|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Smurfs Spot. di jul 09 2013, 20:55 | |
| Omdaaaat ik vaak dingetjes doe van derpen tekenen, tot actieve dingen zoals mountainbike en andere dignen... dus, omdat ik toch bored ben XD Zet ik het hier neer :3 Hier kunnen dus dagjes uit foto's komen, video links, tekeningen echt vanalles kan hier dus komen x3 Dagje mountainbike......................................................grom. Video'(s): https://www.facebook.com/photo.php?v=479812348761843&l=7046214607278704075- Uitzicht:
- Paadjes waar we fietsten.:
- overig:
^^^^ Brandnetels... zijn evil.... heel evil, vooral als je het niet doorheb en vrolijk zat te krabben! einde van de dag, alles jeukt XD En heb vele muggen kapot gemept al...
- Pauzes! :
De regering vind dat we meoten bezuinigen hea? - . . . . . .:
Zulllen we met verpakkings materiaal beginnen? er moet nog meer bijkomen! :DMoet die nog van mn broers mobile rippen >D
Laatst aangepast door Shou op zo dec 29 2013, 08:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. di jul 09 2013, 22:13 | |
| Is dit van recentelijk geleden? Hoe kun je actief doen met dit weer But seems like fun - op het brandnetelgedeelte na dan :'D |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. di jul 09 2013, 22:41 | |
| Dit was vandaag inderdaad. Uhmm, hoe we het deden, met veel moeite XD ik moest het tempo er flink inhouden om lars bij te houde -> broertje |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. di jul 09 2013, 22:50 | |
| Oeh, fancy swimmingpool, Ani'tje :{o Maar ok. Leuke foto's o3o |
|
| |
Chopper
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 82
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo jul 10 2013, 00:26 | |
| Het is een klein ding maar hoor emma :O We hebben een grotere maar die duurt ruim een dag om te vullen en is beetje hoog... daar kan ik niet in zitten x3 |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo aug 28 2013, 00:55 | |
| >.> PAINT derp... Ja... de gewone paint.. ja met een PC muis... nee hij is niet nice als ik naar alle andere kijk Dx - faaal faaaal faaaaaaaaaal syo:
Edit: - Still not done....:
Intotaal al aan werk erin... dik 9 uur... |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo aug 28 2013, 02:09 | |
| Ani, hoe je de schaduwen en zijn ogen hebt gekregen met een basic programma als pain vind ik knap. En het is overduidelijk cutie Shoushou. Al lijkt bijna alsof hij onthoofd is x3 Anyway; Not bad at all ;D |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo aug 28 2013, 03:46 | |
| Knap werk met paint, zou ik zelf nooit gekunnen hebben ^^ |
|
| |
Hoshi .
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water x AardeKlas: Master HalePartner:
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo aug 28 2013, 22:00 | |
| - Finished? Syo Kurusu paint.:
|
|
| |
Chopper
PROFILEReal Name : Smurfs Posts : 82
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo okt 02 2013, 17:17 | |
| okaaay x3 Heb mn tekentabled *3* Nu al een maandje XD ofzo (A) - Doodle( First attempt to draw):
- Shou taking care over Tiny Liam:
- W.I.P. Shou the pirate :3:
- Liam and Shou with handpops:
- Mood ava's x3:
Ik gebruik... Paint >.> En SAI :3 |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. wo okt 02 2013, 17:32 | |
| Niceeee~~ Het idee van die met Liam en Shou met poppen van elkaar.. is zo cute xD Al heeft Liam wel ini mini oogjes in vergelijking met die van Shou |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. do nov 07 2013, 22:17 | |
| - Syo x Liam Lineart:
Yeah... Ik had mn teken tablet voor de zoveelste keer weer te pakken... maar ik vind het nogsteeds zuigend Dx Misschien moet ik maar eens een van mn boeken doorspitten ofzo XD Ben gewoon stiekem jaloers op mensen die wel goed en echt goed August kunnen tekenen! Ben bezig met de base colour in en daarna de shadowing :3 |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. do nov 07 2013, 23:05 | |
| - finished Shou x Liam sleeping.:
|
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 09:00 | |
| Wist nie waar te plaatsen maar... hier dan maar. Ik kreeg laatst bij mijn vriendje een belletje van mijn vader. Net toen ik sliep met hem kreeg ik het slechte nieuws. Mijn opa van mijn vaders kant ligt opnieuw in het ziekenhuis. Hij heeft een ziekte delier, dat speelde weer op. Maar nu word hij gigantisch demend. Zit in luiers en kreeg twee dagen geleden 4 liter bloed naar binnen. Gister was dat naar 8 liter gegaan. Maar nogsteeds was er geen verschil. Hij ligt aan de hartbewaking vanwegen zijn eerdere hart aanvallen. Nu hebben ze gezegd dat als hij naar de intensive care moet. Dat het zijn leven kost. Als hij een hartaanval krijgt... krijgt hij geen hulp... En ook al mag ik hem niet, het deed me wel even pijn. Zelfs als ik nu dit tik... Heb ik last met mijn tranen binnen te houden. Ik weet, dat hij misschien namelijk het oud en nieuw misschien niet haalt. En als hij dat haalt... haalt hij volgend kerst waarschijnlijk niet eens meer. Dit en mijn andere opa die kanker heeft, misschien nog maar een jaar of 1 / 2 leeft. Het heeft gewoon iets teveel. Ik wilde dit even kwijt. Hierdoor kunnen mn RPG of iets in die zin, ook minder zijn, niet logisch, of iets. Dan is dit waarschijnlijk de reden...
