
| |
Master Hale
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:12 | |
| Sander I agree, Mihalj is nog niet in Hale veranderd ;O xD Mister sexyness Hale XD |
|
| |
Master Rivaille .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:24 | |
| Dan veranderen we Sky ook gelijk in Miss Sugarplum fairy. Gheghe |
|
| |
Miss Summer
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:33 | |
| @O'Brien hoe weird het ook is, Summer staat er niet eens op. En ik heb Sum nu tog al een tijdje... |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:39 | |
| Mihalj was ook sexay~ But Hale. HALE. THOSE DAZZLING EYES. |
|
| |
Master Rivaille .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:50 | |
| Iedereen valt voor Hale. Zelf Dellilah zou dat doen, ookal zou ze dat niet willen. Zelf le moi. |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 20:54 | |
| Every female SSA student: "OMG, raad eens wie ons les gaf?" "Wie?" *droge stem* "Master Hale!" "OMG he's so hot!" *Squeekky voice ofzoiets*
Jeps, that's what's gonna happen. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 10 2013, 21:08 | |
| D'r zijn wel meer docenten die er goed uit zien hoor. - Miss Summer schreef:
- Noah, wordt de Portal nog een keer bijgewerkt? Summer staat er nog niet eens tussen de lessen, en leraren uit de oudheid staan er nog wel op xD
Ja, dat wordt nog een keer bijgewerkt.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|