|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:21 | |
| ozzy: whut die film waar ze alleen maar in zingen xd meh ik vind dat een saaie film viel binnen 5 min in slaap xd |
|
| |
-----
PROFILEReal Name : . Posts : 64
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:23 | |
| Nope, de oude les Misérables De echte film zonder musical dinges xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:24 | |
| ozzy: oke xd niet gezien maar denk wel dat die mooier is xd |
|
| |
Aeryn
PROFILEReal Name : M'non Posts : 150
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:26 | |
| Waarom krijg ik het niet voor elkaar om de codes van de m'n postsheet goed te krijgen? The codes keep disappearing D< |
|
| |
-----
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:29 | |
| @Noel: He is, al heb ik wel een liefde voor Eddie Redmayne aka Marius in die musical
@Kenai: Als je wilt kan ik er eens naar kijken? |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:32 | |
| Ik rommel zelf eest nog wel even verder, maar als het niet wil lukken mag jij een poging wagen ^^ |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:34 | |
| Het is een bug van actieforum. Bij mij verdwijnen gedeeltes van mijn codes soms ook gewoon, waardoor mijn post sheet ineens niet meer goed werkt. Het beste is dan om alles te kopiëren wat je hebt, uit voorbeeld modus te gaan en weer opnieuw te beginnen. Desnoods een berichtje naar jezelf te sturen zonder op voorbeeld te drukken en kijken of het dan werkt ^^' |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:37 | |
| Ik heb nu wel een code gevonden die het gewoon doet, maar hij is vrij lastig :'D Dit gaat dus even tijd vreten cx Maar bedankt voor de tip. Misschien dat ik die nog ga gebruiken als deze toch niet werkt :3 |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:38 | |
| |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:45 | |
| Gefeliciteerd Jinte~ Ik zag net ergens iets staan over Les Mis I'm kinda hooked to that movie [the new one, tho xD] because my lovely boyfriend made me watch it ;w; |
|
| |
-----
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 15:54 | |
| Mamsie begon erover, maar dan over de oude en ik kwam hem tegen is een boekenwinkel x3 Ik heb die met Gérard Depardieu en John Malkovich gezien, maar blijkbaar zijn er echt tien verschillende versies van. Ik vond die nieuwe wel leuk ergens, eens wat anders dan de films die ik gewoonlijk kijk x) |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| |
| |
Amare .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 100 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: -Partner: Who can keep the darkness from closing in on me?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 16:04 | |
| @SanNi: Oeh~ Lekkor. Wat heb je gemaakt? Oh en yeeey! So happy! De verhaallijn gaat van start, eindelijk. Alle pm'etjes zijn opgestuurd. ^^ |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 16:05 | |
| Gehaktbrood in koolbladeren voor vanavond c;
Maar ik moet schrijven. En nu ga ik het weer uitstellen tot na het avondeten en dat is zo niet goed >.> Ik moet hoognodig wat postjes met Soh schrijven want mensen wachten daar al te lang op |
|
| |
Amare .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 100 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: -Partner: Who can keep the darkness from closing in on me?
| |
| |
Vanilla .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 16:20 | |
| Het stomme is dat ik al precies weet wat ik wil gaan schrijven, maar ik ben te lui om het echt te schrijven. -3- |
|
| |
Suicune .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water in vloeibare en vaste vorm met een vleugje wind en lichtKlas: Nooit gehadPartner: The quiet water is my love
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 16:26 | |
| Zo, stage duurt niet lang meer en als die over is heb ik automatisch zomervakantie Kan ik mooi mijn postachterstand inhalen en meedoen in het verhaallijn. Ik heb er al helemaal zin in ^^ En waarom zegt mijn beveiliging ineens dat deze website schadelijk is? :stare:Ik bezoek het lekker toch. :p |
|
| |
Amare .
| |
| |
Suicune .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water in vloeibare en vaste vorm met een vleugje wind en lichtKlas: Nooit gehadPartner: The quiet water is my love
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 16:32 | |
| @Julia: Die twee moeten gewoon van mij een topic hebben Kunnen ze lekker zweverig doen :p |
|
| |
Aeryn
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 18:53 | |
| Fotocollage's maken is saai -3- |
|
| |
Venita .
PROFILEReal Name : Biri Biri ϟ Posts : 132 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur + Lucht = ElektriciteitKlas: GeenPartner: You first need to learn how to love yourself, before you can experience such feelings towards another soul.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 19:37 | |
| Ik ga maar eens een postje maken met Nassie ~
@ Amare :: Dank je, maar dat wist ik al ^^' Ik heb het ook altijd aanstaan, maar bij mij verdwijnen codes pas gedeeltelijk als ik soms op voorbeeld druk, om te checken of alles wel goed werkt. Neem Vennie haar sheet als voorbeeld: soms verdwijnt de witte achtergrond gewoon die op sommige plaatsen wordt gebruikt. Veel kan ik er niet aan doen en omdat ik weet dat anderen er ook last van hebben beschouw ik het als een algemene bug van actieforum die is ontstaan door dat nieuwe ding ^^' |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 20:58 | |
| Aahhh. Weet iemand waarom - dit:
gebeurt als ik een plaatje op sla? En dan bedoel ik dus die onderste tekst. Op Photoshop doet alles normaal. In photobucket ziet t er prima uit. Hier crasht t neer tot een derpy korrelig iets. |
|
| |
Lightning .
PROFILEReal Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire|DarknessKlas: Master SavadorPartner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 21:03 | |
| ems laat mij eens proberen |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 21:07 | |
| Hoe bedoel je, Noelleke? x3 |
|
| |
-----
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 25 2013, 21:11 | |
| Waarom moest ik perse meekijken naar die film Nu heb ik weer een idee --' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN