MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:14
@SanNi: Wut, hebben we dan meerdere grote boze wolven hier dan alleen Saf? No waii. Ik wist toch bijna zeker dat ik al een tijd lang de eerste was - en ik dacht nog wel origineel te zijn. But ohwell. Maar ik had voornamelijk het idee dat dat alleen was omdat het Soh's dierlijke vorm is, eigenlijk :'] Daarom denk ik ook niet dat ik er meteen een wolf op kwak maar iets anders verzin. Hurrrr ( ´∀`)
@Lin: Het is dat hij qua uiterlijk al dat bad wolf-achtige heeft, dat scheelt
@Maxime: Goodbye my love ;3; *wuift met tissue*
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:18
Grote boze wolf... verdorie nu zit ik weer met dat roodkapje lied in mijn hoofd
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:22
Het is ook niet echt een groze boze wolf figuurlijk gesproken en het is inderdaad omdat het zijn dierlijke vorm is en gewoon omdat het er badass uit ziet :'] En wellicht ook omdat ie 'wolfachtig grijnst', maar dat is it. Dus Saffje is nog de enige echte 'big bad wolf'. En wat je kan doen is mooie fanart van roodkopje en de wolf opzoeken en dat er in verwerken? Op deviantart heb je vast wel prachtige stukken waar je mee kan werken
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:29
Ah like that - sorry for misunderstanding :'] En ik zal uw advies eens opvolgen en op dA kijken
Y'know Rani, het ergste is nog wel dat ik die CD geloof ik heb en hier ergens nog heb liggen
Rhine Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister en een beetje licht Klas: Master savador Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:34
Er is toch ergens zo'n heel mooi plaatje van roodkapje en de boze wolf van een japans liedje geloof ik that wolf is damn smexy
Noah : Oh really? xD ik denk dat mijn oma die cd ook had liggen toen ik klein was en de afgelopen dagen zat dat lied om een of andere reden in mijn kop tot grote ergennis van mijn moeder, nu was het er eindelijk uit. Is het weer helemaal terug But I don't mind
Why the heck zeg ik dit allemaal
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:45
Hmm. Ik probeer meer naar het oubollige te zoeken met de wolf in een suit enzo Nostalgia~
Ik bedenk me nu opeens iets :'D Als Saf de grote boze wolf is, Norwood dan als Jager fungeert; dan geeft ie Saf een fles wijn om zich lam mee te zuipen en stopt ie stenen in z'n maag als ie slaapt. Ah, the intense rivalry ">w>
Dominic
PROFILE Real Name : Emma Posts : 4478 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark-x-Light Klas: Master Savador Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:49
Naar de stad om kleren te kopen -met twee broertjes.. Over geweldige plannen gesproken x'D This is going to be madness, wish me luck
Reese .
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 82
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur met een beetje licht Klas: Partner: How can I love someone if I can't trust anyone?
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:52
Saffie in een wolvenpak, dat lijkt me wel erg maf om te zien. Vooral omdat hij wat met slangen heeft. Dan loopt er ineens iemand in een wolvenpak terwijl er ook allemaal slangen eromheen kronkelen. WTF mind?
Internet gaat ineens erg sloom bij mij. Heeft het soms schildpaddensoep op?
Rhine Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 13:56
Oh oudbollig pak hmmmm nu moet ik echt denken aan die wolf van de efteling
Succes Emmaatje C;
Master Hale
PROFILE Real Name : Ji {JiYong} Posts : 478
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Magic Klas: -- Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 14:17
Ik heb zin in een topicje, maar dan in een topicje waarvan dus niet zulke mijlen lange posten worden verwacht ;O
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 14:21
o ik heb net film gekeken en ik ga nu verder met candy crush
Miss Casca
PROFILE Real Name : An0N - 3.o Posts : 179
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth//Wood Klas: - Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 16:04
Eigenlijk zou ik voor mezelf een to-do list moeten maken. Maar ik ben bang dat als ik alles wat ik moet doen opschrijf, dat ik dan een hartaanval krijg
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 16:14
Aaah arme Anon en voel je niet slecht over je shopje hoor xD ik vind het niet erg om te wachten, voor mij mag je dat zo lang uit stellen als je wilt :'] Vani zal er in ieder geval niet van gaan huilen, hehe.