Excusses. Smurfs sorry voor spelling ofzo. En voor de mensen denken dat dit aandacht trekkerij is... Is het iet... Wil gewoon even laten weten waarom ik laat kan reageren waarom het misschien niet klopt... |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 12:34 | |
| |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 16:20 | |
| Heel erg veel sterkte<3 Ik vind het echt ontzettend rot voor je D: RPG is nu ook een heerlijke uitlaatklep voor verdriet, het heeft bij mij ook heel erg veel geholpen. Je hoeft even helemaal nergens aan te denken, alleen de wereld van je character. I am giving you a *hug*. You deserve it. And btw, you have awsome art Mvg, Moon. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 18:29 | |
| Veel succes smurf en ook enorm veel sterkte *huggles* |
|
| |
Thayeline .
PROFILEReal Name : Talita ~ Posts : 452 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Miss NannetePartner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 19:23 | |
| Naww Smurf! Sterkte! *sends huge virtual hug* Xoxo Talita |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 20:05 | |
| Thanks allemaal. Bedankt dat jullie het serieus lezen. @Drake: Soms wel ja... maar in dit geval niet Zit fotoshop te verkennen... afleiding en muziek te draaien. En echt thuis zitten niksen is al niet zo helpbaar... --- misschien morgen nieuwe post hoop ofzo... loop wel giga achter... |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo dec 29 2013, 21:47 | |
| Dearie, je weet dat je bij mij je tijd mag nemen. Of niet, maar dan weet je het nu Heel veel sterkte, Anii! |
|
| |
Tomme .
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. do jan 02 2014, 11:59 | |
| Happy new year nog voor de anderen... en beste wensen maar hier.... hebben we echt een happy new year...#sarcasme
Opa hage was niet goed, ander iets ging fout. En vannacht was mijn opa overleden.
02-01-'14 01:30 Het had niet zo mogen zijn opa... Toch houden we nog steeds van je. Je was misschien niet altijd even blij, maar je wist het altijd leuk te maken. Altijd als we naar het spoor musea gingen, vond je het altijd geweldig, altijd leuk om dingen te vertellen zodra we het vroegen. We hebben er beste herinneringen aan.
Het gaat je goed opa. Mag je rust hebben daarboven. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. do jan 02 2014, 16:24 | |
| Oh Smurf toch Heel veel sterkte meid en gecondoleerd |
|
| |
Tomme .
| |
| |
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo jan 19 2014, 17:44 | |
| - osje make:
mag ik je mening? D= |
|
| |
Master Kana
PROFILEReal Name : Anne Posts : 889 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woud en luchtKlas: My ownPartner: I guess this was all part of your plan
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. zo jan 19 2014, 18:30 | |
| Die achtergrond is vet leuk, wat er nog in het haar kan zijn zo van die lichtstrepen zoals dit : http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2012/265/4/d/manga_anime_eyes_and_hair__colored_by_lettelira-d5fjktx.jpgen je ziet ook dat er strepen in het haar zit, dat aantoont in welke richting het haar golft, zorgt ook voor meer diepte. de vingers zijn prima, maar vrij klein, het hand moet ongeveer even groot zijn als het gezicht, al wordt dat meestal niet gedaan. De wenkbrauwen staan ten opzichte van het oog veel te hoog. Maar voor de rest is het een zeer leuke en vooral originele OS Hopelijk ben je wat met mijn mening ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Smurfs Spot. | |
| |
|
| |
|