En ik moet zo meteen naar werken om te zeggen dat ik ontslag wil nemen en ik ben facking terrified t.t
Miss Casca
PROFILE Real Name : An0N - 3.o Posts : 179
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth//Wood Klas: - Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 16:32
Oh.. maar ik ben nu al als een gek bezig met stuff...
Sneakpeak cuz I'm a fucking idiot:
Don't mind the mistakes btw, dit is nog de first stage. En mijn werkjes hebben er meestal echt... een stuk of 4, 5 <____>
Ah well, straks reageren met Earia bij Mio z'n les, bij Gavriil, dan met Zenon bij fire-magic... en en en... -dies-
En dat kan ik me voorstellen. Lots of goodluck : l
Zorax
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 106
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: Master Norwood Partner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 16:42
Hetgene dat ik moest maken is af. Nu kijkt iemand het even na en dan verbeter ik nog wat. Maar dan ben. ik. eindelijk. vrij. Hoewel, ik moet dan gaan stofzuigen om de boel schoon te hebben op mijn vader zijn verjaardag. Iemand in de familie is als de dood voor spinnen, dus die moet ik nog opruimen.
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 16:47
Hmm, succes daarmee
Dafuq. Op verificatiemail wachten en het dan niet krijgen Just how much longer -
Master Hale
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 17:05
Noah Ik ken het gevoel! Omg, ik heb jou heeeeeeel even nodig ;O Waar mag ik je een berichtje sturen? hihi
Zorax
PROFILEReal Name : Autimuts Posts : 106
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: Master Norwood Partner: Derpy dude and derpy doman is dubble derpness. Can you handle that?
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 17:17
Master Savador schreef:
Hmm, succes daarmee
Bedankt Zo dat is eindelijk af. Nu nog een spinneninvasie terugdringen. Ik heb er zelf niet zo een probleem mee omdat ik ze als gratis muggenkiller zie.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 17:43
ik moet op 3 mensen wachten voor ik verder kan met candy crush
Earia
PROFILE Real Name : Anon~ Posts : 926
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water||Light Klas: Mentorklas Miss Eres Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 18:26
Oké, voor het gemak toch maar voor mezelf een lijstje gemaakt. En o damn, shits going ham
1. Posten met Earia bij Gavriil 2. Posten met Earia bij Survival 3. Posten met Zenon bij Fire-Magic 4. Posten met Casca bij Miotas 5. Aanvraag voor Vanilla maken in Photoshop 6. Aanvraag voor Casper maken in Photoshop 7. Beginnen aan het eerste lestopic met Casca 8. Voorsteltopic van Zenon goed uitwerken 9. Voorsteltopic van Casca goed uitwerken 10. Een beter setje voor Zenon maken in Photoshop 11. Earia haar voorsteltopic wat opschonen, vernieuwen, aanpassen en verbeteren
It's so much -cries-
Aeryn
PROFILE Real Name : M'non Posts : 150
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth & Air Klas: x Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 18:50
Er komt me hier een onweersbui aan... Zelfs ik word er bang van... Waarom moeten we op een camping boven op een berg staan? T_T *kruipt bang weg in een hoekje* somebody please save me!
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [Fire] Klas: [Miss Eres] Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 18:52
>Anon; Good luck daarmee~
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur + Lucht = Elektriciteit Klas: Geen Partner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 20:13
"Kom we gaan wandelen!" "Laten we gaan wandelen." "Het is zo'n mooi weer, perfect om te wandelen." They. Won't. Give. Me. A. Break.
Ik heb heel Nederland al doorgewandeld momenteel en alsnog willen ze wandelen. Werkelijk waar En ik moet maar eens gaan kijken waar ik nou precies allemaal moet gaan posten. Bij de vuur magie les wacht ik liever totdat Anon heeft gepost en zo... Met Jonah moet ik wel posten, dan gaan we die maar weer eens uit de oude doos halen.
Master Hale
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jul 11 2013, 20:18
Ik ga zo maar mijn oordopjes indoen D; De muziek van de tv irriteert mij D;
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.